Topp 10: Spelare

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

nogold

Active Member
Godkväll folket
smiley_emoticons_grepolove.gif
Tänkte försöka mig på en lista trots att det är tidigt på serven ännu och mycket kan hända. Ändå alltid kul att gissa vilka som kommer ligga i topp.

1. Bis Pila Volvunt. Vad nu det betyder
smiley_emoticons_confusednew.gif
Inte gick det att googla heller. Men men, nytt nick men spelaren är inte ny på grepolis. Om han stannar och spelar lär han ligga bland toppen i alla ranker. Ännu så hör man inte så mycket från honom men misstänker att han kommer vara farlig i slutet av servern. Spelar målinriktat och smart. Duckar nästan alla mina meningslösa anfall och tömmer minsta träpinne så inte får man något, varken kp eller rv. En spelare som jag inte vågar retas med alltför mycket, får väl hoppas på att han glömmer bort mig och fokuserar på lillsven och jamson
smiley_emoticons_nicken.gif

2. Lillsven
En krigsmaskin som tycks ha en ganska brutal spelstil och som bokstavligen krossar allt i sin väg. Den typen av spelare man inte vill möta
smiley_emoticons_flucht2.gif
Bra att ha vid sin sida i fronten där han kör på 24/7 om jag ska tro mina grannar. Han är med andra ord mycket aktiv. Har du oturen att ha lillsven som granne kan du vara ganska säker på att han vet exakt vad du har i dina städer och ser till att bygga sina efter det. Snart har du ingen stad kvar gissar jag.
3. Rider
Ingen söndagsspelare direkt, utan även han väldigt aktiv 24/6,5!! Dvs det finns en väldigt liten chans att hitta honom off så att jag får mina kp
smiley_emoticons_lol.gif
. Är nog den spelare på serven som jag mött allra mest så jag vet att han är grymt bra.
Vill han ha din stad så märker du det! Antingen så jagar han din off tills du missar och så kommer ks, eller så kör han helt enkelt bara över dig och timar ks perfekt
smiley_emoticons_drunk.gif
Ska du ta en stad av honom ska du ha turen att hitta honom offline eller ha bra kontakter på innogames
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
Hur man tar en stad av honom när han är online vet jag inte men om du vet tar jag gärna emot tips i pm
smiley_emoticons_lol.gif
Jag har swich. Han år alltid trevlig mot en trots att jag misstänker att han ibland är lite trött på mig.
4. Jamson
Att inte sätta jamson som etta är väl som att svära i kyrkan har jag förstått
smiley_emoticons_panik4.gif
så nu får jag väl kick. Men han har nog trots allt mycket mer att ge än han hunnit visa hittills på grund av sitt sl.
Kan inte sätta honom i topp nu dock på grund av det. Har hört mycket gott om denna spelare och det jag sett hittills så kan han mycket om gp och är väldigt skicklig. Märks att han varit med ett tag för han verkar känna till sina fiender mycket bra.
5. Zwack
Ja vart är han? det som vi alla undrar
smiley_emoticons_smilenew.gif
Han ligger högt i rank på poäng och anfall men vem krigar han mot kan man undra
smiley_emoticons_steckenpferd.gif

Kollar man hans statistik så är det inte mot NLP. Tagit de flesta städer från friska riddare och andra lite mindre allis och spelare. I och för sig svårt när man är störst att inte ta från de mindre men ni vet vad jag menar
smiley_emoticons_bussi2.gif
Men jag vet sedan korint att han är en väldigt duktig spelare. Än så länge tycks han ta en defensiv position hos Edward.
6. Xeet
För mig en ny bekantskap som hittills gjort ett väldigt bra intryck. Kört på hårt och ligger i topp i vår alli. Aktiv dygnet runt och hjälper alltid till. Är väl hans första belägringsvärld men det märks inte. Anfaller ofta och mycket och det märks att han har Lillsven som förebild. Misstänker att han kommer utvecklas mycket under denna servern om han inte tröttnar så då får ni akta er
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

