Topp 10 spelare

docprometheus

Active Member
Inget som helst intresse att spela med dig faktiskt, tror det är mestadels snack och lite verkstad. Vill jag spela på större servrar går jag in på .en

och kan lova dig att du inte hade behövt oroa dig över masspakter om du spela svenska. för ni proffs hade säkert nollat andra på 1 vecka ;)

Denna bortförklaring har jag hört flera gånger... Fortsätt du och härva städer från inaktiva och skryta över dessa kp du får från inaktiva eller överenskommelse via pm med "annars" ..
Heja heja heja jacob... Heja jacob som gör några överraskande mål i korpserien...
 

jacoblilje

Active Member
Denna bortförklaring har jag hört flera gånger... Fortsätt du och härva städer från inaktiva och skryta över dessa kp du får från inaktiva eller överenskommelse via pm med "annars" ..
Heja heja heja jacob... Heja jacob som gör några överraskande mål i korpserien...
Kom tillbaka när du lyckats vinna en server på tyska :D
 

docprometheus

Active Member
Kom tillbaka när du lyckats vinna en server på tyska :D

Har redan vunnit i servern tyska Olous bland hav 16 med skickliga politik och diplomati :)

(Jag och några till såg till att vinnande allians fick några av oss för att säkra dominansen då jag motiverade min ställning genom att nämna "en kapten lämnar aldrig ett skepp" när alliansen vi samarbetade (vi var två mot de flesta allianser i hela 16 hav) vann servern. (Trots innan på egen hand sänkte vi minst 10 allianser på egen hand)

Alliansens ledaren ansåg mig även som en vinnare trots jag var aldrig i vinnande allians.

Som sagt. Snacka inte för mycket förrän du vet den konkreta fakta utan att göra bort dig!
 

DeletedUser3448

Guest
Dubbel och dubbelfacepalm. Hur i helskotta ska man uppvisa sina skills när det sker pakter, massförbund i lilla svenska när en allians är alltför för hotande?

Sluta sänka dig själv i allting! I Tyska som vi senast spelade kördes det minst 30 allianser och där kunde vem som helst växa upp sig utan all konstiga pakter som du möjligtvis känner igen i svenska servrar?

Att det nu var "tyska, tyska, tyska, tyska som alla gnäller om borde dessa med förnuftiga hjärnceller fatta... Samma tidszon, mer utmaning i spelet. Vi har försökt ragga upp er svennar utan framgångar då vi förstår av olika anledningar. Ni är rädda för tuffare utmaningar, ni klarar inte av plötsliga förändringar.Ni vill helst stanna kvar i samma gryta och fortsätta röra på er trots tuffare utmaningar.

Jag och vet, många har dragit ur på grund av "språket" = sämsta bortförklaring, har inte tid för gp när det kommer fram ca 3 sidor i CQ flikar åt alla håll.

Jag utmanar dig dJUNGELN och Jacob! Anslut till oss till nästa tyska! Då kan vi möjligtvis se till att vi svenskar är tillräckligt slagkraftiga och stå emot all möjliga pakter mot oss "farliga" vikingar och vinna en tysk utmärkelse!
Då gäller det att DU är beredd på 24/7 terror, är van med att inte klaga, inte hota folk via pm. Bara köra tillbaka vid varje "natch-ping" du får på dig.

Jag kör in mig i denna server, ni är välkommen med och dra pm till mig och så addar jag er till vår chat-grupp.
Ryktas att jag inte har något intresse av att spela med dig på tyska, om du inte ens klarar av svenska grepolis så lär du inte klara av tyska. Samt att jag vill gärna kombinera spelande med att ha ett någorlunda liv utan att spela 24/7. Förstår inte heller vilka förbund och pakter du snackar om. Visa vad du går för på svenska nudå.
 

docprometheus

Active Member
Har redan vunnit i servern tyska Olous bland hav 16 med skickliga politik och diplomati :)

(Jag och några till såg till att vinnande allians fick några av oss för att säkra dominansen då jag motiverade min ställning genom att nämna "en kapten lämnar aldrig ett skepp" när alliansen vi samarbetade (vi var två mot de flesta allianser i hela 16 hav) vann servern. (Trots innan på egen hand sänkte vi minst 10 allianser på egen hand)

Alliansens ledaren ansåg mig även som en vinnare trots jag var aldrig i vinnande allians.

