Topp 10 spelare

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
Vad de är bäst på kan ni själva avgöra. :)
 

Cspeete

Member
Man får tacka för att ha fått äran att få vara med på en topplista. En mycket välskriven topplista där du verkligen har analyserat servern och dess spelare. Mycket bra jobb Salking!
 

docprometheus

Active Member
ZeeXXXXX. eller CsXXXXX.. Snubben som inte hängde med när det gällde att bygga upp städerna ordentligt och köra "All-in" i servern Koxxxxx

Men ända få lite utmärkelse här av lobotomerade typer...

Jösses!!

picard-facepalm.jpg
 

docprometheus

Active Member
Okej.... Här kommer det något logisk lista. "denne som motsätter, borde besöka närmsta mentalsjukhuset och få hjärnan undersökt nu när dessa påstår att CsXXXXX. kommer tillhöra 10-topplistan...

1. Sassy Cierra Annat nick, men lika giftig, kriga på så får vi se din skills framför guld!
2. Snaphanen Solo-lirare. Blir intressant se vart han hamnar till slut.
3. Saltwater Liraren som vunnit de mesta jämfört med övriga gp-spelare och en skön typ att konversera via pm!
4. Geggan Okänd spelare för mig. Vann Tau och blev förnedrade i servern Phi.
5. Bebeee (XeXX) Ännu okänd spelare. Hans skills imponerar mig sisådär
6. madeinsweden,Spelaren som spökade ut sig i servern Delfi. Dock är det intressant hur made accepterar att spelaren har ytterligare ledare, ytterligare starkare ledare hos Saltwater och att acceptera spelarens nuvarande "hierarki" i alliansen!
7. nafpaktos, Rutinerade spelare, men som lagspelare ställer jag allting i stort frågetecken!
8. True Terror tillhör antagligen klungan madeinsweden och följer spelarens gångar i allting.
9. Ronnen23 följer Sassys spår... spelarens fotspår och ja allting...
10.e platsen är svår... Kanske BosnjaK?


Så hoppas jag att dessa passiva "yoghurt-ätande" och fnittrande småpojkar har mer mage att skapa roliga top 10 framför att klaga på att "någon" skall skapa ....

Seså.. schas på er lilla blyga tangentbordsskrigare och kladda på!!
 

docprometheus

Active Member
Ytterligare frågetecken...

Dimytes, en skicklig spelare med skickliga tankar fick en lättpåverkade ledare genom psykisk krigsförning flippa ur i servern Delfis ledande allians..
Madame CazCar kan mycket. Gäller att spelaren spelar i rätt allians för att få ut spelarens maximala kapacitet!
florin avram... Jag ifrågasätter dig! Kommer du köra på?
 

xeet

Active Member
Okej.... Här kommer det något logisk lista. "denne som motsätter, borde besöka närmsta mentalsjukhuset och få hjärnan undersökt nu när dessa påstår att CsXXXXX. kommer tillhöra 10-topplistan...

1. Sassy Cierra Annat nick, men lika giftig, kriga på så får vi se din skills framför guld!
2. Snaphanen Solo-lirare. Blir intressant se vart han hamnar till slut.
3. Saltwater Liraren som vunnit de mesta jämfört med övriga gp-spelare och en skön typ att konversera via pm!
4. Geggan Okänd spelare för mig. Vann Tau och blev förnedrade i servern Phi.
5. Bebeee (XeXX) Ännu okänd spelare. Hans skills imponerar mig sisådär
6. madeinsweden,Spelaren som spökade ut sig i servern Delfi. Dock är det intressant hur made accepterar att spelaren har ytterligare ledare, ytterligare starkare ledare hos Saltwater och att acceptera spelarens nuvarande "hierarki" i alliansen!
7. nafpaktos, Rutinerade spelare, men som lagspelare ställer jag allting i stort frågetecken!
8. True Terror tillhör antagligen klungan madeinsweden och följer spelarens gångar i allting.
9. Ronnen23 följer Sassys spår... spelarens fotspår och ja allting...
10.e platsen är svår... Kanske BosnjaK?


