Topp 10 spelare

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
Vad de är bäst på kan ni själva avgöra.
 

DeletedUser3787

Guest
Eftersom folk är så stela och tråkiga så får jag lov att inviga denna servern och göra en efterlängtad top 10 lista. Ni alla kommer bli besvikna dock så förhoppningsvis blir detta min sista ;)

1. Lilsven.eller Big sven som jag brukar kalla honom ;)
Serverns Joakim von Anka. Har bäst ekonomi på hela servern men vägrar att spendera guld utan ska ständigt 10 minuters farma. Om det fanns en möjlighet att få "nollställa" bondbyarna skulle Sven betala dyrt för den funktionen så han får farma ännu mer. Sven har presterat utan tvekan bäst på denna servern och hade legat långt före oss alla om han fick använda alla sina trupper. Mannen måste vara jinxad då fienden drar ks och kommer online så fort sven skickar anfall. Finns annars bara bra saker att säga om denna spelaren förutom att mannens suger på att gunstplundra.

2. Oscar91.
Serverns egna lilla hetspojke Fnatte. Spelar utan sin andra halva men har hittat ny tillhörighet hos sina hetsbröder Knatte och Tjatte. Mycket bullshit från Oscar som säger att han aldrig "spelar" men växer och bygger snabbare än de flesta. Hade varit intressant att sätta det på test och se hur han spelar då han har tid ;) En aktiv spelare som alltid är sugen på att skicka iväg sina bs men har otur och få dem stormade hela tiden.

3. Blondinbella
Knatte
, ledaren av hetsgänget och av Bir ligan. Ingår även i det berömda "faila att gunstplundra" gänget. En farlig spelare som är vass på att snajpa. Fienden gör allt i sin kraft för att förhindra att få in Blondie på en ö och gråter då han lyckats. Blondinbella har utökat sin business i år och numera inte bara offar hårt utan även deffar hårt. Mycket tungt krut hos denna spelaren. Måste ha snappat upp en del visdomsord från Ronny så tung han är.

4. Xcentoryx
Stjärnskottet hos Yoos korvgrill, kanske alliansen borde döpas om till Centurys nyx-kebab? Svens största fiende på servern, Magica Hexs som är ute efter Svens ofantliga ekonomi och hans första plats. Aktiv spelare som inte är rädd för att använda sin Helena lvl 20 så gäller att vara på sin vakt så man inte tappar en stad ;)

5. Himladris
Himla, aka Långben som verkar göra allt annat än att spela grepolis. Då Himla gör sin efterlängtade comeback kommer han ligga högre upp i alla rankerna och även allas top tio listor. En spelare som gör verkligen allt för laget och alltid med ett trevlig humör med sitt underbara "Långbens" skratt.

6. Yoohanson.
Johanson eller "Musse pigg" kan vi börja kalla honom istället. Precis som sin kompis Långben är han en väldigt bra och aktiv lagspelare. Har äran att få spela med honom på Barris så vet vad han går för. Han har dockit brutitmot den helige tre-enheten och har belägrat och anfallit Babsan, Hasse och Vargen. Det är viktigt att Bir-ligan sätter han på plats så syndare inte går ostraffat!

7. Tabbeman
En gammal räv som dyker upp från förr. Ingen anning om vad han har åstakommit tidigare men vårt nya tillskott till Bir-ligan har än så länge bara erbjudit teameffort och skön stämning! Viktigast av allt är att han inte sur för att Umme den dumme tabbar sig som vanligt, kanske jag som borde heta Tabbeman istället och Tabbeman kan döpa om sig till Glittriga Gullan eftersom han flörtar så mycket med Lilsven.

8. Syrus
En väldigt underskattad spelare där man aldrig får träffa några trupper. Lilsvens våta dröm är att få träffa trupper hos Syrus även om det bara rör sig om 2 bågskyttar. Har tappat lite fart på senaste tiden men är förstårligt då han befinner sig omringad av fienden. Jag tror om några veckor har Syrus lyckats klättra sig upp igen då han har hittat nya städer att ta.

9. Korvgrillen
Musses partner in crime "Mimmi Pigg" som har fått äran att vara inspiration till alliansnamnet. Har växt på hårt på denna servern och leder försvarsranken avsevärt. Överlag en bra spelare som är aktiv och inte rädd att anfalla. Tycker han bör riva sina murer så det blir lättare att döda hans trupper dem få gångerna då han är off ;) Hört rykten från Johansson att Korvgrillen är riktigt söt.;)

10. Dr Who
Serverns mysterium om vem som gömmer sig bakom användaren. Kan göra en deal att avslöja hans identitet gentemot Xcentorys. En riktig lagspelare som bygger de trupperna som hetspojkarna ej vill bygga och alltid redo att ställa upp med deff. En riktig klippa precis som Pluto.


Bubblare

Alexander Lukas,
aka Trruuust som har ofantligt tur. Går nog att förvänta sig att han snart syns på folks top tio listor

Fröken Näbblund, aka Nogold. En stabil spelare med mycket erfarenhet. Inte sett så mycket av henne än på denna servern men misstänker tyvärr att det kommer.

Kajsa Anka, aka Omg123 en av alla mina våta drömmar. Behöver du gunst, råvaror, trupper eller hotell ställer han upp precis som trivago.

Uppfinnar-jocke, aka Novanex . Behöver inte säga så mycket om denna spelaren utan de flesta vet vad han går för och vad han kan erbjuda till en allians.

Besvikelser

Tjatte,
aka Hailee Steinfeld en del av hetspojkarna och en annan våtdröm hos mig. Min trogna vapendragare har tappat fart men förväntar mig då påskeventen börjar är han i topform igen. Väntar med spänning tills du är på min top tio lista.

Mårten Gås, aka Nasto verkar sova en del denna servern. Väntar ivrigt tills han visar sitt potential och ger Blondinbella en utmaning


Såja nu får ni klaga på hur dålig listan är och så slipper jag höra igen tjatet att göra en ny lista ;)

PS: Ta inte allt så allvarligt, :oops:
 
Senast redigerad av en moderator:

jacoblilje

Active Member
Här kommer en topp tio från mig i snabb anda

1. Lillsven - Utbildad ekonom som guldar likamycket som resterande allyn gör tillsammans, ryktena på stan har jag hört värderar hans konto till 250-300k guld, och med sånt guldande kan man inte mindre än att hamna 1a på min lista.

2. Umrid - Min lilla bebis, har följt med mig sedan olympia och vi har bara vinster under bältet när vi orkar stå ut med varandra en hel server. Han har tagit över min position som offare denna världen då alla ska kunna få chansen att skina, vilket han gör dagligen. Lyser upp hela allyns tillvaro i discord.

3. Oscar91 - Mr slaktare är väll allt man kan säga, vissa säger att han dödar tusentals bs från korvgrillarna varje dag, medans vissa påstår att det ända han slaktar är deras sömnvanor. Stark tredjeplats på min lista.

4. Himladris - Min sugardaddy, hans konstanta tillvaro i vår voicechatt i discord inskänker mod och styrka i samtliga annars veka krigare i bir ligan. Vad skulle vi göra utan honom, han gör allyn himla bra helt enkelt.

5. XcentoryX - Skulle hamnat 4a om inte han inte hade haft tendens att hamna i våran offrapport tråd i forumet på senare dagar. Gillar nattanfall har jag hört men det är väll inget fel med det ;). Stark spelare överlag och största mysteriet på servern är vem som döljer sig på kontot.

6. Dr who - om Oscar är mr slakt så är dr who helt klart mr biremer. De finns så många av dem att det kan saknas tusentals utan att spelaren ens själv märker av det. Väldigt stabil spelare som även hen börjar bli mer och mer känd i våra voice kretsar i discord.

7. Yoohansson - Spelare som är stabil, har bs när de skall försöka bryta våra belägringar, utöver det ser man mestadels namnet i discords privata meddelanden delen.

8. Cosminiq - En helt ny spelare för alla på servern. Som briljerar vår offrapports tråd där flera tusen slunger får bevittnas dö i fiendens städer varje dag, har även tagit åt sig av mina tips att börja sätta ks i grillens kärna.

9. Novanex - Världens skönaste och mysigaste spelare, lojal in i döden och gör allt denna kan för att få sin allians att nå slutmålet, spelat med mig på flera världar och är lika mysig varje gång <3.

10. Syrus - En spelare jag mött på flera världar men aldrig har haft nöjet att spela med, kan säga att jag endast har träffat den här spelarens offtrupper mängden gånger jag kan räkna på en hand, flera servrar inräknade. En väldigt stadig grundpelare hos korvgrillen i mina ögon.

