Topp 10 spelare

DeletedUser

Guest
1 Micke79an
En gammal hetsporre som enligt egen utsago har mognat och lugnat ner sig.
Är det till fördel för hans spel eller behöver han vara lite aggressiv för att spela bra, jag tror han blir ännu bättre!
Tror han kan absolut häng kvar och slita i toppen ett bra tag framöver.

Jag är som jag var när jag lirade Beta, folk verkar ha en helt konstig bild över det hela. Men jag har inga planer på att sluta och nån sa att jag har off rekordet än idag sen beta tiden så det innebär att jag har mig själv att "slå" :) den bästa motståndaren :)
 

DeletedUser

Guest
Jag är som jag var när jag lirade Beta, folk verkar ha en helt konstig bild över det hela. Men jag har inga planer på att sluta och nån sa att jag har off rekordet än idag sen beta tiden så det innebär att jag har mig själv att "slå" :) den bästa motståndaren :)

Vet dock inte om det stämmer. made fick över 2.5 mille offpoäng på Eta, har för mig att du hade mellan 2 och 2.5 mille på Beta?
Går dock inte att räkna så vem som har anfallit mest, Eta hade snabbare hastighet, Beta höll på mycket längre =)

Ursäkta OT..
 

DeletedUser

Guest
Vet dock inte om det stämmer. made fick över 2.5 mille offpoäng på Eta, har för mig att du hade mellan 2 och 2.5 mille på Beta?
Går dock inte att räkna så vem som har anfallit mest, Eta hade snabbare hastighet, Beta höll på mycket längre =)

Ursäkta OT..

hade strax över 2.5 mille i off jag med
 

DeletedUser

Guest
Jag är som jag var när jag lirade Beta, folk verkar ha en helt konstig bild över det hela. Men jag har inga planer på att sluta och nån sa att jag har off rekordet än idag sen beta tiden så det innebär att jag har mig själv att "slå" :) den bästa motståndaren :)

Jag grundar min syn enbart på mina erfarenheter av er som ligger på listan.
Du var och härjade i det mesta i forumsväg på den gamla goda tiden, haha...
 

DeletedUser2503

Guest
För att försöka hålla igång elden lite här i forumet, får väl jag göra en sådan här lista nu också. Men det blir väl inte så jätte mycket text, tror jag.

1. Bajenbrudar
Tjejen som tog Kappa med storm. Eller är det en tjej? Händer fortfarande att folk på Kappa forumet diskuterar om vem BB egentligen kan vara. Om jag skulle få frågan om vem hon var skulle jag svara "Bajenbrudar", för kan det inte bara vara så enkelt? En otroligt duktig spelare som lootar något helt otroligt. Krigar även som en galning. En spelare som visat sig vara än av .se helt klart bättre spelare och som just nu toppar både Kappa och Lamda servern. Hon kommer nog vara kvar och kämpa häruppe i toppen ett bra tag, men att hon hinner med att ligga 1 på två servrar har jag väldigt svårt att tro. För det handlar inte bara om en spelares kunskap utan också om orken hur roligt man tycker det är. Sen verkar även BB kommit i en del konflikter på senare tid. Är det folk som är avundsjuka eller har hon blivit lite väl stöddig? Finns nog en del revanschsugna som kommer ligga på BB hårt vilket kommer göra det svårt att hålla sig högst upp det med. Men vem vet, BB kanske överaskar oss igen... :)

2. Micke79an
Spelar man hört så mycket bra om, men samtidigt så mycket dåligt om. Går det ens ihop? ;) Jag har aldrig spelat mot eller med denna spelare så kan inte komma med någon egen bedömning. Men många som tror att hans humör kommer bli hans fall och själv säger han att han lugnat ner sig. Tiden får utvisa det helt enkelt, men jag tvivlar i alla fall inte på att han har det som krävs för att fortsätta hålla sig i toppen. Ryktas om att denna Micke har rekord i mest antal off-poäng på en server genom de svenska servrarna.

3. Vildhussen

Mer än att han tydligen varit mickes vapendragare vet jag inte. Men denne har i alla fall visat prov på hög aktivitet och har varit väldigt snabb med att redan skaffat sig 3 städer. Om han är top 10 material? Ska ärligt säga att jag vet för lite, men min gissning är att han nog kommer glida ner några placeringar, när alla bubblare börjar komma till sin rätt.

4. SPQR
En av de absolut bästa spelarna på hela .se. Trevlig person som är en riktigt bra ledare samtidigt som han är en väldigt duktig kämpe, både off och deff. Sålänge SPQR kommer orka och vilja kommer han ha en plats i top 10.

5. Enji
Aldrig hört talas om.

6. Flickan
Kalla mig okunnig men aldrig sett detta nick tidigare :S

7. JanneE
En av de bättre spelarna jag stött på. Bra på allt, men till skillnad från så många andra top-spelare avger han inga väsen, även fast än han ligger i toppen nästan överallt. En spelare man gärna har i sin allians och kommer han kunna stanna top 10? Kan bli tufft men det ska nog gå. Han kommer i alla fall aldrig ligga längre bak än placering 15 det är en sak som är säker.

8. Nanne
Ryktas att detta är en internerövrare och deff-spelare. Inte precis en sådan spelare som får "tittarna" att applådera. Har även svårt att tro att det är sådan spelare som håller sig top 10, för då ska det krävas att en jävla massa spelare slutar.. :eek:

9. ImTheLaw
Aldrig hört talas om.

10. Koffeinkick
Koffe. En spelare jag inte har fått tiden att spela med så mycket men som man ändå inte har missat. Känd för att vara en duktig anfallare men nu på senare tid känd att inte ha levt upp till förväntningarna. Han har dock startat bra på Lamda och visar prov på att han verkar ha kunskapen där inne någonstans. Om han kommer ligga kvar top10? Jag har noterat att koffe ligger mycket nära alliansen BOSS. Som NV spelare kan man se det lite som en riskzoon skulle jag säga, men det finns nog även en jädra massa kp att hämta in. Koffes framtid vilar alltså väldigt mycket på hur Naturarna klarar sig mot BOSS. För han är en av dem som kommer påverkas väldigt mycket om BOSSarna "vinner" nu i början.

Bubblare:

16 Toysan
Kan det vara grepolis bästa spelare? Om Toysan "satsar" och vill kommer han absolut tillhöra top10. Det handlar bara om vad han vill o orkar. Behöver inte säga mer.

35 Therealheffi
Spelare som är mer känd under nicket heffi123. På alla servrar han spelat på har han legat i toppen och kämpat och det har varit rätt vanligt att se heffi ta över öar själv. Han har ett antal gånger utmanat spelare att mötas 1v1 och vad jag vet har han vunnit varje gång. Men kan han ha varit borta lite väl länge nu? Aja, spelare som med stor sannolikhet kommer tillhöra den absoluta toppen.

75 aratari
Vinnaren av ETA. Frågan är bara om han har tid att spela den här servern med samma aktivitet som tidigare. Han har inte börjat servern med värsta tempot och jag hörde att han fått en liten grabb att ta hand om därhemma? :) Men men vad vet jag. Bestämmer han sig för att satsa hårt har stormakterna en rejäl konkurrent att handskas med. För aratari vet verkligen hur man lirar revolt.

----------

Blev kanske inte en så jätte bra lista då jag inte kände igen alla namn :S Men någonting är förhoppningsvis bättre än ingenting. Vore kul om flera började skriva lite också så att jag slipper :cool:
 

DeletedUser

Guest
haha jag måste ha satt mina spår i många personer eftersom det är ett så konstigt rykte om att jag är...ehm...arg eller vad det är av mig, undrar om det baseras på att jag inte drar mig från att komma med mothugg när nån försöker "hoppa på mig" eller anfall. är det så det ligger till så blir det hela i mina ögon genast märkligt, är man arg/tokig/galen/whatever för att man står upp för en själv och sin allians?
 

DeletedUser2503

Guest
"Jag har aldrig spelat mot eller med denna spelare så kan inte komma med någon egen bedömning." Jag sa bara det jag hört, kommer såklart skapa mig en egen bild. Är därför mycket lättare att göra en mer värdig lista om några veckor när man börjat "lära känna" folk lite närmre.
 

DeletedUser2761

Guest
Ny lista och den här gången på den enda sanna rankingen.


1 BajenBrudar Band of Super Scrubs
Antagligen sveriges bästa grepolisspelare just nu.
Innehar första ranken på 6 olika listor på 2 servrar för närvarande.
Dominerar totalt vad gäller utvecklingen av mängden städer och bör ses som serverns farligaste spelare.
Kommer med största sannolikhet stanna kvar i toppen på även den här servern så länge som viljan finns.

2 kalliok Mostar
Tåget själv hade inte tagit sig fram bättre än vad kalliok gör.
Han verkar vara inne i sitt vanliga tempo när andan faller på och kör över det mesta som råkar befinna sig ivägen.
Tror fortfarande inte att det finns någon stad som denna spelare inte kan lägga vantarna på.


3 FnaticRC.518 Natus Vincere
Även känd som LoFA har återvänt från de döda.
En gammal räv och team medlem från så långt tillbaka som alfa tiden har återvänt till oss för att prova lyckan.
Tror tyvärr inte att det kommer att räcka hela vägen ut om han vill behålla sin topp 3 placering.

4 SPQR Band of Super Scrubs
Konungarnas konung...
Mannen, myten legenden...
Kalla honom vad du vill, men utan tvekan en av grepolis absolut farligaste spelare just nu.

5 Klanten Natus Vincere
Här tror jag att jag får en rätt fin bakläxa men har ingen direkt info om denna spelare...

6 Therealheffi Band of Super Scrubs
Pojken med guldbyxorna har total dominerat serverstarten på 2 tidigare servrar men verkar ha fått mer utmaning här.
Så länge som viljan och tiden finns där kommer han utan tvekan att placera sig topp 10.
Den stora frågan är dock hur länge han kommer hålla sig kvar?

7 korvgrillen4 Natus Vincere
Erövraren av Iota?
Är nog den spelare på listans undre halva som har imponerat mest på mig.
Total dominerade krigslistorna i början på Iota servern och får vi se detta här på Lambda har vi en spelare att räkna med i kg.
Dock fått ett rykte om sig att inte orka riktigt hela vägen, vi får se hur länge vi får njuta av att se honom här.

8 vildhussen Korinth.
Har gjort min läxa och läst på lite mer här sedan förra listan där jag inte hade något att gå på.
I vilden hittar vi en äkta gammal beta veteran som även han är på återtåg.
Tillsammans med Micke så formar de Korinth med järnhand och enade gör de sin allians till något av serverns starkaste faktorer.
Tror och hoppas att denna spelare har hittat motivationen igen och att vi får se honom hela servern ut.

9 Tyngsta gubben Band of Super Scrubs
Här hittar vi antagligen den mest tänkade spelaren någonsin på grepolis.
Tror inte det finns någon som räknat lika mycket som TG för att spela så effektivt som möjligt.
Detta kombinerat med ett otroligt strategiskt tänkande gör TG nog till den spelare som jag skulle frukta mest att ställas inför på denna server.

10 Dazalarian Natus Vincere
Aldrig fått äran att riktigt få spela med eller mot Daz.
Men har fått ryktet om sig att vara en riktigt krigsmaskin, så den som finner honom på sin sida kan nog garanterat skatta sig lycklig.
Tillsammans med KG tror jag att han antagligen bildar den offensiva motorn i Natus Vincere.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser994

Guest
7 korvgrillen4 Natus Vincere
Erövraren av Iota?
Är nog den spelare på listans undre halva som har imponerat mest på mig.
Total dominerade krigslistorna i början på Iota servern och får vi se detta här på Lambda har vi en spelare att räkna med i kg.
Dock fått ett rykte om sig att inte orka riktigt hela vägen, vi får se hur länge vi får njuta av att se honom här.

Jag får väl tacka för dessa fina ord av en spelare jag personligen har mycket dålig koll på och funderar ens om jag sätt namnet tidigare. Mycket möjligt under andra nick annars är det nog mitt minne som sviker mig.
"Erövraren av Iota"..... Kan ju säga att jag dominerade anfalls rankingen under en bra bit i början av Iota världen där jag låg ungefär det dubbla av vad den som var under mig hade.

