Topp 10 spelare

DeletedUser378

Guest
Här kan vi skriva in topp 10 spelarna och kommentera dem.

Diskutera, kommentera och så håller vi tråden "clean" och snyggt.

:cool:

Grundfrågor:

- Kommer de nuvarande topp 10 spelarna att bistå?
- Övriga spekulationer?


Med vänliga hälsningar
Lothoria
Support och Forumschef
Grepolis Team
 

DeletedUser2492

Guest
Jag tar mig friheten att gissa vilka som kommer toppa denna lista efter ett par veckor.

1. Toysan
Den som har mött denna spelare som fiende vet att det INTE är roligt, de som har spelat med honom vet att han är grym på allt han gör. Deff eller anfall - spelar ingen roll!

2. DYNAMITE=SwE=
Duktig spelare som kommer vara snabb på att plocka städer.

3. madeinsweden
Ung tjej som är den näst aggressivaste spelare jag mött/spelat med :)

4. Geletin
Kommer ligga topp 5 länge, hoppas att han står ut!

5. tallialli
Kommer vara topp 5, vet inte så mycket om denne spelare men aktiv och aggressiv

6. Capitano
Bra på allt kommer ligga högt i rank!

7. olofbeckling

samma här, bra på allt!

8. jaskomilla
Kommer ligga i topp, mycket bra spelare!

9. nitrum
Bra spelare, som man hellre har som vän.

10. WarChild-74
En spelare som jag tror kommer bli jobbig att ha som fiende!

Så här tror jag det ser ut i slutet av September, hur tror ni det ser ut?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1880

Guest
Många från piraterna, trevligt! Dock förvånad att jag inte är med även om jag inte kommer att ligga i topp om någon dag pga resa. ;)
 

DeletedUser

Guest
Fin lista.. om de håller sig i topp 10 elr inte kvittar. Finns dom i närheten av mig kommer mina styrkor krossa deras poäng ;) (vill skaffa mig lite fiender tidigt :cool:)
 

DeletedUser1880

Guest
Fin lista.. om de håller sig i topp 10 elr inte kvittar. Finns dom i närheten av mig kommer mina styrkor krossa deras poäng ;) (vill skaffa mig lite fiender tidigt :cool:)
Som en av dina närmaste grannar skulle jag vilja råda dig att ta det försiktigt med vad du häver ur dig... ;)
 

DeletedUser

Guest
Som en av dina närmaste grannar skulle jag vilja råda dig att ta det försiktigt med vad du häver ur dig... ;)
Som en av dina närmsta grannar listar jag dig som en av mina första offer =)!

Dock hittar jag inte dig på detta nick...
 

DeletedUser1880

Guest
Som en av dina närmsta grannar listar jag dig som en av mina första offer =)!
Varför ge dig på berg när det finns småsten? Men visst, du är välkommen att utamana mig. :)

Bäst att vi kastar oss tillbaka on-topic innan vi får någon över oss *host Loth *host.
 

DeletedUser

Guest
Hihihi! Jag gillar utmaningar. Varför ge sig på hjälplöst folk när man kan få redigt motstånd ;)

Kollade igenom listan och det var inte många kännda namn för min del.
Fick bläddra igenom till rank 50.. och där hittade jag 2 spelare som sticker ut.

Celle och madeinsweden är för tillfället de enda jag tror kan ta sig till toppen och hålla sig där ett tag. (av de jag hittade under top 50)
 

DeletedUser2492

Guest
Hihihi! Jag gillar utmaningar. Varför ge sig på hjälplöst folk när man kan få redigt motstånd ;)

Kollade igenom listan och det var inte många kännda namn för min del.
Fick bläddra igenom till rank 50.. och där hittade jag 2 spelare som sticker ut.
Celle och madeinsweden är för tillfället de enda jag tror kan ta sig till toppen och hålla sig där ett tag. (av de jag hittade under top 50)

Sant, de jag listade är säkert under top 50 :) Du verkar vara grym på spelet!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1880

Guest
Hihihi! Jag gillar utmaningar. Varför ge sig på hjälplöst folk när man kan få redigt motstånd ;)

Kollade igenom listan och det var inte många kännda namn för min del.
Fick bläddra igenom till rank 50.. och där hittade jag 2 spelare som sticker ut.

