Topp 10 spelare

DeletedUser3806

Guest
I confess I'm surprised of doc's classification. I'm sure he knows better than me these player but Ihaven't read Umrid's name at all nore attacks, nore supp, and he's in theisland in next to mine, ronnyn it's hard to attack, he's ever online, but never see anything also from him.. we'll see
 

DeletedUser3806

Guest
he's a noob hahahhahah
no you're a good player, you know what I think about you
 

xeet

Active Member
är kommer Pirres lilla top 10 lista :)

1. Philip970501
Philip är enligt mig den bästa spelaren enligt mig, han bygger flyg utan guld (säger en del) han bygger även sina trupper sjukt fort och alltid aktiv, så en självklar spelare att sätta på rank 1 :) utan Philip hade nog inte alliansen DU ÄR SKANDAL varit alls lika produktiva som de är just nu

2. Blondin Bella
Blondin Bella visade vad han gick för Olympia, men även visat en del vad han går för på denna server, han har haft lite otur med sina belägringar då han är lite omringad av törstiga guldare, men spelare ingen roll då min lista går efter aktivitet och skills på spelet :)

3. Admiral Naji
Ja detta är väl spelaren som fick in mig på denna server, han ställer alltid upp och bygger trupper fort. Hans svaga sida är väl att han har en tendens att spöka men men. Naji visade sina färdigheter på Marathon, där jag och Lillsven fick han bannad då han inte utryckte sig så jättesmart i PM, men har lärt han att inte skriva PM med fienden längre :D

4. Ronnyn48
En allround spelare som alltid hjälper till med Både off (flyg) och deff. Ligger alltid bland topprankerna bara han väl kommer igång så kommer han kunna före alliansen med en massa flyg och deff.

5. Nasto
Första servern jag möter Nasto nu, har bara spelat med honom så jag kan relatera till att han är ganska duktig på att bygga trupper, Nasto visade även viss dominans på Olympia där han carryade sin allians. Nasto är en ganska offensivt lagd spelare som är duktig på att bygga bs. Dock är Nasto lite väl glad i alkohol så han är svag kl 07 på helgerna, tips från coachen :D

6. Legondra
En allround spelare som också är ganska effektiv med att bygga trupper, detta är kanske inte min favorit spelare men detta är la en lista om vad folk presterar, Legondra visade vad hon går för på Olympia, resten av servrarna jag spelat med henne har hon glidit lite, så hoppas hon kommer igång snart och visar vad hon går för

7. Nafpaktos
Nafpaktos är väl den spelare som sitter på mest deff i hela servern, dock är Nafpaktos inte lika vass på belägring än vad han är på revolt där han är riktigt jobbig med hans höga murar och hans MD - massa. Utan Nafpaktos skulle jag tro att hans allians inte skulle kunna hålla jättemånga belägringar :)

8. Olius
Delar en Ö med denna spelare, Vi skickar anfall på varandra ganka ofta och det står 0 - 0 just nu. Han är även duktig med sina Brandvakter. Olius har även växt ganska bra fast än att hans nuvarande allians splittrats i stort sett endast 4 aktiva spelare kvar, undrar vart de 4 aktiva hamnar i slutändan

9. Gratch
Aktiv dygnet runt, även en ganska offensiv spelare. Tycker faktiskt att Gratchs spelstil liknar min egna, då han är uppe tidigt för att leta fiendernas offensiva trupper. Har spelat med Gratch på de flesta servrarna jag spelat, känns lite som att han kanske dras till mig ^^ men det är väl kul ^^

10. Septim
Septim är literally aids att möta på belägring, skickar anfall när som helst på dygnet för att hitta folks offline tider och deras offtrupper. Han är dock lite seg på denna server, hoppas att han snart kommer igång. Delar man Septim på ön kan man inte lita på att få speciellt mycket sömn :)

Spelare som snubbla på målsnöret för att komma med i min lista är: 5555G, Tranqelino, BruceX2, Lordehs, Umrid, Mumintrollet

Spelare som ja vill se mer av (som jag vet kan spela spelet) : Dengroth, -=Sanfan=-, Knaz,

Ajja här var min personliga lista, och nej den är inte partisk
 
Senast ändrad:

nogold

Active Member
är kommer Pirres lilla top 10 lista :)



5. Nasto
Första servern jag möter Nasto nu, har bara spelat med honom så jag kan relatera till att han är ganska duktig på att bygga trupper, Nasto visade även viss dominans på Olympia där han carryade sin allians. Nasto är en ganska offensivt lagd spelare som är duktig på att bygga bs. Dock är Nasto lite väl glad i alkohol så han är svag kl 07 på helgerna, tips från coachen :D
Hade man ju velat se nasto carrya någon ^^
 

DeletedUser3790

Guest
Du går gärna beskriva hur man "carryar" på GP då det är en lag-insats alltihop?
 