Jag får nog snart med slå mig ner en kväll och skriva en lista här :D
 

DeletedUser2503

Guest
Du minns rätt, han blev rankad 1. Men SPQR var inte långt ifrån att gå om han.

aha då var det som jag trodde :) Sålänge jag spelade på servern så låg SPQR hack i häl hela tiden bakom aratari
. 2 fantastiskt bra spelare.

--

Bra lista MasterCodoZ, alltid kul o läsa listor :)
 

DeletedUser

Guest
9 Tyngsta gubben Band of Super Scrubs
Här hittar vi antagligen den mest tänkade spelaren någonsin på grepolis.
Tror inte det finns någon som räknat lika mycket som TG för att spela så effektivt som möjligt.
Detta kombinerat med ett otroligt strategiskt tänkande gör TG nog till den spelare som jag skulle frukta mest att ställas inför på denna server.
Jag lånar tråden, när detta tillhör Kappa.
Jag får nog hålla med MasterCodoz här. Jag stötte igår på en vägg hos honom där det gick åt 4000+ man innan jag var igenom.
I sista anfallet såg jag att han hade byggt sin deff precis efter vad han hade väntat sig för typ av anfall från mig. Jobbigt.
Applåder :p
 

DeletedUser2496

Guest
Jag lånar tråden, när detta tillhör Kappa.
Jag får nog hålla med MasterCodoz här. Jag stötte igår på en vägg hos honom där det gick åt 4000+ man innan jag var igenom.
I sista anfallet såg jag att han hade byggt sin deff precis efter vad han hade väntat sig för typ av anfall från mig. Jobbigt.
Applåder :p

Säger väll mer om hur du anfaller än hur du deffar..
Börja Spionera kanske är något du ska fundera på?
 

DeletedUser

Guest
Säger väll mer om hur du anfaller än hur du deffar..
Börja Spionera kanske är något du ska fundera på?
Hoppsan. Här får man inte ens berömma någon utan att få mothugg. Jag kan inte minnas att jag har varit otrevlig mot dig tidigare ballgrabb, men om jag har varit det så får jag be om ursäkt.
Nej spionage var inte aktuellt när mina städer var fulla och hade varit det ett tag. Mina anfall hade ändå sett likadana ut.
Men tack för tipset, det måste jag pröva någon gång...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hoppsan. Här får man inte ens berömma någon utan att få mothugg. Jag kan inte minnas att jag har varit otrevlig mot dig tidigare ballgrabb, men om jag har varit det så får jag be om ursäkt.
Nej spionage var inte aktuellt när mina städer var fulla och hade varit det ett tag. Mina anfall hade ändå sett likadana ut.
Men tack för tipset, det måste jag pröva någon gång...

Ja här får du passa dig för detta e världen yngsta 1000 åring;)
 

DeletedUser845

Guest
Man brukar väl iof inte spionera på varje stad som man ska revoltera inför massrevolt? :)
 

DeletedUser

Guest
Ska göra ett så bra försök jag kan kommentera följande spelare och listor av det otroligt lilla jag vet om vissa spelare samt att vara så opartisk det går.

