Topp 10: Spelare

DeletedUser3566

Guest
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
 

DeletedUser3733

Guest
Nån som känner sig manad att slänga ihop en lista? :)
 

docprometheus

Active Member
Rikk "him-selv"
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

xeet

Active Member
Jag kan väl fixa en lista men bara för att jag måste
smiley_emoticons_steckenpferd.gif

Detta är min egna personliga lista, struntar alltså i hur rankningen ser ut

Rank 1
LillSven - Har aldrig behövt kriga mot denna stålle och det är jag glad över, spelade med denna maskin på Ithaka det var då jag såg vilka kunskaper denna spelare sitter på. LillSven är inte bara en maskin på grepolis det är även LillSven som snackar terapi med mig när jag är sur
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

har även hört att LillSven fått upp ögonen på en så kallad Gudomlig Krona så det ser ut som han kommer röja denna server som han gör med alla andra servrar han spelat på.
skulle gissa på att LillSven kommer skydda första platsen ett bra tag framöver
smiley_emoticons_grepolove.gif


Rank 2
4willy - Träffade denna trevliga snubbe på marathon dock slutade han där så han kunde röja upp en del här
smiley_emoticons_viking.gif

han har spelat väldigt mycket grepolis i sina dagar så har man någon fundering på hur grepolis funkar så tror jag willy har ett vädligt utförligt och fint svar. Han gillar att svara på meddelanden när han tar sina strandpromenader. Känner mig vädligt trygg att spela med denna spelare
oklart om han ror på Lillen men det återstår och se
smiley_emoticons_skullhaufen.gif


Rank 3
Sassy Cierra - en till spelare man inte vill möta en riktig krigsmaskin som man verkligen ska räkna med att han kommer köra över allt i sin väg.
Här är det ingen nåd, finner Sassy en stad som ser fin ut så kan ägaren räkna med at loosa staden ganska omgående
tror denna spelare är det största hotet för lillsven om första platsen det ska bli kul att kolla vem som drar det längsta strået
smiley_emoticons_viking.gif


Rank 4
florin avram - Har krigat mot denna spelare en gång tidigare det gick lite sisådär för mig då så det släpper vi och går vidare
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
'
för att summera florin skulle man kunna säga att det är ett offensivt krafthus, lite lika spelstil som Sassy Cierra
Skulle nog tro att Lillen, Sassy och florin kommer vara top 3 på denna server
smiley_emoticons_grepolove.gif


Rank 5
ronnen23 - har spelat mot denna spelare på Ithaka både jag och LillSven försökte ta en stad av honom, men det var tamefan omöjligt.
Har man denna spelare i alliansen kan man känna ett lugn och kan sova 1 timme till fastän appen skriker
smiley_emoticons_grepolove.gif

ronnen23 är inte bara en klippa på spelet utan en väldigt trevlig kille som är duktig på att grilla (säger han själv iallafall)

rank 6
nafpaktos - ganska ny spelare för mig men spelade med honom lite på Knossos innan jag lämnade den servern. Checkat in lite på Knossos för att kolla läget ibland och då ser det ut som att det är Guardians Of Fortezza emot nafpaktos typ, kan ha fel men.
Om jag inte misstror mig är detta en ganska rutierad deffspelare som alltid har trupper om det behövs
smiley_emoticons_viking.gif


rank 7
TarpDeluxe - Gammal räv under nytt nick. spelade med honom på Gythium det var där jag såg kvaliteten hos denna spelare. Ganska offensiv spelare om jag inte minns fel men han kan även deffa. En alround spelare som 4willy lite, han kan allting och har väldigt lätt att anpassa sig, behöver alliansen off då fixar Tarp och samma om alliasen behöver deff
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif


Rank 8
Brorsyster - spelade mer brorsyster på Ithaka dår jag såg att Brorsyster verkligen är något att hänga i julgranen. Denna spelare finns alltid en push bort om man behöver hjälp med någonting men vi ska inte snacka om hans Uv-spel herre jesus, det spelet är det inte måna som toppar
smiley_emoticons_irre4.gif


Rank 9
Ruina Imperii - också spelat med och emot denna spelare han är också en krigsmaskin som kommer liva upp denna server lite. Ruina är väl en alround spelare som är ganska svår att stoppa. Tror Ruina kommer ligga i toppen av rankningen men top 3 kommer nog bli tufft men skulle nog säga att Ruina lägger sig runt top 10
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif


Rank 10
Iora - Denna unga spelare är lite lik Ruina i sitt spelsätt väldigt alround. Iora har även en tendens att ragga upp alla grepolis tjejspelare, han har sagt att raggningsskillsen sitter i blodet
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Ganska trevlig ung herre och en bra ledare vilket han bevisade på Ithaka där jag blev lite väl oseriös, Iora fick städa upp efter min oseriöshet lite kan man väl säga
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif


Spelare som inte kom med men var nära:
Teddy95
Alokin
iraklia
Mini Greken
larsthai
skaparn

ha en fortsatt trevlig söndag allihoppa så hörs vi igen när Noobskyddet släpper
smiley_emoticons_winken4.gif

 
Senast ändrad:

LillSven

Member
Man får tacka för första placeringen men då utlandssemester vankas runt hörnet så kommer jag inte ha den så länge till. Men efter den kommer jag utvilad och krigslysten
smiley_emoticons_viking.gif
.
 

DeletedUser2143

Guest
jag tackar för att jag blev nämnd, bara det är en bedrift av en gammal avdankad Grepo gubbe:)

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

xeet

Active Member
Eftersom det är så fartfyllt här så fär väl jag fixa ännu en till top 10 lista

Rank 1 Sassy Cierra
Alla vet väl vid detta lag vem det är som gömmer sig bakom detta konto. Kan säga att jag är förbannat glad över att inte spela mot honom. Han toppar första ranken ganska överlägset. Kan säga så här att han har korvfest i ALLA röda städer som intresserar honom. Han är även en jävel på att blocka fiendens röda öar. Han finns alltid tillgänglig när man behöver hjälp.
Denna spelare ligger Rank 1 poäng, Rank 1 anfallare, Rank 9 försvarare Rank 1 kämpar

Rank 2 LillSven

Ganska lik sassy Cierra i sin spelstil, mycket muskler med hjälp av hjältar. Har hört att Medea är en storfavorit hos denna spelare. Tyvärr har denna spelare underpresterat ganska mycket under senaste, men det ser ut som han snart kommer tillbaka akta er styx och zacapa
smiley_emoticons_viking.gif

En väldigt offensiv spelare, Varför bygga deff när alliansen kan göra det brukar han säga.
Detta är även min bästa grepoliskompis så blir väldigt ledsen i ögat när han underpresterar
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif

Denna spelare ligger Rank 9 poäng Rank 3 anfallare Rank 26 Försvarare Rank 3 Kämpar

Rank 3 Florin Avram

Denna spelare är också väldigt lik Sassy och LillSven. Denna spelare har också underpresterat på sistonde. Han gick ut stenhårt i början under det första eventet, kan lova att alla i Server Dödarna svettades en del när Florin körde. Detta är även en spelare med stor respekt för spelet inget fulspel här inte, han är även väldigt lojal mot dem han spelare med, men även dem han spelare emot. Men om man behandlar honom på fel sätt kan denna ängel byta till att bli en djävul och då kan man lika gärna koppla semesterläge och hoppas på det bästa
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Man skulle kunna summera det att det är Florin mot Server Dödarna, stackarn han kör i stort sett solo
Denna spelare ligger Rank 24 poäng Rank 6 anfallare Rank 4 försvarare Rank 2 Kämpar

Rank 4 TarpDeluxe
tror dem flesta vet vem det är som gömmer sig bakom detta nickname. Denna spelare skiljer sig lite från rank 1,2,3 då han spelar med lite med strategi och en sjuk disciplin. Detta också som mina tidigare kandater i min lista en väldigt offensiv spelare. Han är också en väldigt trevlig prick att prata lite skit med, tyvärr är han väldigt ung och omogen, men jag försöker lära honom så det är lugnt, så snart blir det man av honom också ska ni se
smiley_emoticons_lol.gif

Denna spelare ligger Rank 5 poäng Rank 7 anfallare Rank 46 försvarare Rank 12 kämpar

