Topp 10: Spelare

DeletedUser3566

Guest
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
 

DeletedUser2503

Guest
Bilden talar för sig själv :cool:
 

Bilagor

  • Nummer1rätt.png
    Nummer1rätt.png
    34,6 KB · Visningar: 140

DeletedUser3391

Guest
TOPP 5 Spelare
Denna lista kommer följas efter kämpar ranken ( Om det är många stavfel så har jag Dyslexi om ni stör er på sånt)

1. Johansthlm
Denna Spelare har jag personligen inte träffat på själv. Han ligger först i poäng och kämpe, Det jag har hört är han är en riktigt guldare som brukar inte stanna kvar på en server allt för länge efter spenderat sina pengar... här en person se upp för tidigt in på servern som nu =) men har man spelat gp ett tag så tar skills över servern före guldaren men en kombo av båda är läskigt.
Men inte hört eller sett något ännu från denna spelare :p hur länge stannar han denna gång kan man tro?

2. Jamson
Här ser vi en riktigt veteran på spelet =) Han ligger 2a i kämpar rank 4a i poäng. Denna spelare är inte så gillad av alla spelare på .se serverna av olika skäl :p Jamson är en spelare som jag har spelat mot på servern Tau och spelat med, han är riktigt duktig på det han gör som många kan säkert intyga. Han är ett av exemplen som kan gulda lite (inte lika mycket som johan då :p) och har sina skills för överleva i detta spel mot sina fiender som inte gillar honom. Om han fortsätter spela seriöst på servern kommer folk få en rolig utmaning om man inte spelat mot honom förut.
Får se var han hamnar på nästa lista om han är kvar?


3. Hazoki
Ännu en spelare inte träffat på men hört mycket gått om. Han anses tydligen som en som spelar med grepolis egna elit :p, ryktas att tydligen är en riktigt trevlig spelare och duktig för den delen också =) Om han nu satsar på denna server ser det ut som servern kommer få ett par roliga spelare med sig ändå =) Själv hoppas jag att han stannar då ^^ (tror han är en av spelarena som kan gulda och har bra erfarenhet också, så blir väldigt intressant =)


4. Ronny48
Spelare jag känner igen lite från Tau. Han blev aldrig riktigt stor där. Men har ett fint kort som många gillar. Dem rykten jag har hört om denna spelare är att han är inte en spelare i topp klass.
Mycket guld men inte lika bra i skills när det kommer till spelet. Kan denna spelare hålla sig på topp nu? eller kommer han bli ner puttad i rankingen och ha svårt komma tillbaka? bara tiden kan visa oss.


5. tallialli
Tyvärr inte hört något alls om denna spelare xD, vet bara han ligger bra till i kämpe rank och poäng rank :p hoppas gärna få veta mer info i framtiden om han håller sig kvar på listan ^^


Spelare jag tror kommer hamna på min nästa topp 10 lista istället för 5 =)


  • Korvgrillen 4
  • andyrtheking
  • Zwack
  • jamson
  • Hazoki
  • tallialli
  • maximedus
  • snurblom
Men kan ha helt fel :p

Detta är min korta 5 topp spelare så tidigt in i servern, blir nog roligare skriva en lista nästa gång om folk gillar denna :p

Mvh Rider





 

DeletedUser2483

Guest
Fin lista Rider =) vart är du på den? :)

Måste kommentera att det finns också folk som gillar mig så tro inte nu att jag är en psykopat eller så :p
 

DeletedUser3465

Guest
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
man tackar för att du tror på mig men tror tyvärr jag inte är en top 10 spelare
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser

Guest
Kul att du tror att jag kommer vara kvar fastän du inte kände igen mitt namn :)
 

DeletedUser2503

Guest
Även om jag egentligen inte har så bra koll så ger jag ett försök på en lista...
1f609.png
;) Utgår ifrån Poänglistan.
--------

1. Snurrblom - Benedictus
AR: 1
FR: 2
KR: 1
Städer: 16
---
Spelare som jag krigat en del mot tidigare men som jag slutade upp på samma sida som. Sett mer av honom bättre på denna server och här har han verkligen imponerat på mig ytterligare. Hans kämpaglada attityd har verkligen visat resultat och han verkar vara en bidragande faktor till all energi som verkar finnas hos Benedictus. Om han lyckas hålla i sin höga hastighet kommer nog många av hans motståndare vara lite ledsna här i forumet.
2. johanSthlm - Benedictus
AR: 2
FR: 1
KR: 2
Städer: 18
---
Ännu en gång en mycket hjälpsam spelare som alltid finns till hands. Han känns även som en retsticka som inte gärna slutar jaga motståndarna. Jag har inte lirat med Johan tidigare, men vad jag har hört är han en gammal räv som hunnit göra en hel del oreda på .se tidigare. Har svårt att tro något annat än att johan kommer ligga kvar i toppen.