Bubblare: Babsan67 - vill se fortsatta försök från denna spelare att nå toppen, en dag lär hon lyckas!.
omg123 - Mr Gunst, är väll allt man kan säga, snabbare rop läggare får man leta efter utanför sveriges gränser om man vill kunna ha en chans. Även väldigt mysig i voice, men kass på cs.
Nogold - Ser inte mycket från denna spelare på denna servern jämfört med tidigare världar, börjar misstänka att tiden inte finns där riktigt lika mycket längre.


Hoppas ni tyckte det var intressant läsning
 

Legondra

Active Member
Tydligen var det enligt min allians dags för en ny lista. Som ny på servern har jag inte riktigt koll på allt som hänt, men här kommer iaf en lista ur min synvinkel av servern :)

1. XcentoryX
Denna mystiska x alla undrar över, vem är han? Ja det kommer inte avslöjas här. Men under mina få veckor här har det iaf varit en ära (få inte hybris nu) att spela med denna spelare. Ingen skillnad på tid på dygnet, han är alltid redo att hjälpa till eller skicka ks. Kanske jobbigt för fiender, men för allianskamrater är det ett nöje att ha honom med sig.

2. YooHansSon
Var ett tag sen jag spelade med yoo, men lika duktig nu som då. Även han finns alltid där en push bort. Väckarklockan tycks alltid ringa då nb är slut och han håller koll på vad både vi och våra fiender gör.

3. Umrid
Umme umme, trots våra bråk på förra servern så måste jag väl erkänna att du är en duktig spelare Även här verkar väckarklockan ringa tidigt på morgonen för har lärt mig igen att man inte behöver lägga en egen för Umrid väcker en garanterat. Som vanligt verkar han hjälpa sin allians och vara redo med både off och deff då det behövs.

4. Novanex
Denna gulliga lilla filur är jag lite ledsen över att inte är på min sida ☹ Lika trevlig som vanligt i pm trots att man anfallit, inga hot härifrån inte utan mer skämtsamma meddelanden, alltid lika roligt att öppna och se vad för text som landat i brevlådan. Ligger lite lägre ner på totalen, men det säger inte allt om en spelare. När dom andra tröttnat lär Nova vara kvar!

5. Nogold
Vad kan man säga om denna kvinna då? Bästa egenskapen är väl att hon tröttnar fort om hon inte får kriga, så här är det alltid fart på. Tror inte hennes trupper får vila många minuter om dygnet. Riktigt roligt att för en gångs skull spela med henne och inte emot, för som man svorit ibland när man haft henne som fiende.

6. Gloj
Som resten på listan hittills förtjänar han en plats på denna lista för sin aktivitet., han ställer alltid upp och hjälper till med bus. Att han dessutom är trevlig är väl ett plus.

7. Korvgrillen
På tiden att denna spelare kom tillbaka till grepolis. Han står ut med väldigt mycket anfall och förtjänar egentligen en plats högre upp för att han fortfarande orkar kämpa. Hans första plats på kämparranken tycker jag förklarar det mesta.
Han är ett proffs på att locka till sig ks men även på att anfalla själv

8. Blondin Bella
Lär vara sura miner för att han är så här pass långt nere på listan, men tyvärr har jag personligen inte sett mycket av spelaren ännu. Kanske den där BB kommer högre upp i framtiden, om han bevisar att han förtjänar det
Från tidigare erfarenheter vet jag att det kan vara riktigt roligt att ha med honom i allychatten och även här är hjälpen alltid nära när man behöver det. Jag antar att det inte ändrats mycket på den fronten.

9. Lillsven
Pågrund av sin andra plats på totalen så får även Sven en plats på listan. Han är alltid extremt aktiv i början av servrar och vet att det kan vara riktigt jobbigt att ha honom som fiende när han är på det humöret. Tyvärr verkar inte motivationen finnas där just nu? Men kanske den kommer tillbaka.

10. Valtupxx
Han ville egentligen vara med som bubblare, men vad jag sett hittills tycker jag han platsar på listan Han livar upp vår chat och han är alltid redo att hjälpa till eller kriga själv.


Bubblare:

Dengroth kommer alltid förr eller senare upp till toppen, han börjar bara bli lite gammal så han tar det i egen takt

Ronny, ny på servern men växer på bra som vanligt.

Piri, tror på att han denna server håller sig till slutet och växer till sig ännu mer, alltid aktiv och redo att hjälpa så är roligt att spela med denna filur.

Kim Jong-Un, en hemlig gubbe som jag tror kommer bli stor så småningom



Vem som faller mest:

Lillsven, även om jag la han på toppen (han har väl presterat bra i början) så brukar aktiviteten avta mot slutet av servrar, syns redan nu då han är inaktiv rätt ofta

Oscar91, krafterna verkar ha tagit slut även här, men kanske jag ligger för långt bort för att märka av honom, eller kanske saknaden efter xeet har blivit för mycket?

Ch1max, förlåt max hahah men jag står vid min standard fråga ”när blir det ie?”

Geggan, den där geggan, vet inte om man kan falla så lågt när man aldrig börjat växa, återstår att se om han hittar motivationen.
 
Senast ändrad:

DeletedUser3760

Guest
TOP 10 - BY TRRUUUSSTT

1. UMRID

Han är nästan alltid online, och skulle jag ducka mina trupper någonstans står de här oerhört tryggt. Han sprider sig över öarna likt en löpeld och dyker lätt upp på helägda öar. Det påminner om en maskros som tränger sig upp genom asfalten. Skulle jag däremot beskriva Umrid som en blomma hade jag sagt en solros. Ståtlig blomma och man vet att den kommer växa sig stor.

2. LILLSVEN
Strukturerad stabil lirare med väldigt fin röst. Jag skulle säga att han inte är bäst på något alls, men han är en av de bästa på allt. Bir,Bs,Md,Mo,Flyg? Ja det spelar ingen roll, han har allt och snabbt seglar det över haven! Han har glöden som behövs och går igång så fort han misstänker att någon är offline. Jag kan tänka mig att han myser ner sig hos sambon efter att han rensat någon ur korvgrillarna och är mer "taggad" än någonsin.

3. HIMLADRIS
Hjälpsam spelare som tål att utsättas för press! Pratar han inte om smör och kristaller i disc så deltar han ändå i konversationer i form av snarkning. Blir han anfallen byts snarkningarna ut mot svordomar och han är i full gång igen. Han har växt oerhört mycket som spelare den senaste tiden och fortsätter det framåt i denna takten men ännu mer erfarenhet bakom sig är det ingen jag någonsin skulle vilja spela mot.

4. NOGOLD
Har nog bara spelat emot nogold, och alltid är det lika tråkigt för antalet gånger man träffar hennes trupper räknas lätt på en hand. Gör man minsta lilla misstag som att glömma skicka ut den där bv'n till sin allierade, eller oftast IAP så kan man räkna med att hon är ens granne inom kort. Oerhört trevlig förövrigt. Sansad person som jag tycker om att förväxla pm med! Inte sett riktigt lika mycket av henne i denna världen, men har o andra sidan befunnit mig en bit bort från henne större tiden av servern.

5. DRO WHO
Bir-king. Deff har han som in i helvete och det fördelas ut jämt till varenda ks oavsett avstånd. Han är en riktig teamplayer och har i mina ögon utvecklats mycket både som spelare, men kanske främst som person. Han har ett temperament och det ser man glimtar av då och då, men han har ändå gått från att vara en spelare jag tidigare sagt "nej tack" till om han skulle vara i samma allians som mig, till att vara en spelare jag välkomnar med öppna armar. You go Dr Who!

6 & 7 YOOHANSON & KORVGRILLEN
Plats 6 och 7 får ni två dela på. Jag blandar alltid ihop er två och har ingen aning vem som är vem. Jag ser er som samma person och tycker ni spelar väldigt lika. Ni är båda två rediga spelare som köttar på ordentligt vilket man ser tydligt i alla rank-listor i världen. Jag själv har inte varit i supermycket kontakt med er förutom lite bs fram och tillbaks. Ni verkar vara större hot mot övriga spelare i alliansen och spelar då oftast riktigt bra. Den svarta fläcken ni båda har är att efter att ha kört stenhårt 95% av tiden så kommer de där 5% och man kan rensa er som in i helvete! :D. Jag har tagit del av dessa 5% några fler gånger än jag borde så därför hamnar ni inte högre på denna listan.

Edit: Korvgrillen anföll mig för 30 minuter sedan (03:10) bara för att ;)? Så yoohansson tar plats 6 och korvgrillen hamnar bakom på plats 7!


8. XCENTORY
Aktivitet, aktivitet, aktivitet. Ligger bra till i rankingen och ställer upp ordentligt motstånd. Hittills har jag inte testat så värst mycket, men jag funderar på att söka fram din akilleshäl för att lyckas hitta lite trupper hos dig, vi är ju trots allt grannar. Har inte fått mycket mer uppfattning av dig ännu.

