Topp Allianser

DeletedUser3252

Guest
Skulle gärna se lite info om alla topp tio allianser då jag inte lirar på servern längre :)
 

DeletedUser3280

Guest
Någon som känner sig manad till att göra en ny rolig lista? :)
 

DeletedUser

Guest
Behövs inte längre... Världen förstördes nyss.

Jag gjorde detta för din skull, nu har man helt plötsligt tid när man inte behöver bygga bir längre :D

1. Kaffe
Serverns absoluta etta i både rank och kämpar bärs fram av sina topp 10 spelare. Tidigare var det lite stiltje i alliansen, men en väl tajmad kvällsoffensiv utan hjälp från högre makter öppnade upp möjligheten att äntligen få tag på lite spökstäder.

2. YGG. & YGG2 & YGG3
Jag funderade på ifall jag skulle ta med underallianserna eller inte. Till slut så beslöt jag mig för att göra det, och både poängmässigt och räknat i antal städer så är yggarna klart störst på servern. Odiskutabel tvåa. Upplevs ha lekt byggare bob i sitt hav inför ett UV som ligger långt bort, men visade till slut att de är att räkna med efter en lyckad storoffensiv mot Kaffe. Imponerande aktivitet från alla tre allianser.

3. BastuKlubben
Efter att spelare från Putins Döttrar gick med BastuKlubben har de blivit en maktfaktor och en nagel i ögat för Kaffe. Många duktiga spelare, framförallt offensivt. Tyvärr ligger de enligt egen utsago för långt ifrån godisbuffén i hav 54, vilket är tråkigt för deras del eftersom dom har kämpat på riktigt bra.

4. Memento MOri
En allians som inte gör allt för mycket väsen av sig och håller sig lite för sig själva i hav 56. Krigar lite då och då, men verkar satsa helhjärtat på att förbereda sig inför ett UV. Tveksam aktivitet från flera i alliansen, men det känns ändå som att detta är en stabil allians som kommer finnas kvar till slutet av servern.

5. T-Doughs lions & T-Doughs Lions 2
Stabil allians som krigade på bra. Ligger högt upp i alla rankingar, och framförallt så tog de fler städer än de tappade. Nu är dock frågan ifall detta är nästa allians att spöka sig efter en händelserik helg.

6. House of argead (25 spelare)
Återstoden av 300 SPARTA och SPARTA300 gick ihop med DEN JOBBIGA och bildade en ny allians utan ha tryckt ner CAPS LOCK. Levde en utsatt tillvaro i hav 54 och ägnade sig mest åt att erövra städer från allianslösa spelare som de sedan gav bort till Sunshine och andra allianser. Förhoppningsvis så får denna alliansen ett stort lyft nu, vilket dom verkligen behöver efter att några i ledningen ville gå med oss i Sunshine.
 

DeletedUser

Guest
Det tycker vi också, men ibland är det nödvändigt att markera när man tycker att fel har begåtts. Vår förhoppning är att detta kommer leda till att man diskuterar med en spelare först för att få klarhet i ärendet istället för att döma spelaren direkt. Lycka till i fortsättningen :)
 

DeletedUser3280

Guest
Ska vi dumpa denna listan eller någon ge sig på en ny? :confused:
 
Topp