Topp 10 spelare

MrForsberg

Community Manager
Team Grepolis
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
Vad de är bäst på kan ni själva avgöra.
 
Jag får välja börja lite snabbt, dock bara 5 spelare.
Min topplista är som följer

1 - Spejarn - MORE FRIENDS OF THE GAME
Detta är en mycket bra spelare, jag har aldrig skådat en aktivare spelare. Bra diplomat då han är bra på att diskutera. Denna spelare får vi hålla utkik efter!
2 - Cubrik - Aqarius
Enligt ryktesvägen har denna spelare lyckats överlista nr 3 på denna lista, och förtjänar därmed en god andra plats!
3 - r3dn3ck - Meme Machine
Ja vad mer behöver jag säga? Det är r3dn3ck aka fjode. Toppklass. Guldar mycket och kan spelet!
4 - green - MORE FRIENDS OF THE GAME
Ta inte fel på namnet, men denna spelare är verkligen inte grön! Mycket aktiv och bra på att bygga städer! Även exceptionellt bra på att försvara sig. Jag tror denna spelare kommer kunna gå om resterande på listan snart!
5 - tobbelobbe - Meme Machine
Guldar man lika mycket som tobbe gör så förtjänar man sig en plats på en topplista oavsett hur gudomligt bra man är på spelet eller inte.

Klagomål på listan tas med @Consider, serverns absoluta favorit! Han kan medla om diplomati alla dagar i veckan och har lärt sig det bästa av sin far! Mycket nöje till er alla..!
 

Consider

Active Member
Jag får välja börja lite snabbt, dock bara 5 spelare.
Min topplista är som följer

1 - Spejarn - MORE FRIENDS OF THE GAME
Detta är en mycket bra spelare, jag har aldrig skådat en aktivare spelare. Bra diplomat då han är bra på att diskutera. Denna spelare får vi hålla utkik efter!
2 - Cubrik - Aqarius
Enligt ryktesvägen har denna spelare lyckats överlista nr 3 på denna lista, och förtjänar därmed en god andra plats!
3 - r3dn3ck - Meme Machine
Ja vad mer behöver jag säga? Det är r3dn3ck aka fjode. Toppklass. Guldar mycket och kan spelet!
4 - green - MORE FRIENDS OF THE GAME
Ta inte fel på namnet, men denna spelare är verkligen inte grön! Mycket aktiv och bra på att bygga städer! Även exceptionellt bra på att försvara sig. Jag tror denna spelare kommer kunna gå om resterande på listan snart!
5 - tobbelobbe - Meme Machine
Guldar man lika mycket som tobbe gör så förtjänar man sig en plats på en topplista oavsett hur gudomligt bra man är på spelet eller inte.

Klagomål på listan tas med @Consider, serverns absoluta favorit! Han kan medla om diplomati alla dagar i veckan och har lärt sig det bästa av sin far! Mycket nöje till er alla..!
Mycket fin lista blir stolt över din analys
 

Sist

New Member
Min lista
1. Ken il Guerriero
Bra spelare och den största guldare jag sett under över 10 år på Grepolis.
2.Hypersex69
Måste få en plats då han växer hårt och nu också tagit en stad av tidigare ettan på listan Spejarn
3.Hyperionz
Bra spelare generellt
4.Pieekaboo
Verkar inte satsa här men kapabel .
5. Redneck
Trots hans evigt tagande av IE städer för och växa en kapabel spelare, särskilt efter den 25 varje månad :).
Själv är jag kass på belägring, när kommer ny erövringsserver......
 

SlavKing

New Member
Top spelare!
1.Hypersex69
Han är inte bara en bra spelare, utan han tar hand om Tobbelobbe även fast 90% av det han gör är dåligt. många klappar på axlar där!

2.Hyperionz
Då han gav halva sitt namn till ovanstående

3.Babsan67
Hon har blivit erövrad fler gånger än någon annan jag sätt under samma server men kämpaglöd som aldrig svalnar! en sann patriot!

4.Slavking
För att jag är jag och så är det slutdiskuterat

999.Tobbelobbe
En kar med så mycket energi i fingerspetsarna att till och med ett massivt grip anfall på allians medlemmars trupper är en Win-Win för honom och hans jakt på plats 1.
 

tobbelobbe

New Member
Top spelare!
1.Hypersex69
Han är inte bara en bra spelare, utan han tar hand om Tobbelobbe även fast 90% av det han gör är dåligt. många klappar på axlar där!

2.Hyperionz
Då han gav halva sitt namn till ovanstående

3.Babsan67
Hon har blivit erövrad fler gånger än någon annan jag sätt under samma server men kämpaglöd som aldrig svalnar! en sann patriot!

4.Slavking
För att jag är jag och så är det slutdiskuterat

999.Tobbelobbe
En kar med så mycket energi i fingerspetsarna att till och med ett massivt grip anfall på allians medlemmars trupper är en Win-Win för honom och hans jakt på plats 1.
Är inte sist iaf, alltid något! Snart så blir det 998 ska du se!
 

Hyperionz

Active Member
1. Mortimer som köper 600 K rv varje dag

2. Mortimer som vinner eventet med dubbla poäng som 2an

3. Mortimer som har full kobbe med mur 25 och torn

4. Mortimer som blandar md och flyg

5. Mortimer som guldar byggköer snabbare än man springer på toan med ränneskita.

6. Mortimer som egentligen inte heter Mortimer men gömmer sig bakom nytt konto.
 

Ellippo

New Member
popcorn-watching-tv.gif
 
Topp