Topp 10: Spelare

DeletedUser3566

Guest
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
 

jacoblilje

Active Member
Lista utifrån vad jag sett och hört fram tills nu på servern. Självfallet är det svårt att vara lite opartisk till alliansen men det gör la boxarna upp med nästa lista tänker jag ;). Självklart kommer inte mitt namn att finnas med på listan, men vi alla vet ju redan att chefen egentligen toppar allt
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Värdiga kandidater är Sist, Nogold och Teddy95. Alla hade kommit med på listan om det fanns mer platser :(.

10: Nasto: Aktiv kan man la säga, även om han blivit tömd någon gång. Leder just nu kämparranken efter att gjort en hjältedag för några dagar sedan som såg honom hoppa från 4-1a. Poängmässigt håller han sig på en bra nivå också. Anledningen till att han inte kommer högre upp på listan är att jag har svårt för att respektera honom som spelare. Men inget drama i denna kanalen inte, då flyttar vi till det ryktas ;)

9: Emas9211: Aktiv som tusan och gillar inte att kasta kp åt mitt håll. Startade med mig på min första ö och försökte locka över mig till Vin Industrin flera gånger, även fast jag i slutet bestämde mig för att gå i pension. Emas e just nu likt många i Rödvin i SL. Men så fort han kommer tebax ska jag fortsätta min jakt på hans enheter. Slutvis så är Emas en jäkla härlig kille, innan vi slutade skriva med varandra hade vi snackat om allt mellan utbildning till Pb's på gymmet.

8: EdwardBlom: Behövs BS? fråga Edward, Behövs flyg? fråga Edward. Det mottot kan nog vi leva gott på i pensionärs föreningen. Aktiv och även han hjälper till så mycket han möjligt kan. Inte mycket mer man behöver säga utan att man drar ut på det.

7: VonMacke; En skön spelare som hjälper till så gott han kan. Men det finns det flera som inte är med på listan som också gör. Det som utmärker Macke lite extra är att han ligger 4a på poänglistan samt 6a på på kämpar ranken. Ingen byggare bob här inte.

6: MadeInSweden / Ture Terror: Oavsett situationen så kan man förvänta sig hjälp av dessa två. Två spelare jag inte kan minnas spelat med förr men respekten växer för dom varje dag. Framtill nu har jag inte stött på en situation där de går på sina egna känslor rakt igenom utan att lyssna på alliansen, vilket man inte kan säga flertalet andra allianser jag spelat med förr. Även värt att notera att de båda ligger i topp 10 poängmässigt.

5: Opeth: Här har vi Chefen på riktigt. Kontroll är det inte många som har lika bra av som denna rackarn. Även Opeth har kommit tebax från några dagar extra vila. Skön spelare som även han låter sitt ks sitta i hamnen ett extra dygn ifall någon annan i alliansen sätter ett ks först. Även Opeth ligger en bit ned på poänglistan, men skiner med sin närvaro på försvarslistan istället.

4: Razzzzz/MaximusPW: Rödvinsdrickarna som skickar ut sina offensiva enheter alla belägringar de får emot sig, Detta är något jag respekterar dom stort för. Även om det inte alltid är smart så visar det på lojalitet till alliansen och att dom verkligen går efter uttrycket "laget före jaget", tyvärr kan detsamma inte sägas om alla inom vin industrin. Poängmässigt kanske de ligger en bit ifrån toppen. Men jag tycker ändå de både är välförtjänta av denna platsen på listan.

3: TarpDeluxe: Vice Chef är la vad vi i alliansen ser honom som. Tarp höll nr1 platsen framtill att CobraAn tog över den. Dock hittas denna spelaren på elfte platsen på kämpar ranken, det är väl området jag vill se honom växa lite. Oljas växlarna här igen efter hans två dagars vila så ska nog CobraAn ha det tufft att stanna på första platsen.

2: CobraAn: Grym spelare som mobbar mig i allianskanalen. En av de mest presterande i G-Pro som just nu har knipit åt sig första platsen på listan efter att Tarpen sov gott i två dagar. Finns la inte mycket mer man kan säga utan att spelaren får tillräckligt med hybris att det räcker servern ut :D

1: Septim: 2an i mina ögon men ettan på listan
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
, en kämpe som alltid finns ett ping iväg, grym utveckling för en spelare som spelat så liten tid som han har och hans vilja att låta ks'et rosta i hamnen när ett annat seglar respekterar jag. Även värt att notera att han ligger och kramar mig på kämpar ranken.