Så hoppas jag att dessa passiva "yoghurt-ätande" och fnittrande småpojkar har mer mage att skapa roliga top 10 framför att klaga på att "någon" skall skapa ....

Seså.. schas på er lilla blyga tangentbordsskrigare och kladda på!!
no offense, man salkings top 3 lista var bättre än denna ;)
 

xeet

Active Member
Här kommer min personliga top 10 lista från servern OBS, detta är vad jag sett på just denna server så har man ett namn som är *känt* så spelar det ingen roll, är bara vad jag personligen sett på servern hittils

1. Sassy Cierra Aka Polski
En solklar etta på min lista. Allt gnäll om att Sassy endast kan gulda är rent utsagt bullshit, Sassy är nog den mest aktiva spelaren jag någonsin träffat på. hade en liten challenge att försöka hänga med Sassy i anfallsranken, det höll ett litet tag men ni har han dragit iväg. Sassy har fan alltid trupper redo att skickas, en riktig krigsmaskin. Visst kan murar flyga upp lite väl snabbt, men kan lova att Sassy inte är ensam att bygga mur med raketbränsle på denna server ;)

2. Snaphanen Aka Snopphanen :D
En Dansk sak som kom till .se för första gången på Marathon om jag inte minns fel? :)
en riktigt rutinerad och ettrig jävel, leker väl lite byggare BoB på just denna server men leder man poängranken över Sassy är man värd en andra plats :)
Enligt Snophanen spelar han knappt på halvfart och leder ändå servern i poäng, undrar hur det skulle se ut om han körde full fart? :D

3. Ronnen23
Skulle nog definera Ronnen23 som den bästa deffspelaren på .se (som jag bevittnat iallafall) så är inte de minsta förvånad att han toppar deffrankenpå denna server heller :D
Men undrar hur han får KP, då varken Kronofogden eller Skatteverket bygger någon off alls :O

4. Rulleman
Rulleman en av mina kompanjoner som styr och ställer i Skattesmitare, en spelare med ett sjukt sinne för övergripande strategi, men även en offensiv krigsmaskin. Han får dock börja steppa upp han ska (som han sa tidigare) att han skulle ta mig i anfallsranken, men vad jag ser så blir avståndet större varje dag :)

5. Speak Easy
Också en spelare där många gnäller på guld när dem ser hans framgång, men asså har så svårt att hålla med folk, visst är det lätt att gnälla på guld när man möter en spelare och får stryk ;)
MEN när man lirar med Speak så ser man i alliansverktyget att det är som med Sassy en sjuk aktivitet. Speak är också förövrigt en krigsmaskin. Mötte Speak senast på Rethymnon där han bjöd på en Grand Slam.

6. Guapo
Guapo är en spelare som skulle göra ALLT för sin allians, Guapoär en riktig krigare som gör ett riktigt skit jobb med att bygga de enheter ingen annan *pallar* att bygga, allt för alliansen :D
har spelat med Guapo 3 servrar nu och han har växt i mina ögon mer och mer för varje server
Vi hamn ju i luven på varann när vi lirade Naxos men det är historia nu ;)

7. Ri014
Rio var duktig under nybörjarskyddet men tycker personligen han tappat en del fart, men Rio är en stabil pjäs som ställer upp i vått och torrt. Hans timingskills är dock en ren jävla katastrof, ibland kan man tro att han timar ifrån en knappmobil asså. Men Rio har la tur att vi andra i Skattesmitare kan hjälpa stackarn med timingen så hans KS får landa :)
Rio har även lovat att carrya under UV så det ser jag fram emot, kan man själv ta semester :D

8. Ronnyn48
Gamla goda ronny, har på något sätt ALLTID hamna i samma allians som Ronny vilket dock är skönt så man kan snacka skit när alla kids ligger och sover ;)
Nej men ronny är en stabil spelare sominte ofta gör några felsteg. Ronny hjälper även alltid till när man ber han ^^
Ronnymåste dock se till att fixa lite mer kämparpoäng, rank 22 kämpar håller inte känner jag :D

