Topp 10: Spelare

DeletedUser3751

Guest
En liten snabb lista nu över min personliga bedöming av spelare här på Olympia har varit nu när världen börjar närma sitt slut. Alla har kämpat bra men detta är vad jag tycker :)

1. Blondin Bella: Min andra halva på denna värld, eftersom han är mer erfaren spelare än vad jag är har snubben lärt mig lite tips & trics under serverns gång vilket har lett till att jag som spelare förbättrats. Utöver mig har han varit hjälpsam i alliansen där han alltid är på plats ifall hjälp behövs men även finns han och hjälper andra med smidiga tips för att spela grepolis på det bästa möjliga sättet. Kommer inte först på rankingen men i mina ögon är denna spelare lätt bäst <3

2. Madeinsweden: Denna dam är bland de trevligaste spelarna jag har spelat med, även hon är super aktiv och hon tillsammans med resterande ledarna har gjort ett super jobb med planering för den här världen. Duktig krigar, duktig försvara, Made är alltså en allround spelare lite som Cristiano Ronaldo.

3. Nogold: ännu en dam som imponerar mig med hennes kunskap och talang på detta spel. Efter att börjat segt och vi misstänkt att det är inte riktiga Nogold bakom kontot har hon bevisat att hon har en kämparvilja som få. Nogold är bland de duktigaste snipe människorna jag mött på grepolis och för några dagar sen klarade hon såklart att snipa 1 av 2 ks. Duktig spelare, har varit kul och möta dig. Hoppas vi hamnar någon gång i samma allians!

4. Forb/Cobran: Kortfattat om dessa två. De kan sin sak på detta spel ena trevligare än den andre (ni får gissa vem). Finns när jag pushar de, effektiva på att bygga, allmänt kunniga spelare.

5. UGO: Här har vi en spelare lik Nogold, väldigt säker på vad han gör, han kan sitta över en timme och försöka få in ett ks på en fiende genom att dra ks in och ut ett x-antal gånger. Sitter kanske inte lika aktivt som andra i discord men även han finns alltid när det behövs. Spelaren har även stott ut med spam från Italienarna så stor eloge till honom. (Cobran du har också varit duktig med hanteringen av spammen :p)

6. Simone Zaza: Inte fått möjligheten att kriga speciellt mycket med den här spelaren men utifrån vad jag har sett så är Zaza en väldigt vass spelare på att tajma sina KS, Ks vi har haft mot Rödvin och allmänt duktig på att stoppa olika sorters Ks. Om inte han hatar mig så är han säkert någon jag skulle gärna vilja spela ihop med och slakta. ^^

7. Ture Terror: Även detta är en spelare av högkvalité och mycket erfarenhet på grepolis. Likt sin partner Made är han alltid aktiv när jag behöver honom och egentligen borde han vart placerad tillsammans med Made men eftersom jag har brist på spelare jag vill ha med på denna lista fick du nöja dig med en sjunde plats. Även tack för din grymma insats som ledare på den här världen!

8. EdwardBlom: En spelare med högaktivitet tack vare hans smartwatch har gjort grymt jobb med att vara aktiv, stötta spelare*Host*, "jävlas" med fienden och bygga trupper effektivt. Det har gjort att snubben finns och hjälper alltid när det behövs, bra jobbat!

9. Nybörjaren en av två spelarna som försökt med att få in KS mot mig under den här världens gång, allt var snyggt tajmat men tyvärr så misslyckades du och KP var fin för mig. Nej men skämtosidå så tycker jag att du Nybörjaren har gjort en bra insats på denna värld och har varit en av de trevliga mot mig under den här världen bland motståndarna, bra jobbat hoppas vi är på samma sidan nästa gång!

