Topp 10 spelare

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
Vad de är bäst på kan ni själva avgöra. :)
 

DeletedUser3760

Guest
Då alla vet att Hasse67 är bäst på hela servern har jag valt inte ha med honom i denna top 10.

1. Nogold. Minns bara sedan tidigare världar hur denna individ stuckit ifrån likt en raket, och skingrat allianser med sina erövringar. Säkert en envis veteran som tänker se till att alla snorungar vet sin plats.
2. Himladris.
Snäll om man klappar honom medhårs. Han har tiden, han har viljan, han har en glöd inte ens jordens alla hav kan släcka. Vet inte hur mycket han varit i just belägring tidigare, men jag förväntar mig stordåd. Sedan är han mig en riktigt krögare också, receptet på rödlökskompott blev en succé.
3. Axelhe.
Vet inte vad denna killen gör egentligen, men alltid är han med och alltid har han kp. Funderar på att bli hans kompis för att få reda på hans mörka hemligheter. Vi är trots allt på samma ö<3 Vi får ta det över ett möte... eller kanske ett....ö-råd!!!!
4. Sickan/Leoboi.
Snäll. Denna gubben tänker visa sina biceps i denna värld. Han är trött på att vara i andras skugga och har i smyg väntat på just detta läge. The time is now!
5. Aceracer.
Ace lär flyga in med sina mantikoror 1v5 och må alldeles prima. Ace glänser i bakgrunden och kommer bidra ordentligt. Han kommer vara en tillgång till alla nära och kära.
6. Doc holiday.
När doc drar i sina trådar lyder hans fina undersåtar direkt. Det påminner om mystiska krafter. Hur länge sitter denna mystiska besvärjelse i?
7. Blondin Bella.
Tänkte först placera detta mystiska flygfä högre, dessvärre har han lagt gymmet på hyllan, och spriten han bytt ut den mot är inte ens vodka redbull. Stor besvikelse, hade gärna placerat denna gubben högre.
8. Nikkefattar.
Kommer köra byggarebob hela servern och ha ca 2000bir när NB släpps. Kan ses lite tråkigt, men positivt för mig då alla hans bir är till min förfogan. Han gillar poäng, lär hänga i toppen!
9. Prelude.
Han är lite av en dramaqueen. Men han har kärlek för spelet och ställer upp när det behövs! Belägring kan han. Jag tror han kommer glänsa till en aning mer än han brukar!
10. Storfjädern
. Tyvärr en moralspelare. Han verkar lura runt likt bananer i pyjamas "Simone Zaza & Storfjädern". Frågar du mig påminner det om B1 och B2.

Vem är den mystiska Sunflower Bonnie. Kan det vara den ökända Nasto? Mer om det ser vi kl 07:00 när NB släppts.
 

DeletedUser3830

Guest
Ryktas att Trruuusstt inte bara gömmer sig bakom andra namn utan även försöker skylla ifrån sig om sitt förflutna. Har bildbevis på hans brott.
hejhej.png
 
Topp