Topp 10 spelare

DeletedUser

Guest
Lägg gärna in lista på toppspelarna

Med vänlig hälsning
Rockolga
Forumchef
Grepolis Team
 

DeletedUser2927

Guest
Världen är ju bara i sin linda, så kanske för tidigt att göra en rättvis Topp 10 lista!
Men jag gör ett försök!

1. Fromstock: Här har vi en spelare, som jag tror jag vet det riktiga nicket på!
Om det stämmer, så kommer det att vara en spelare att se upp för. Mycket duktig allround spelare.

2. Sensianders: Förbaskat aktiv spelare! Sover aldrig och låter en fi aldrig sova heller!
Håller han samma tempo här som på Mu, då blir det jobbigt för hans Fi

3. Skvätten: En riktig retsticka! Skulle förbjudas att få bygga BS:mad:. Det var han som gjorde att frugan tvingade mig slå av Iphonen på nätterna, pep ju hela tiden.

4. Nomis108: Om han och Skvätten beslutar sig för att samköra, då blir det ett riktigt farligt team av dem.

5. Borntodie: Här är det en som ni får se upp för! Får jag tiden att räcka till, så kommer det att bli jobbigt för lede fi;)

6. Anaking: Aldrig hört talas om! Men ser ut att vara en erfaren GP spelare! Tror nog att vi får se upp för Hen, har börjat ganska så aggresivt! vågar sig t.o.m på sig att anfalla min allians.

7. ImATarp: Om han håller fokuset på spelet, så kommer han att vara en att räkna med!
Beror mycket på, om han får en radarkompis som han kan kriga med.

8. madeinsweden: En mycket duktig spelare, mycket avhängd på om hon trivs i alliansen! gör hon det så blir hon riktigt farlig!

9. Heffilito: Killen, med före detta guld byxor! Tror att irl ställer till det lite granna för honom! Men hoppas att vi får se honom i fornstora dar! Tar med honom för att han gillar Talisker.

10. Hibur: En av dem som jag hoppas och tror, skall tillsammans med oss övriga i alliansen! Se till så att det gör ont för våra Fi.

Jag vet att det finns många duktiga spelare med nya nick, därför är det inte riktigt lätt att göra en lista nu. Men tiden får utvisa hur många rätt jag får!
Många är kallade, men få utvalda
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp