Topp 10 spelare

DeletedUser3574

Guest
Trevlig söndagsläsning
smiley-emoticons-kaffee2.gif
tack för listan, Cspeete
 

DeletedUser994

Guest
Jag har slängt ihop en liten snabb lista som inte grundar sig på statistik eller ingame ranking utan mina personliga åsikter om spelaren/personen och min magkänsla. Jag har säkert missat någon eller några, men denna gången blev det dessa 10 på min lista.

1. Bragde
Det är första gången jag spelar med denna spelaren. Spelaren skulle jag vilja säga är en av de absolut bästa samt aktivaste på .se. Så fort man behöver något är spelaren inne och tvekar aldrig att bidra med det som krävs trupper/skepp eller bara några ordväxlingar.

2. XcentoryX
Måste ju ha med min vapendragare från antalet världar och även det en av de mest kompletta spelarna på .se. aktiv dygnet runt. Gillar att bosätta sig på så svåra ställen det går för att få lite krig runt sig. Man kan bara älska XcentoryX som medspelare.

3. Piripiri
Detta är en spelare jag nyligen börjat spela med, som alltid har sina trupper/skepp redo och de kommer oavsätt situation och tvekar inte vägga för få bygga upp de igen.

4. Happines
Detta är med en spelare jag inte spelat med så mycket tidigare utan blivit nu på sista tiden. Spelaren krigar gärna och är grym på få in sina anfall/Stöd på tidslaget som krävs. Är en rättvis och ärlig spelare som gör det som är bäst för alliansen.

5. Angouleme
Det är en spelare jag aldrig spelat med eller mot tidigare vad jag känner till iaf. Men min uppfattning om denna spelaren är att det är en spelare att lita på när det behövs och sitter på mycket offensiva enheter. Skulle vara trevligt att kanske spela tillsammans någon värld i framtiden.

6. Geggan
Geggan är ju alltid en bra spelare som jag själv haft många duster med på spelplanen både med och mot.
Kan vara grym om han bestämmer sig för att köra 200%.

7. Andrapirlo
Detta är som Angouleme en ny spelare för min del eller nytt nick iaf. Spelaren vet hur man maximerar sina städer vilket inte är helt optimalt på en moral värld. Men kör mycket defensiva enheter så gör inte speciellt mycket. Det lilla jag har haft med spelaren att göra ger mig bara bra indikationer och positiv bild av spelaren.

8.Ronnyn48
Spelaren verkar ha bra koll på sina städer och tror inte jag träffat något där än på denna servern så aktiv verkar vara en bra spelare men även deffensiva inriktad.

9. Syrus
Spelar en är en stabil länk och en utmärkt spelare att ha i grunden av sin allians. Bra offensivt som deffensiva och alltid aktiv.

10.Awdawd
Detta är en ganska ny spelare i mina ögon iaf. Som bara växer för var stund jag tillbringar med spelaren. Duktig och bra team spelare.

Tack för mig!!
//kg4
 

AndreaPirlo

New Member
1. Angouleme
- Riktigt vass och dessutom väldigt trevlig. Tänker långsiktigt, därför han inte är störst av alla ännu.

2. happines
- Överlägset bäst i den ledande alliansen.

3. Bragde
- Solklar tvåa i den ledande alliansen. Lugn och trygg pjäs som är storfavorit till att leda sin allians till seger.

4. XcentoryX
- Skön attityd och skicklig. Blivit träffad några få gånger men känns väldigt stabil.

5. PiriPiri
- Också väldigt stabil och verkar skynda långsamt. Känns som en spelare som styr mycket i det tysta.

6. Hyperionz
- Har stött på spelaren som både med- och motspelare denna värld och jag vet att det är en duktig spelare. Rutin i mängder men verkar inte överdrivet engagerad denna värld.

7. Smyghexan
- Talang här på Grepolis sett till hans ålder. Kommer kunna bli lika bra som Angouleme och happines en vacker dag.

8. Himladris
- Inte den som trycker på mest än så länge men jag har både märkt och fått höra att det finns mycket krut här. En väldigt trevlig person dessutom.

9. Iora
- Spökningen drog ner ganska många platser på rankingen men vilken lirare, oj oj oj. Boom boom boom!

10. slabjak
- Har tyvärr lämnat mig men vi kommer spela tillsammans igen, förr eller senare. Skicklig och skön!
 
Topp