Toppallianser

DeletedUser3566

Guest
Här kan ni posta er lista över vilka allianser som toppar servern!
 

DeletedUser3623

Guest
Att göra en rankinglista på en fullständigt asdöd server är svårt. Det finns egentligen bara en allians och många små allianser med väldigt få spelare. Ingen direkt match mot serverns ohotade etta.
Vi testar, jag har tagit med alla allianser av värde och slängt in en bubblare längst ner.

1. Mat och spritfest

Alliansen utan motstånd. Mat och spritfest har kopplat ett stenhårt grepp om servern, ett grepp som är fullständigt omöjligt att bända bort. Denna allians kommer segla ganska obesvärat fram emot seger och med största sannolikhet kronan i slutändan. Det finns ingen allians idag som kan rå på dessa galacticos <3 på grepolis hav.

Det enda som möjligen kan ställa till det för festen är om festen tar slut i alliansen och en eller fler spelare bestämmer sig för att göra servern intressant ur ett krigsperspektiv.

2. fredagsmys

Såklart en del spelare som känns igen. Alliansen har ombildats minst en gång bara sedan jag började på servern. Vi får se, just nu det enda "hotet" mot Mat och spritfests totala dominans på servern.
Stort minus för att alliansen inte bildades på en fredag. Det får mig att må illa.

Plats 3-8 lämnas vakant pga skrattretande

9. Bakfylla

En allians med potential. Jag känner knappast till alla i alliansen, men tillräckligt många för att se potentialen. Sedan handlar det om vilja och engagemang.
Bestämmer ni er?

Bubblare:
10. Ciara <3 Jamson


Sista alliansen på topp 10 idag. Serverns enda hopp, en allians som, likt namnet antyder, enbart sprider kärlek runtomkring sig.
Ciara loves everbody, even you!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp