Topp 10: Spelare

DeletedUser3343

Guest
Att filbyter är morgonpigg märks väl. Att resten hos BU gillar sömn märks också väl, bra att du bekräftar det
smiley_emoticons_hust.gif


Ser även att deff-ranken är något som jag får ta och förbättra
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif
 

DeletedUser3662

Guest
Kollar inte detta forumet särskilt ofta så jag är lite sen. Men tack Karo och 0skake för de fina orden!
 

nogold

Active Member
Dags för en lista tycker jag
smiley_emoticons_grepolove.gif

Som alla listor är denna helt subjektiv och utifrån vilka jag stött på under denna server och som är någorlunda aktiva just nu. Så om du tycker att du borde varit på topp 10 så beror det säkert på att du inte bor nära mig

1. Lauri Törni - Serverns bästa spelare just nu enligt mig. Skickar riktigt svåra ks mot mig som tvingar mig att verkligen göra mitt bästa och oftast räcker det inte tyvärr. Om han vill ta en stad så lyckas han oftast med det till slut. Strategisk och ser alltid till att ha det som behövs för att få in sina ks. Och missar jag backsnipen med en sekund så är stan förlorad då han alltid timar sjukt bra anfall och deff. Sista veckan har han dock varit oroväckande tyst.
smiley_emoticons_irre4.gif

Anfall 1 - Försvar 5 - Kämpar 3

2. Zeesard - Har spelat både mot och med denna spelare och tycker att han är en riktigt bra GP spelare. Bra koll på det mesta inom GP. Hjälper alltid till och kan vara ganska jobbig att ha som fiende vet jag! En bra ledare också enligt mig då han alltid kan pusha på och peppa en samt ger konstruktiv och bra kritik om det behövs. Hoppas han hittar glöden igen får då får BU akta sig
smiley_emoticons_mttao_schuetze.gif

Anfall 3 - Försvar 11 - Kämpar 6


3. Rider - Får en 3e plats enligt mig fast han numera tycks spela med lillfingret bara tyvär. Rolig att spela mot när han väl kör ordentlig. Fungerade bra som väckarklocka ett tag men nu för tiden får jag oftast sovmorgon. Timar sjukt bra fortfarande om han vill. Hade lätt kunnat ligga högre i alla ranker om han ökat sin aktivitet.
Anfall 6 - Försvar 17 - Kämpar 9

4. tramse - Verkar vara väldigt aktiv och har plockat många städer i kaninlandet. Lyckas alltid hitta någon som är inaktiv och skickar ks mot. Bidrar starkt till att hålla servern vid liv
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Ligger högt i både anfall och försvar. Jag misstänker att jag klarat mig relativt lindrigt undan denna spelare hittills.
Anfall 5 - Försvar 4 - Kämpar 5

5. Shellti - En viktig nyckelspelare i alliansen som bidrar med mycket. Aktiv och har bra koll på sina städer. Alltid pigg på att kriga.
Anfall 9 - Försvar 12 - Kämpar 12

6. Filbyter
Alltid online i stort sett. Får duck och milis 9 gånger av 10 jag anfaller honom.
Anfall 11 - Försvar 2 - Kämpar 4

7. Christer den store
Har många städer i fronten som han försvarar med bravur. Hjälper alltid till snabbt med både deff och off om det behövs.
Anfall 7 - Försvar 6 - Kämpar 7

8. 5555G
Servens 1 med 274 städer just nu talar sitt tydliga språk.
Plockar ständigt städer från handy och kaninerna. Oftast online när man anfaller.
Anfall 4 - Försvar 3 - Kämpar 2

9. Mendio
Förtjänar kanske högre rank men gör inte mycket väsen av sig just nu.
Anfall 13 - Försvar 1 - Kämpar 1

10. Rama S Kri
Envisas med att kalla sig deffspelare men ligger högre i anfallsrank än försvar hehe
Serverns hönsmamma som håller bra styr på kycklingarna <3 Finns alltid tillgänglig att hjälpa till och har nästan alltid något klokt att tillägga.
Anfall 17 - Försvar 22 - Kämpar 20

Se upp med bubblarna!
Merideus kan blir farlig misstänker jag :) vänta ni bara!
Frillemannen Hade gärna sett mer av honom. Verkar duktig
Djal hotar ibland med att han tänker vakna ur sin dvala då får man kanske akta sig
smiley_emoticons_sleep.gif

Tack för mig och fortsätt kriga nu
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser3356

Guest
Trevligt att man kom med på lista..får väl görs något åt detta så jag hamnar högre upp på nästa lista helt enkelt
 
Topp