Tack för mig, hatat kan ni skippa men kärleken kan ni låta skina
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser3575

Guest
"Respekterar honom inte som spelare" känns som ett intressant uttryck då du ändå satt honom på listan. Vad gör att du inte respekterar honom som spelare?
 

DeletedUser3637

Guest
Tack för för tionde plats, du bör respektera spelare som kan göra bra ifrån sig med minimal guldanvändning och som spelar rent dock
 

DeletedUser3751

Guest
Nu vill man se någon från boxarna och de andra allianserna göra en lista
smiley_emoticons_grin.gif


(Tack Blondi för nr.1 alltid vetat att du ser mig som förebild)
 

DeletedUser3752

Guest
Tackar ödmjukast för placeringen på listan. Kan tycka det är lite synd att vi inte spelar på samma sida då även jag uppskattade våra samtal :)

För att tillägga så blev SL oundvikligt då jag sitter i Kina för närvarande, tidszonen och mängden jobb försvårar mitt arbete in-game. Men snart är jag tillbaka och som vanligt bjuder mina milis på fika när du hälsar på :)
 

DeletedUser3581

Guest
De bästa svenska spelarna är de vanliga ... Leonardo. förstör dig om du spelar på allvar, Nasto alltid aktiv, sätter bra koloniala och ugoeld, många guld och mycket bra.
 

DeletedUser277

Guest
Jahapp ska denna alkis försöka sig på en lista då, troligen e den ratad redan, men men....

1a Nasto just nu the one and only, överlägsen i mina ögon just nu, har precis allt du kan kräva och är nog pros största sömnlösmedel, kanske mera deff så hade du legat nolla;)

2a Här sätter jag cobran, akka legondra, sjukt aktiv spelare som du väldigt sällan träffar annat än milis och trots hon säger sig jobba så tror iag inte jag på det ;)

3a Här sätter jag Razzz för hårdare kämpar glöd än denna kille har har sällan skådats, snackar, kämpar dricker, ja killen har allt och fortsätter han i samma anda så blir det en av gps historia

4a. Här sätter jag en kille jag inte vet ett mycket om men ogillar starkt då han terrar konstant på nätter, men septim hoppas du kan visa dig vara värdig även på ljusets tider men trots allt högt på listorna vilket man ska respektera och dina resultat talar för sig själva

5a Emas9211 my love, hade du inte varit så mycket i Kina så hade du varit 1a de vet du, en aktiv ny spelare av rang som kommer få alla o darra när han väl inte käkar ris, så snälla sluta äta liiiiiisssss

6a Ronny min gubbe, min väckarklocka, du har allt alla här ihopa har, ett pip och du är där, har bara lovord och säga om dig ;)

7a Här sätter jag blondie bella påstås sig vara bäst i engelska servrar och på se men efter genomsökningar så stämmer såklart inte detta och ogillad av många, vet dock inte varför, själva gillar jag karaktärer som sticker ut, är ju kul att jäklas ibland :), MEN på denna värld har denna hean visat sig värdig på min lista iaf ;)

8a Nogold, nog den sötaste tjejen på grepolis historia men ack så kunnig och testa sätt ett ks på denna mademe så snajpar hon det, de lovar jag ;)

9a Farbror lilla, en ljuspunkt hos mig då jag sett dig mycket men här imponerar du, blir det inte så mycket sl så kan du mycket väl klättra i denna lista..

Bubblare....... Finns endel jag vill lyfta fram som kan sååå mycket mer, Brink, sen tarp deluxe och även min egen lilla favvis ugoeld
 
Senast redigerad av en moderator:

jacoblilje

Active Member
Tack för platsen på listan grinder, men om jag e den mest hatade spelaren så måste jag vara jäkligt duktigt med tanke på att både din egen ally och pros var de som tog initativ för att jag skulle joina en ally i början av världen. Men men vad mer kan man säga än så. Och världarna under mitt bälte på engelska servern vet du nog väldigt lite om, då jag som vanligt alltid gör nya konton för nya världar :)
 

DeletedUser3751

Guest
Tack för platsen! Dock får eran allians erkänna att jag har minskat otroligt mycket med nattanfall, bara natten idag så skickade jag endast ett anfall där jag lyckades landa ett KS.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
Känner du något annat hittar du mig på PM!
smiley_emoticons_grin.gif
 

Legondra

Active Member
Så du är den andra spelaren hos er som skriver ut mitt namn, jag har aldrig nickat det och vad jag vet så är det mot reglerna att skriva ut folks riktiga namn på forumet, men vad vet jag, kanske en sak supporten skulle kunna ta sig en titt på...
 
Topp