Celle och madeinsweden är för tillfället de enda jag tror kan ta sig till toppen och hålla sig där ett tag. (av de jag hittade under top 50)
Vet inte om jag missförstår dig, men menar du att spelare som DYNAMITE=SwE=, rubyman, Holios, Capitano m.fl. inte är kapabla att hålla sig i toppen. Tillåt mig att skratta åt din okunskap, haha!

Sen finns det många under nya nick, däribland undertecknad.
 

DeletedUser

Guest
Vet inte om jag missförstår dig, men menar du att spelare som DYNAMITE=SwE=, rubyman, Holios, Capitano m.fl. inte är kapabla att hålla sig i toppen. Tillåt mig att skratta åt din okunskap, haha!

Sen finns det många under nya nick, däribland undertecknad.


Därav "inte många kännda namn för min del"....

Läs.. tänk.. förstå.. skriv ;) ett gott råd

@Canton; Du får se tids nog vem som toppar anfalls och kämpar listorna ;)
 

DeletedUser2492

Guest
Kul att du är tillbaka med nytt nick ;) Jag vet nu vem du är :) Go for it!
 

DeletedUser994

Guest
Nu har man varit och festat ikväll så ligger lite efter men räkna inte bort mig än. Det ser ut att var ett starkt start fällt på denna världen med. Nu kör vi :D
 

DeletedUser678

Guest
Därav "inte många kännda namn för min del"....

Läs.. tänk.. förstå.. skriv ;) ett gott råd

@Canton; Du får se tids nog vem som toppar anfalls och kämpar listorna ;)


Skulle ju bli förvånad om det inte är Madeinsweden om hon spelar seriöst :)
 

DeletedUser1880

Guest
Därav "inte många kännda namn för min del"....

Läs.. tänk.. förstå.. skriv ;) ett gott råd

@Canton; Du får se tids nog vem som toppar anfalls och kämpar listorna ;)

Fastnade bara på att du skrev "Fick bläddra igenom till rank 50.. och där hittade jag 2 spelare som sticker ut.". :rolleyes:

Blir också förvånad om inte "Robin Hood" (gissa vem!) toppar anfallslistan. ;)
 

DeletedUser2503

Guest
Man får inte heller glömma Kung KG. Han kan nog bidra med en och annan poäng där uppe på anfallslistan :)
 

DeletedUser

Guest
Hihihi! Jag gillar utmaningar. Varför ge sig på hjälplöst folk när man kan få redigt motstånd ;)

Kollade igenom listan och det var inte många kännda namn för min del.
Fick bläddra igenom till rank 50.. och där hittade jag 2 spelare som sticker ut.

Celle och madeinsweden är för tillfället de enda jag tror kan ta sig till toppen och hålla sig där ett tag. (av de jag hittade under top 50)

Jag vet inte hur du räknar cassi men som jag ser det finns det ruskigt många spelare på den här servern som har potential att hålla sig i toppen, därtill finns det många gamla rävar under nytt nick =)
Jag tror detta kan bli en väldigt intressant server!
 

DeletedUser

Guest
Intressant läsning med dessa spekulationer om vilka spelare som senare kommer toppa diverse listor :)

Jag säger så här: Enligt mig handlar det inte om skills för att lyckas i GP eftersom det är så lätt att spela...;) Det är istället de spelare som orkar vara mest aktiva och spenderar mest guld som kommer ligga i toppen, som alltid...
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte hur du räknar cassi men som jag ser det finns det ruskigt många spelare på den här servern som har potential att hålla sig i toppen, därtill finns det många gamla rävar under nytt nick =)
Jag tror detta kan bli en väldigt intressant server!
Jag är en av de rävar hahahaha(hysteriskt skratt) :cool:
 
Topp