Topp 10: Spelare

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3566

Guest
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
 

DeletedUser

Guest
Guldlistan - kommunisternas mardröm

Tänkte att vi inte kunde missa chansen att köra en snabb top tio lisa så här i början för att se vilka som guldar mest på servern. Guldare har trotts allt en otroligt stor inverkan på utgången av spelet.

Nedan kommer poäng rankingen följt av top tio i anfallare rankingen, anfallarrankingen visar vilka som har haft störst aktivitet under nybörjarskyddet, eftersom KPn fortfarande till största del kommer från banditlägret.

  • De som ligger top tio i poäng men inte anfallar kp är de största guldarna
  • De som ligger top tio i anfallarrankingen är de riktigt aktiva spelarna (möjligt att någon har fått in en bra träff efter slutet på nybörjarskyddet)
  • De som ligger top tio i båda kategorierna är som både guldar och är riktigt aktiva, de spelarna kommer förmodligen ha en stor inverkar på servern
Något som jag missar i logiken eller känns detta som en korrekt bedömning?

Poängrankingen

0AgbyE94Qg_n6TeMmWAXOA.png




Anfallarrankingen

r6Y7qHqNQGulDnrPl0l_2Q.png
 

DeletedUser3681

Guest
Känns rimligt och håller med dig att nu i starten är det nog svårt att se skillnad mellan oss guldare och faktiskt de som kan spelet =)
 

DeletedUser3669

Guest
Sen kan man bli boostad, och därav ligga högt upp på anfallsrankingen... Så en lista nu är inte direkt något speciellt. En del pallar la inte trycket efter någon månad.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att det är lite roligt att du antar att de som ligger topp 10 i poäng är automatiskt guldare, jag personligen har lagt ganska precis 1000 guld sammanlagt. Vet flera som inte heller guldar mycket som ligger där.
 

DeletedUser3565

Guest
Har inte guldat mer än ett par nivåer på aka...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är lite roligt att du antar att de som ligger topp 10 i poäng är automatiskt guldare, jag personligen har lagt ganska precis 1000 guld sammanlagt. Vet flera som inte heller guldar mycket som ligger där.

Personligen så ser jag 1000 guld efter 1 veckas spelande som ganska mycket ;) Men så är jag bara en fattig student.

Har inte guldat mer än ett par nivåer på aka...

Vilket kanske är anledningen till att du inte var top tio i poäng rankingen när tråden gjordes?
 

DeletedUser3669

Guest
1000 guld efter en vecka? o_O Fråga Saltwater vad han slängt ur sig. Ligger la själv på runt 1k också men va sjutton.
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

DeletedUser3356

Guest
ryktas att man kan hålla med om att guldande är lite tråkigt..är man dock duktig på spelet så påverkar inte guldandet så mycket..om det nu inte är en extremt långsam värld...vänta..!! juktas är ju skitseg
smiley_emoticons_flucht2.gif
smiley_emoticons_flucht2.gif
smiley_emoticons_sleep.gif

sluta gnäll heimdaahl och spela spelet
 

DeletedUser3448

Guest
Inga guldare = ingen server, dem måste få pengar på något sätt :)
 

DeletedUser3660

Guest
Äsch fattar inte guldare hit & dit man får väl bara bevisa sig bättre än dem senare man kan ju inte tex köpa bra backnsipes, aktivitet och timing för guld.
 
Topp