Toppallianser

DeletedUser3575

Guest
Dags att någon skriver en lista
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser2496

Guest
1. Sympathy for the Devil.
Kommentar: En allians med många välkända namn, men dessa namn har under historiens lopp aldrig nått ända fram. Frågan är nu om de kommer kunna göra det denna gången?
Med ett snitt på 8k så har de iaf startat bra, frågan är bara om de kommer hålla världen ut?
Jag tror de kommer tappa eller omgruppera sig med andra allianser.
Det blir ändå en Swim.

2. Botten up
Kommentar: Barnligan är här igen. Frågan är bara om barnvakterna kan hålla koll på dem. Det finns en del övriga kända namn som tidigare lämnat världar tidigt när de stött på patrull samt en del kort som tidigare spelats ut och som inte varit till gagn för dessa allianser. Det jag undrar nu är om de har staminan att fullfölja arbetet här på denna server, det skulle då kunna bli en intressant sådan.
Får de allt att fungera så tror jag nog vi kan se dem en bra tid här på servern.
Det blir en swim.

3. Benedictus
Kommentar: Ett gäng gamla spelare från tidigare servrar som hittat varandra. Frågan är om de kommer hitta tillbaka till den gamla goda tiden. Om jag inte missminner mig har de ett fler tal spelare som tidigare inte spelat eller spelat väldigt lite belägring. Kommer spelare som KG, Grinder och Wargen kunna hjälpa dem att förstå detta system eller kommer de ohjälpligt falla ihop? Nå de har fått en bra start snittar 10k och verkar också gå bra i anfall. Får de ihop alla pusselbitar så kan det nog bli bra här.
Det blir en swim.

4. Skulls
Kommentar: En allians med få kända namn, men vad vet jag, de kanske finns en hög gamla hjältar på nya nick. Dock är jag ytterst tveksam till det. Ett snitt på 3.3k är inget som skrämmer. Det som kan rädda dem är förbund med någon av de tre top allianserna, men tyvärr ser jag inte vad någon av de allianserna skulle tjäna på en sådan deal.
Tyvärr måste jag nog här säga sink.

5. Down the Hatch.
Kommentar: En allians med en ledare vara namn är större än vad kanske han förtjänar? Dock verkar det inte som att han kommer lägga ner tid här något som alliansens spelare kanske borde ha i beaktning nu när de valt att spela där. Förövrigt är det här också inte en allians som bär på några större namn på den svenska scenen.
Även här blir det en sink.

När jag tittar på övriga allianser på top tio finns det bara en allians som sticker ut. Frågan är om de kommer fullfölja denna server som denna konstellation? Tveksam. Övriga top allianser kommer upplösas eller omorganiseras i nya konstelationer dvs samtliga kommer hamna på SINK
 

DeletedUser3391

Guest
inte att jag tar illa upp att vi blir kallad barnligan men vem är denna barnvakt som jag inte känner till? :D
 

DeletedUser3582

Guest
Underskatta inte botten upp,där finns rutin i mängder och har spelat mot och med flera av dessa spelare.Har dom tiden så finns kunnandet för att vara en top ally.
Dessutom trevliga spelare att ha och göra med oavsett om du är deras fi eller allierad.
 

Geggan

Active Member

När jag tittar på övriga allianser på top tio finns det bara en allians som sticker ut. Frågan är om de kommer fullfölja denna server som denna konstellation? Tveksam. Övriga top allianser kommer upplösas eller omorganiseras i nya konstelationer dvs samtliga kommer hamna på SINK

jag är rätt nyfiken på vilken allians på top 10 som sticker ut? :)
 

DeletedUser1827

Guest
Trevligt att bli nämnd tror dock inte jag har någon vidare klang på mitt namn men det kanske kan ändras:p
 

DeletedUser3337

Guest
3. Benedictus
Kommentar: Ett gäng gamla spelare från tidigare servrar som hittat varandra. Frågan är om de kommer hitta tillbaka till den gamla goda tiden. Om jag inte missminner mig har de ett fler tal spelare som tidigare inte spelat eller spelat väldigt lite belägring. Kommer spelare som KG, Grinder och Wargen kunna hjälpa dem att förstå detta system eller kommer de ohjälpligt falla ihop? Nå de har fått en bra start snittar 10k och verkar också gå bra i anfall. Får de ihop alla pusselbitar så kan det nog bli bra här.
Det blir en swim.

I långsikt Benedictus ska bli Sink (för goa spelare att vara ihopp)
 
Topp