Topp 10 spelare

DeletedUser2315

Guest
tycker det är tråkigt att ingen skriver här älskar o läsa komentarerna om varje spelare ni toppar :) tyvär är ja såååå dålig på sådant här :(
 

DeletedUser3228

Guest
Haha,skrattretande,topplista på guldare,nej tacka vet jag att spela andra spel på lika villkor.
 

DeletedUser2601

Guest
Behöver ju inte vara topp 10 i ranking ;)
Kan ju vara de 10 bästa spelarna som man själv tycker är bra men inte nått toppen ännu ;), Topp 10 krigarna osv osv :)
Hitta på något :p

Själv är jag för dålig på sånt här :D
 

DeletedUser2204

Guest
Denna server har av vissa förklarats död. Enligt mitt tycke har den precis börjat leva. Här är min lista på top 5 spelare.

5. sautst: Aktiv spelare som alltid finns någonstans i närheten när man behöver honom. Har jämt det största antalet BS känns det som, snabbaste BS byggaren på servern då han alltid, trots ständig användning sitter på BS.

4. skvätten: Nog den tystaste och mest diskreta serverledaren jag har bevittnat. Han hörs och märks nästan aldrig. När det smäller så smäller det mest när han drar igång krigsmaskineriet.

3. cirean91: Vet ingenting om den här spelaren. Ushenus vänster hand som är med på allt ushenu är med på. En av spelarna man nog underskattar men inte borde göra.

2. smirmat: För mig den bästa lagspelaren på servern. Stödjer och sätter alliansen framför sina egna mål över tiden. Den personen jag sett dom sjukaste anfallsrapporterna av.

1. ushenu: Det tar emot att nämna ut en fiende som serverns bästa spelare just nu men i detta fall måste det göras. Utan ushenus nattliga KS under NB vore green mile ingenting. Förvånar mig gång efter gång att dom med hälften så många poäng och bara 3-4 riktigt aktiva spelare gör det tufft för den ledande alliansen. Häftigt! Utan cirean skulle han dock inte klara sig så långt heller. Sammansvetsad tvåmannalag.

Honorable mentions:

Ch1max!!: Tog emot att inte ta med honom på top 5. Han finns överallt med sina trupper och med sin hjälp. Har axlat ledarrollen i alliansen och utför den väl. Lagspelare, Koordinator och motivator.

Christer den store: Starka ledaregenskaper som visar riktningen för The activists.

Nasto och Nikkalainen: Har tyvärr slutat på servern annars hade båda hamnat i top 5 listan ovan!

wargen: finns i skuggan av cirean och ushenu och väntar på.. ja vad väntar han på?
 
Topp