Topp 10: Spelare

DeletedUser3566

Guest
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
 

DeletedUser3641

Guest
Dessa är de spelarna jag anser har presterat bäst på denna servern hittills. Obs! Känner inte till hur alla här presterat på andra servrar så därför listar jag dem endast efter deras prestationer här. Dessutom vet jag mycket lite om hur enskilda spelare från GoF och AoW har presterat då jag alltid spelat i Bra Fråga. ;)

Dovahkriit
En underskattad spelare som har bra spelförståelse och är 100% lagspelare. Han skickar alltid deff och sparar inte på sitt off om någon behöver hjälp. Gör mycket i det skymda men hans handlingar påverkar ändå alla spelare på servern.

Tabbeman
En för mig helt okänd spelare fram till denna världen men jäklar va vass! Liksom Dovahkriit men i något större skala. Spelarens aktivitet och engagemang är oklanderligt och spelaren för en bra dialog med hans ledning samt tar utmärkta egna initiativ för att underlätta för alla hans allierade. Tabbeman är inte minst en vass anfallare med mycket styrka utan också en dedikerad försvarare som hjälper till att fördela deff där det behövs och genom precisa tajmingar är det nog inte många som sänkt lika många ks som honom. Sist men inte minst är denna spelare en otvivelaktig kämpe som aldrig viker sig oavsett hur många hundra anfall spelaren får på sig. =)

Ragnar Lothbrok
Liksom Tabbeman var denna spelaren helt okänd för mig fram till denna servern och precis som tabbe är jag väldigt imponerad av denna spelarens aktivitet. Att hitta en mer engagerad spelare är svårt och i kombination med Tabbe är denna spelaren ENKELT bland de bästa på denna servern. Ragnar är stabil både som anfallare och försvarare. Han visar mer och mer administrativa skills för var dag som går. Kanske en framtida ledare vem vet, detsamma gäller Tabbe. Sist men inte minst är även Ragnar en otvivelaktig kämpe, svårt att skriva olika om tabbe och ragnar då de har samma spelstil och ständigt samarbetar. ;)

Gotte85
Titanic må ha motbevisats från att ha varit "osänkbart", däremot har jag fortfarande inte hittat en enda svaghet hos denna spelaren. Han anpassar sig alltid efter världsläget och sätter alltid alliansens behov framför sitt eget. Förmodligen serverns mest balanserade spelare men om jag måste välja vad jag tycker är denna spelarens främsta kvalité så skulle jag säga tajma deff och vara ledare. Gotte är dessutom ovärderlig när det kommer till att se till så alla revolter har tillräckligt med deff och själv ösa ut mängder med trupper.

Nafpaktos
Aktiv snubbe som jag inte vet supermycket om men att han är vass är uppenbart. Finns förmodligen en hel del att skriva här men som sagt då jag knappt snackat med snubben avstår jag från det. Ska bli ett nöje att kriga med dig! ;)

Truuust
Aldrig träffat en spelare som verkar vara mer lik "Rambo" i mindset. Minst sagt grym kämpe som gång på gång lyckas krossa allt motstånd och plocka stad efter stad. Kommer definitivt vara en nyckelspelare senare under uppgörelsen för denna världen. Spelaren är sjukt vass på att tajma men i de flesta fall behövs det knappt då spelaren som sagt krossar allt motstånd.

David Mcswag
Sjukt skön snubbe som även är en badass grepo spelare. Denna spelaren viker sig aldrig och får oftast som spelaren vill (förutom när han ger sig på mig... XD). Vet inte vilken som är denna mångsidiga spelarens främsta kvaltité men han är minst sagt en gud i chatterna som alltid livar upp humöret. Han har dessutom mycket auktoritet vars åsikt alltid respekteras och är en spelare som många ser upp till. Åter till "främsta kvalité" så säger jag nog anfall. han är inte bara bra på att tajma utan har alltid högar med trupper i rockärmen och skickar nästan alltid inte enbart någon enstaka bataljon utan tiotals legioner! ;)
Ska bli intressant att se hur Mcswags spelstil förändras nu när han bytt sida men det jag lärt mig om denna spelaren är att vad som helst kan hända och det enda som är säkert är att vi lär få fullt upp. ;)

Ture terror
Har mycket goda administrativa kunskaper, tillräckligt bra för att kunna kvalificera sig till denna lista. Det är få som lyckas hålla ihop en allians fylld av spelare med så olika spelstilar vilket är minst sagt viktigt om man ska kunna vinna en server. ;)

Sassy Cierra
Minst sagt kontroversiell spelare som jag aldrig tidigare spelat med. Det ska bli intressant att se vad denna spelaren kan åstadkomma men om man kollar på förändringarna som skett bara av att denna spelaren startade här så verkar han inte vara att leka med. Sen om det är skills som ligger bakom Polskis framgångar eller bara högar med guld går väl att diskutera. Polskis största prestation i denna världen hittills har definitivt varit att röra om i allianserna genom att rekrytera över viktiga spelare och ändra maktbalansen från att redan ha varit i GoFs fördel till att nu defintivt vara i GoFs fördel. Men bollen är rund och allt kan hända så servern är långt ifrån över ;)

Angouleme
Sist men inte minst tycker jag Angouleme är värd en plats på denna listan. Han har liksom alla tidigare nämnda spelare kämpat sen dag ett och bidragit mycket till sin allians. Han är en lojal spelare som alltid hjälper till där det behövs och gärna leder offensiver eller liknande. Spelaren har bra administrativa kunskaper och en hel del erfarenhet vilket gör att denna spelaren har väldigt få svagheter. Ska bli intressant att se hur denna spelaren kommer utvecklas nu när han kan lägga allt sitt fokus i en värld. =)


Spelare som jag gärna haft med på denna listan är följande; Thjc, Texas Rig, The almighty, Mystico, Legondra, Philip970501 och RicoS. Alla dessa har presterat grymt och går framåt med stormsteg. =)


(Notera att jag inte rankar spelarna 1-10 då de alla är sjukt grymma på det de gör och jag inte kom underfund med hur jag skulle ranka dem. Alltså är inte spelarna listade från "bäst till sämst", de är listade utan inbördes ordning. Man kan säga att de alla vinner sin kategori (typ av spelare). =)

Möjligt att det finns fler spelare från framförallt GoF som förtjänar att vara på denna listan men då jag inte känner till vad de gjort och knappt känner till dem från tidigare världar har jag inte möjlighet att skriva om dem.)

Stor eloge till alla som kvalificerade sig till denna lista! Ni är som sagt grymma och vad gäller er i min egen ally så kan jag säg att vi (BF) inte existerat nu om så lite som en av er hade slutat. ;)

Aja, "the show must go on". Lycka till alla och må bästa allians vinna!

Med vänlig hälsning, Dave
 

DeletedUser3586

Guest
Du måste druckit för mycket av det goda den fredagen du började skriva detta.
smiley_emoticons_saufen.gif

Menar inte att jag vill vara med, men herre gud. Du om någon bör ju se skillnad på bottenskrap och bra spelare?

Men vi ser alla olika på saker o ting o jag anser att du är ute och cyklar i diket
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 

xeet

Active Member
Det ryktas att lilla jeppeboi nu blev sur för att han inte blev uttagen ;)

Jag är också sur över det jeppe :cool::p
Så du är inte ensam <3

Och ja jag vet att man inte behöver ryktas
 

DeletedUser876

Guest
Det är bara att gå in och skriva den ”riktiga” top-10- listan, ch1max!
 

DeletedUser3686

Guest
Fast det ryktas ju också om att det går att vara "bäst" på många olika sätt.
 

DeletedUser1259

Guest
Jag känner inte DaveLaholm sedan tidigare servrar, jag var inte alls imponerad till en början när jag såg många usla attacker utan bs, men han har ryckt upp sig. Han är klart den mest aktiva på hela servern och har dragit ett sjukt tungt lass med bra fråga, otroligt att han ännu är kvar och kämpar.... då dom andra lämnade in, en efter en. Visa att man kan kämpa trotts stor motgång sedan dag är ett stort plus.... alltså inte medgångs spelare
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Listan som Dave gjort visar att han ännu inte har all info om alla spelare som han så riktigt beskriver... kämparna han tog upp ... många av dessa har redan kastat in handduken då dom inte orkade stå emot... det gnälldes om guld, men det har nog varit lika mycket guld på båda sidor... och vi var inte lika många. vi hade det riktigt svettigt ett tag, märkte ni aldrig det... men vi lyckades vända det

Mitt drömlag om alla är aktiva oberoende av ordning och av olika anledningar (vissa är strateger, vissa är krigare, vissa är kämpar... många har allt detta )... skulle alla dessa köra fullt ut skulle dom bli svårslagna... vissa har ju tagit över konton, men dom som rattar kontona nu.

1. sassy cierra ( Den som har kontot nu)
2. TarpDelux (den som har kontot nu)
3. pemme (den som har kontot nu)
4. lillsven
5. quisling
6. Jaskomilla
7. ture terror
8. Legondra
9. DaveLaholm
10. lämnar denna öppen då det var så många som skulle kunna ta denna... teddy, gotte, dengroth, cesso, Beastie för att nämna några, finns flera och alla känner inte jag, nafpaktos verkar bra även om an haft det tufft. sen är det massa spelare som är mittspelare och dom är själva kärnan i alla allianser, dom brukar hålla ut längst och vara med i slutstriden :) Själv klarar jag mig ganska bra... men jag skulle inte vilja stå med dessa spelare mot mig... det finns ju dock andra spelare som Engan, Toysan, Merideus, Soeren, bajenbrudar, lothoria, Haizoki mfl. ( vad många bra spelare det finns, vart är alla?... skulle man börja gå tillbaka och kolla fler världar skulle man ju hitta många flera )...som jag skulle kunna ha på andra sidan.... men det skulle vara tufft hitta ett lag som skulle slå dessa om dom kunde köra fullt ut.
 
Topp