Topp 10 spelare

docprometheus

Active Member
Bra lista!

Lordi, Geggan, Psycopath: kan försvinna rätt snabbt när motståndet är för tufft, det fick vi bevittna i servern Phi. (med reservationer från hitflygande Tau-gänget med motsatta åsikter) när bland annat Gladiators var för tuffa mot alliansen Hallonsaft (finns att skåda i tråden Phi-tråd) här i "stora forumet"

Philip: kan om han verkligen vill! Han körde rätt hårt i början av servern Efesos och försvann rätt omgående. Antog att något irl stod i vägen då.

5555G: Denne fruktade krigarmaskinen som satte skräck i servern Korinth. Givetvis kan man få ut mycket av gubben, men att vara "diplomatisk" och bemöta och balansera hans irritationer i spelet inom samma allians kan vara utmanande! Gäller att ni har en del flaskor Ouzo till hands och skicka flaskor till gubben via postnord när allt blir för hett!

Nasto: En kunnig spelare som spelar utan all påstående guld som alla fattiga tjatar om... spenderade själv runt två tusen i landet "du-får-inte-tala-om" för att komma ikapp allt i samma event.... (so what is your crying CSN loaned puppy)

Lordehs: Spelade med honom i servern Delfi innan de "beryktade doc" försvann från servern. Han kan när han verkligen vill. Gäller att ge honom de rätte morot lika mycket vi ger Buse76 energi-morot i servern "du-får-inte-tala-om"

Ronnyn48: Spelaren som alltid vill ha i samma allians. En riktig lagspelare som fokuserar i denna allians du spelar i och inte mer. Dessutom en riktig GP-veteran där vi alla BÖR ta an våra kunskaper och ödmjukheten därifrån och även förstå "gråzonen" emellan svart och vitt i allting! Han har kunskaper till våra lilla "diaper-childs"

Resten av nykläckta spelare väljer jag inte kommentera då dessa spelarna har jag ingen aning vad dessa är kapabel till förutom att "yella" emot och synas i stora forumet.


Här har ni en lista mekade från en spelare med annorlunda insyn där ni är vana med. Antagligen väljer ni svälja allt eller gnälla i div discord-grupper att den dära elaka doc som ränner runt i forumet.
 

DeletedUser3790

Guest
Alldeles riktigt, stöder inte Inno-maffian som inte bryr sig om sina spelare.
 

DeletedUser3572

Guest
En mycket enkel och subjektiv lista från mig

1. Nogold
Nogold är enligt mig den bästa spelaren på denna server hon har inte varit särskillt aktiv här men sätter hon fart och bildar en ally eller går med i en får alla se upp hennes skicklighet känner väl dom flesta till.

2. Xeet
En segermaskin när han är på det humöret i både belägring och revolt enda problemet är väl att han lätt tröttnar men på denna server har han lovat att hålla ut och då kommer han toppa alla rankingar,

3. Mumintrollet
En av dom lojalaste spelare jag känner hjälper alltid till och och är alltid online hans skicklighet i spelet är mycket bra
Träffade på honom första gången på maraton och han har aldrig gjort mig besviken-

4. 5555G
En allround spelare som jag träffade redan på Korint alltid hjälper till med både off och deff. är alltid bland topprankerna och går fram som en ångvält kul att spela med och ha i allyn.

5. Nasto
En spelare jag spelat både med och mot genom åren när han bestämt sig för att köra är hans bs fruktade han är också en mycket rutinerad spelare.

6 Admiral Naji
En spelare som är ganska ny för mig träffade honom först på Reth men har lärt mig att han är lagspelare och värdefull för allyn

7 PsycopathInSheepClothing
Känner inte till mycket om denna spelare men hans plasering på ranken gör att han måste in här.

8 Blondin Bella
En spelare jag fick emot mig på Olympia det var jobbigt med hans ständiga anfall fast han träffa ju bara melis ;) bättre att spela med honnom här så han anfaller fi.

9 Olius/Oliver0209
Dom eviga 14-åringarna har blivit 17år dom har varit borta ett par år men verkar ha kommit tillbaka med bravur kör hårt grabbar.

10 Dengroth
Denna spelare hamnar på den sista platsen för att han alltid kommer på slutet ni fattar vad jag menar eller hur.


Det finns massor med spelare som borde in men nu får det bli så här hoppas ni har förståelse för det

Ronny
 

DeletedUser3792

Guest
Vi behöver ingen topp 10, för vi alla vet att ingen av oss hade kunnat stå emot dessa spelare om dem verkligen ville vinna världen.
01. hasse67
02. babsan67
03. Malva

Som ni redan vet är 01 & 02 redan ostoppbara om dem får igång maskineriet, men att båda har 67 vid slutet av sina namn tyder helt på att det finns fler spelare i en klan som är oslagbara som ligger och lurar under haven. Väntar på att folk ska vända ryggen till för att vända hela servern.
Sedan har vi Malva, dennes profil säger mer än vad jag kan göra. Många fina vinster för denna spelare, helt klart bäst.
 

xeet

Active Member
jag skulle säga att 03 är sjukt stark och duktig spelare, hörde att spelaren la rening + vishet på 2 st Illusioner :p
 

DeletedUser3795

Guest
Servern börjar dra sig mot sitt slut med endast 9 dagar kvar till dominationen slår igång.

Så tycker väl att jag skall slänga in en Top 10 lista för Pirres skull då.


1. Xeet (Norrlands guld) 58 städer 628 000 poäng 884 000 kp.


Ja såklart min partner in crime kära pirre. Killen som fått mig bannad men efter det fått chansen att spela med honom två servrar i rad. Duktig på att blaska ut bs så det skriker om det även jävla massor med deff har han trollat fram. Hans sinne för att hitta kp är ju något alla drömmer om. Han har skött sig väl denna server och håller sig väl förhoppningsvis servern ut med endast 16 dagar kvar. Han är en självklar 1a och det vet mycket väl alla om.


2. Philip970501 (Du är skandal) 50 städer 474 000 poäng 682 000 kp.


En självklar nummer två placering går till skandalernas philip! Tur dom i alla fall har någon som försöker bära alliansen på sina axlar. Philip är en jäkel på att bygga BS samt gunstfarma för sitt flyg. Svåraste spelaren att hålla belles mot bortsätt från xeet. Han har skött sig väldigt bra denna server. Även ett plus i kanten på dessa top 2 spelare, dom vet hur man bygger städer och har hellre stora nukes än maxade städer i poäng big up till philip och pirre.


3. Blondin Bella (Norrlands guld) 32 städer 313 000 poäng 536 000 kp.


Här har vi serverns favorit ingen mindre än blondie! Han kanske inte ligger 3a i kämpar eller poäng men shit denna kille har imponerat mig, han är nog en av de galnaste men samtidigt klippskate krigarna jag sett på grepolis.se

Sen är han allmänt skön och gillar att rosta fienden i sin brödrost dagligen.

Han får en självklar 3e placering då kämpar ranken eller poäng inte betyder ett skit med kp feed och ss.


4. Septim (Norrlands guld) 28 städer 275 000 poäng 555 000 kp.



På fjärdeplats hamnar då lilla septim, pojken med guldbyxorna! Han kan tömma allt han äger sen har han helt plötsligt alla gubbar tillbaka någon timme senare undrar hur . Började rätt segt in på servern men har tagit servern med fart nu när det börjar dra ihop sig. Han samlar in sköna mängder kp nu! Riktig lagspelare men stackarn har lite svårt att ta städer tror nog kära naji och xeet får hjälpa honom med det problemet.


5. Olius (Norrlands guld) 35 städer 409 000 poäng 449 000 kp.


Och så har vi lilla olius då, väldigt hjälpsam kille. Sist gång jag spelade med honom på PSI men det slutade i tragedi. Killen har visat väl ifrån sig att han är en lagspelare. Tappat lite granna nu på sistone men han kanske kommer ikapp nu innan servern är över. Han visar goda kvalitéer i sitt spelande i alla fall och därför förtjänar han en 5e placering.


6. Nafpaktos (Du är skandal) 59 städer 675 000 poäng 428 000 kp.



Skandals nog bästa deffare bortsett från philip då . Nafpaktos som vanligt är väldigt grym på att bygga upp deff och tillföra för sin ally. Synd han inte sitter på mer deff bara för då hade dom ju nästan kunna hållit mot kära Norrlands. Har inte så mycket att skriva om denna spelare då jag inte vet mycket om den. Men en 6e placering tycker jag passar bra in här för mr byggarebob.


7. Lordehs (Norrlands guld) 49 städer 675 000 poäng 540 000 kp.



Då var det lilla Lordehs tur att vara med på listan. Gjort väldigt bra ifrån sig, duktig på att bygga trupper och har på något vänster flugit upp i rankerna. Han är väldigt hjälpsam bara man frågar efter det. Brister lite med att han bygger sina städer väldigt stort blir ju inte lika mycket befolkning till trupper då .


8. Legondra (Norrlands guld) 39 städer 428 000 poäng 464 000 kp.


Häxan Mimmis tur på listan! Väldigt duktig spelare, tredje gången jag spelar med henne nu. Hade hon bara haft lite mer tid för GP så hade hon nog lätt kunnat vara med i top 5. Mamma Mimmi hjälper till så länge hon är på bra humör (dvs när inte Naji väcker henne) och är en väldigt bra lagspelare att ha med sig!



9. Christoffer61 (Du är skandal) 33 städer 342 000 poäng 438 000 kp.



Skandalernas sömntuta Christoffer! Har inte så mycket att säga om denna spelare då jag inte vet mycket om den eller inte stött på honom något värst. Vet bara att han sitter på rätt mycket deff och det är bra för det behöver ju skandal mer än något. Christoffers brist är dock att han väldigt enkelt blir rensad man ser ju dagligen rapporter från hans städer som är rensade :D. Men trots det så har han gjort rätt bra ifrån sig.


10. Umrid (Norrlands guld) 34 städer 279 000 poäng 253 000 kp.



Nu kommer alla tro att jag är dum i huvudet som inte tar med någon annan i top 10 kämpar. Men Sist och nog absolut minst är då käraste Umrid! Nog den bästa lagspelaren jag stött på. Han kanske inte syns till i rankerna riktigt men shit denna spelaren är grym. Han gör allt skitjobb du själv inte orkar göra som att det inte vore någonting. Han hjälper till så fort han kan och är ingen gnällspik. Hade bara umrid kört lite hårdare så tror jag att han hade knäckt top 10 enkelt!



-----------------------------------------------
Noterbara spelare som jag önskat sett mer från: Doc holiday, Sanfan, Bruce paret, MUMINTROLLET, Dengroth aka fuvvan. Mest av allt fucking NAJI

Måste notera det också att: bara för att en spelare är top 10 i kämpar eller poäng så betyder det inte att denna spelare är duktig därför har jag utgått ifrån vilka kvalitéer jag sett denna server. tyvärr så har inte skandal så många spelare som visat kvalitéer för mig därför blev listan såhär.
sen till psychopath så lämnade geggan bort kontot och den nya spelaren har inte visat så mycket framfötterna sedan han tog över kontot utan han mest hänger runt i bakgrunden samma med Bruce banner vet inte om det stämmer att det sitter ny ägare på kontot men denna spelaren har hamnat efter och inte visat mycket det senaste för mig.
 
Topp