Rank 5 Iraklia
Såklart är detta också en offensiv spelare. Lilla söta Jonathan underpresterade lite i början men nu har han kommit som en raket. Snart går han även om mig vilket jag inte vill ska hända, men tror det kommer bli tufft att stoppa honom. Han är även som TarpDeluxe väldigt trevlig att prata lite skit med, får även lära upp denna lilla kamrat hur man ska aggera i samhället. Han söker även väldigt aktivt efter en partner på tinder, så om någon har tips så kan ni väl skicka till honom vilket jag tror han skulle uppskatta
smiley_emoticons_hera.gif

Denna spelare Ligger Rank 6 poäng Rank 2 anfallare Rank 40 försvarare Rank 4 Kämpar

Rank 6 Ronnen23

Första deffensiva spelaren på listan. Kan säga så här har man Ronnen23 i sin allians behöver man inte bygga mer deff
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

en spelare med en sjuk disciplin, han deffar ALLTID med rätt typer så att han får maximalt med kp och anfallaren minimalt med KP.
Tävlade mot denna spelaren i början om vem som kunde få ihop flest hundar och biremer, fick lägga mig platt efter 2 veckor då jag insåg att jag var chanslös. Detta är även en väldigt trevlig prick som inte vill någon ont, han har lovat spela som offare på nästa server, vi får se hur det ryktet blir
smiley_emoticons_lol.gif

Denna spelare ligger Rank 2 poäng Rank 15 Anfallare Rank 7 Försvarare Rank 13 Kämpare

Rank 7 Celleequie

Skulle säga att detta är mer en 50/50 spelare. Han kör i stort sett solo mot den tredje största alliansen, kan säga att zacapa har inte ett skit att säga till om när Celle kommer in på deras öar. Han tar stort oregelbundet av stackars zacapa, ryktena säger även att det var Celle som fick Chevo och Steve55 att spöka. Väldigt aktiv i både forum och i Discord-chatten. han är även inte rädd att ta fram plånboken vid behov
smiley_emoticons_daumendreh2.gif

Denna spelare ligger Rank 3 Poäng Rank 4 anfallare Rank 17 Försvarare 5 Kämpar

Rank 8 en duo, Babcia och TureTerror

här har vi en väldigt trevlig och duktig duo. Dessa två vill allas bästa, dem är ödmjuka och trevliga konstant, men dem är inte bara trevliga och ödmjuka dem är även två förbannat rutinerade grepolis spelare. Dem började väldigt sent in i servern men dem har jobbat sig upp i rankningarna väldigt fort och har alltid trupper redo att skicka. Både dessa har tagit på sig varsin offensiv roll under denna server, vet även att dem kan spela deffensivt med. babcia har även tagit rollen att bli min nya grepolis-mamma (förlåt Eva)
Babcia - Rank 20 poäng Rank 10 Anfallare Rank 140 försvarare Rank 20 Kämpar
TureTerror - Rank 20 Poäng Rank 13 anfallare Rank 159 försvarare Rank 24 Kämpar

Rank 9 Trruuusstt

Detta är en spelare som imponerat på mig ganska mycket på senaste. Han förvandlande en hel röd ö till blå utan minsta problem. Han tar han om rank 4 alliansen helt solo. Han kör mycket med muskler, trycker ner deffen tills den är slut helt enkelt. Har han hittat en stad han vill ha kan jag lova att han snart har evövrat den. Han är även en väldigt klen person, han klämmer hellre en chipspåse än att gå till gymmet har jag hört
smiley_emoticons_lol.gif

Denna Spelare Ligger Rank 9 poäng Rank 5 anfallare Rank 44 försvarare Rank 7 kämpar

Rank 10 Wihlfred

Min andra deffare på min lista. Jag har fått äran att spela med detta deff-fenomen varenda revoltserver jag spelat på. En spelare som verkligen ställer upp. han är som en maskin när revolter ramlar in i forumet. Denna spelare tar även ingen skillnad på vem som får revolter, han skickar till alla vilket inte så många deffare faktiskt gör, många deffare skickar deff till dem bästa spelarn. Denna spelare har räddat Server Dödarna ett flertal gånger
Denna spelare ligger Rank 14 poäng Rank 26 anfallare Rank 39 försvarare Rank 33 Kämpar

Har även ett par spelare som också är sjukt bra men tyvärr inte kom in i denna lista
Brorsyster
Sist
David mcswag
Mini Greken
Callisto
Tranqelino
Ruina Imperii

Hoppas ni uppskattade min lysta, Synes i Brynäs
smiley_emoticons_winken4.gif
 
Topp