Topp Allianser

DeletedUser3343

Guest
Om man har en vacker stad så kanske man får det ;) Ja vi får kolla på det DLM ;)
 

DeletedUser2469

Guest
Ja nu har ju jag flest vackra städer så det verkar ju lova gott detta :D
 

Hallström

Member
Rolig läsning, krävdes dock ett par ggr innan allt sjönk in.
Men tummen upp
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3025

Guest
musk polar ju med Fast and Furious . du får lägga in dom oxå =)
 

DeletedUser3271

Guest
Det skulle vara intressant med en ny lista! Gärna från någon i BB :)
 

DeletedUser3391

Guest
haha vi har ingen lämplig person som kan göra en lista :p
 

DeletedUser3388

Guest
det får vi ta att fixa, inte från mig då :p

Tycker att Mr.Rider får göra en lista om inte någon annan från BB gör en
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
vet redan att Berrabaj hade en tänkt göra en lista men det blev tydligen inte av
smiley_emoticons_confusednew.gif
Kom igen nu BB, vill se hur ni ser på de andra allianserna
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3391

Guest
Ja top 5 allians lista blir det för mig första gången gör en lista så all kritik tar jag emot för kanske kunna bli lite bättre skriva listor haha =)

1. The New World
En rätt ny allians som grundaren är klart och tydligt Jamson men han sköter inte denna topp allians själv, det jag vet så finns det så mycket som 5 ledare i denna allians. En väldigt aktiv allians också som inte verkar ha några problem få in ks i sina fiender städer men även bryta belägringar. Även om denna allians är i topp så har de nog en tuff kamp mot Lost Souls. De har tagit in flera spelare till sin allians för att förbereda sig för uv och stärka sig i södra hav 44 och norra 45.
Då jag inte har någon större historia med några spelare från denna allians kan jag inte säga mycket förutom ( hatar mendios stormar .) Men lite mer seriöst, deras medlemmar har nog vuxit bra ihop runt Jamson,lordi och alla ledare i denna allians och är säkert ett trevligt gäng? svårt för mig säga då jag inte är med i deras skype chatt eller nu vilket social media chatt de använder :p

Kan de ta hem segern? det får allt tiden visa.

2. Blå brigad/Gula brigad
Ja, Blå brigad en allians som har funnits länge på denna server som är grundad av Nopo i H44. En allians som är kände för några få saker på denna server. vi är kände för hatet mot oss på grund av katapulter och stenhagel, men det folk nog mest gillar med Blå brigad är nog våra älskade natt ks som jag tror vi är mest kända för hehe. Denna allians har nog fortfarande en framtid kvar tills denna server tar slut.
Men tar vi hem vinsten det hoppas jag, men svårt att säga när det är ett tag kvar tills uv öarna börjar. allt jag kan säga om Blå Brigads medlemmar är att det är ett gäng trevliga gubbar som man har riktigt roligt med när man spelar tillsammans med dem.

gula brigad
En allians som har vuxit rätt mycket med nya medlemmar och aktiva spelare inom alliansen, denna allians kommer nog stå kvar tills servern tar slut också och dela sin seger med Blå brigad haha. har även Väldigt trevliga personer i denna systerallians/underallians.

3. Lost Souls
Ledaren Muscles som alltid är i högsta aktivitet och styr denna allians, men även nyligen fått jobb på innogames.
Väldigt stark allians som har funnits sedan dag 1 när jag började på denna server och långt innan det. Denna allians älskar söka kp på alla möjliga sätt. man är alltid vaksam när man har LS runt sig. De har grundat som galningar och är redan färdiga med förberedande inför uv börjar. snacka om se långt siktigt har haft samtal med några spelare från denna allians väldigt trevliga människor, med även fått en hel del kp av dem, de är väldigt upptagna med TNW men lika så är TNW upptagna med LS, synd att man inte är med i detta krig haha.

LS kommer stå kvar så länge Muscles är kvar och har fortsätter med sina höga aktivitet som vanligt. Men vilka av dessa 3 top allianser kommer ta hem vinsten är frågan, som sagt tiden kommer visa svaret för oss.

4. MUSKETEERS
Denna allians som har tydligen stor historia på tidigare servrar. Denna allians har hängt kvar i topplistan även om man trott det var över för dem när alla core medlemmar lämnade 1 efter 1. De kämpar vidare så gott de kan även om en av deras ledare precis lämnade och gick över till TNW. De slog ihop med medlemmarna från Råsaftscentrifugen, som är gamla medlemmar från Invictus/II. Tror de komemr hänga kvar på denna server så länge de kan. Men en chans att vinna servern tror jag inte.

5. Fast and Furious
Fast and Furious, har inte haft ett ända samtal med dessa spelarna då de ligger långt ner i hav 45. Men måste erkänna de har vuxit riktigt snabbt för ändå startat på denna server rätt sent. De har fixat en del uv öar. Men är deras aktiv hög nog för kunna tävla emot de större allianserna när det kommer till uv. Kommer bli intressant var deras väg leder i detta stora hav.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nog den sämsta listan hittills på denna top allianser, men som sagt "En lista är bättre än ingen lista, eller hur? "
hoppas ni gillade den till någon slags av nivå haha
 

DeletedUser3388

Guest
Det var en intressant lista från Mr.Rider, trevlig läsning var det!
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Kul att bli nämnd i listan, även om det bara är att du hatar mina stormar
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif


Själv brukar jag inte ranka själva listorna, skulle dock inte säga att det var sämsta
smiley_emoticons_freu-dance.gif


PS: Kul att se hur du och kanske fler i BB ser allianserna, än en gång bra jobb :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2469

Guest
Härlig lista, listor har det varit ont om här tycker jag så det var kul att du tog dig tiden :)

Men som min allianskamrat sa, det är bara att göra en lista med spelarna när du ändå är igång :p
 
Topp