3. HaiZoki - Benedictus
AR: 5
FR: 5
KR: 4
Städer: 16
---
En spelare som jag bara spelat lite snabbt på en server tidigare men som jag hunnit lära känna betydligt bättre på denna. Har den typen av lagspelarstil som jag nästan värderar högst hos en spelare och som jag tror är nyckeln att ha omkring sig för att nå goda resultat i en allians.
Är en mycket allsidig spelare som alltid hjälper till med både deff och off, vilket man kan se spår i rankingen, då HaiZoki ligger högt upp i rank på båda dessa. Med flest antal städer på servern kan han verkligen hjälpa flera i sin allians.
En duktig och mycket trevlig spelare som kommer befinna sig i topplacering så länge han orkar och vill hålla i tempot.

4. 5555G - Benedictus
AR: 11
FR: 4
KR: 8
Städer: 17
---
Också ett nytt namn för mig. De jag fått höra om hans tidigare prestationer på tidigare server "han sliter alltid som djur och kämpar för laget inte jaget". Det stämmer verkligen överens med min egen uppfattning, samt att det är en spelare som är mycket aktiv och duktig på erövringar. Har stigit en del på båda alla rankingar och ska bli otroligt kul att se hur mycket han kan åstadkomma i framtiden om han håller i detta.

5. madeinsweden - Benedictus
AR: 15
FR: 20
KR: 17
Städer: 11
---
Min favorit på listan. Den spelare jag spelat mest med tidigare och som alltid fortsätter bidra. Ännu en gång lagspel is key, allianser där spelare spelar alldeles för enskilt är chanslösa mot en enad allians, och varenda gång jag spelat med made har detta visat sitt tydliga spår. Det finns flera olika teorier för vad som gör en bra spelare bra, min huvudtro är inte nödvändigtvis på olika krigsrankingarna i sig, även om de givetvis också talar sitt tydliga språk, utan hur man kan bidra till sin allians att nå så långt som möjligt, där är made en expert. Som jag även har sagt tidigare känns det verkligen som att mades trupper heller aldrig tar slut.

6. ture terror - Benedictus
AR: 34
FR: 14
KR: 23
Städer: 9
---
Ture terror har jag också spelat med en del sedan tidigare. Trevlig spelare och en duktig krigare som jag är mycket glad över att ha i min allians och som det är väldigt roligt att få se spela fullt ut igen. Varit med en hel del tidigare och sitter på otroligt mycket erfarenhet. Vore kul att se ture ha fortsatt gott tycke om denna server och se honom i toppen av listorna som man gjorde back in the good old days.

7. HappyDemonFire - Benedictus
AR: 28
FR: 43
KR: 31
Städer: 8
---
Rätt blek på alla rakningar, byggare bob? Det här är ett brinnande skepp som kommer sjunka illa kvickt från topplaceringar, även när det gäller poäng är jag rädd..

8. Rider - Botten Upp
AR: 4
FR: 6
KR: 3
Städer: 12
---
En spelare som jag egentligen aldrig riktigt hört talas om tidigare, men som jag numera hört ska vara duktig och som är Rankad högst hos Botten Upp. Tycker än sålänge att han verkar duktig och att han lever upp till sina goda ord. Jag tycker om spelstilen och imponeras av alla som orkar hålla i på det sättet och klara av intensiteten. Samtidigt verkar det vara en hel del anfall på nattetid, vilket jag inte anser är fel men heller inte imponerande - björnen är ju inte farlig när den sover... Tillsammans med några andra verkar han ändå tillhöra den absoluta toppen i Botten Upp och jag att han är en av spelare hos dem som vi kommer kunna få se längre på denna server rent spelmässigt, om han försvinner är det nog av andra skäl.

9. janbertil - Boten Upp
AR: 13
FR: 22
KR: 21
Städer: 9.
---
Tyvärr varken hört eller sett så mycket av denna spelare tidigare eller på denna server. Baserat på min erfarenhet från denna server tror jag att hos just Botten Upp kommer andra spelare att hamna högre upp i rank och bidra till mer krigsföring, MEN det återstår såklart väldigt mycket att se och janbertil har tid på sig att bevisa sig värdig sin placering samt visa sig duktig nog att även kunna hålla den.

10. ronnyn48 - Benedictus
AR: 6
FR: 28
KR: 7
Städer: 13
---
En av de spelare som anslöt sig till Benedtictus från Sympathy For The Devil. Verkar kommit in bra i samarbetet hos påvarna då han stigit en hel del på anfall och krigsrankingen. En aktiv spelare som inte gärna har saker i sin hamn. Är en trevlig person som jag tror kan komma långt med sin aktivitet och glada attityd.

--------
En kanske för lite ensidig lista med många från samma allians baserat på poäng - vilket också leder till liknande och återkommande kommentarer om spelare i samma allians. Samtidigt kan jag tycka att det är lite svårt att gå på något annat såhär tidigt in på servern då det är flera jag har dålig koll på. Förhoppningsvis kommer mer intressanta samt utförligare listor senare, när jag har lite mer kött på benen. Hoppas fler gör listor!
/H
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3572

Guest
En bra och saklig lista tycker jag :)
Kul att någon tar sig tid att göra en heder till Holios.
 

DeletedUser3582

Guest
Du sa det själv och utgick från de som ligger topp tio,och alltid trevligt med en lista och vi andra som pinnar på kommer snart sätta in en högre växel ;)hoppas jag :pså att den kanske ser lite annorlunda ut längre fram:D
 

DeletedUser3448

Guest
Någon som känner sig sugen på att skriva en lista, alltid lika otålig för den roliga läsningen:rolleyes:
 

DeletedUser3388

Guest
Nu när det gått ett tag på världen hade det varit intressant med en ny lista, om någon känner sig manad att göra en
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser3391

Guest
God kväll gott folk
Nu kommer jag med en Top 6 spelare hoppas ni får en liten intressant läsning denna fredags kväll eller lördag morgon med huvudvärk, det är ju ändå fredag :D


1. Snurrbloom
Ligger i hög aktiviktet och leder alla rankar på korinth, han är som sagt spetsen i Benedictus utan tvekan. Sällan inaktiv och svårt hitta hål i hans aktivitet men som grepolis är ett spel så är det ibland något krånglar med appen eller att man helt enkelt är en människa och kanske sover igenom ett par anfall. Han har ingen dålig personlighet när man haft små konversationer med honom ibland, han hade gillade att nämna vad han hade käkat till middag och att han hade inget dela med sig (lite snål om jag får säga). Att Snurr kommer fortsätta spela på denna server tills den tar slut har jag inga tvekan på och det ser jag fram emot för alltid roligt med motstånd för annars finns det ingen anledning spela detta spel utan motstånd, då kan man lika bra spela sims eller något annat strategi spel :p

Han har inga problem med att snajpa ks och tajma defensiva/offensiva trupper när han kör ks mot en stad eller när han hjälper en annan alliansmedlem.

Vi ser fram emot att se dig här på listan igen, det var allt jag hade om Snurrbloom.




2. Djal
Att man spelar med denna sjuka men underbara personen igen är ju nästan ett under :p Djal lever upp till sina år med att spelat sedan Alfa tiden en veteran med andra ord =) Men bara för man är veteran betyder inte att erfarenhet alltid är det bästa, ibland kan det till och med sänka en. Han är skön person med trevlig personlighet även om man missförstår varandra ibland :p Han ligger samt i toppen med sin höga aktivitet han är på hög fart i rankarna så Snurrbloom borde se upp innan han kommer nyper åt sig första plats :p Att djal är med i Botten upp har hjälpt våran styrka rejält inget man kan säga emot det. Jag hoppas han lever upp till våran allians namn då och då Botten upp så man inte sitter ruttnar framför dator skärmen som jag just nu :p Djal kan spela med sina allians kamrater och ställer alltid upp om han kan hjälpa till :)

