Slänger ihop en liten Swim/Float/Sink.
1. Sticky fingers
Toppallians med många kända namn, här har vi en allians med potential att vara med till slutspurten. Blir roligt att se hur dem står emot när dem andra allianserna börjar sätta press. Lite finslipande i alliansen och få en stabil core så ska detta vara ett svårt territorium att ge sig på. SWIM
2. Namn?
Även här ser vi många gamla gamar som sitter på fina styrkor. Skulle själv säga att detta är den starkaste alliansen vi har på servern. Med spelare som Buse, Maximedus, Mendio och 5555g är detta en allians som inte backar mot någon. Ska bli roligt att se vad som händer mellan Namn? och sticky fingers och popcornen är redo sen start. SWIM
3. Söderbröder
Alliansen med flest medlemmar på servern. Känner igen vissa namn lite här och där men med ett poängsnitt på 3k är det inte mycket att hänga i granen. De är väldigt utspridda och har 40 medlemmar att hålla reda på får vi se hur det klarat sig om en månad. Blir roligt att se, men vet aldrig vad som kan hända. Hoppas att dem sätter igång och pressar och bygger en core. Men tror många försvinner och alliansen går samma öde som Twilight. SINK
4. Musketeers
Hmm Omicron? Njaaa, ibland kan man vill hitta på något nytt. Många namn jag sett tidigare men inte någon som sticker ut. Håller ut ett tag men tror att andra allianser slår till dem från alla håll och kan bli svårt. Samma som söderbröder får vi se om någon månad hur det ser ut. Spelarantalet är näst högst och poängsnittet lägre än söderbröder. Dock tror jag dem håller sig kvar lägre än söderbröder och ger en bra fight. FLOAT
5. White dragons
Min egen allians så kommenterar inte denna
6. PILU PILU PILU
Berra och Italienarna? Kända runt om på svenska servrar. Kanske inte alltid kända för något bra. Roligt iallafall att se dem då det blir en större server. Bra spelare finns och tror dem håller sig kvar ett tag på servern. Man vet aldrig vad italienare med berra kan hitta på. SWIM
7. Hjortronstället
Hjortronstället är en liten allians man inte hört vid sedan någon dag sedan, etablerar sig i hav 55 och har några spelare man känner igen. Har ingen aning hur det kommer gå. FLOAT
8. Juktas
Inget jag känner igen eller vet något om. Väldigt liten allians bara med någon enstaka stor spelare. SINK
9. Twilight imperium
Sink,sink,sink. Typiskt exempel på hur man inte ska göra en allians när en server startar.