Topp 10: Spelare

DeletedUser3448

Guest
Trevlig läsning Rider!
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser3588

Guest
Håller med föregående talare, det var en bra lista trots att den var bara top-6! Trevligt att du tog dig tiden.
smiley_emoticons_grin.gif
 

DeletedUser3588

Guest
God eftermiddag allihopa!
smiley_emoticons_winken4.gif


Jag ska göra ett försök och skriva en lista.


1. Rider
Går inte att förneka på något vis, att det är Rider som drar tåget hos BU. I de konversationer jag mött honom så har han varit en de trevligare från våra fiendeallianser, ett stort plus för det!
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Otroligt aktiv, anfaller i tid och otid, gör det riktigt svårt att träffa hans trupper. Från början av servern varit den som satt tajmingarna bäst. Är dock inte speciellt högt upp på försvarsranken, vilket förvånar mig rätt mycket. Har också en känsla av att de mesta försvarspoängen kommer från bs som ställts in i belägringar ni brutit.
Var nära att jag skulle petat ner dig till 2a på listan bara för deffpoängen.

2. 555G
Otroligt aktiv, anfaller och försvarar hejvilt! Kämpar hårt för sina kp och försöker effektivt med stadsplockandet. Kan tänka mig att det inte är så hemskt mysigt att spela emot honom. Tyvärr så sträcker vi oss lite åt varsina håll på kartan, hade varit riktigt roligt om vi båda skulle dra åt samma håll. Men vem vet, en vacker dag kanske vi gör det. En väldigt tystlåten filur, men man skall akta sig för hans handlingar! 555G är en farlig spelare.
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif


3. Smirmat
Första gången jag spelar med honom och jag kan inte säga något annat än att det glädjer mig. Fantastisk lagspelare, glad och trevlig prick! Mycket aktiv och mycket skicklig med både off och deff! Han skulle kunna skicka sina trupper två varv runt kartan för att hjälpa någon i alliansen. Har haft äran att få slåss sida vid sida med honom mot både kaniner och BU, en riktigt bra stridskamrat!
Ser fram emot att få slåss om segern tillsammans med honom!

4. Haizoki
Också för mig en ny spelare, glädjer mig mycket att vara på samma sida som honom. Fantastiskt spelöga och mycket skicklig på spelet med alla dess tillhörande finesser! Ej att förglömmas är också Haizoki en fantastisk lagspelare, hjälper alltid där det behövs och är inte rädd för att bloda ner sina trupper.

5. Filbyter
Om man försöker anfalla honom, möter man 99/100 gånger milis eller biremvägg. Har inte sett denna spelare med mindre än 2h inaktivitet eller mött något annat än milis i hans städer. Har dock inget speciellt att säga om hans tajming eller vad det är för någon typ. Men stört omöjlig att slå hål på, därav den höga ranken.

6. Opeth
Troligen det bästa spelögat grepolis beskådat. En fantastisk spelare rakt genom. Fantastisk taktiker och sitter på mycket goda ledarkunskaper. Mycket skicklig krigare och kan tajma som få!

7. Janbertil
Väldigt skicklig motståndare. Kan bjuda på hög aktivitet och bra motstånd! Han kanske inte anfaller i tid och otid, men han verkar sannerligen vara en bra lagspelare, ej heller rädd för att bloda ner sina trupper.

8. Nasto
Troligen den näst minst omtyckta i det ryktas tråden
smiley_emoticons_biggrin.gif
Ni som tycker illa om honom får säga vad ni vill, men sålänge jag kan tala så kommer jag gå i god för Nasto. En spelare som har riktigt bra spelöga, skicklig att tajma och allting annat än rädd för att hjälpas åt!
Jag började den här servern brevid Nasto och jag ser fram emot att avsluta den brevid honom också.
smiley_emoticons_baby_taptap.gif


9. Meercat Family
Meercat ligger bak i svallvågorna men gör alltid något ryck emellanåt. Verkar vara rätt seriös på det viset att han kräks inte runt så mycket anfall för att desperat söka kp som många andra av oss gör, utan han är rätt seriös när han anfaller, han vill ha sitt mål. Har bjudit på en del bra motstånd och därför platsar han på listan. Kan vara att om han lägger i en högre växel så tar det inte länge innan han stiger på både listor och rankningar!

10. Djal
Mycket aktiv och bjuder på en del motstånd. Är lite av en terrormaskin som anfaller flitigt och gör det jobbigt för sina motståndare. Sitter på en hel del kraft och en hel del kunskap om spelet, är en värdig motståndare!



Pust, det var inte lätt att skriva en lista, men hoppas ni kommer njuta av läsningen :)

Spelare som jag hoppas kommer med på nästa lista:
Merideus
Madeinsweden
Mendio
Tramse
NEWyakasu900


Och många fler :)
 

DeletedUser3343

Guest
Mycket intressanta läsningar även om man såklart har invändningar i allt ;)
 

DeletedUser

Guest
Trevlig läsning snurris! Du får ett litet plus i kanten eftersom jag fick vara med
smiley_emoticons_grin.gif
 

DeletedUser3388

Guest
Väldigt intressant, även om jag inte håller med på väldigt mycket.
 

DeletedUser3448

Guest
Trevlig lista, och till och med jag fick ju vara med :D Som den mest ogillade personen i det ryktas tråden
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Trevligt att man fick vara 1a på din lista haha även om man inte har deff :p

men den mest deff ranken jag har är från början av servern när jag körde mer deff ^^
trevlig läsning var det men som sagt alla har olika åsikter så håller inte med om allt :D
 

DeletedUser3388

Guest
Tycker att någon från Ninisarna eller Handy får ta och skriva en lista nu
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser3637

Guest
1. Meercat Family - Gölliga Ninisar

Har skrämt upp hela BU så att varenda stad i hans direkta närhet är predeffad. Säger väl sig självt

2. Mendio - Botten Upp

Verkar deffa mycket, leder kämpe stort, grattis.

3. Shellti - Gölliga Ninisar

Min nye lekkamrat, riktigt duktigt för att bara spelat i ett halvår

4. 5555G - Botten Upp

Poängspelare. Aktiv och lättuppretad

5. Lauri Törni - Botten Upp

Murslaktare no.1, gör ett bra jobb att hålla 55 rent från ninisar.

6. Filbyter - Botten Upp

Predeffens prins. Jävligt morgonpigg med.

7. zeesard - Gölliga Ninisar

Nu kommer alla gnälla men de flesta är ganska kassa faktiskt. BS-kungen.

8. CobraAn - Botten Upp

"Aldrig inaktiv" Dödade hans gripar några timmar senare. Stort plus för att han är så trevlig.

9. Christer den store - Gölliga Ninisar

Vet inte mycket om honom men han verkar vara bra.

10. Djal - Botten Upp

Predeffens kung.

Bubblisar:

nogold - känns som det finns en växel till här
Rider - verkar tappat gnistan
NEWyakasu900 - 2a i poäng
Rama S Kri - Hönsmamman som tar hand om alla händiga
A.G. - predeffens Gud.


Må vara med glimten i ögat.
 

DeletedUser3388

Guest
Tackar för 2a platsen
smiley_emoticons_winken4.gif


P.S. inte så ofta man ser någon sätta sig själv på sin egna lista, trevlig förändring
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser2807