7. Knaz
Har stött på honom förut men aldrig haft så mycket med honom att göra förut. Har hört att han har en liten manick som hjälper honom att hålla koll på mina anfall. Vet inte om jag tror på det
smiley_emoticons_headstand.gif

Vi får se om han faktiskt är duktig eller om det bara är hans leksak som hjälper honom. Hittills ligger han bra till i poäng, anfall och försvarsrank. Han duckar nästan alltid så man får inte mycket när man försöker farma honom. Anfaller inte så mycket men han har lovat att det kommer så vi väntar med spänning på detta
smiley_emoticons_kaffee2.gif

8. dJUNGELJERRRY
Har spelat mot honom till och från och det gäller att ha en app som funkar med jerri i farten. Gött att ha hans flyg på sin sida för en gång skull. Första gången jag spelar tillsammans med honom och det är roligt. Han är en bra lagspelare och hjälper alltid till med det som han kan. Offensiv i första hand och ger sig inte i första taget. Han liksom jag själv gillar att sno städer mitt bland fi. Och sedan kan det bli besvärligt att få bort honom. Plötsligt vaknar du en morgon och så har han snott ännu en stad och så vidare
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif

9. Ghost95
Lilla spöket laban som lyckades skrämma edward så mycket att de var tvugna att ta in honom
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
Offensiv och har tagit städer av många duktiga spelare enligt statistiken. Har fått ett ks på en kort visit från honom (1sekund) och då timade han godkänt men inte superbra. Var mer aktiv i början så vi får väl hoppas att han inte tröttnar. Om han inte gör det så tror jag nog att han kommer vara med i toppen och kriga.
10. Nasto
Har spelat med denna kille förut men första gången han är min ledare
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
. Tycker att han sköter sig bra och styr upp småkillarna ganska bra. Inget enkelt jobb misstänker jag. Har alltid sjukt mycket bs som han aldrig tvekar att använda för att hjälpa en allianskompis.

Spelare jag hoppas få se lite mer av: KingD666 Enji, Sickone, gloj, Ragnar Lothbrok

Önskar alla en trevlig helg
smiley_emoticons_winken4.gif
 
Senast ändrad:

DeletedUser3391

Guest
man får tacka för en rolig och utförlig lista av dig nogold =) hoppas det kommer fler i framtiden
smiley_emoticons_kaffee2.gif
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser3629

Guest
Längesen det kommit en ny lista nu så kan väl skriva en på kaffepausen. Fråntar mig all missvisande info då jag i vanliga fall inte spelare belägring, denna lista är mera mina tankar om spelarna på topp-10 av vad jag sett av dem under min korta belägringstid :)

1. Bis Pila Volvunt
Ny bekantskap för mig, men spelar vanligtvis inte belägringsvärldar. Vad jag hört och sett när vi haft belägringar så har denna holländare väldigt mycket bs och är väldigt aktiv. Förlorade 6 städer igår när han var inaktiv men ligger fortfarande på första platsen med god marginal ner till 2:an. Kommer nog ligga i topp så länge han orkar.

2. Rider
En spelar jag mött på någon annan värld, men inte krigat mot. Edwards krigsmaskin. Ska du ta en stad av Rider ska det vara perfekt timing och mycket deff annars kommer han med sina flyg och slår ut dig. Vad jag sett och märkt när man försökt få kp av Rider så har jag inte hittat honom offline ännu iaf de få gånger jag provat, kanske därför man sluta också då han inte ville ge någon kp :D

3. Zwack
Ännu en Edward spelare jag hört mycket om men inte sett så mycket av honom på den här servern ännu. Kapaciteten och aktiviteten finns om han vill, så förväntar mig att när sommaren är över så kör han hårt. Annars kan jag inte säga så mycket honom då jag inte vet värst mycket om honom sen tidigare

4. Gloj
Som många tidigare spelare är detta också en ny bekantskap. Ligger på 2:a plats i försvarsranken så verkar ju ha en lite mer deffensiv roll än de som varit tidigare på listan. Inte lika aktiv som Rider, då jag sett cspeete rensat några städer av honom när han inte varit inne eller haft tid. Mer vet jag ej om honom tyvärr, verkar iaf vara en duktig deffare. Rätta mig gärna på den punkten om ni vet något som jag inte vet.