Topp 10 spelare (pop)
BajenBrudar - En spelare jag aldrig stött på tidigare och har heller inte fått "känna på" denna spelare nånting ännu på Lambda, om man ser till poängen på alla listor så talar det en hel del för att det finns kunskap och aktivitet och skicklighet bakom det kontot, tvivlar någon ligger så bra till annars, men har hon mött nåt duktigt motstånd som gör att framgången stoppas? det får framtiden besvara
Outlaw66 - Även denna spelare är ny för mig på denna server, en av dom bästa jag stött på under GP tiden, en trevlig och duktig spelare som kommer hota BB i toppen om alla poängen i framtiden, för att vara så "ny" på GP och redan tillhöra toppen av alla spelare är en rejäl prestation enligt mig.
Nanne - Inte mött tidigare heller, inte "känt på" denna spelare ännu heller, hörde några nämna att denna spelare lägger mycket tid på försvar och såna är en tillgång för alla allianser, måste finnas kunskaper och aktivitet om man ser till poängen.
Micke79an - The one and only *fniss* nåja, kan inte uttala mig om mig själv :) kan ist skriva om saker jag hört nämnas om mig från folk som inte känner mig. Häftigt temperament - nja, det kanske kan verka så för jag drar mig inte från att säga vad jag tycker och uppstår en diskussion där någon försöker sätta sig på mig verbalt kommer min vinnarskalle sida fram och argumenten från mig hamnar i samma läge som jag bemöts med, är man trevlig så är jag trevlig tillbaka (om jag inte ogillar personen sen förr) är man uppkäftig eller försöker verka högre stående så bemöts man av samma nivå och få personer lyckas "sätta mig på plats" (nåt jag upptäckt av erfarenhet) folk tror jag ser mig själv som allsmäktig, gud, bäst eller alla möjliga fraser jag stött på genom GP åren, men det är långt ifrån sanningen, jag ser mig själv som en normal spelare som gör vad jag kan med det jag har och hjälper "mina medlemmar" till 110% oavsett storlek och roll! Alla i Korinth är en korinthare som förtjänar all hjälp jag kan ge. få se,
vad har jag mer hört nämnas om mig, att jag aldrig sover (haha) jo då, jag sover som alla andra, Men, har dock sömn problem som innebär att jag sover korta stunder då och då, vilket utåt sett kan se ut som att jag alltid är online. Älskar motstånd som innebär att man får gnugga dom små grå för att lösa, och är envis som synden när jag bestämt mig för nånting, tex ta en stad, klarar jag inte det på första försöket så räkna med att jag kommer igen, men när är frågan ;) off spelare rakt igenom, men tro inte att jag inte vet och kan deffa för det :p På Achilles fick jag snabbt lära mig i praktiken hur man ska sköta sånt på ett bra sätt, för när jag lirade på Beta verkade det lite som att ingen riktigt vågade ge sig på mig, hade fruktansvärt lite deff poäng förhållande till mina off poäng. Vet att lite av denna info jag skriver nu kanske är grejer som kan användas emot mig på slagfältet, men tänker samtidigt att man kan få bort alla dessa myter om att jag är aggressiv och allt som sägs om mig, orädd kanske är mer rätt att beskriva mig då. :)
SvarteVargen - En helt okänd spelare för mig
SPQR - Såg lite från denna spelare på Eta, en aktiv, duktig och bra ledare, en av toppen bland Sveriges bästa GP spelare.
vildhussen - The one and only, myten, mannen och legenden :) denna spelare är en av dom bästa jag sett och fått äran att lira ihop med, en av Korinth's grundpelare och utan honom skulle inte Korinth's framgångar vara så bra som dom är, en gåva till den allians han tillhör och en mardröm för fienderna att frukta.
ImTheLaw - goo götlabörgare som alltid får en att skratta :D Min och dennes historia börjar redan på Beta tiden som fiender, har sällan skrattat med någon så mycket som med denna man och ändå vara fiender, nu när vi är på samma sida ser jag hans övriga egenskaper och det är bättre än vad jag såg på Beta, en spelare att räkna med.
kalliok - En spelare som alltid funnits i bakgrunden när vi varit på samma ställe, men av det lilla som man ändå sett är detta en duktig spelare som även han borde tillhöra toppen av dom i Sverige
MammDiin - Även här har vi en spelare från Beta servern och även han är en grymt bra spelare som jag märkt kör lite i bakgrunden i det dolda, men då och då ser man hans aktivitet och blir positivt överraskad att han tagit 3-4 nya städer utan att man ens märkt det, även han en spelare att räkna med.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Topp 10 (anfall)