Guest
1. 5555 G
En ny bekantskap för mig men en mycket angenäm sådan. Extremt aktiv, ställer alltid upp och är allmänt trevlig. För att sammanfatta honom, en person alla vill ha på sin sida.
2. NEWyakasu900
Har ingen koll på personen men vet att hen ligger i hav 999 och uppenbarligen gillar stadsfester. :)
3. Lauri Törni
Oj vad ska man säga om honom? Spelade med honom första gången 2012 eller nått. Då precis som idag extremt aktiv och väldigt driven. Personligen gillar jag honom väldigt mycket och vill du ha någon som ställer upp 24/7 för att bryta VU öar är han mannen att ha på sin sida. Tajmar väldigt bra också. Så för att sammanfatta, Jag gillar Lauri Törni och det skulle nog egentligen alla på samma sida skriva under på. =)
4. Filbyter
Mannen myten legenden. Spelat mot honom och med honom och alltid lika trevlig. Han vill ha ordning och reda i allys han är med i. Att han dessutom är extremt aktiv och har 100% koll på spelet underlättar ju så klart när man är på samma sida som nu men kanske inte lika kul när han är emot ;)
5. Mendio
Deffkungen på korinth. Har man 5 mille plus halvägs in i servern så är det bara hatten av. Att leda deffranken nu och ändå haft en liten off period är imponerande och ser fram emot att se var tusan dessa poäng slutar nu när han verkar tänt lampan igen :p

bubblare:
Zeesard
Stötte på honom första gången på Tau och det jag lärde mig är att deffen ska sitta på sekunden annars är du rökt. Idag visade han att det håller i sig. Hatten av =)
Tramse
Ja det är en ny ägare på kontot och han har hittils inte gjort mig besviken, aktiv och jäkligt bra på timing.
The Jester
Min radarpartner på GP sen många år måste ju få ett omnämnande nu när jag ändå gör en lista. Väldigt trevlig person både på spelet och irl. Har dessutom extrem koll på grejerna och tar du en stad av honom så har du gjort det bra.

Jaha då har jag gjort en lista, bara topp 5 men bättre än inget hoppas jag. Kämpa på alla och kör bara kör nu :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3343

Guest
Intressant lista!
smiley_emoticons_grepolove.gif


Borde dock finnas ett krav på att inte enbart ha med sin egna allians spelare i listan. Fast en allians kanske är överlägset bäst, hmmm
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser2807

Guest
Intressant lista!
smiley_emoticons_grepolove.gif


Borde dock finnas ett krav på att inte enbart ha med sin egna allians spelare i listan. Fast en allians kanske är överlägset bäst, hmmm
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Till mitt försvar tog jag den enkla vägen och tog topp 5 i ranken på servern. MEN och det är nu du ska känna dig smickrad, jag la till några bubblare mycket pga dig iom våra små strider på Tau där du imponerade.
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Till mitt försvar tog jag den enkla vägen och tog topp 5 i ranken på servern. MEN och det är nu du ska känna dig smickrad, jag la till några bubblare mycket pga dig iom våra små strider på Tau där du imponerade.
smiley_emoticons_freu-dance.gif
Våra strider på Tau? Du menar på den tiden då hedenhös var liten pojk? :p Kan inte riktigt säga att jag gjorde något mot dig just där, det var väl mer eller mindre jag som deffare som kallade in zwack till att hjälpa mig med off biten då jag inte var kapabel att göra det själv. :p
 

DeletedUser3425

Guest
1. Lauri Törni, Poäng 3, Anfall 1, Försvar 5, Kämpe 4.

En spelare med högsta växeln i, KSen flyger åt alla håll och KP verkar komma till honom naturligt :D Med en av serverns förmodligen största BS flottor och totalt sju plockade fiende städer senaste månaden trots mycket IE städer så kommer han på plats 1 på min lista. (PS han tajmar väldigt bra också)


2. 5555g, Poäng 1, Anfall 3, Försvar 3, Kämpe 2.

Botten Upps lugn och serverns poäng 1a. Han finns alltid där vid behov, hans trupper verkar aldrig ta slut och han bara växer och växer. Med fem fiende städer plockade senaste månaden når han palts 2 på min lista.


3. Filbyter, Poäng 4, Anfall 13, Försvar 2, Kämpe 4.

Botten Upps mest morgonpigga spelare hehe :D En spelare som är väldigt aktiv och strukturerad samt alltid ställer upp vid behov. Han dippar lite på sin anfallsrank men det kompenseras med en oerhört bra försvarsrank! Tror en svagare anfallsrank har han ändå tagit sju fiendestäder den senaste månaden!


4. Mendio, Poäng 5, Anfall 14, Försvar 1, Kämpe 1.

Korinths Deffkung, tror inte vidare mycket mer behövs sägas om honom. Har antagligen mest deff av alla på hela servern och är inte rädd för att använda den, vilket klart och tydligt syns på hans försvarsrank. Trots en svag anfallsrank håller han ändå serverns 1a bland kämpar, får se hur länge Lauri Törni låter honom ha kvar den platsen. Mendio har tagit två fiendestäder den senaste månaden.


5. Zeesard, Poäng 9, Anfall 4, Försvar 18, Kämpe 9.
Lauri Törnis förmodligen största konkurrens gällande serverns största BS-flotta, Zeesard bygger bs så det ryker om det och är inte rädd för att använda dem vilket syns på anfallsranken. Tyvärr har han en dippande försvarsrank med endast plats 18. Med förvånansvärt bara en tagen fiendestad den senaste månaden når han plats fem på min lista. (PS han kanske inte tar så många fiendestäder längre men snajpar ks från fienden gör han mer än gärna.


6. Tramse, Poäng 18, Anfall 10, Försvar 10, Kämpe 12.
Detta kontot går som en raket, efter mycket fram och tillbaka så har ägaren här lagt i gasen i botten, vem det kan vara får han själv välja ifall han vill presentera sig. Med bra placeringar på KP-rankinglistorna och nya KS hos fienden hela tiden. Tramse är spelaren på denna lista som tagit flest fiendestäder på hela 13 stycken på noterbart endast 16 dagar! Med sådan statistik och med tanke på hur bra han tajmar når han rank 6 på denna lista!

7. Nogold, Poäng 24, Anfall 11, Försvar 17, Kämpe 13.
En spelare som är oerhört duktig och aktiv, grym på att snajpa KS från fienden vilket Lauri och Tramse fått märka. Har en grymt mycket bättre Kämparrank än poängrank vilket enligt mig är ett stort +! Nogold har inte tagit en fiendestad den senaste månaden men däremot försvarat sina egna på fronten desto bättre.

8. Shellti, Poäng 10, Anfall 12, Försvar 14, Kämpe 14.

Spelaren på denna listan jag vet minst om, verkar också ha en stor BS-flotta, bra aktivitet och bidra till att GN växer. Borde jobba lite på att nå högre KP nivåer då hen är den första på denna lista som har högre poäng en kämperank. Shellti har tagit en fiendestad den senaste månaden.

9. Meercat Family, Poäng 15, Anfall 9, Försvar 7, Kämpe 11.

En spelare som enligt mig verkar ha tappat farten? Hade jag gjort listan för någon månad sedan så hade hen antagligen varit högre upp på listan, vi får se ifall farten ökar igen. Har fortfarande bra kämparrank! Meercat har inte tagit en fiendestad den senaste månaden.

10. Karolinerna, Poäng 16, Anfall 38, Försvar 12, Kämpe 28.

På tiondeplatsen kommer Karolinerna, en spelare som vuxit mycket den senaste tiden och som gärna tar fiendestäder, med tanke på var på kartan han befinner sig så är det förståeligt att han har en dålig anfallsrank men han väger upp det lite med en desto bättre försvarsrank (vilket han nog kan tacka Lauri och Tramse för hehe) Karolinerna har trots att befunnit sig en bit ifrån fronten tagit sex stycken fiendestäder den senaste månaden!


Bubblare

A.G.

Syrus

Rama


Tack för mig, hoppas inte min stavning är allt för illa
smiley_emoticons_flucht2.gif
:s
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3630

Guest
Kul med en ny lista.. jag råkar visst missa mycket här i forumet..

Tack för att du tog dig tid att göra den!
 
Topp