Topp 10 spelare

LillSven

Member
Om någon vänlig skäl kunde skriva en lista så man kanske kan få lite ledtrådar vem som döljer sig bland alla nya nick
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser3319

Guest
1. LillSven

Min favorit, LillSven
smiley_emoticons_cuinlove.gif
. Presentation överflödig. Han kommer ligga i topp så länge han spelar.

2. YooHansSon

Jag har aldrig haft nöjet att spela med eller mot denne spelare. Enligt säkra källor ska han vara väldigt duktig. Lär ligga i topp fortsatt.

3. conn

Här har vi en äkta superhjälte. Riktigt, riktigt bra. Troligtvis den bästa revoltaren vi har på .se. Kommer ligga i topp fortsatt.

4. skvätten

Min bäste guldhandlare. Jag är smått förvånad att han inte är nr.1 ännu, men det kommer väl. Vi får hoppas han inte spökar inom de närmsta veckorna. Kommer ligga i topp.

5. gregorianska

Greggy
smiley_emoticons_cuinlove.gif
Jag är lite besviken för att han inte köpa utav mina fantastiska råvaruerbjudanden ännu. En väldigt duktig spelare som man aldrig vet vad han hittar på. Kan nog backa lite på rankerna inom de närmsta dagarna.

6. Drunken Master

Ärkefyllot har krävt vräkning på mig från ön. Men efter detta fick vi en liten trevlig konversation på pm där jag faktiskt fick reda på vem som döljer sig bakom detta nick. Det kostar 300 guld att få reda på det.

7. SmellsLike

No clue.

8. teddybear

Vet inget om dig tyvärr
smiley_emoticons_frown.gif


9. Marde

Jag har han på Skype men mer än så vet jag inte om honom.

10. LORDI79

[den 25 april 2016 20:55] Lordi79 ( Jeppe ): omega blir nog mest en sån värld där jag ska skaffa guld på :p

Jag vet inte riktigt vad som hände med detta... ligger alltid i topp när världarna öppnar men har en tendens att droppa av efter någon månad, framförallt på revolt. Kommer bli jävlig så länge han är kvar här.


Dålig lista, jag är medveten om det, men någon ska ju vara först över isen.
 

DeletedUser3533

Guest
Mycket bra lista då min Mästare var med på den!
smiley_emoticons_herzen02.gif
 

DeletedUser2646

Guest
6. Drunken Master

Ärkefyllot har krävt vräkning på mig från ön. Men efter detta fick vi en liten trevlig konversation på pm där jag faktiskt fick reda på vem som döljer sig bakom detta nick. Det kostar 300 guld att få reda på det.

Hahaha, behöver inte betala ett skit för att veta vem det är xD
 

DeletedUser3228

Guest
Haha,tillåt mig att skratta åt dom här topplistorna.
 

DeletedUser2954

Guest
Haha,tillåt mig att skratta åt dom här topplistorna.

Tillåt mig att påpeka att man kanske ska visa framfötterna själv istället för att skratta åt andra.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Finns många av dem som ligger i topp som är grymt duktiga och lägger ner mängder med tid på detta.

Nedan följer min topp 10 lista över denna värld. Denna är i alfabetisk ordning och har ingen inbördes ranking.
De spelarna som finns med på min lista är de spelare som har imponerat på mig mest på denna värld på ett eller annat sätt.

4sk4r
conn
EL-haren
LillSven
MammaSven
Missyspike
MrPetzold
Sole
Sorkpas
YooHansSon

Bubblare:
Vad skulle en optimistisk lista från tjuppen vara utan Bubblare?
smiley_emoticons_biggrin.gif


Ganggdrikke
Gregorianska
tjuppen (bara för att jag inte har förlorat mer städer med den lilla sömn, och de nattanfall jag får..
smiley_emoticons_lol.gif
)
 

DeletedUser3228

Guest
Gör en lista på dom spelarna som använder små medel för att ta sig framåt,inget guld och bara två byggplatser,som dessutom blir nollade men kommer tillbaka igen för att nollas på nytt,men då försöker igen och igen,det är dom bra spelarna.
 

DeletedUser2954

Guest
Gör en lista på dom spelarna som använder små medel för att ta sig framåt,inget guld och bara två byggplatser,som dessutom blir nollade men kommer tillbaka igen för att nollas på nytt,men då försöker igen och igen,det är dom bra spelarna.

Tveksamt. Man behöver inte mer än 2 byggplatser om man är aktiv och servern är så snabb som denna är. Dessutom så går det utmärkt att spela utan guld, bara spela smart istället.

Men du ska ha all heder till att fortsätta spela efter att bli nollad gång efter gång efter gång, inte många som orkar med det.
 

DeletedUser

Guest
Gör en lista på dom spelarna som använder små medel för att ta sig framåt,inget guld och bara två byggplatser,som dessutom blir nollade men kommer tillbaka igen för att nollas på nytt,men då försöker igen och igen,det är dom bra spelarna.

Her har du den listen:

1. MrPetzold (brukte 300 gull som jeg tjente på å selge ressurser).

Jeg er visstnok fortsatt nummer 8 på anfallsranken ifølge grepostats 3 uker at jeg sluttet på denne ekstremt kjedelige verdenen.
 

DeletedUser2954

Guest
Her har du den listen:

1. MrPetzold (brukte 300 gull som jeg tjente på å selge ressurser).

Jeg er visstnok fortsatt nummer 8 på anfallsranken ifølge grepostats 3 uker at jeg sluttet på denne ekstremt kjedelige verdenen.

Det stämmer bra det, vi som "bröt oss ur" jobbar mycket med försvar som du kanske förstår :p
 
Topp