10. Nasto, spelaren som har haft otur den här värld. Utifrån det jag såg på marathon när jag spelade där är den här spelaren kapabel till att slakta ifall han orkar men tyvärr på grund tråkiga händelser förlorade han säkerligen motivation till att spela fullt på den här världen. Alltid trevligt att pma lite med dig och anfalla. :D

Extra: Stort tack till hela GPRO, ledningen samt spelarna som inte vart nämnda på min top 10 lista. Utan er hade inte detta varit möjligt, alla har kämpat och gjort sig förtjänta av att förhoppningsvis ta hem vinsten här på Olympia. I mina ögon förtjänar ni alla en plats på top 10 men man kan inte vara allt för partisk. (Iraklia min babe förlåt att du inte fanns med på top 10 </3)

Även tack till Rödvin som har varit en allians som aldrig gett upp på att åtminstone försöka kämpa och göra motstånd, stort eloge till er alla!

Edit: Opeth är med på listan blir hotat att bli kickad annars :,(
 
Senast redigerad av en moderator:

jacoblilje

Active Member
Får ta och tacka för platsen på listan. Och jadu, dunderduon har definitivt levererat denna värld. Först på någon rank är jag inte, men det är alltid roligt att vara uppskattad ändå <3
smiley_emoticons_bussi2.gif
 

DeletedUser1259

Guest
1. Blondin Bella, för att allltid göra det bästa helt utan tanke på sig själv... sann lagspelare.
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif

2. Septim, för att allltid göra det bästa helt utan tanke på sig själv... sann lagspelare.
smiley_emoticons_winken4.gif

3. Tarpdelux/ forbidden... mycket klok... lagspelare.
smiley_emoticons_viking.gif

4. Cobrann Säker spelare man alltid kan lita på...
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

4. Simone Zaza för att han så grymt slagit ut alla mina ks försök..
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

5. Ture terror ... mycket klok... lagspelare.
smiley_emoticons_cuinlove.gif

6. Opeth, Han är numera småbarnspappa och kan inte spela som förr... men alltid lika kul spela med.
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif

7. Ugoeld, har alltid ett oväntat Ks i bakfickan...
smiley_emoticons_freu-dance.gif

8. Umrid, Prelude, Edwardblom för att dom alltid finns där.
smiley_emoticons_skullhaufen.gif

9. korvgrillen och vonmacke för dom är så kul spela med.
smiley_emoticons_freu-dance.gif

10.Resten av G-PRO som jag inte varit så nära i detta spelet, men som alltid är där när det kniper... sällan man skådat en så aktiv allians.... fast även solen har fläckar...
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif



Finns så många duktiga spelare man skulle kunna lista som inte fick vara med, som Razz, Nasto, lillsven. mfl.
 

DeletedUser3572

Guest
Detta får bli min lista den säger väl det mesta ryktas det

kyjKQr6.png
 

DeletedUser3767

Guest
Take a print screen when needed .. KP feeding sux stats !
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser3767

Guest
En lista första gången från mig då.. Ta den som ni vill ! Jag har svårt
att se RV presterat så mycket här men LoL har dessvärre varit pain in the ass ibland ;)

#1 får jag då säga MadeinSweden Ture Terror Opeth samt alla inom ledningen som har arbetat dagligen otroligt hårt för att hålla oss i bra kamratanda och planeringar med varandra hela tiden !

#2 Cobran och BB ouch ni är giftiga och alltid på hugget

#3 Septim. Ja tvekar aldrig för o skicka ks samt Ugo likväl.. Man hinner knappt tima deff ;)

#4 Forb Umrid Mackan Knaz mfl.. ja hela allen är ju fett bra, alla jobbar hela tiden så därav hamnar alla på listan..