Att Han stannar kvar på Servern det hoppas jag =)


3.5555g
Har inte pratat något med denna spelare eller stött på honom mycket :p Det ända jag vet är att han är (ALLTID AKTIV) var jag har hör från mina allians medlemmar hehe, vad är inte värre än en spelare som aldrig är inaktiv, joo en spelare som alltid är aktiv och bidrar med mycket till alliansen, själv skulle jag nog kunna kalla 5555g handtaget till spjutet som Benedictus har som aldrig slutar gå framåt i striden. Det ända jag tror om 5555g är att han är Thailändare men kan vara helt ute och cykla xD 5555g ligger rätt högt i försvars ranken men 1a i poäng så man kan säga att en jävla massa stadsfester kommer ut från hans städer :D

Jag hoppas på möta lite mer av denna spelare i framtiden så jag har mer att skriva om honom =)


4. Janbertil
Måste nog säga 1 av de härligaste personerna jag mött i Gp världen =) vi var fiender på Tau och nu spelar vi i samma allians som är riktigt grymt då han är en extremt duktig spelare. Kan tajma och ställer som vanligt alltid upp för alliansen om det behövs något, Förutom när han är ute och dricker (extremt många alkisar i Botten upp). skämt åt sidan och hans trevliga personlighet. Själv anser jag han en som .se mycket bättre spelar även om han kanske inte spelar lika aktivt som hans förra servrar. Men inget stoppar honom att ställa upp för alliansen när det behövs =)

Han Kanske inte ligger högt upp i någon rank förutom 7a som försvarare som säger på vilket sätt han vill hjälpa till alliansen, men klart han har offensiva enheter också :p

Jag hoppas på fortsätta spela med honom nu och senare i framtiden riktigt härlig person, svårt tro många har något emot Janbertil.




5. HaiZoki
Igen denna spelare har jag inte stött på mycket :p Haft 1 konversation med honom när han kom tillbaka från sl efter varit på en mycket trevlig fisketur :p Vi delade lite åsikter, inte för vi behövde komma överens om något :p Men skriver bara lite kort nu om vad jag hört från mina medlemmar som som hållit på mer med Haizoki. Som 5555g har de väldigt svårt träffa hans trupper då han är väldigt sällan inaktiv. Istället för vara mer försvarar som 5555g så ligger haizoki Högre upp i Offensiva ranken. så han hjälper mer till om någon har släppt in ett ks, såna spelare kan man aldrig få för några av =) Inte träffat på när han har tajmat offensiva eller defensiva enheter mot en stad för hjälpa till få in ks eller snajpa ks. så jag har inget kommentera i det fältet :p

Ännu en gång hoppas jag på få snacka och träffa på denna spelare lite mer under serverns tid :p


6. Mendio
Ha Mendio vilken lirare, förra servern på tau spelade han så mycket offensivt och fick bara -% så han tröttnade på spelat xD han provade sin lycka på korinth med spela offensiv, var samma lycka här också så han bytte till spela nästan bara defensiv :D och tror inte han någonsin har varit lyckligare under sina gp dagar :p Mendio är nog 1 av mina närmsta vänner från gp bland några andra =) Han är extrem rolig och är en grym person att spela med (men roligast jävlas med om man är i samma allians som honom :p) . Han har aldrig sagt nej till att ställa upp med hjälpa till någon i alliansen när de behövt deff. Han är skölden i Botten upp eller så är han bartendern som slutar ge oss groggar så vi inte dör i baren :p. Att tajma ut denna djäveln är näst till omöjligt om man nu vågar att försöka sätta ks hos honom =) 2a, som försvarare och svårt tro att snurr kommer kunna hålla plats 1 för evigt från Mendio, om inte snurr börjar spela mycket mer deff också :D

En person jag aldrig vill tappa kontakt med i framtiden efter man är färdig med gp världen


Spelare jag kommer troligtvis ha med i nästa topp lista =)
Madeinsweden
Zwack
Djungeljerry
Filbyter
smirmat

Hoppas ni hade en liten trevlig läsning. (stavfel kan finnas i texten orkar inte fin fixa den)

Med väl hälsningar Rider
 
Topp