Topp 10 spelare

DeletedUser3785

Guest
De e fredag o ni sitter o skriver krönikor, skärpning föfan
 

DeletedUser3448

Guest
doc finns i servern nu. Är redo med all möjliga invite till gruppen...

Go go go
Är du helt slut? Du motsäger ju dig själv du tackar ju nej till min utmaning att komma in här på svenska? Samt att har du sett hela mig när du var med några veckor på en server? Snälla skärp dig, är du 12 år gammal?
 

xeet

Active Member
Jupp du får se mer verkstad i andra sidan av svenska gränset mot Tyskland som jag i tidigare inlägg utmanade dig att komma in i "problemets våld" vilket du tackade nej via div larviga jidder.

Sanningen är att jag ser dig dJUNGELN som en undvikande, dum, mitten-spelande skit som helt håller sig i mitten av allt på grund av all nagelbitande skills i spelet.

Du vill helst vakna kl 8 utan att bli störd, helst låta gp gå i"nodnattsmode" kl 23.00... Jag har för andra gång utmanat DIG att ansluta till oss,men de enda jag ser från dig är...jidder, jidder, jidder...

Inte konstigt att jag fortfarande ser dig som en springponke sedan du inte visste vart du stod i servern Juktas!
Edit förlåt mig för all. Jag är trött, less på dessa skitsnackare utan inkorrekta bakgrund. Jag är medveten om att jag går hårt fram åt. Fakta är det jag kommer fram utan skitsnack!
ursäkta att jag lägger mig i, men vann inte Jerrry Juktas, var det inte på den servern då såkallade Tyska proffsen kom till .se för att sopa banan med oss svennar? Var det inte den servern *Tyska Eliten* paktade med HELA servern emot Jerrys allians för att ens ha en chans?
 

DeletedUser3448

Guest
ursäkta att jag lägger mig i, men vann inte Jerrry Juktas, var det inte på den servern då såkallade Tyska proffsen kom till .se för att sopa banan med oss svennar? Var det inte den servern *Tyska Eliten* paktade med HELA servern emot Jerrys allians för att ens ha en chans?
Tack Xeet, det gick ju sådär för elitalliansen "Sticky fingers"
 

nogold

Active Member
Trist att ni måste spamma forumet för top 10 med ert gamla vanliga tjafs
Om nu någon tar sig tid att göra en lista så är det väl bara trevligt :) så tack @Trruuusstt ,@Jiluske och @dJUNGELJERRY för det
Ni andra om ni inte håller med så varsågoda att gör en egen lista eller för all del spela bättre om ni kan :eek:
 

docprometheus

Active Member
Jag väntar med stort spänning med ett pm från springpojken och pizzabagaren jakob sedan jag kom in i servern nyligen. xeet kanske vill testa betydligt tuffare server utan att glida för server och server.

Sen kan jag alltid pinga några psykopater till tyskar och vara vårt fiende i servern. Överlever ni dessa så har ni vunnit min respekt!

giphy.gif
 

jacoblilje

Active Member
Jag väntar med stort spänning med ett pm från springpojken och pizzabagaren jakob sedan jag kom in i servern nyligen. xeet kanske vill testa betydligt tuffare server utan att glida för server och server.

Sen kan jag alltid pinga några psykopater till tyskar och vara vårt fiende i servern. Överlever ni dessa så har ni vunnit min respekt!

Din respekt är värd lite för lite, inget att anstränga sig för
 

DeletedUser1724

Guest
Jag väntar med stort spänning med ett pm från springpojken och pizzabagaren jakob sedan jag kom in i servern nyligen. xeet kanske vill testa betydligt tuffare server utan att glida för server och server.

Sen kan jag alltid pinga några psykopater till tyskar och vara vårt fiende i servern. Överlever ni dessa så har ni vunnit min respekt!

giphy.gif

Ta hit fler spelare till .se om de är bra desto roligare för ALLA på .se
 

docprometheus

Active Member
Ta hit fler spelare till .se om de är bra desto roligare för ALLA på .se

Smartaste kommentar jämfört med resten av lipsillar i denna tråd. Stort eloge till dig!

Ska försöka få ihop ett gäng och kunna plöja igenom en svensk belägring server som släpps snart. Finns gänget inte med, så finns det helt enkelt inte intresse :(

----------------------

Resten av lipsillar. Jag bekräftar allting som att NI väljer helst glida för server och server. Denna nuvarande server. Finns det ens något spänning efter... si sådär minst 2 månader? Dött server redan?

(Lite eller mycket skryt från doc. I Nuvarande körs det massivt flygattacker mot en belägring med cirka 250k md, och risken är att belägringen håller inte)

Kör hårt på denna "chips-server" ni napp-sugare.
 

xeet

Active Member
Smartaste kommentar jämfört med resten av lipsillar i denna tråd. Stort eloge till dig!

Ska försöka få ihop ett gäng och kunna plöja igenom en svensk belägring server som släpps snart. Finns gänget inte med, så finns det helt enkelt inte intresse :(

----------------------

Resten av lipsillar. Jag bekräftar allting som att NI väljer helst glida för server och server. Denna nuvarande server. Finns det ens något spänning efter... si sådär minst 2 månader? Dött server redan?

(Lite eller mycket skryt från doc. I Nuvarande körs det massivt flygattacker mot en belägring med cirka 250k md, och risken är att belägringen håller inte)

Kör hårt på denna "chips-server" ni napp-sugare.
mäktigt med flyganfall mot 250k md, uppdatera oss gärna hur det gick ;)
 

DeletedUser3572

Guest
Tack för listan jannike aka nogold alltid kul läsa listor sedan kan man ju tycka om dem eller inte upp till var och en smaken är som baken delad :)
 
Topp