9. BLONDINBELLA
Stora biceps och stor kärlek till

10. Syrus
En av de som mot mig visat bäst aktivitet, de flesta andra i korvgrillarna tycker jag man brukar kunna smälla till då och då utan att bli förvånad, men du sköter dig bra! Verkar i övrigt ha en lite lugnare spelstil och hamnar lite i skymundan bakom alla grepolismonster. Får däremot känslan av att du kan vara en ack så viktig pelare som stöttar upp, och sådana måste man också ha!

Bubblare:
Hailee Stanford
Ursus maximus
Omg123,
Mumrid 5, ryktas att han har 500 gripar och kommer ta över servern.

Tack för att ni tog er tiden att läsa denna kvällslista jag dragit ihop. Den är främst baserad på mina personliga upplevelse och det finns såklart ett gäng spelare jag inte varit i kontakt med så har valt att inte ha med dem även om de kanske egentligen kvalat in!
Personligen tycker jag att jag varit rätt vass och är förvånad att jag hittills hamnat som bubblare som bästa placering.... FLER LISTOR TACK!!!
 

DeletedUser2556

Guest
Haha vafan, har ni någonsin rensat mig totalt? :’D
 

nogold

Active Member
Så var det dax för en fredagslista gott folk :)

1. Korvgrillen anfall - 4, försvar - 1, kämpe - 2
I mina ögon serverns hjälte och yoo´s korvgrills ansikte utåt
Får massvis med kärlek från birligan 24/7
Med 104 sänkta ks från Jacobs bir (enligt muren) och då har han inte räknat alla ks de dragit hem :) säger väl allt!
Är väldigt glad att återse kg efter en lång tids uppehåll från gp.
Han är en klippa i alliansen som gör ett superbra jobb med sina utsatta städer och kan ändå alltid hjälpa till med vad än du behöver. Bästa lagspelaren <3


2. Xcentury anfall - 3 , försvar - 2, kämpe - 3
Nästan var du en tittar på kartan så hittar du x och där du inte hittar hen ännu lär hen snart dyka upp :p
Nattens härskare stämmer inte riktigt för när du än frågar efter x får du svar även om hen inte alltid uppskattar våra push :eek:
Men har man 85 städer så blir man ju den alla vill ha ;)
X är alltid pigg på att kriga mot birligan och är inte rädd för någon (utom fluffy :p)
Är grillens starkaste offspelare som det är skönt att ha på sin sida :)

3. yooHansSon anfall - 5, försvar - 6 , kämpe - 5
Även han en återvändare som är varmt välkommen tillbaka. Mötte honom som fiende på baris och vet att han kan vara en ganska flitig anfallare (sov gott ibland också :p)
Är x vapenbroder och yoos mäktige grundare som vi alla lyder blint
girl_manicur.gif

Också han älskar att kriga och är alltid pigg på att busa med birligan. Har alltid massvis med bs när det behövs och använder dem gärna. Är alltid villig att hjälpa och ger generöst bort städer till mindre spelare för att snabbare få dem att växa.


4. Umrid anfall - 1, försvar - 4 , kämpe - 1
Ja umrid har imponerat som vanligt. Men visste redan sen förut att han är en duktig gp spelare. Anfaller ofta och mycket och helt omöjligt att döda hans trupper. Förmodligen är han en bot ;) hahah
Han har de flesta av sina städer en bit från mig som tur är.
Sneglar avudsjukt på hans bs flotta som är större än alla mina städer tillsammans
girl_sigh.gif

Men hittills bra jobbat!


5. piripiri anfall - 12, försvar - 5, kämpe - 10
Piri kom in lite senare på servern. Men trots det har ha hämtat upp sig bra på servern och sliter för alliansen. Drar mig i örat när jag latat mig och han börjar komma ikapp på rankerna. Men misstänker att han kommer ligga i top när servern är slut. Han är den som alltid backar upp och peppar mig när jag behöver det. Utan honom hade jag nog varit några städer fattigare <3

6. trruuusst anfall - 10, försvar - 9, kämpe 11
Är alltid kul att kriga mot Trruuusst trots att han kan vara en jobbig typ :eek: som snott flera städer av mig på baris. Han var lite seg i starten men har förhoppningsvis bestämt sig för att kriga på Kalydon nu. Vilket uppskattas! Tyvär ligger de flesta av hans städer långt bort från mig så jag kan inte hämnas :p fast det är kanske tur för mig. Med Trruuusst som granne kan du inte vara offline. Han drar sig inte för att köra ks så fort han får chansen. Han har nästan alltid bv ute i städerna på sina öar så det är helt hopplöst att försöka ta sig in på hans öar. Xtra plus att han alltid är trevlig i pm :)
Bra kämpat så här långt.

7. gloj anfall - 11, försvar - 3, kämpe 8
En spelare som växt i mina ögon och som förtjänar en plats på listan. Alla längtar vi efter att se hans trupper komma som deff till ens ks för då vet man att staden blir safe :) Och han tycks alltid ha flyg för att hjälpa till med att bryta.
3a i försvar säger en hel del om vilken duktig deffare gloj är. Är alltid lika trevlig och tillför alliansen mycket mer än han själv inser.

8. lillsven anfall - 2, försvar - 8, kämpe - 4

Är som alltid stark i starten på en server. Och håller sig i topp. Älskar sina brännare som han parkerar i sina offstäder. Han är ändå ganska tyst av sig och sällan man får besök av honom. Men vi väntar med spänning på att han ska visa sina skills och köra ett "riktigt" ks någon gång. Det är alltid lika irriterande när jag ser hur han nästlar sig in på mina öar hela tiden. Börjar nästan misstänka att hans strategi är att sabba alla mina öar så att jag aldrig får nån picknick ifred ^^


9. BlondinBella anfall - 6, försvar - 16, kämpe - 7

Ja vad ska man säga om bb? 16 i försvar
girl_impossible.gif
herregud eller kanske man ska säga jesus eftersom han kallar sig grepojesus i sin profil. Han har ju talat om för mig att han är bäst så: upp till bevis nu
girl_wink.gif

För övrig så ser jag mest honom i mina bv rapporter så jag misstänker att han anfaller då och då. Själv får jag nöja mig med en och annan hk på natten! Men man får väl vara glad för det lilla :)


10. himladris anfall- 7, försvar - 18, kämpe - 9

Var tveksam till att sätta himla på min lista då jag tror att han är på väg bort från spelet. Finns andra som är mer aktiva och kanske förtjänar platsen bättre. Vi får se om han finns kvar på nästa lista om det blir någon. Men ännu har han trots allt en plats i top 10 kämpar.
Ja 18 i försvar är inte imponerande. I starten var han duktig på att "spamma" anfall men sista tiden får man klagomål från honom om man anfaller fyra gånger på en dag :)
Det ryktas om att himla ger sin kärlek till andra servers men det återstår att se om han steppar upp eller faller.


Bubblare
fluffy - Hoppas att jag kan sätta henne på min näsa lista för jag vet att hon kan spöa er alla om hon vill ;)

Kimsan - Jag vet vad du kan åstadkomma om du vill! Förväntar mig mirakel innan servern är slut ;)

Valtup - en spelare som har större kapacitet men tappat lite sista tiden. Hoppas och tror att du ska finna glöden igen

who - Har många städer och kommer starkt så kanske någon att räkna med i framtiden. Han har ju lovat döda mina ks om jag provar så vi får väl se om jag vågar testa


Ha en fortsatt trevlig fredagskväll <3
 

DeletedUser3787

Guest
Hoppas KG visade hur mycket flyg han förlorat som försvarare också ^^ Hade varit intressant att se ryktas det
 

DeletedUser994

Guest
Hoppas KG visade hur mycket flyg han förlorat som försvarare också ^^ Hade varit intressant att se ryktas det

Haha, när jag läste nogolds lista så bara viste jag någon skulle påpeka det. Så kan då absolut säga jag tappat lite flyg som försvarare vilket många andra med gjort. Dock kanske folk inte inser kp skillnaden som blir när man väggar stad efter stad under nb. ;)
 

DeletedUser3787

Guest
104 sänkta ks är ju inte en särskilt imponerande siffra då de knappast varit 104 tajmade ks försök. Har själv 61 dödade ks som försvarare och gör mig knappast bra direkt :p Och går att döda dina offensiva trupper vilken tid på dygnet så knappast vi som går kp back, men klart är ju inget problem då man bara kan gulda upp nya trupper ^^ Lite jobbigare med flyget nu dock då eventet är slut.
 

DeletedUser3746

Guest
32 sänkta ks och då är jag sent in i matchen och inte på er nivå =)
 
Topp