5. Christer den store
Första NLP spelaren på listan, då topp-placeringarna hör till EB :) Duktig spelare som är aktiv. Tror jag aldrig spelat med honom tidigare, men har gjort ett gott intryck i båda forumet och skype och är en spelare som hjälper till.

6. Cspeete
Tror de flesta redan vet vem som gömmer sig bakom detta nya nick och han är duktig offare när han inte sitter i skype och tigger guld ;) NLP:s diktator och styr med järnhand vad som händer. Mycket aktiv och gillar att snacka skit i skype :D

7. Lillsven
Tror de flesta redan vet vem lillen är men han kom in lite senare på servern, kört om de flesta sedan dess. Haft en semester nu en stund men hörde ryktes vägen att han är tillbaka nu så EB får se upp för honom igen. Väldigt duktig offare och är inte rolig att ha som fiende. Aktiv hela tiden och att få dödat hans trupper eller RV av honom är mycket svårt. Har också en otroligt bra tajming av anfall och deff så att ta städer av honom eller att försvara sina så ska du ha perfekt timing med många anfall och mycket deff efter ks.

8. Xeet
Lillsvens beundrare och har inte spelat med honom tidigare, men vad jag hört har han inte spelat värst länge heller men han har haft en duktig förebild och lärare. Haft en period nu när han tagit det lite lugnt så länge lillen varit borta men hoppas han ska få tillbaka gnistan nu när lillen är tillbaka :)

9. Don Feferoni
En spelare jag aldrig mött tidigare så kan inte säga värst mycket om honom. Ligger ändå på en 7:e plats i anfallsranken och 11:e plats i försvarsranken så verkar ändå vara duktig och veta vad spelet går ut på, mer kan jag tyvärr inte säga. Hoppas på att se honom på slagsfältet någon dag.

10. dJUNGELJERRY
Gick ut hårt i början men verkar ha tröttnat lite på spelet senaste tiden. Vet att kapaciteten finns att ligga högt upp på listorna ifall han har lust och ork, men nu på senaste verkar han ha blivit natt-terrad ganska mycket så förstår att han tröttnat lite nu på senaste. Hoppas dock han ska få tillbaka gnistan och vill han ha din stad så ger han sig inte förrens den står i hans ägo även fast det inte går första eller andra gången.

Bubblare:
Salking: Dansken som kom in på server i början och sen försvann spårlöst är tillbaka och kör på lika hårt som han gjorde i början, växt fort och hoppas på att se han i toppen om några veckor
Nogold: NLP:s mamma. Har semester nu men duktig på att tajma så hopas hon kommer tillbaka snart och visar hur man ska få kp av Rider :D
Mini Greken: Inte sett mycket av honom ännu men har hört mycket gott om spelaren och tror vi får se honom i topp-10 om någon vecka
Enji: En gammal räv som jag själv inte mött men samma som mini greken har jag hört mycket bra saker om honom och visade i början av servern att han inte är lätt att ta städer av. Hoppas få se honom i topp-10 om någon vecka.
 

DeletedUser3391

Guest
Trevligt med en ny lista att få läsa så här på förmiddagen =)
 

DeletedUser3565

Guest
Ny lista skulle suttit fint, någon som har tråkigt och vill skriva av sig lite?
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

Cspeete

Member
VIKTIG SAMHÄLLSINFORMATION TILL MINA UNDERORDNADE PÅ VÄRLDEN MARATHON

Detta är mitt bidrag till en topp 10 lista över spelarna på Marathon.

Valet av spelare till min topp 10 lista var ganska svår. Det är flera spelare jag hellre skulle vilja ha på listan, dock har dessa spelare underpresterat senaste tiden. Att just jag är rank 1 för tillfället borde förklara en del samt stödja det jag säger om att flera underpresterar. :p

Spelare - Allians - Poäng - Anfall - Försvar - Kämpar

1. Christer Den Store - Nastos Little Phony - 2 - 8 - 16 - 9
Christer Den Store, en grabb man kan lita på i vått och torrt. En spelare vars skickligheter ligger i att han alltid är med överallt och hjälper till oavsett vad det gäller. Han har ett fint öga för strategi och vet hur han ska bygga för att försvara sig mot sina fiender. Han vet även var och när han ska anfalla och ser möjligheterna där dem finns. Denna spelare lärde jag känna under Korinth, men jag har även stött på honom på den oerhört sega världen, Aten. Det finns inte ett tillfälle då jag skulle kunna säga att han inte har ställt upp. Behöver du deff? PMa Christer och deffen är på väg utan något dröjsmål. En riktig nyckelspelare när det kommer till att hålla ihop en allians och leda den framåt. Hans största tillgång till de allianser han spelar i är hans deff och hans välvilja. På just denna server kan det se ut som att han inte presterat mycket, men ser man till mängden deff han skickat ut till varje belägring NLP haft så ser man hur viktig del han varit till NLPs framgång.
Lite kuriosa om Christer: Senaste månaden har han tagit/grundat 28 städer, ökat i dryga 400k KP samt poäng. Han har gått från rank 14 på poäng till rank 2.

Citat tillägnad denna spelare: "You must not fight too often with one enemy, or you will teach him all your art of war" - Napoleon Bonaparte


2. Rider - EdwardBlom - 8 - 1 - 1 - 1
Rider, en spelare jag hyser stor respekt till, trots att jag varit hans fiende i något år nu. En härlig person att ha att göra med, men en riktig mardröm att ha mot sig. Han ser vikten av att slå in sig på fiendens öar och utnyttja de inaktiva för att bygga sig ett fäste. Han spelar väldigt likt Jamson/Lordi79 på Tau där den duon slog skräck i den forna alliansen Nils Olav genom att slå sig in på deras öar och sedan utnyttja de inaktiva för att bygga sig ett fäste. Den duon vann senare världen Tau efter många om och men. Vem vet, det kanske är ett vinnande koncept? Rider är helt klart på rätt spår då han flera gånger fått mig att använda mina få hjärnceller som är dedikerade för Grepolis. Ska man överlista Rider måste man vara flera steg i förväg och ha planerat in flera scenarion, fast det är inte alltid det räcker. Riders starka sida är den offensiva. Han anfaller likt en bulldog på steroider. Hans härskarteknik inne i spelet går ut på att visa sin styrka utan att tveka. Han vill att hans fiender ska frukta honom.
Lite kuriosa om Rider: Senaste månaden har han tagit/grundat 10 städer samt ökat i häpnadsväckande 575k KP. Han har gått från rank 5-2-8.

Citat tillägnad denna spelare: "The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him." - G.K. Chesterton


3. Don Feferoni - EdwardBlom - 5 - 6 - 9 - 7
Don, en spelare jag personligen inte fått stöta på så mycket, men en spelare jag är rädd för på grund av den stämningen som byggts upp efter att han klättrat i rankerna dag efter dag. Denna spelare ser vikten av att bygga ut alliansens UV-område(Helägda områden) för att stärka alliansen. Jag anser att hans största styrka ligger i att han grundar samt bygger städer på ett sånt sätt att hans allians offare kan offa på utan att lägga för stor krut på att grunda i de helägda områdena. Don har numera tagit sig på rollen som största spelaren i EdwardBlom. Man kan ju fundera vad just detta betyder? Flera av deras toppspelare har tappat farten medans denna mystiska filur tagit fart. När kommer vi få se vad denna spelare verkligen går för? Dock verkar det som att NLP har hittat dons svaghet och därmed utnyttjar detta. Det lär märkas de kommande dagarna huruvida denna spelare kommer klara den roll han fått som största spelare i hans allians. Kommer han bli den bärande balken?
Lite kuriosa om Don: Senaste månaden har han tagit/grundat 17 städer, ökat 270k i poäng samt 456k i KP. Han har gått från rank 8-10-2-4.