9. Trruuusstt
Det enda Offensiva *hotet* jag ser hos alla 25 spelare i Kronofogden + Skatteverket. Truuust verkar ha en grej för hopliter just denna värld då han jobbat hårt på sin level 17 ajax ;)
Nej men ser la ut som Truuusstt får ligga i ordentligt om ens Kronofogden+ Skatteverket ska han en chans i kampen om denna server :)
Ska bli intressant att följa utvecklingen av Trruuusstt :)

10. Sabertooth
SaberTooth ett riktigt hemligt nick, enligt Kronofogden är det Florin, Forb, Lillsven MEN vem är det egentligen, för en ordentlig muta kanske man avslöjar :D
Sabertooth är en riktigt lojal jävel som jag på något sätt alltid hamnar med, men det gör jag med glädje <3
detta är även en riktigt stabil pjäs som också lovat att carrya under UV får hoppas han håller sitt ord ;)

Japp, detta var min lista den kan ses som lite partisk men vafan med all rätt kan man tycka :D

honorable Mentions: Mumintrollet, Legondra, Dengroth, Minerva, Madeinsweden, Novanex, Oscar91 och Nafpaktos

// xeet
 

DeletedUser3795

Guest
Här kommer min personliga top 10 lista från servern OBS, detta är vad jag sett på just denna server så har man ett namn som är *känt* så spelar det ingen roll, är bara vad jag personligen sett på servern hittils

1. Sassy Cierra Aka Polski
En solklar etta på min lista. Allt gnäll om att Sassy endast kan gulda är rent utsagt bullshit, Sassy är nog den mest aktiva spelaren jag någonsin träffat på. hade en liten challenge att försöka hänga med Sassy i anfallsranken, det höll ett litet tag men ni har han dragit iväg. Sassy har fan alltid trupper redo att skickas, en riktig krigsmaskin. Visst kan murar flyga upp lite väl snabbt, men kan lova att Sassy inte är ensam att bygga mur med raketbränsle på denna server ;)


konstigt att du själv satt i discord och sa att adam guldar på tok för mycket för några dagar sen:rolleyes:
och att han inte hade varit top 1 utan sitt guld dubbelmoral fjäskning:oops:
 

docprometheus

Active Member
En av doc visdomar.... (Reserveringar för eventuella gra-m-atiksfel)

Lagandan är viktigt! Spelar man i ett lag, håller man ihop utan att läcka ut diverse läckage!

Ta denna lärdom till nästa allians ni spelar ihop med i nästa server oavsett om"tentakler"sitter fortfarande via div chatt, sociala media osv osv.

Stabilitet i aktuella allians är nödvändigt i denna svaga svenska server, alltså skall man klippa av div tidigare kontakter från div tidigare servrar när man kommit in i aktuella server med nya eller tidigare medspelare. Vi alla vet och vet att läckage, rykten saboterar lätt i en klen server.

Jag har som sagt inga problem med att skilja åt server och server. Bästa radarpar är min bästa radarpar i denna server, men min värsta fiende i en annan server. Detta borde alla vara införstått och dela åt allting.
 

docprometheus

Active Member
Ontopic.

Alliansen Skattesmitarna är i god väg att vinna servern utan större motstånd. Mer eller mindre förvånande? Ja servern är fortfarande under rullning.. Eller "uttrycket mycket som kan hända" bla bla.

Men fortfarande ser jag spelaren Snaphanen med stort intresse. Tror att hans kunskaper i spelet kommer spelaren utmana vissa toppar av dessa aktiva allianser trots minst 2-3 spelare är aktiva och pushar uppåt på sin egen allians medan övriga slöar på.

Kommer denne Snaphanen stjäla allt i servern genom att pricka på semiaktiva spelare som inte har förmågan att logga in efter 20 timmars aktivitet och döda semiaktiva svenskar sedan snapphanar torskade i den danska-skånska kriget under 1600 talet via vedergällning?

Resten. Ja det finns massor av frågetecken, fast man känner igen massor av duktiga spelare som låter sina värsta prestationer spinna i tomgång av olika orsaker.
 
Topp