Toppallianser

DeletedUser3481

Guest
Ryktas att det finns bara 4 spelare i botten up som kommer vara sink.
Övriga kan nog klara sig servern igenom.
 

DeletedUser1827

Guest
Liten lista ville mest göra reklam för min egen allians men bättre än inget , om ni inte håller med mig eller rent ut sagt vill prata med mig så finns jag via pm annars skriv en egen lista annars om ni inte håller med mig. Ta denna lista med en nypa salt också. Stavning suck..


1 Benedictus
De strider på som vanligt. De har lite motstånd här och var men växer så det knakar. De är duktiga på tajming och leker inte när de väl vill ha en stad så planerar de det noga som jag har sett. Är en kraft att räkna med även i framtiden. Kommer nog hålla sin rank lång tid framöver om det inte händer något drastiskt som en plötslig ie eller några snabba byten så får vi nog räkna med detta gäng håller denna plats även framöver. Swim här

2 Botten Upp
Finns mycket potential i denna allians förväntar mig att de kommer ge ännu mer strid i framtiden. Trodde denna allians lätt skulle toppa ranken från början till slut men jag visade mig ha fel. De har en stabil kärna och många fina öar jag är bara förvånad att de inte ökat ännu mer i poäng och städer. Detta är absolut ingen negativ kommentar utan vill bara gärna se mer vad dessa spelare kan göra. Med det sagt så ger jag dem ett swim också för de kommer helt klart hålla placeringen och förhoppningsvis ha växt och blivit mer aktiv till nästa gång. Spelare som jag vill se mer av Röris kört med denna spelare och vet spelaren kapacitet därför undrar jag varför spelaren bara har tre städer. Racsoracso01 åter igen en spelare jag kört med och emot denna spelare kan spelet och borde helt klart växa i ränkerna framöver. Ugoeld ryktas om att denna spelare vunnit ännu en server borde givit spelaren lite mer tid och erfarenhet så vill också även här se mer av detta i spelet.

3 Gölliga Ninisar
Trots deras humoristiska namn som jag först trodde skulle bli en liten allians som främst körde med några få sammansvurna och inte alls kriga om de högsta allians placeringarna. Men jag hade fel denna allians har gått från klarhet till klarhet förväntar mig betydligt mer av denna allians i framtiden om inte annat så vi bruten denna eviga bokstaven B i de högre rankerna;D Keep it up. Swim här. zeesard och Ollius vilken combo:D

4 The Handymen
Rama. Nog sagt om det denna allians är nog den enda alliansen som helt har handplockat sina spelare och format en allians där alla är högst aktiva tror denna allians håller sig precis så här ett bra tag framöver.

5 vargtass
Denna allians trodde jag skulle ha försvunnit för länge sedan. Men de har hållit sig kvar blir roligt vad som händer om det kommer in någon geting i deras bo annars håller de sig nog på denna rank om de inte går om ramas allians det är en möjlighet.

6 Elysian Knights
Denna allians tror jag kommer växa i framtiden ser många erfarna och aktiva spelare i denna allians men de får växa på sig många spelare har bara en eller två städer. Om de lyckas med det kan de nog helt klart gå upp till en top 5 placering. Swim här

7 Benedictus wanabe
Är själv med här så ska hålla mig kort. Namnet säger allt.

8 vargtass 1
Har redan skrivit om deras huvudallians det får räcka.

9 Lost Souls
Min favorit allians dessa spelare är duktiga men tror knappast de kommer satsa för att komma högst upp utan glider nog med i detta antal om inte någon till olycklig själ lyckas hitta dit framöver. Har hört att tau droppar av så chansen finns.


10 cucumber

Inte sett mycket av denna allians och inte mött dem alls. De har en väldigt duktig spelare jesgus0914 som jag ser är grundare för denna allians. Vill gärna dra paralleller till gurkorna som fanns på xi väldigt stor och aktiv allians så de har något att jobba mot. Finns dock vissa spelare jag sällan sätt blivit stora och alla är inte jätte aktiva som jag sett så behövs en hel del ledarskap för att denna allians ska växa upp i ranken. Spelare att hålla koll på är främst jesgus0914.


MVH: Den unge diktatorn
 

DeletedUser3403

Guest
Tack Axelhe för en intressant lista
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Trevligt att vi bara fick en indirekt sink
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser2489

Guest
Är rätt ny till spelet men har i alla fall spelat här ett litet tag så kan med min intjänade kunskap bjuda på en lista medan jag sippar på mitt låtsatskaffe...
smiley_emoticons_kaffee2.gif


1 Botten Upp
Jag är med här, vilket är pretty awesome. Annars är alliansen 1a rankad och tar städer och sånt.

2 Gölliga Ninisar
Trodde ni hette Göliga Nissar fram till precis nu när jag började skriva.

3 Benedictus
Låg 1a när jag började trots att alla var i SL. Brukar själv tycka det är skönt i SL.

4 The Handymen
Ligger nära mig. Yeeey. Känner även igen en spelare eller två som är helt ok.

5 Emil Med Vänner
Verkar köra på.

6 Friska Riddare
ehm....

7 Ensam
En ensam man på... äventyr?

8 No Parking
Parkeringsvakter?

9 cucumber
Gurka på svenska.

10 Stor och Liten
En "stor" spelare och en utan städer.

Kanske borde återkomma när jag faktiskt lärt känna servern, men ingen annan producerar listor så jag tog saken i egna händer så att säga och ah... producerade.
 

DeletedUser3388

Guest
2. Botten up
Kommentar: Barnligan är här igen. Frågan är bara om barnvakterna kan hålla koll på dem. Det finns en del övriga kända namn som tidigare lämnat världar tidigt när de stött på patrull samt en del kort som tidigare spelats ut och som inte varit till gagn för dessa allianser. Det jag undrar nu är om de har staminan att fullfölja arbetet här på denna server, det skulle då kunna bli en intressant sådan.
Får de allt att fungera så tror jag nog vi kan se dem en bra tid här på servern.
Det blir en swim.

Blev vinst samt krona för "Barnligan" så Swim var rätt gissat ;)
 
Topp