kalliok - Att ligga i topp på denna lista kräver sitt jobb, bra kämpat :)
BajenBrudar - Hon låg 1:a innan hon blev bannad och hon lär nog göra det när hon återvänder igen, en offensiv spelare som kämpar på bra.
ImTheLaw - En duktig anfallare som andra får frukta när man ser inkommande anfall från denna spelare :)
Micke79an - Igen, vill inte kommentera om mig själv
SvarteVargen - Har inte hört nånting om denna spelare och hur vida han är på att anfalla, men borde finnas en hel del kunskap och aktivitet om han ligger på topp 10.
FnaticRC.518 - En mycket ödmjuk spelare och trevlig som få av det man sett i skype chatten, har bara sett han som försvarare hittills men tvekar inte en sekund att om man ser hans inkommande anfall får man akta sig :)
vildhussen - Ser man inkommande anfall från honom så är det säkrast att ta det på största allvar, ingen spelare man struntar i när man väl ser hans anfall komma, precision likt en kirurg är inget ovanligt när han anfaller.
SPQR - Han ligger topp 10, inget att orda om att han vet hur man anfaller, att hamna på topp 10 tvivlar jag ens går med bara tur, så ja han vet vad han sysslar med :)
The-Empire - Alla mina erfarenheter av denna spelare är dåliga, och denna server är inget undantag, men ska försöka göra en objektiv summering av honom ändå. Han låg rankad 1:e på Beta länge som jag förstått det, och legat bra till på andra servrar (nån får rätta mig om jag har fel) men på denna har han halkat efter med både poäng och krigspoäng (anfall + försvar) vilket är lite ovanligt för denne spelare, men tvivlar inte att han inom kort kommer ligga i toppen och slåss om första platsen. Kunskaper finns det i överflöd, minns hans matematiska förmåga från Beta och den såg ut att vara nåt mer än många andra behärskar, aktiviteten är bevisligen hög tidigare, men är den lika även nu? om ja, då är denne spelare verkligen nåt att räkna med, duktig och aktiv.
Tyngsta gubben - Återigen en spelare jag inte har en aning om vem det är eller sett vad han "kan". Men tvivlar inte alls på att ser man inkommande från honom får man tänka till och inte negligera det, för då har man nog förlorat sin stad om man gör det.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Topp 10 (försvarar)
lordehs - En spelare som tillhörde alliansen Oerfarna och bjöd upp till en fin kamp en stund, hade inte vi kunnat komma med så pass tunga och många anfall så skulle han nog piskat oss ännu längre i försvar, en person som ser sig själv som en off spelare men uppenbarligen finns en hel del kunskaper som försvarare även :) en bra spelare.
Adonis79 - Aldrig sett nåt ifrån eller hört nånting om.
MoChuid - Som jag skrev till den ovan, ingen jag vet ett dyft om så kan inte uttala mig alls.
Fobick - Verkar vara en duktig spelare som är hyfsat aktiv, en ganska tuff spelare att ta städer av.
vildhussen - Grym på att deffa och vet hur man sänker fienders KS.
TimothyN - En aktiv spelare som sannerligen har kunskaper i hur man sköter ett bra försvar, en svår nöt för fiender att knäcka.
FnaticRC.518 - Mer aktiv än många andra, säger sig ha insomnia, och det bidrar till en aktivitet vi andra skulle drömma om, och det gör i sin tur att denna spelare lär nog vara den svåraste spelaren i Sverige att ta städer ifrån, OM hans allians har den deff det behövs för att motstå ett tungt erövringsförsök, i rätt allians är denna spelare nog den värsta tänkbara att ge sig på som fiende pga denna övermänskliga aktivitet, men i detta spelet funkar inte ordspråket "ensam är stark" för GP har för mycket begränsningar för det, hade jag valt att börja spela Travian igen så hade jag önskat ha denna spelare vid min sida för där finns inte samma begränsningar. Lite som en Ferrari i en byhåla med 300 invånare skulle man kunna säga.
kalliok - Minns denna från Achilles tillsammans med en annan spelare med ett nick som är relativt lika, såg hur duktiga spelare försökte om och om igen på dessa två men gick ständigt in i väggar av deff enheter, håller han samma nivå på denna server så kommer denna spelare bli en jävligt svår nöt att knäcka, frågan om det ens kommer att gå!
