Topp 10 spelare

DeletedUser3176

Guest
det finns redan 1 Polack i top 10 så jag behöver inte spela här ;)
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser2937

Guest
Topplista: Terrorister mot Bic


På plats 1 hamnar Wasp,
Är Orädd, även fast man är online. En riktig jobbig hal ål och ger sig inte i första taget. Ljuder anfalls signalen kan man nästan sätta pengar på att det är han som anfaller. Många anfall kommer i tid och otid och gärna till många ställen samtidigt.

(ligger nog bra till på andras listor också om de skulle göra en terroristlista)

----fortsättning följer---
Tummen upp för en terroristlista ryktas det :) Trött på dom där sockersöta topplistorna där ni stryker varandra medhårs :)
 

docprometheus

Active Member
Mera sådana elaka listor önskar man också, gärna i flera kategorier med inriktningar
smiley_emoticons_viking.gif


Natt-ping (dessa som plingar under nätter för att sabba nån nattsömn)
Harry Potter (dessa som skickar flest besvärjelser när denne som blir anfallen)
Terrorister (dessa som kör mer än hundra anfall per dygn)
 

DeletedUser3778

Guest
Topplista: Terrorister mot Bic



På plats 2 hamnar Semester

Jagar KP eller vill skrämmas, drar ofta tillbaka om man visar att man är online.

Blev lite sur efter jag sänkte några KS för pelikanerna, jagade mig en hel kväll för att jaga mina flygande trupper. Tyvärr hade de flesta tagit in på spa.

0385.gif



----fortsättning följer---
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3751

Guest
Bic, snälla lägg ut en hel lista direkt istället för massa små. mvh
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser3778

Guest
Topplista: Terrorister mot Bic


På plats 1 hamnar Wasp,
Är Orädd, även fast man är online. En riktig jobbig hal ål och ger sig inte i första taget. Ljuder anfalls signalen kan man nästan sätta pengar på att det är han som anfaller. Många anfall kommer i tid och otid och gärna till många ställen samtidigt.

(ligger nog bra till på andras listor också om de skulle göra en terroristlista)

På plats 2 hamnar Semester
Jagar KP eller vill skrämmas, drar ofta tillbaka om man visar att man är online.
Blev lite sur efter jag sänkte några KS för pelikanerna, jagade mig en hel kväll för att jaga mina flygande trupper. Tyvärr hade de flesta tagit in på spa.
0385.gif



På plats 3 hamnar Nikkefattar, det höll på sluta illa, Alla anfall resulterade i att telefonen hakade upp sig. Oljudet höll i sin tur på att göra så jag höll på köra i diket. Det tjöt i säkert 5 minuter innan det tystnade.

På plats 4 hamnar Umrid kollade typ kl 7.00 att man var vaken under en tid. Men Brink90 har nu tagit över rollen och kollar om jag är vaken på morgon så man inte har försovit sig. Så nu har jag stängt av mitt larm för att detta ljud räcker ju att vakna till.

På plats 5 hamnar Nybörjarn anfaller mestadels med sina ridande poliser, typ 3 -4 gånger per dag, de börjar kunna vägen nu. Verkar mest vilja rasta sina hästar.

På plats 6 hamnar Nogold, som terroristerade min grotta, använde 1000/1200 silvermynt åt gången, det rasslade på ganska bra.

_____ fortsättning följer____________(livet tar upp massor med tid)
 

DeletedUser3629

Guest
Väldigt intressant list, bra du tycker om mina fina hästar. Då gör det väl inget om de fortsätter rida runt och hålla koll på dig
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser3778

Guest
Topplista: Terrorister mot Bic


På plats 1 hamnar Wasp,
Är Orädd, även fast man är online. En riktig jobbig hal ål och ger sig inte i första taget. Ljuder anfalls signalen kan man nästan sätta pengar på att det är han som anfaller. Många anfall kommer i tid och otid och gärna till många ställen samtidigt.

(ligger nog bra till på andras listor också om de skulle göra en terroristlista)

På plats 2 hamnar Semester
Jagar KP eller vill skrämmas, drar ofta tillbaka om man visar att man är online.
Blev lite sur efter jag sänkte några KS för pelikanerna, jagade mig en hel kväll för att jaga mina flygande trupper. Tyvärr hade de flesta tagit in på spa.
0385.gif



På plats 3 hamnar Nikkefattar, det höll på sluta illa, Alla anfall resulterade i att telefonen hakade upp sig. Oljudet höll i sin tur på att göra så jag höll på köra i diket. Det tjöt i säkert 5 minuter innan det tystnade.

På plats 4 hamnar Umrid kollade typ kl 7.00 att man var vaken under en tid. Men Brink90 har nu tagit över rollen och kollar om jag är vaken på morgon så man inte har försovit sig. Så nu har jag stängt av mitt larm för att detta ljud räcker ju att vakna till.