Citat tillägnad denna spelare: "Sometimes by losing a battle you find a new way to win the war. Don't ever get down on yourself, just keep fighting - in the end, you WIN!" - Donald J. Trump


4. Nasto - Nastos Little Phony - 4 - 2 - 5 - 2
Nasto, en grabb som knappast behöver introduceras. Han är känd från flera världar, antingen för hans offensiva förmåga eller för hans förmåga att bli inaktiv och tappa städer, hehe. Han är även känd för att kunna öppna mathålet väldigt ofta och väldigt högljutt i forumen. Att ha en allians med sitt namn i sig är en stor del och ställer en del krav på spelaren i fråga. Nasto klarar detta galant med tanke på hur mycket han presterat på denna värld. Detta är en spelare som är lätt att ha att göra med samt en bra person att diskutera saker, speciellt i frågor som i hur man ska leda alliansen framåt. De senaste dagarna har han tagit flera städer av Rider som då var EdwardBloms jätte. Han har även en fin historik av tagna städer av just EB. Det finns mycket man skulle kunna säga om just Nasto och hans personlighet, men den biten lämnar jag åt er att själva avgöra. Personligen anser jag Nasto vara en härlig grabb att ha att göra med så länge han är aktiv :p
Lite kuriosa om Nasto: Senaste månaden har han/hon(Ronjas syster?) tagit/grundat 23 städer samt ökat i 270k poäng samt rysliga 630k KP.

Citat tillägnad denna spelare: "It is forbidden to kill; therefore all murderers are punished unless they kill in large numbers and to the sound of trumpets." - Voltaire


5. nogold - Nastos Little Phony - 16 - 14 - 26 - 16
Nogold, min klippa som alltid finns där när jag behöver henne. Den som spelat med eller mot Nogold vet vilken oerhört fin människa som sitter bakom kontot. En spelare som anfaller med respekt, fast misstolka inte detta som att hon inte kommer ta din stad när rätt läge finns. Försöker du ta en stad av Nogold så får du förvänta dig att om du inte sätter sekundtajming så kommer ditt KS dö. Detta är en spelare jag fått följa utvecklingen som skett. Det är knappt så att jag känner igen den nogold och satt och hånade under korinth då jag tog städer av henne. Fast hon har varit duktig på att lyssna när jag försökt lära henne hur hon ska bättra sig, och det har ju gått åt rätt håll. En spelare som är kapabel till stordåd redan nu efter att inte ha spelat allt för länge. Lär hon bli GP Sveriges nästa gigant?
Lite kuriosa om Nogold: Efter över en månads semester är Nogold tillbaka och har redan börjat ställa till med hyss i en rasande fart tillsammans med 4 tagna städer (ca en stad var tredje dag).

Citat tillägnad denna spelare: "I am your enemy, the first one you've ever had who was smarter than you. There is no teacher but the enemy. No one but the enemy will ever tell you what the enemy is going to do. No one but the enemy will ever teach you how to destroy and conquer. Only the enemy shows you where you are weak. Only the enemy tells you when he is strong. And the rules of the game are what you can do to him and what you can stop him from doing to you. I am your enemy from now on. From now on, I am your teacher." — Mazer Rackham, Ender's Game
 

Cspeete

Member
6. AntonP - Nastos Little Phony - 27 - 19 - 36 - 22
Anton, en spelare som är helt ny för mig. Han har visat en stor hängivenhet till att rensa bort Rider från NLPs öar genom att ständigt sätta Rider i schack utan en sekund till att slappna av. En mycket ambitiös spelare som har viljan att ta sig framåt. Hans ranker är inte märkvärdiga, men han har ensam krigat mot Rider utan att ha tappat en stad. Rider är som många vet en toppspelare som är mycket skicklig, om då AntonP lyckats ta en stad av just Rider så förklarar detta en hel del. Han är nog en av få som kommer kunna tävla med Nasto gällande vem som har störst BS, även fast storleken inte spelar roll så gör mängden det. Detta är en spelare jag själv vill se utvecklingen hos då jag ser potentialen hos honom.
Lite kuriosa om AntonP: Senaste månaden har han tagit/grundat 17 städer, ökat i 172k i poäng och 198k i KP. Han har gått från rank 59-27