loka82 - En till spelare som bjöd upp till kamp när vi gav oss på Oerfarna, verkar helt klart veta vad h*n sysslar med, tror dock att det finns en liten brist på aktivitet för att komma ända fram till att bli svårare för fiender att ge sig på, men ingen tvekan om att det finns kunskaper även här.
Dazalarian - Får en märklig känsla att denna spelare har ett annat nick denna server, vilket nick h*n tidigare använt vet jag inte, men det är ingen tvekan om att denna spelare är någon att se upp med och inte negligera för en sekund.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Topp 10 (kämpar)
kalliok - En allround spelare som tillhör dom bästa i Sverige, verkar trevlig när man snackar med honom men har inte haft nöjet att göra det personligen. Poängen på denna ranking talar sitt tydliga språk, en spelare att se upp med som fiende!
BajenBrudar - Även hon en allround spelare som bemästrar både anfall och försvar, men är nog mer offensiv spelare än defensiv.
FnaticRC.518 - En duktig spelare som bjuder upp till kamp och som är en duktig spelare.
vildhussen - Enligt mig en av dom, om inte Den absolut bästa spelaren i Sverige med alla sina förmågor få personer behärskar, är verkligen en fröjd att få se denna spelare utföra sina "prylar"! Ovärderlig för en allians!
ImTheLaw - En duktig spelare som man ska tänka sig för att ge sig på, lite som att leka med elden om man testar denna spelare, förr eller senare blir man bränd.
Micke79an - Ingen kommentar
SvarteVargen - Här är han igen och tyvärr har jag ingen uppfattning om denna spelare för att kunna uttala mig.
lordehs - Synd att denna spelare hamna i fel allians, för han skulle varit en bra tillgång för oss. En mycket duktig spelare att se upp med i framtiden om han får växa till sig.
Dazalarian - En farlig spelare om man befinner sig på fel sida om siktet för denne.
SPQR - Känns som kommentar är överflödig här, helt enkelt en förbannat bra spelare och man ska se upp med som fiende.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Övriga spelare värt att nämna
Therealheffi - En av Sveriges absolut bästa spelare, kommer lätt in på min Topp 5 av alla jag mött, samt trevlig som få och är mycket respektfull mot andra spelare, fiende som vän (iaf av det jag sett) skön humor, är jäkligt tråkigt att han inte kunnat eller velat vara så aktiv som folk hade önskat, personligen skulle jag säga att BB inte skulle kunna mäta sig med denne man om han körde fullt ut. Sett och "känt på" honom på Achilles och som fiende är han verkligen en jääääävla mardröm att möta, men kan tänka mig han är underbar att ha vid sin sida. Det talar ett tydligt språk att han även som medioker insats ändå skulle ligga topp 5 i pop ranking med oss övriga där. Om han började fullt ut tillsammans med övriga i BOSS skulle inte många allianser kunna stoppa dom, och för en krigare som mig skulle det vara intressant att få se om det hade hänt :)
ture terror - Denna spelare måste bara nämnas oavsett om han är på en topp 10 lista eller inte, en av GP's smartaste spelare och värd sin vikt i guld! Under Beta tiden när vi fixade med underverken så blev jag många gånger helt tagen på hur en person kan göra sina beräkningar och förutspå vad som ska hända och vad som behövs göras. En person som bidrog till en av dom viktigaste faktorerna till att -NWO- över huvud taget vann den servern, hade inte TT (som vi kallade honom) gjort "sin magi" hade vi varit lite som ett gäng som fumlade runt i ett mörker, dock kan jag inte uttala mig nåt om händelser på Lambda servern om denna spelare, men håller han samma klass och nivå som på Beta ska man räkna med en nöt att knäcka; som man får ta till nästan övermänskliga metoder för att lyckas med. Ser inte fram emot den dagen det blir verklighet för mig, för då har jag nog mött min överman, men samtidigt en utmaning min krigar instinkt vill klara av att lösa.

*pust* undra om nån orkar läsa igenom allt detta :p med alla pauser av olika slag tog det mig många timmar att skriva detta :) Vill även tillägga att det finns många många fler spelare att nämna som är otroligt duktiga och en ren mardröm för fiender att möta eller som är underbara att ha vid sin sida. Kanske kommer en till lista med spelare som inte ligger i toppen en annan dag om jag orkar skriva det :)

pöss
 
Topp