Kanske dags att uppdatera denna lite, intressant att Agony fått lite besök i toppen, orkar inte göra en fullt planerad topplista, gör bara en liten
1. Balbolan (Agony)
Kommer bli jobbigt för honom att uppdatera alla 400 städer han kommer ha när denna server väl lider mot sitt slut.
2. Obession (Agony)
Förvånansvärt lite man hör om grabben med tanke på hur stor han är, dock är det väl ännu mer så med mig om man inte lirat på zeta
3. Sanfan (Glada Gubbens Order)
Inte mycket att säga om mig själv, jag dyker upp på en server då och då, lever på grepolis och försvinner till IRL igen.
4. Verenti (Sleeping Beauty)
Denna grabb har jag inte mycket koll på, synd att det är jag som gör listorna när jag troligtvis kan minst om spelarna...Han har mycket deff har jag hört xD Själv har jag bara stött på hans flygfän.
5. Axelhe (Sleeping Beauty)
Kan detta vara den mest erfarna spelaren vi har på vår server möjligtvis? En duktig ödmjuk spelare som dock kanske tagit in lite mindre trevliga i sin allians genom serverns tid (imo).
6. Röris (Freedom)
Skön grabb i pm, inte stött på honom mycket krigsväg, endast en gång och den är svår att bedöma då oddsen låg överväldigande på min sida
7. Eliasch
Har inte mycket att säga här som någon annan inte kan bättre.
8. OzWizz
Kan inte mer här än jag kunde om Eliasch, med andra ord, inget.
9. dannil313
Den här grabben har bs...har jag hört från säkra källor
10. Olius
Har inte sett mycket av denna spelare och det jag sett har inte varit fint, hoppas att hans återkommande misslyckade KS mot min bror i början bara var en underskattning av honom och inte det bästa han kan komma med.