DeletedUser3789

Guest
Eftersom det varit en massa tjat av allymedlemmar om en ny lista. Listan baserar mestadels på kämparranken, men även mina egna åsikter därav är inte alla som är topp-10 i kämpar med på listan.

1. Xeet (Segertåget)
Leder inte poängranken men tycker segertågets krigsmaskin får en välförtjänt 1:a plats då han leder kämparranken med "god" marginal ner till 2:an
Var en riktig pain in the ass mot italienarna i början och har fortsatt med det, han har själv sänkt flera ks för dem så de haft svårt att växa på "enkla" städer.
Vad mer ska man skriva, har en tendens att hetsa i både pm och forumet men har ändå en del skills att backa upp det med. Tror och hoppas Xeet kommer ligga i toppen sålänge han har motivation att spela.

2. Psycopath (DU ÄR SKANDAL)
Ligger 1:a i poäng men 2:a i kämpar efter Xeet så då får han en 2:a plats. Lordi aka Geggan har ändå växt på bra och enligt rykten har det använts en del guld för både flyg och stadsplatser ;)
Inte själv stött på honom ännu men har spelat emot och med på tidigare servrar och han är mycket rutinerad. Enligt mig en duktig spelare som sålänge motivationen är hög så kommer han också ligga högt i ranken.

3. Admiral Naji (Segertåget)
För mig en ganska ny bekantskap som jag inte riktigt stött på tidigare. Hört han spela på Marathon som var min första riktiga belägringsvärld och där gjorde han ändå bra ifrån sig tills Xeet och Lillsven fick han bannad
för något han skrev i pm ;)
Annat rykte jag hört är att han också är bra på att spöka så får se hur det går på den här världen då ;)
Nej men skämt åsido han börja lite slött men har verkligen trappat upp farten nu för att ligga bland spelar som bygger mur och torn så fortsätter han lika hårt kommer han nog hålla sig i toppen av kämparranken.

4. Olius (Mimmis hundar)
Har stött på olius på några världar men vet faktiskt inte mycket om honom som person eller spelare fast jag spela med honom på Psi :(
Men hoppas på en ändring av det nu då han kommit över till den bättre sidan ;)

5. Septim (Segertåget)
Så hade vi septim, vad ska man säga. Mötte honom för första gången på Olympia och där var han riktigt jobbig, speciellt min mantisstad tyckte inte om honom då han i cold blood mördade dem.
Började också slött men har även han steppat upp sitt game nu och har klättrat rejält i ranken på sistone. Tror topp-3 i kämparranken är inom räckhåll för honom. Skönt att spela på samma sida den här gången på olympia fick man sova med ena ögat öppet ;)

6. Blondin Bella (Segertåget)
Samma som med Septim har vi även här en jobbig jäkel som jag mötte på Olympia för första gången. Lyckades där med hjälp av SL ta en stad av honom som han får höra om än till denna dag ;)
Släppte också in ett ks av Christoffer igår därav får han ligga under Septim i listan. Både BB och septim kommer klättra rankerna och båda av dem är väldigt anfallsglada.

7. Nasto (DU ÄR SKANDAL)
Möttes första gången på Marathon då vi spela i samma allians och där fick man ju en bild av honom att han gillar att bygga bs.
Nasto är en av dem som är väldigt hatad av många men jag måste ändå säga att jag gillar honom och han är väldigt duktig på spelet. Vi får se hur långt han klättrar eller om han stannar
runt en 7:e plats.

8. Philip970501 (DU ÄR SKANDAL)
Inte mött honom på den här världen ännu då vi ligger ganska långt ifrån varandra men har hört han blivit rensad några gånger av t.ex. BB.
Så hans spelstil kan jag inte säga mycket på men har sett ut som om han haft en del bs och har hört han bygger upp trupperna hyfsat fort vilket är bra och det gillar man.
Tiden får utvisa om han ligger kvar i topp-10 eller om någon annan lyckas ta hans plats på en senare lista.

9. 5555G (Segertåget)
En spelare som började slött på servern men som har börjat komma igång mer och mer nu. Riktigt duktig lirare när väl ångvälten kommer igång. Inte rädd att prova ks på italienarna vilket uppskattas. Även fast det inte går vägen alla gånger.
En skön allround-spelare som hjälper till med allt om man frågar.

10. Ronnyn48 (Segertåget)
Segertågets pensionär. Behöver du hjälp att bryta en belägring med flyg så är det bara att höra av dig till Ronny. Han gillar inte folk som kör med mur så hans flyg inte kan jobba.
Rutinerad spelare som jag fick lära känna för första gången på Marathon sedan dess har man ju gillat honom. Dock får man se upp med vad man säger i discord så man inte blir sönder roastad av honom :D


Bubblare som var nära att hamna på listan:
Lordehs, Bruce-killarna och legondra

Spelare jag vill se mer av:
Doc Holliday, Sanfan och hela allyn av Italienare

Tack för mig <3
 
Topp