Citat tillägnad denna spelare: "All warfare is based on deception. Hence, when we are able to attack, we must seem unable; when using our forces, we must appear inactive; when we are near, we must make the enemy believe we are far away; when far away, we must make him believe we are near." - Sun Tzu, The Art of War


7. master12345 - EdwardBlom - 18 - 28 - 19 - 23
Master, en spelare som inte har en tydlig bild över om kivi kliar för mycket i halsen eller om det är gott. Skämt osido. En spelare jag själv inte anser vara märkvärdig, men jag har märkt hur stor press han sätter på spelare såsom LillSven och xeet. 2 nyckelspelare för NLP. Att sätta press på en spelare är ganska lätt, men att göra det mot dessa 2 är inte lika lätt, speciellt inte mot LillSven. Åtminstone inte till den nivå där de känner sig pressade. Han är mycket bra på att räkna ut vart en spelare duckar sina enheter. Det börjar först med ett anfall mot en stad, sedan ett anfall någon minut senare mot staden han tror sig hans fiende duckat till. Det har visat sig vara effektivt, men då han gjort det många gånger (enligt mina BV) så verkar det ha gett mindre effekt med tiden. Det är klart en effektivt sätt att hitta en spelare som inte sitter vid datorn. Vad vet jag, han kanske är en riktigt bra strateg?
Lite kuriosa om master12345: Senaste månaden har han tagit/grundat 19 städer och ökat i 178k i poäng samt 161k i KP.

Citat tillägnad denna spelare: "It's hard to lead a cavalry charge if you think you look funny on a horse." - Adlai E. Stevenson II


8. Stillwater - Nastos Little Phony - 14 - 16 - 24 - 17
Stillwater, ett nytt tillskott för NLP och ett önskat sådant. Detta är en spelare som är hängiven till att planera offensiva drag mot sina fiender. Han har redan bevisat sig kunnig med att göra just detta. Han har nu de senaste dagarna visat vart skåpet ska stå genom att ta städer av Don Feferoni. Han ger sig på EdwardBloms jätte utan att tveka och det har lönat sig. En spelare vars största styrka ligger i att planera noga hur han ska gå tillväga för att ta sina fiender. De som lägger ner tid på att planera ens egna drag samt alliansens samtidigt som man tänker ut vad fienden kan tänkas planera, det är de som når längst. Det är dem som är förbereda på vad som än händer och vet hur de ska agera. Kanske är Stillwater en av dessa? Frågan är om han är kapabel att planera så långt i förväg som Jamson brukar? Denna spelare har jag inte spelat med innan, men en spelare jag kommit att gilla, samt en spelare som är gillad av många. Frågan är om detta håller i sig när han börjar sätta press på EdwardBlom?
Lite kuriosa om Stillwater: Senaste månaden har han tagit/grundat 19 städer, ökat 283k i poäng samt 268k i KP. 5 av dessa städer spelaren tagit är från EdwardBlom.

Citat tillägnad denna spelare: "If your enemy is secure at all points, be prepared for him. If he is in superior strength, evade him. If your opponent is temperamental, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant. If he is taking his ease, give him no rest. If his forces are united, separate them. If sovereign and subject are in accord, put division between them. Attack him where he is unprepared, appear where you are not expected." - Sun Tzu, The Art of War


9. NEWyakasu900 - New Era - 15 - 181 - 206 - 210
NEWyakasu900, en spelare jag fick lära känna under korinth. Då var det min "mamma" Death Unicorn som bjöd in denna härliga spelare. Fast någonstans så glömde jag av varför just han grundade i hav 27 istället för att bygga hos alliansen. Fast detta var något som inte spelade roll då han bidrog med stora mängder predeff. Han var på korinth den spelare som hotade 5555G's första plats. Detta genom att köra teatrar och stadsfester dagligen. Kanske inte så glamoröst men det funkade för honom och för oss. Han visade sig sedan också vara flitig på att skicka RV till UV trots långa resvägar. Detta är alltså en spelare jag själv ska akta mig för om jag vill behålla första platsen, eller den spelare som har första platsen överhuvudtaget, för han kommer sakta men säkert komma ikapp första ranken. Han har även sagt att han jagar mig, så det är bara att se upp. Vilka sida han kommer ta på denna världen är dock okänt. Jag har försökt ragga på honom i hopp om att lösa framtida predeffproblem om något sånt skulle uppstå.
Lite kuriosa om NEWyakasu900: Senaste månaden har han tagit/grundat 13 städer och ökat med 235k poäng och ökat med 0 kp. Han har även gått från rank 29-15

