Topp 10 spelare

DeletedUser3787

Guest
1. Brink90. Alliansens top spelare både i kämpar och rank förtjänar en solklart första plats. Med sina mängder bs kan Brink bryta de flesta belägringar. Det enda som saknas är fler ks inne hos indianerna men Brink har inga problem att sätta ks i en hel ö. ;)

2. Nogold. Serverns drottning. Jagar indianerna över hela kartan och inte rädd att sätta ks. Tajmar sina ks med perfektion och blir inte sur då andra tajmar så det blir knas. Får Septim på fall med sina tajmingskills. Alltid redo med deff då man pushar i otid och tid och sätter laget för jaget. :rolleyes:

3. John Blund. Alltid redo med off, deff och ks i första hugg. Inte rädd att storma sitt flyg och bs själv för att rädda en medspelare. Verkar dock ta lite sovmorgon ibland men måste bero på att John blund lever upp till sitt namn och nattar annat folk. :)

4. Fluffy. Spelaren som alla Pelikaner flyr från och tar alla IEs nära fienden för att sätta hårt mot hårt. Här är det tråkigt att anfalla för det möts bara massa millis. Vet vart jag ska vända mig för att döda lite mer millis för att komma upp i Anglos nivåer :D Fluffy leder dessutom försvaranken för Fluffy drar icke för lite anfall. Gäller att ha is i magen.

5. Hohohotomten. Kanske kan konkurrera mot Brink om att vara serverns bs kung? Alltid redo att bryta belägringar och här är det svårt att sätta ks. Som tur är ligger mina städer en bit bort från tomten så slipper mina båtar dö :)

6. Razzzzzzzzz. Skulle tydligen inte köra off på denna servern men är ändå top 9 nio på anfallsranken? Indianerna vill nog inte känna då Razzz går för att vara offare ;) Ställer alltid upp med deff då jag pushar och klagar för att vara för långt bort från indianerna. Ingen rädd man här inte.

7. Nasto. Har mängder med BS som han inte är rädd för att använda. Rastar dem inte lika ofta nu för tiden. Säger han har tröttnat eller är den en prinsessa som lurar? Konkurrerar med Youghurt om att vara Eslövs stolthet. Än så länge verkar han leda ;)

8. Ap70. Dödat några ks försök hos mig och här hittade jag mycket millis också. Lyckades dock preja ut honom från min ö men Tiremsanfall får jag fortfarande leva med. :( Rank 10 i poäng och kämpar.:cool:

9. Wasp. Handplockad till alliansen och kom in sent men växt tillräckligt snabbt för att komma med på top 10. Inga problem att krascha ett ks för ställa upp för alliansen. Lär ut ekonomi om dagarna och krigsstrategi om kvällarna. Perfekt kandidat som rådgivare åt regeringen?

10. Youghurt. Syns inte mycket i forumet eller i discord men deffen finns alltid där om man ber om den. Sätter även ks hos fienden utan hjälp. Ogillas dock hans stadsnam som konkurrerar mot mina djurvänliga alternativ. :p

Bubblare:
Septim
: Bra spelare men varit upptagen med annat på servern vilket är helt förstårligt. :) Vill helst se dig top3 på anfallsranken där du hör hemma
Makarenko: Pelikanernas deffare. Mängder med MD och bir som finns redo för att försvara belägringar.
Ronny48: Vass spelare med mycket flyg och bs. Får dock inte visa sitt fulla potentiall då vi sällan blir belägrade
Semester: Något magsiskt sätt lyckas klättra sig till rank 13 på kämpar, krävs dock mer än det ;) Väldigt söt dock :oops:
 

nogold

Active Member
Godkväll
smiley_emoticons_winken4.gif

Med endast 17 dagar kvar tills sista slaget kan starta är det kanske dax för min toplista trots att rödvinet är slut. Vi går se om det funkar med rosevin men annars får vi skylla på det!

Ville helst att listan skulle innehålla spelare från både pelikan och indian mfl
Men för att hamna på en lista måste man ändå göra lite mer än bara ducka, bygga mur och dra milis så därför kommer inte fler spelar från andra allis med tyvärr.

1. Brink90
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif

Utan denna superhjälte skulle vi i pelikantrutarna nog varit mer som en kyckling än en pelikan
Drar det tyngsta lasset i allin. Hjälper alltid till när han kan, ger allt för laget
I anfall är han etta och hans bs tycks aldrig ta slut och nya byggs fortare än en pelikan hinner lägga ett ägg
Han har alltid deff till ens KS och tålamod med att dra hem när jag väggar
smiley_emoticons_drunk.gif

och jag kan sova gott om natten med vetskap om att han har flyg att döda de flesta KS om nu ett skulle råka slinka in

2. John Blund
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif


Behöver man hjälp är John Blund alltid där med det som krävs såväl deff som off
Vilka andra nick och världar hen spelat på vet jag inte så jag kan bara utgå från spelet på denna värld. Men man kan ju misstänka att det inte är en noob iallafall för trots att John blund själv sagt att "det finns ingen skills bara vanliga GPspelare som meckar med en mus"
Så tycks det ändå som att hen lyckas med det bättre än vi andra
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif

Etta i kämpar-rank och 3a i anfall och försvars-rank, så något är det som John blund gör som vi andra inte lyckas med ^^

