Topp 10 spelare

MrForsberg

Community Manager
Team Grepolis
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
Vad de är bäst på kan ni själva avgöra.
 

Consider

Active Member
1.
BB/BruntBröd
Poäng: 2
Anfallare: 1
Försvarare: 15

En mycket mogen spelare trots sina tolv år och extrema övervikt. Skämt åt sidan BB gör hela Korvryttarnas ally och är killen som har varit den klart bästa individuella/lagspelaren genom den här servern. Redan nu 2 månader innan serverns slut har han har tagit sina killar till ännu en vinst på den svenska servern.
2.
Philip97
Poäng: 14
Anfallare: 9
Försvarare: 36

En spelare som jag inte ska prata så mycket om då jag inte har full koll på vad som hände. Enligt fienden så fuskade han och den svenska adminen var ovanligt snabb med att reagera och bannade honom utan några riktiga bevis. Trots allt så var han otroligt dominant i början av servern och tar sig till andra plats på den här listan.
3.
Devba
Poäng: 4
Anfallare: 4
Försvarare: 28

En mycket trevlig spelare som jag spelar med för första gången. Han är en otrolig lagspelare och vill alltid alliansens bästa. Devba sitter på mycket trupper men framför allt bs som han aldrig snålar på om de finns båtar att bränna hos fienden. De finns inte mycket mer att säga utan över lag en riktigt bra lagspelare som jag gärna spelar med igen

Mest meningslösa spelare
Spejarn

Menligslösa anfall, menligslösa meddelanden, meningslös spelare, meningslöst liv
Största besvikelse
RedNeck

Så himla meningslös. Tar enbart städer från allianskompisar och utnyttjar de till max för egen vinning. Han gör så att Friends Of The Game och deras två allierade allianser tappar majoriteten av sina städer på grund av has girighet.
Servers mest barnlediga spelare
Geggan

Så meningslös så pallar inte slösa min tid på att förklara honom


Tack för ni läst listan MVH Consider
 

Knut Posse

New Member
Servers bigest crybaby's Consider and his "Dad"..
kusipää...png
 
Topp