Citat tillägnat denna spelare: "The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting." - Sun Tzu, The Art of War


10. xeet - Nastos Little Phony - 7 - 13 - 6 - 10
xeet, en härlig grabb vars humör sviktar då LillSven inte är i närheten. En spelare som visat sin offensiva förmåga på världar såsom byzantium, gythium samt Naxos(som jag bevittnat). På denna värld är han mer defensiv lagd, biremer främst. Det är nästan så att han liknar Black Hawk från Tau som enbart hade biremer :p Denna spelare lyckades med oerhört lite motstånd säkra en ö på egen hand från att ön varit halvägd av NLP. När han deffar en belägring hos EdwardBlom så vet Bis Pila Volvunt att det inte är någon idé att försöka bryta med BS alá 291. Detta är en spelare som just nu presterar långt under vad han borde. Fast när han väl kör på, då går det undan. Vi får se om han kommer förbli lika aktiv eller om han kommer återuppta hans vanliga aktivitet.
Lite kuriosa om xeet: Senaste månaden har han tagit/grundat 10 städer, ökat 189k i poäng samt 156k i KP. 8 av dessa 10 städer är från EB.

Citat tillägnad denna spelare: "Let your plans be dark and impenetrable as night, and when you move, fall like a thunderbolt." - Sun Tzu, The Art of War


För att skryta lite så vill jag enbart säga att jag själv tagit 35 städer senaste månaden, ökat 473k i poäng och 464k i KP. 12 av dessa 35 städer är från EdwardBlom.

Spelare som har underpresterat rejält:
LillSven
zwack
dJUNGELJERRRY
gloj


Samtliga spelare är väldigt bra spelare egentligen fast de har underpresterat senaste månaden. Dessa spelare skulle lätt ha platsat på min topp 10 lista om de inte underpresterat nu det senaste. Fast sommaren tar ut sin del också vilket vi inte får glömma!

Jag är inte den som brukar skriva topplistor och jag ville sätta en egen prägel på min topplista, därav fick alla topp 10 spelare varsitt citat som jag ansåg passade dessa spelare. Några citat är förkortade bland annat.

Ifall ni finner några misstag, felstavningar, grammatiska problem eller dylikt finns i denna text så skall ett långt meddelande skickas till Rikkmeister där ni förklarar varför gurka är totalt överlägset över Mango. Gör ni inte detta tar ni bort rätten att klaga.

//Cspeete 2018-07-27
 

DeletedUser3743

Guest
Tack för en trevlig lista..

Jag ska bara rätta dig gällande min svaghet ;) Under den senaste tiden som era spelare var på mig som jag inte duckade så stod jag bakom vår nation under de bränder som härjar överallt.. Jag lyckades inte upprätthålla spel balanserat med livet. Och de gånger jag behövde sova åkte ljudlöst igång tills min SL slog in.

Så om de städerna känns som bra erövringar så kan jag säga att de släpptes på bekostnad av katastrofen..

Jag kommer tillbaka när jag fyllt mitt syfte där! Och då ska jag återgälda natt terrorn som varit.

Don
 

xeet

Active Member
hur känns det sven?

tycker lika som casper att du underpresterat, köp ett flak Nocco så drar vi en hype kväll på discord med jerrry. Tror att våra kvällar är bra för oss alla tre så vi kan snacka skit om alla vi inte tycker om.
Fan min GP morsa presterar sjukt bra nu, riktigt stolt grabb bakom skärmen här
smiley_emoticons_cuinlove.gif
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


om denna text är luddig är det alkoholes och lyricans fel OK?
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 
Topp