3.Hohohotomten
smiley_emoticons_viking.gif


Jobbig liten tomte som hotar med att ställa in julen
Svår att ta städer av såvida man inte kör ett fegt moralKS med hjälp av doc
smiley_emoticons_irre4.gif

Jag vet inte hur många KS han sänkt för mig men det går väl antagligen inte att räkna.^^
Det säger i och för sig inget om skills men hans anfall, försvar och kämpar rank säger en hel del. Han har stora mängder med off som det inte är så enkelt att stå emot
Rolig att spela mot så länge han inte bygger mur och predeffar
smiley_emoticons_no_sad.gif


4. Umrid
smiley_emoticons_cuinlove.gif


Var fiende med honom på olympiaservern (vilken han förövrigt vann) men är glad att spela med honom nu. Väldigt aktiv och har alltid ett KS på gång i söderfronten. Ger inte upp för ett väggat KS utan provar igen tills vi kommer in och det gör han till slut. Driver mig och alliansen framåt på ett bra sätt. Ligger 5a i anfallsranken men misstänker att han kommer gå om mig ganska snart för han anfaller mycket och hittar alltid fienden offline.

5. Fluffy
Också ett hemligt
smiley_emoticons_hust.gif
nick som dock alla redan vet vem som gömmer sig bakom.
Men jag avslöjar inget mer än att det förmodligen en tjej eftersom alla killarna är livrädda för henne
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
Girlpower!
Står ändå tillsammans med tomten för 99%av indianernas spel och plockar modigt städer i pelikanernas näste där hon stjäl deras ägg då och då och till och med lyckats plocka några fjädrar av sovande pelikaner
Väntar med spänning på att hon ska köra ett KS mot någon aktiv pelikan också då kunde det blivit riktigt kul men det kanske kommer när hon växt till sig lite på IE och enkla städer.

6. Yoghurt
En duktig deffare värd att nämnas som jag inte ens hinner pusha förrän deffen är på väg. Ovanligt och skönt att ha spelare som läser i forum och aktiv skickar deff.

7. Wasp
Kom in lite efter de andra. Handplockad av fjädern från nån stackars tråkig tysk server
smiley_emoticons_bussi2.gif

Växte fort med hjälp av IE på muskspelara mfl och har sedan gjort ett bra jobb att rensa bic bland annat
Håller sig mest i norr tillsammans med sina vänner

8. makarenko
Vår danska lille vän som har varit med och vunnit en dansk dominationvärld redan. En mycket sympatisk person som alltid har massa deff till mig om jag bara lyckas få tag i han ^^
men det gör jag oftast
smiley_emoticons_bravo2.gif


9. Storfjädern
Har vaknat till lite sedan han inte kom med på umrids lista så jag får väl va lite snäll mot han nu
smiley_emoticons_bussi2.gif
han har trots allt jobbat på riktigt bra sista tiden så kanske han hämtat sig från sviterna efter Londonresan.
Han har endast tappat en enda stad till angouleme hur nu detta kunde ske fatta man ju inte
smiley_emoticons_confusednew.gif

Men han har tagit betydligt fler av indianerna och tycks ha en förkärlek till att köra på fluffy ^^
Kör på aktivt i norr och backar upp sina kompisar där uppe

10. ronnyn48
smiley_emoticons_manticore.gif

Finaste ronny som alltid har fulla flygstäder <3 utom när fluffy lyckades rensa honom lagom till påskharen skulle skutta iväg med våra påskägg. Men jag misstänker att ronny på något mystiskt sätt har lyckats fylla alla sina städer igen lagom tills freden är slut.


Spelare jag vill se mer av
Nastoooo
smiley_emoticons_motz.gif
kom tillbaka från den där tråkiga revoltvärlden nu
och ja för all del alla övriga indianer
smiley_emoticons_winken4.gif
kriga lite mer tack

ha en fortsatt underbar fred vi ses kanske
smiley_emoticons_grepolove.gif
 
Senast ändrad:

xeet

Active Member
Spolier: Den där hemliga tjejen (Fluffy är en Finsk medelårstjej som heter Mimmi aka Legondra)
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

docprometheus

Active Member
Är enig med förgående talare kring hohohotomten. En riktig aggressiv spelare som vägrar att förlora städer vilket kanske är sällsynt bland svenska spelare när moralen visar sig vara dålig. (Enligt mig själv en tävlingsspelare med näsa för segrar)

Men å andra sidan emellan logik och hjärtat. Spelar man i en moralserver, är man tvungen till att tänka klokt vilket jag vet att alla känner till
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3775

Guest
Vad duktiga ni är på att skvallra, kanske ni skulle fokusera mer på att bli duktiga spelare.
Sen kanske jag kör på er när ni är inaktiva, men man måste väl passa på när man har chans att hålla belägringar. Alltid ett jäkla tjat om mitt plockande av småstäder också, jag är inte den enda som gör det och ser inget fel med det heller, ett effektivt sätt att växa på, så länge man såklart bygger upp dom sen också, inte alla som är duktiga på det :)
Men tack för placeringen på båda listorna, lovar att anfalla er mer, men då vill jag inte få klagopm sen ;)
 

DeletedUser3774

Guest
Alltid kul med topp-listor
smiley_emoticons_smilenew.gif

Men på tal om annat så lär man väl aldrig få användning av sina bs eller flyg
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
innan freden går igång.
smiley_emoticons_irre4.gif
 
Topp