Topp Allianser

DeletedUser3475

Guest
Nu har det gått en vecka, vem känner sig manad att göra första listan? :)
 

Ylmer Jr

Member
Nu har det gått en vecka, vem känner sig manad att göra första listan? :)

Finns bara en toppallians resten är enda stor röra av IAP, fegspel och förbund.

Bättre vi gör en lista över Botten-allianser där ghost måste få kronan pga de lyckades med konststycket att få halva sin allians erövrad på 12h för att därefter krypa in under kjolen på fienden och gömma sig. Men det är klart med spelare som Lodjuret (fegaste djuret i skogen) och cheven (även känd som Kapten Klänning) så var det väl inte oväntat. Båda är uppväxt i svängdörrar och byter åsikter fortare än statsministern.

Oj nu gjorde jag visst en lista över topp allianser men jag började från botten. no harm done :)
 

DeletedUser3348

Guest
Finns bara en toppallians resten är enda stor röra av IAP, fegspel och förbund.

HAHA
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser

Guest
Finns bara en toppallians resten är enda stor röra av IAP, fegspel och förbund.

Bättre vi gör en lista över Botten-allianser där ghost måste få kronan pga de lyckades med konststycket att få halva sin allians erövrad på 12h för att därefter krypa in under kjolen på fienden och gömma sig. Men det är klart med spelare som Lodjuret (fegaste djuret i skogen) och cheven (även känd som Kapten Klänning) så var det väl inte oväntat. Båda är uppväxt i svängdörrar och byter åsikter fortare än statsministern.

Oj nu gjorde jag visst en lista över topp allianser men jag började från botten. no harm done :)

menar du att ni är bäst? ni guldar ju sönder så det skriker om det. sedan har ni ju ett och annat förbund själva också
 

DeletedUser3228

Guest
Som jag alltid har sagt så är det så att dom som guldar är dom som vinner världar,vi som inte guldar spelar bara andra fiolen.
Det fanns någon så kallat toppspelare(om man nu kan kalla honom så eftersom han själv guldade mycket) som påstod att även dom som inte guldar kunde vinna världen,haha tillåt mig skratta.
Nu kommer säkert någon som guldar att påstå att jag bara gnäller,men det är klart att dom vill försvara sig med det.
 

DeletedUser3493

Guest
menar du att ni är bäst? ni guldar ju sönder så det skriker om det. sedan har ni ju ett och annat förbund själva också
Han påstår inget alls, jag ser inga nämnda namn förutom ett visst Lodjur och en Kapten.
Jag tänker inte svara för andra i min allians men jag själv har inte lagt ner ett piss öre och har tjänat det guld som använts via marknaden, med undantag av de 100 man får i början med ett nytt konto, jag fick även 25 guld för att ha loggat in 7 dagar i sträck
smiley_emoticons_bravo2.gif



1. Du är i fel topic

2. Din stad kan vara maxad på byggnader om du inte visar vad du har i staden, men du behöver självklart inte visa stadsnamnet här i forumet, det skickar du i PM till mig ;)

Som jag alltid har sagt så är det så att dom som guldar är dom som vinner världar,vi som inte guldar spelar bara andra fiolen.
Det fanns någon så kallat toppspelare(om man nu kan kalla honom så eftersom han själv guldade mycket) som påstod att även dom som inte guldar kunde vinna världen,haha tillåt mig skratta.
Nu kommer säkert någon som guldar att påstå att jag bara gnäller,men det är klart att dom vill försvara sig med det.

Utan guldare skulle det inte finnas något Grepolis, så det är bara att bocka och tacka de underbara guldarna för att de ger oss alla möjligheten att lägga ner tid på detta spel som egentligen bara är ett tidsfördriv så vi inte behöver göra något vettigt.
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif


Finns inget som hindrar en icke guldare från att vinna. Det enda jag rekommenderar är att handla på marknaden så man åtminstone kan dra igång Rådgivarna, annars blir det jobbigt när man börjar få lite städer.

Tog mig friheten att ge dig en hälsning från ErikWijmeersch från .Com
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif
smiley_emoticons_motz.gif
 

DeletedUser2477

Guest
:) Jahapp då har denna tråd spårat ut lite, kan vi fortsätta nu med temat som tråden är till för,finns det någon talangfull som kan posta en lista kanske?;)
 

DeletedUser2919

Guest
1. Hera

En allians som bara satsar på deff. Kommer inte hållla, gåt inte bara att försvara, man måste ta lite egna initiativ också. En allians som håller på att bli krossad, tappar städer i en stadig takt till mupparna och tomothyn,. Kommer sjunka på listan. En dårlig allianse :)

2. Timothyn och gängent. En stabil allians som troligtvis kommer hålla sig i toppen, de tappade två spela men är ändå i toppen vilet viasr på deras styrka :) Flotin leder off ranken offensivt överlägset.

3. Mupparna. Den överlägset bästa alliansen. Dorminerar på alla sätt. Finnse inget sätt spm nån annan kan komma in och ha en cha ns på servern. Bästa spelaren är murtcgh som håller ihop alliansen på alla sätt :D

4.Gom. orkar inte skriva nåt om dem. Jasko är bra

5.Skojarna, samma som muparna

6 g.pro, dålig taktik förstörde servern för dem, nya tag till nästa server!

7,8,9,10 bla bla bla orka....
 

DeletedUser3525

Guest
Du var litt morsom, hvem er du egentlig?:)

Spesielt den om "lite egna initiativ" var ekstra morsom:) En fra en blokk som er dobbelt så store som resten av server tilsammen føler seg fri til å diskutere "egna initiativ" hos andre, jajamensann:)

#SammenErManMindreAlene
 

DeletedUser3280

Guest
3. Mupparna. Den överlägset bästa alliansen. Dorminerar på alla sätt. Finnse inget sätt spm nån annan kan komma in och ha en cha ns på servern. Bästa spelaren är murtcgh som håller ihop alliansen på alla sätt :D

haha nu ljuger du allt
smiley_emoticons_auslachen2.gif
Du måste nog mena att MonekyDLuffy är den bästa i Mupparna
smiley_emoticons_hust.gif


Mutagh vilken svamp har du Ätit?

Svam?
smiley_emoticons_lol.gif
Tror det räckte med ett glas öl
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
 
Topp