#5 går till Razzzzzz i RV som visat sig värdig motståndare tillsammans med Simone Zaza.. Bra kämpat ;) Minus till Citron och Nasto som inte presterat mycke va jag kan se.. Nasto mest bara IE på alliansens bekostnad.. Jag stukade en tå men aj oj inte fan höll jag på dö för det iaf ;)

#6 Nogold känner inte igen dig som aktiv du borde vara - kanske annan bakom ditt konto här .. I början kämpades det bra därav plats 6, men so good so far

#7 går till LoL och spelare chromex Pysto 1Nano 12.. De har gjort ett bra jobb snabb på snipa ks och döda belägringar

#8 ragnarook kom in som en frisk vind, kämpar slår o tar.. Imponerande ;)

#9 Snjakbo sen smygare i allen som ger sig på LoL konstant och ger inte upp, bra fighter här även fast han loosar mycket..

#10 ronnyn48 får inte grepp om denne spelare riktigt men spelar strategiskt bra i mitt tycke, dyker upp både här o där ;)

smiley_emoticons_viking.gif
smiley_emoticons_skullhaufen.gif


Tillägg

Cspeete dina anfall med hot är ju patetiskt !
6fb57482951a7609e37450bcb8b76827.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3751

Guest
Nu, nu Nasto försöker vi vara lite snälla, det är hans första lista
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser3575

Guest
Trodde det var en tråd för listor av topp 10 spelare?

1. Nasto

Körde på in i slutet och gav inte upp. Åkte ut för en allvarlig olycka och många som fortfarande inte visar någon respekt till honom trots detta. Jag tackar för att jag fick äran att spela med dig och hoppas vi kör ihop igen snart.
smiley_emoticons_irre4.gif


2. nogold

Snipedrottningen. Alltid lika trevligt att spela med dig och hoppas vi kör ihop snart igen <3

3. Razzz

Man får alltid sig ett gott skratt med honom i Skype. Leder kämpe och det räcker gott o väl för en tredjeplats.
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif


4. Grinder

Gripkungen. Älskar att sätta ks på aktiva och lyckades en hel del med det på denna server. Krigade och kämpade ända in i slutet.
smiley_emoticons_viking.gif


5. LillSven

Med mer tid hade LillSven varit ostoppbar. Tyvärr kom han in lite sent vilket gjorde att han inte komma igång. Enorm spelkunskap mixat med fina ledaregenskaper gör honom till en legend inom spelet.
smiley_emoticons_bravo2.gif


6. Leonardo.

Min kompanjon förtjänar såklart också en plats här
smiley_emoticons_cuinlove.gif


7. Madeinsweden & Septim

Hade med mig på sin lista så de får vara med på min lista.

8. Nybörjarn
Vägrar gå i min tajmingskola. Han är för stolt helt enkelt. Vill köra ihop med dig igen
smiley_emoticons_irre4.gif


9. Citron Marmelad

Käkade ks till frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmat. :)

10. Alla övriga spelare på servern.
Shoutout till Ch1max och Blondin Bella.


Ville också göra en obalanserad lista utan mycket till nyans. Tack alla.
 
Senast redigerad av en moderator:

jacoblilje

Active Member
Aj aj aj, nu är jag ju ledsen, enda listan jag inte fick mig en plats på, men en shoutout e ju en shoutout iaf
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser3746

Guest
Kan hålla med om att SS spelar in en hel del, dock glömmer jag ju nästan alltid mina. Fast visst är lagret snyggt med dessa blå hjälmar. Ang kp feed tror jag vi alla sett hur många från båda sidor hoppat in och ut men säger ju inte mycket då man inte vet vem som feedar vem och hur mycket. Själv kan jag säga att jag haft vissa lyckträffar med SS men fått mina mesta kp genom att bygga trupper som sen fått jobba hårt.

Tänker inte göra någon lista men vill nämna en spelare jag tycker verkar vara en otroligt skön lirare. Finns ju massor med bra spelare men vill nämna JilssonSSK. Skön inställning till spelet och verkar vara den spelare som gnäller minst. Anfall under nb berör honom inte och alltid glada pm. Hoppas jag får spela med dig någon gång och det gäller de flesta av er andra också.

Ha nu en fantastisk Jul så ses vi när vi ses.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp