Topp 10 spelare

DeletedUser3271

Guest
Jag slänger snabbt ihop en liten lista :)

1. skvätten
För ovanlighetens skull hittar vi skvätten i toppen av poängrankingen.
En utpräglad deffare som guldar något extremt. Kommer garanterat ligga i topp de närmsta månaderna, om han inte skulle få för sig att spöka sig.
2. Körsbär
En duktig spelare har jag hört, men har inte sett av hen så mycket på de senaste världarna :rolleyes: Hoppas att hen kommer spela här så jag får lite mer erfarenhet av hens kapacitet :)
3. falcon1973
Brukar finnas med i början på världarna för att sedan avdunsta efter ett par månader. Vi får se hur länge hen kommer stanna på denna värld. Är en helt klart duktig spelare. Vi har hamnat på samma ö så blir nog lite strider oss emellan när ns släpper :D
4. LillSven
Han har aktiviteten, han har erfarenheten, han har guldet. Helt enkelt, en väldigt duktig spelare. Har hamnat på en klurig ö med Ruina Imperii, Körsbär och timo. Så vi får se hur denne krigsherre klarar av den utmaningen. Men ingen tvekan att dom kommer bli jobbigt för Hm ska väl stå namn här.
5. Odfeinn of the Isles
Frågan alla undrar: Vem fan är den där Odfeinn? Jag har hört många rykten och alla säger olika. Är det Ylmer? Är det Timothy? Alla undrar, men ingen vet egentligen. :confused:
6. bob94
Har tråkigt nog ingen koll på denna spelare :(
7. Favorit
Har aldrig sett denne spelare heller, tyvärr :rolleyes:
8. Kamrat
En guldare som inte verkar vara jätteaktiv krigare (Sigma). Har inte mött eller spelat med denna spelare någon gång.
Men nu har vi hamnat i samma allians :D
9. Pondfond
En duktig belägringspelare som har hittat hit :) Vet inte så mycket mer om denna spelare tyvärr :rolleyes:
10. timpa 0210
Det gick dåligt i starten på Sigma och det gick dåligt i starten på Tau. Tredje gången gillt? Är en aktiv spelare både i spelet och i forumet.

En liten snabbt ihopsläng lista på topp 10 i poängranken. Alla klagomål kan ni skicka till zeesard. ;)
 

DeletedUser1898

Guest
Jag slänger snabbt ihop en liten lista :)

6. bob94
Har tråkigt nog ingen koll på denna spelare :(

Får väl fylla i lite om mig då
Vet faktiskt inte vad jag gör så högt upp på listan, men har tydligen hittat guldknappen, dock faller han snart ner från listan ;)
 

DeletedUser3148

Guest
Roligt att du gjorde en lista Marcus, trodde ingen skulle göra en förrän Nybörjarskyddet släppt ;)
 

DeletedUser2646

Guest
Ja du Leo, Ibland är allt man behöver en omstart och bättre placering. Sigma gick ju inte direkt dåligt för mig, det var ju bara alliansen det gick dåligt för, men så går det när man delar ledarskapet med fel personer ;) Angående Tau, där gick det helt åt hell, men det är väl inte så lustigt med tanke på att man hamnade på samma ö med två riktigt duktiga spelare som har en stor plånbok. Sedan när alliansens aktivitet minskar och man inte kan hålla uppe samma standard utan guld så blir det problem ;)

Men jag hoppas på att kunna hitta en bättre allians med bra hållning på denna servern, än så länge
har man bara fått inbjudningar utan något meddelande och något halvseriöst sket utan mening.

Annars är det en okej lista, två spelare som man inte sett mycket av tidigare och en som gömmer sig under
nytt nick, roligt nog hade jag samma två namn i huvudet när jag såg spelaren. ;)

O.B.S! Om någon vet något om de spelare som Leo inte hade en aning om, lägg gärna till lite information om dessa spelare.
 

DeletedUser3271

Guest
Ja du Leo, Ibland är allt man behöver en omstart och bättre placering. Sigma gick ju inte direkt dåligt för mig, det var ju bara alliansen det gick dåligt för, men så går det när man delar ledarskapet med fel personer ;)

Jag tycker att vi båda failade ganska hårt på Sigma i starten, men det har vi hämtat in nu :D

#bob94 Jag baserade listan på poängrankingen då man långt från kommit i gång med krigandet.
 

LillSven

Member
4. LillSven
"Han har aktiviteten, han har erfarenheten, han har guldet. Helt enkelt, en väldigt duktig spelare. Har hamnat på en klurig ö med Ruina Imperii, Körsbär och timo. Så vi får se hur denne krigsherre klarar av den utmaningen. Men ingen tvekan att dom kommer bli jobbigt för Hm ska väl stå namn här."

-Tyvärr så har det inte varit någon utmaning alls och jag får leka byggare bob i lugn och ro. Alla på ön är väldigt passiva, fråga bara axelhe som kommer komma hem till tömd stad.
 
Topp