På plats 5 hamnar Nybörjarn anfaller mestadels med sina ridande poliser, typ 3 -4 gånger per dag, de börjar kunna vägen nu. Verkar mest vilja rasta sina hästar.

På plats 6 hamnar Nogold, som terroristerade min grotta, använde 1000/1200 silvermynt åt gången, det rasslade på ganska bra.

På plats 7 hamnar Yoghurt, Storfjädern, de anfaller ibland men det kan vara nog så jobbigt, man vet aldrig riktigt vars man har dom, kommer det med e drös med innehåll eller bara några få, det är frågan.

På plats 8, Gratch, anfaller och anfaller igen, kan va blandad kompott som kommer, hästar, slungare eller kanske katapulter.

I botten hamnar det utbölingar, alltså inga pelikaner.

På plats 9, Torsten1 som gett sig den på att ta staden, snabba anfall, belägring, men det sjönk även samtidigt många ks i den staden.

På plats 10, hamnar 2 utbölingar, Chiefen28, jobbig, anfaller men visar man sig aktiv avbryts anfallen.
 

nogold

Active Member
Tack för din terrorlista bic :)
Vi kanske alla ska sluta terra eller hmm spela och bara bygga istället
Det blir spännande :eek:
 

DeletedUser3778

Guest
Jag vet ju vad spelet går ut på nogold, men terror är en sak, spela är en sak.

50 anfall under 2 timmar, det kallas terror ;-)
 

docprometheus

Active Member
Ledsen om doc sabbar en del goda grundläggande argumentation....

Men att kalla 50 anfall under 2 timmar som terror är nog mycket att förstora kanske
smiley_emoticons_confusednew.gif


Är nämligen van med flera hundra per halvtimmen när man hamnat i samma ö där fienden totalvägrar ha mig som granne.
 

xeet

Active Member
Om man har en oönskad granne är det bara att ta fram haglet så är grannens stad snart borta
smiley_emoticons_irre.gif
 

docprometheus

Active Member
Stenhagel... Ja jag är medveten om att det dyker upp en del massa diskussioner kring stenhagel. Men skickligheten i spelet utan att använda sig av (enligt mitt perspektiv) fula metoder såsom negativa gunster, stenhagel bla bla.

Skickliga och duktiga spelare kör hellre mot varandras skicklighet genom att stjäla staden som målsättning till exempel.
 

Knaz

Active Member
Doc, snälla håll dig till de tyska världarna som du verkar vara frälst i. Bättre du gör det istället för att snacka massa skit här som ingen bryr sig om. Hälsa frillie från mig är du snäll :)
 

docprometheus

Active Member
Doc, snälla håll dig till de tyska världarna som du verkar vara frälst i. Bättre du gör det istället för att snacka massa skit här som ingen bryr sig om. Hälsa frillie från mig är du snäll :)

Tjenare du lilla hysteriska lilla Knaz. Det var förbannat längesen vi lirade ihop som goda ally-vän tills du valde knivhugga oss i vårt rygg bla bla i de värsta "Big brothers style"

Jag gav dig tidigare tydliga instruktioner att man kan ignorera det någon (Jag till exempel) skriver som är obekväm i någons hycklande ögon du lilla hysteriska Knaz!

För övrigt finns jag även i servern och röjer runt du lilla :rolleyes:
 

docprometheus

Active Member
Ja eller värsta delen speciellt "häxjakt" och pika på någon efter specifik situation. Vilket är tragisk nu när forumet är öppen för alla där alla ska kunna delge synpunkter, åsikter bla bla utan att ta sig till barnstadie och larva sig.

Pm finns om dessa vill komma med synpunkter utanför trådens syfte.

Härefter hoppas jag verkligen att vi alla kör enligt trådens syfte. Möjligen skriver jag en top 10 lista inom snart :) (Måste först känna av dessa som ligger i top tio för att ge rättvis lista.
 

DeletedUser3620

Guest
Ja eller värsta delen speciellt "häxjakt" och pika på någon efter specifik situation. Vilket är tragisk nu när forumet är öppen för alla där alla ska kunna delge synpunkter, åsikter bla bla utan att ta sig till barnstadie och larva sig.

Pm finns om dessa vill komma med synpunkter utanför trådens syfte.

Härefter hoppas jag verkligen att vi alla kör enligt trådens syfte. Möjligen skriver jag en top 10 lista inom snart :) (Måste först känna av dessa som ligger i top tio för att ge rättvis lista.
Ja Knaz verkar avundsjuk.
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

Angouleme

Member
Mera sådana elaka listor önskar man också, gärna i flera kategorier med inriktningar
smiley_emoticons_viking.gif


Natt-ping (dessa som plingar under nätter för att sabba nån nattsömn)
Harry Potter (dessa som skickar flest besvärjelser när denne som blir anfallen)
Terrorister (dessa som kör mer än hundra anfall per dygn)

Utnämner Brink90 till veckans Harry Potter
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif
 
Topp