Topp 10 spelare

DeletedUser2761

Guest
Har en liten fråga om listan. Hur kommer det sig att du och kalliok delar på alla rankingplatser?

Kan ju tillägga att alla allianser har ett toppskikt, men att det är den svagaste länken som får kedjan att brista så ska listan vara aktuell allians mässigt bör den göras för samtliga medlemmar i en allians och sen räkna ut snittet.

Men snyggt med en ny lista och du ger mig hopp om lite utmaning med din höga placering cassius.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tack för rättelsen, listan är nu korrigerad!

Utmaning och utmaning.. läste du inte vad jag skrev? Det måste ju vara nått fel på listan eftersom jag hamnar så högt upp! ;)
 

DeletedUser

Guest
Hade varit intressant om någon kände för en topp tio lista med kommentarer och tankar om spelarna, antingen den topp tio ovan, eller topp tio poängrank :)
 

DeletedUser2827

Guest
Kul att nån lägger ut en lista:), ända felen är väl att jag borde vara nr1 och tycker att sundin60 borde in då han började flera månader efter dom andra i toppen.
 

DeletedUser

Guest
Kul att nån lägger ut en lista:), ända felen är väl att jag borde vara nr1 och tycker att sundin60 borde in då han började flera månader efter dom andra i toppen.

novus man måste väl göra mer än deffa för att ligga i topp eller ?

sundin kommer nog in snart, om han inte väljer fel mål :)
 

DeletedUser2556

Guest
Hm om jag räknat rätt så skulle jag haft 0,8627. Alltså en 15:e plats på denna lista. :)
 

DeletedUser

Guest
Hm om jag räknat rätt så skulle jag haft 0,8627. Alltså en 15:e plats på denna lista. :)

Det stämmer säkert men eftersom han bara tog med de 30 bästa på poängranken så hamnade ju du utanför. Det gäller ju att hålla i sina städer också.
Om du hade följt din egna rekommendation på din profil så hade du säkert legat top 30 och kommit in på listan. ;)
För er som inte orkar kolla:
"Man ska inte gå på berg när det finns små sten." :p
 

DeletedUser2556

Guest
Ångrar mig inte soeren..
Om jag minns rätt så var du väll inte med i anfallen? Inget jag märkte av iaf. Men men. Jag kan väll förstå att du är lite gnällig när du själv bara har 2,703.

"Lämna sargen och kom in i matchen!":cool:
 

DeletedUser2556

Guest
Här kommer en lista med en del spelare som jag fått upp ögonen för. Dock inte alltid på det positiva hållet.

JanneE
En spelare som har stor respekt i mina ögon. En spelare som är otroligt bra på att anfalla! Tajmingen i anfallen är nästintill overkliga ibland.
Han verkar dock inte ha den arroganta stilen som en del spelare har utan är trevlig och verkar alltid ha glimten i ögat! Massor med positiva cred till dig! ;)
Får la se om jag får kriga ute på havet med dig någon gång.

Pappaman

Usch vad ska man säg. En bra grepo spelare kanske men av det jag har hört ett otroligt dåligt humör. Hehe går knappt att diskutera med dig har jag märkt. Men men. Sägs även att det var så att du gjorde så att den "riktiga" grundaren i axios slutade. Jag anklagar alltså inte dig utan bara påstår. Vet ej vad som är rätt eller fel i den frågan.

Intezture

Off, off och lite off till. En bra off spelare med 70% OFF känns det som. Ibland undrar man om du ens har deff städer? En bra grepo spelare utan tvekan men om du är trevlig osv vet jag inte. Tycker dock det är synd att du gömt dina bs. Dem var alltid lika roliga att sänka. :)

Zixten

Dem i BoSS verkar ju tycka om han som ledare men enligt mig är han arrogant och skyller bara ifrån sig. En av de få personerna som jag inte vill spela med i framtiden. (ganska säker på att du säger det samma om mig :D) Som grepo spelare är du duktig men tyvärr zixten. Inga cred till dig :/

Felix

Felix, min högra hand. Ett tips till alla. Lär känna denna killen. Bra, schysst och en jäkligt rolig kille att skypa med. En helt okej grepo spelare som med lite efarenhet och lust kan utamna på andra servrar. Även en spelare som gör allt för att rädda sina kompisars städer.

Cassius86

Vi började som små skitar som var irriterande för mostar. Idag står vi båda rätt högt upp i rankings listan. Ser dock ut som om du besegrar mig i kp och poäng :( Cassius är bara inte en mycket bra grepo spelare utan också en jäklig schysst spelare. Hoppas vi spelar tillsammans en hel server någon gång i framtiden.

MalinL

En trevlig tjej tycker jag. Cred till denna tjejen av en speciell andledning! Massa cred.

En bra grepospelare som jag hoppas har det bra IRL nu när hon är på semester.

wolfhoffman

En finne på röven för BoSS del. Eller vad säger ni? :p riktigt trevlig kille också dock:)

Liten så satan men bättre självförtroende än någon annan!
 
Topp