Som sagt. Snacka inte för mycket förrän du vet den konkreta fakta utan att göra bort dig!

Shellti var även en av dessa duktiga ledare som inte tog på sig vinsten utan ville hålla sitt skepp uppe. Vi var otroliga fantastiska gäng som ville mycket åt 24/7. Chatgrupp var alltid uppe 24/7 med blandande känslor. Detta var då "Sverige mot Tyskland" i hela 16 hav tills vi fick respekt från tyska elit.

Fortfarande finns det tomrum att fyllas åt då jag vet att det finns en del massa duktiga, men inte riktigt vågat utmanat ännu tuffare utmaning.

Svenska GP kommer fortfarande leva, det gällde att samla på mer internationella erfarenheter när vi tittar på Tre Kronor eller fotbollslandslaget köra på. "Du och jag är fiender i svenska, ja och? men att via hela GP-världen att svenskarna är duktiga är en sak!
 

jacoblilje

Active Member
Har redan vunnit i servern tyska Olous bland hav 16 med skickliga politik och diplomati :)

(Jag och några till såg till att vinnande allians fick några av oss för att säkra dominansen då jag motiverade min ställning genom att nämna "en kapten lämnar aldrig ett skepp" när alliansen vi samarbetade (vi var två mot de flesta allianser i hela 16 hav) vann servern. (Trots innan på egen hand sänkte vi minst 10 allianser på egen hand)

Alliansens ledaren ansåg mig även som en vinnare trots jag var aldrig i vinnande allians.

Som sagt. Snacka inte för mycket förrän du vet den konkreta fakta utan att göra bort dig!
Ingenting du skrev antyder att du är bra på spelet, bara att en allians plockade in er för att bli störst. Snacka om räkmacka
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att jag inte har något intresse av att spela med dig på tyska, om du inte ens klarar av svenska grepolis så lär du inte klara av tyska. Samt att jag vill gärna kombinera spelande med att ha ett någorlunda liv utan att spela 24/7. Förstår inte heller vilka förbund och pakter du snackar om. Visa vad du går för på svenska nudå.

Jag vet, jag vet alltför för mycket kära dJUNGELN! Du behöver givetvis inte spela i samma gäng jag lirar inte. Ingen tvingar dig. dJUNGELN!
 

docprometheus

Active Member
Enig :) Sluta nu predika och be frille bjuda in dig på en ö.

Upp till skills glidaren dJUNGELN! Där har du en kraftprövning när det som gäller. Antagligen kommer jag se dig som en clown fullt med prat i munnen som inte vågar anta tuffare utmaning i spelet.

Mina ord är enkla och utan komplikationer... Ger dig dJUNGELN peptalk nu. Go go go go.... Låt djungeln brumma på... go go go...
 

DeletedUser3448

Guest
Upp till skills glidaren dJUNGELN! Där har du en kraftprövning när det som gäller. Antagligen kommer jag se dig som en clown fullt med prat i munnen som inte vågar anta tuffare utmaning i spelet.

Mina ord är enkla och utan komplikationer... Ger dig dJUNGELN peptalk nu. Go go go go.... Låt djungeln brumma på... go go go...
Ryktas att piripiri menade att frillie skulle bjuda in dig fyllot doc
 

docprometheus

Active Member
Varför är det alltid snack utan verkstad från dig?
Jupp du får se mer verkstad i andra sidan av svenska gränset mot Tyskland som jag i tidigare inlägg utmanade dig att komma in i "problemets våld" vilket du tackade nej via div larviga jidder.

Sanningen är att jag ser dig dJUNGELN som en undvikande, dum, mitten-spelande skit som helt håller sig i mitten av allt på grund av all nagelbitande skills i spelet.

Du vill helst vakna kl 8 utan att bli störd, helst låta gp gå i"nodnattsmode" kl 23.00... Jag har för andra gång utmanat DIG att ansluta till oss,men de enda jag ser från dig är...jidder, jidder, jidder...

Inte konstigt att jag fortfarande ser dig som en springponke sedan du inte visste vart du stod i servern Juktas!
Edit förlåt mig för all. Jag är trött, less på dessa skitsnackare utan inkorrekta bakgrund. Jag är medveten om att jag går hårt fram åt. Fakta är det jag kommer fram utan skitsnack!
 
Topp