Topp 10 Spelare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
japp, UV förstörde massor med planer, krios hade fått det jobbigt framöver om annars, lite synd, för jag hade velat se hur ni hade hanterat det, nån som var med under planens uppbyggnad skulle ha gissat på att det hade varit nåt som blivit erat fall. men det får man inte veta längre.

till ZTS: hade krävts mindre spelare än du tror med att sänka 21000 birem ;) när jag sänkte som flest så landade jag runt 7000 sänkta birem helt ensam på bara nån timme, så det hade inte direkt stoppat oss om det var allt du hade att komma med.

Ja det var tråkigt. Gillar när det är action på G konstant.

Att er offensiv på något sätt skulle vara Krios fall är att ta i dock ;D
Vi hade kanske förlorat en del städer men det hade behövt en massa lyckade offensiver för att ni skulle få krios att falla.

I längden, OM ni hade lyckats med en massa offensiver i rad och tagit kontroll över hav 45 HELT så hade ni nått vår kärna och där hade det tagit stop.
Så krios hade aldrig fallit.
 

DeletedUser

Guest
sänkte du 7000 biremer på en timme i mars?

japp, UV förstörde massor med planer, krios hade fått det jobbigt framöver om annars, lite synd, för jag hade velat se hur ni hade hanterat det, nån som var med under planens uppbyggnad skulle ha gissat på att det hade varit nåt som blivit erat fall. men det får man inte veta längre.

till ZTS: hade krävts mindre spelare än du tror med att sänka 21000 birem ;) när jag sänkte som flest så landade jag runt 7000 sänkta birem helt ensam på bara nån timme, så det hade inte direkt stoppat oss om det var allt du hade att komma med.

lite som Fix nämnde... hade du kapacitet att sänka 7000 biremer på en timme i mars? på dina ca 30-40 städer eller vad du hade då... (eller vad hade du i mars?)

jag syftade på din mars 2011-kapacitet...
 

DeletedUser

Guest
lite som Fix nämnde... hade du kapacitet att sänka 7000 biremer på en timme i mars? på dina ca 30-40 städer eller vad du hade då... (eller vad hade du i mars?)

jag syftade på din mars 2011-kapacitet...

då låg jag på 4000 sänkta när jag drog alla BS på en stad, minns att jag tog en stad av en från 1337 som hade många birem och jag och en till sänkte alla dom, vilket var 4000 från mig. som sagt, det hade inte varit några problem som sagt.

@Cass: det hade varit mer psykologiskt än nåt annat, så därför trodde nån att det skulle bli erat fall, för att rensa er ur hav45 skulle krävas längre tid och mer kraft. och hade vi kommit så långt att vi tagit över era 600+ städer i hav45 så hade nog styrkan blivit så pass stor att ge oss på hav55/56/46 hade blivit lättare än med dagens siffror
 

DeletedUser

Guest
då låg jag på 4000 sänkta när jag drog alla BS på en stad, minns att jag tog en stad av en från 1337 som hade många birem och jag och en till sänkte alla dom, vilket var 4000 från mig. som sagt, det hade inte varit några problem som sagt.

@Cass: det hade varit mer psykologiskt än nåt annat, så därför trodde nån att det skulle bli erat fall, för att rensa er ur hav45 skulle krävas längre tid och mer kraft. och hade vi kommit så långt att vi tagit över era 600+ städer i hav45 så hade nog styrkan blivit så pass stor att ge oss på hav55/56/46 hade blivit lättare än med dagens siffror


Riktiga spelare bygger inte bara bs och ropar på hjälp så fort de blir anfallna
 

DeletedUser

Guest
Riktiga spelare bygger inte bara bs och ropar på hjälp så fort de blir anfallna

genom sig själv lär man känna andra! tycker inte du ska kasta stan i glashus. för du har ingen aning om alla anfall jag får på mig som jag deffar bort helt ensam. och du verkar inte ha nåt bättre för dig än att försöka provocera nåt på ett forum märker jag, ser att du försöker provocera mig i allt man skriver på forumet. du måste verkligen vara tok kär i mig alltså haha.
 

DeletedUser

Guest
då låg jag på 4000 sänkta när jag drog alla BS på en stad, minns att jag tog en stad av en från 1337 som hade många birem och jag och en till sänkte alla dom, vilket var 4000 från mig. som sagt, det hade inte varit några problem som sagt.

@Cass: det hade varit mer psykologiskt än nåt annat, så därför trodde nån att det skulle bli erat fall, för att rensa er ur hav45 skulle krävas längre tid och mer kraft. och hade vi kommit så långt att vi tagit över era 600+ städer i hav45 så hade nog styrkan blivit så pass stor att ge oss på hav55/56/46 hade blivit lättare än med dagens siffror

@m79

räknar du då in kanske 15-18 timmar restid med dina bs...(från din bas i h45 till min bas i sydöstra! hav 55...hade något på 56X x 57X eller 57X x 56X i koordinat på min ursprungsö och mitt kärnområde...minns inte riktigt...)
och att jag duckar lite bsrensar... gott och väl släpper ett och annat truppanfall så länge ks är safe... eftersom jag ändå inte har några marktrupper att skydda... och helt enkelt just sänker ks... som är lätt framräknat på restiderna... och i ditt fall på gränsen till om du ens skulle kunna erövra staden på 48 timmar i ks-resa...

för utan ks... ingen revolt... och utan revolt... varför ens vägga bs... ducka räcker... så... återigen... bryta igenom?
och 4000 bs... jo, 20 städer med 200 bs...

men lägg till ovan givna faktorer => ducka... och deffas av alliansen om det kommer massivt angrepp... (3-4 näraliggande med 40-50 städer med motsvarande deff...) lägg till lite stormar på havet under sådan restid... och iaf några flottor blir lite begränsade på resan... även om många av de 20 kommer fram utan storm... :)
 

DeletedUser

Guest
@m79

räknar du då in kanske 15-18 timmar restid med dina bs...(från din bas i h45 till min bas i sydöstra! hav 55...hade något på 56X x 57X eller 57X x 56X i koordinat på min ursprungsö och mitt kärnområde...minns inte riktigt...)
och att jag duckar lite bsrensar... gott och väl släpper ett och annat truppanfall så länge ks är safe... eftersom jag ändå inte har några marktrupper att skydda... och helt enkelt just sänker ks... som är lätt framräknat på restiderna... och i ditt fall på gränsen till om du ens skulle kunna erövra staden på 48 timmar i ks-resa...

för utan ks... ingen revolt... och utan revolt... varför ens vägga bs... ducka räcker... så... återigen... bryta igenom?
och 4000 bs... jo, 20 städer med 200 bs...

men lägg till ovan givna faktorer => ducka... och deffas av alliansen om det kommer massivt angrepp... (3-4 näraliggande med 40-50 städer med motsvarande deff...) lägg till lite stormar på havet under sådan restid... och iaf några flottor blir lite begränsade på resan... även om många av de 20 kommer fram utan storm... :)

först och främst så får man anpassa sina långa anfall om man nu ska skicka på så långa avstånd, vilket oftast bara är dumt, och om man skulle ge sig på din kärna så tvivlar jag på att man skulle börja anfalla den direkt, det är otroligt svårt att plocka städer på såna avstånd, det håller jag med om, men i diskussionen handlade det om såvida 21000 birem hade stått emot BS eller inte, vilket jag oxå svarade på. Men ska man nå din kärna hade man får bygga sig fram dit, det är det enda bra sättet. Men, jag har inte testat min strategi än på att plocka städer på långa avstånd och jag har ingen lust just nu att dela med mig av den ifall den skulle funka bra. så med den får jag återkomma.

Nu när du börjar söka uppmärksamhet på forumet så tycker jag det är skit tråkigt att du fegade ur och drog så man inte fick kriga mot dig och se om du var en sån duktig krigare som du vill få fram. Jag har mött många bra under dessa krig.
 

DeletedUser

Guest
genom sig själv lär man känna andra! tycker inte du ska kasta stan i glashus. för du har ingen aning om alla anfall jag får på mig som jag deffar bort helt ensam. och du verkar inte ha nåt bättre för dig än att försöka provocera nåt på ett forum märker jag, ser att du försöker provocera mig i allt man skriver på forumet. du måste verkligen vara tok kär i mig alltså haha.

Du trycker bara bs försök inte,på mig får man inte revolt som man får på dig genom slumpmässiga anfall där du luras att ducka förmodade bs anfall,samma sak med vildhussen ni har 24h på er att ducka med era bs men jag fick revolt (nollad mur)på alla slumpmässiga anfall som inte var rena bs fake.men kritiserar jag alla i din fd allians eller i fd nike? nej men jag kritiserar folk som har som enda mål att utnyttja andra för egen vinning även om de är i min egen allians som jag gjorde med en ledare på eta,jag gav mina städer till fienden och la ner där
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du trycker bara bs försök inte,på mig får man inte revolt som man får på dig genom slumpmässiga anfall där du luras att ducka förmodade bs anfall,samma sak med vildhussen ni har 24h på er att ducka med era bs men jag fick revolt (nollad mur)på alla slumpmässiga anfall som inte var rena bs fake.men kritiserar jag alla i din fd allians eller i fd nike? nej men jag kritiserar folk som har som enda mål att utnyttja andra för egen vinning även om de är i min egen allians som jag gjorde med en ledare på eta,jag gav mina städer till fienden och la ner där

haha nu får du allt kamma dig lite va, du har aldrig haft nån revolt i mina städer så försök inte komma med en massa falska påståenden (igen)
seriöst, har du inget vettigare att komma med en massa lögner gång på gång så kan du lika gärna lägga ner. du skapar inte den provoceringen du hoppas på iaf
 

DeletedUser

Guest
I rest my case...

först och främst så får man anpassa sina långa anfall om man nu ska skicka på så långa avstånd, vilket oftast bara är dumt,

I rest my case - tack för erkännandet :)

Det var precis detta som var min huvudpoäng...
varför ska jag slänga gödsel (krigspoäng) på en liten "skit-allians" i långtbortihavet på DUMMA ANFALL - när dom ligger för långt bort...

Jag upprepar... jag hade 3 IE-städer i hav 45... om jag minns rätt, 2 på en ö och 1 på en andra ö, kanske var det 3 på en ö och 1 på andr aön, max 4.

jag har 75 städer "långt bort" 3 städer "nära" - 3 städer mot en allians om 20 spelare... och kanske iaf 300-400 städer... väldigt "strategiskt framgångsrikt krig"?

Du slog äntligen huvudet på spiken - och gav svaret på varför Korinth stod emot 1337 - AVSTÅNDET - inget annat...
 

DeletedUser

Guest
I rest my case - tack för erkännandet :)

Det var precis detta som var min huvudpoäng...
varför ska jag slänga gödsel (krigspoäng) på en liten "skit-allians" i långtbortihavet på DUMMA ANFALL - när dom ligger för långt bort...

Jag upprepar... jag hade 3 IE-städer i hav 45... om jag minns rätt, 2 på en ö och 1 på en andra ö, kanske var det 3 på en ö och 1 på andr aön, max 4.

jag har 75 städer "långt bort" 3 städer "nära" - 3 städer mot en allians om 20 spelare... och kanske iaf 300-400 städer... väldigt "strategiskt framgångsrikt krig"?

Du slog äntligen huvudet på spiken - och gav svaret på varför Korinth stod emot 1337 - AVSTÅNDET - inget annat...

nja inte direkt, det fanns massa i 1337 i hav45 som vi plockade städer ifrån hela tiden, bilden var att vi kanske tog 200 städer av er, ni tog max 10st av oss under det kriget, så ni hade städer bland oss redan från början. men ni klarade inte av oss pga vi körde över er helt och hållet, finns massa taktiker man kan ta till om det är långa avstånd men det finns städer i närheten. det enda man ser i dina inlägg är hur du försöker slingra dig undan saker, men alla som spelar och läser detta forum vet redan vad som hände så det är bara bortkastad tid att försöka snacka med nån som har för höga tankar om sig själv.
sen med att ta dina städer i hav55 och att ni skulle ta av oss är en ganska viktig detalj som skiljer, vi hade inga städer där, det hade ni i hav45.
så lik bild men ändå så olik!
hur du än vänder och vrider på saker så kommer du alltid att vara en feg spelare som drog när det blev lite hett om öronen och du kan komma med hur långa inlägg du vill och försöka bortförklara det, men det förändrar inget iaf. hade du stannat kvar och lirat vidare så hade det oxå lett till att du blivit överkörd, det vet alla som var aktiv då, även du. har sett dessa scenarior förr på andra spel när nån agerat precis som du med sån attityd, då har folk slutit upp, vänner som fiender och krossat den spelaren en gång för alla och personen har fått ångra att den hade just den attityden, sen efter den personen var borta tog dom nästa person som stod bakom den personen osv. men men, det är nåt helt annat.

hur som helst, du platsar verkligen inte på min top 10 lista för du är för feg för det i mina ögon, hade du stannat kvar och man fått se vad du verkligen går för så kanske.
 

DeletedUser

Guest
Tillbaka till ämnet, tänkte ge mig på ett försök att göra en Topp 10 spelare.


1.Micke79an - Dom som spelat med honom vet varför han förtjänar att ligga högst upp på listan, ligger högst upp på off-ranken vilket väger tungt i min bok. Är en mycket skicklig ledare som både vet vad han snackar om rent taktiskt men är även en sann diplomat och kan lösa alla sorters konflikter som blossar upp inom en allians.

2.Silverfox - En sann eldsjäl, kan vara den vettigaste spelaren på hela severn och en sann militärtaktiker. Passar som handen i handsken i sin ledarroll och utan honom (och Agne) så hade Nike och NWO aldrig fått den framgången som dom haft. Hård men rättvis.

3.Agne - Har enligt min uppfattning aldrig synts och hörts lika mycket som SF men är för den sakens skull inte en sämre ledare. Hans storlek och offensiva kapacitet är det få som kommer upp till och han vet hur man använder sina trupper. En mycket intelligent man som har en förmåga att höja moralen oerhört för hans medspelare.

4.Guyen - Är lite av en ensamvarg men oerhört skicklig, har han ställt in sitt sikte på dig så kan jag bara beklaga. Kan vara en aning hård i sina uttalanden från tid till tid men väger upp det med hästlängder i sin kompetens och eftersom han är en så pass vettig människa så gör det inget om han brusar upp sig ibland eftersom han kommer till insikt på egen hand.

5.Cassiatori - Spelade tillsammans ett tag på Zeta och fick veta att han inte bara är duktig (kolla off-rank) utan även väldigt ödmjuk, vi har alltid kunnat hålla en trevlig ton när vi pratat och personligen skulle jag i hjältevärlden eller någon annan server spela i samma allians ännu en gång.

6.Vildhussen - Det är få personer som lägger ner lika mycket tid på att analysera sina fiender som denna man, tack vara honom så har vi ett brett register med all tänkbar info om våra fiender. Jag kan bara säga synd för alla andra allianser då alla behöver en person som sysslar med denna otacksamma uppgift, dessutom så gör han det med ett leende på läpparna och är alltid trevlig och diplomatisk mot sina medspelare, Vildhussens och Mickes BS-hets är det nog många fiender som fortfarande minns.

7.Ture Terror - Har egentligen inte så stor erfarenhet av denna spelare, men dom jag pratat med har goda minnen av denna strateg, drar ett stort lass inom vår allians och är oerhört duktig på det han gör. Han har tydligen erfarenhet av strategi/taktik sen tidigare och det märks.

8.XXL Bullen, Petrus, Ghanha, Spaceball - Kan inte riktigt särskilja dessa spelare, det enda jag vet är att dom alla är ena riktiga krigare och dom tillsammans med några fler såklart utgör ryggraden i NWO, blodtörstiga är ett bra sammanfattningsnamn för dessa.

9.Wolfhoffman - Enligt mig den näst bästa spelaren i Krios som fortfarande spelar (finns folk som har bättre insyn än jag i denna allians), men utifrån min synvinkel så förtjänar han en plats på listan. Alla som försökt ta en stad av Wolf vet att det krävs oerhörd planering och uppslutning, han är dessutom nästan alltid online så att smyga sig på honom är nästintill omöjligt.

10.-NWO- - Ja, jag vet att det är en allians, men jag vill lyfta fram allihop eftersom ni gör ett så jä*la bra jobb allihop och utan varje enskild spelare som är med så skulle vi inte vara i ledning och ha ett oerhört bra grepp om att vinna servern även om vi måste ligga i då Krios inte är helt ofarliga.



Det finns många spelare som platsar på denna lista och om det är någon som känner sig sviken eller ledsen, var inte det. Jag har tagit med dom spelare som har betytt mest för mig och jag har inte erfarenhet av alla på denna server så det finns säkert spelare som både är "bättre" och mer värda en plats på denna lista, men så här ser min lista ut och gillar du den inte så tänker inte jag stoppa dig ifrån att göra en egen ;)


Over and Out
 

DeletedUser

Guest
Tillbaka till ämnet, tänkte ge mig på ett försök att göra en Topp 10 spelare.


1.Micke79an - Dom som spelat med honom vet varför han förtjänar att ligga högst upp på listan, ligger högst upp på off-ranken vilket väger tungt i min bok. Är en mycket skicklig ledare som både vet vad han snackar om rent taktiskt men är även en sann diplomat och kan lösa alla sorters konflikter som blossar upp inom en allians.

2.Silverfox - En sann eldsjäl, kan vara den vettigaste spelaren på hela severn och en sann militärtaktiker. Passar som handen i handsken i sin ledarroll och utan honom (och Agne) så hade Nike och NWO aldrig fått den framgången som dom haft. Hård men rättvis.

3.Agne - Har enligt min uppfattning aldrig synts och hörts lika mycket som SF men är för den sakens skull inte en sämre ledare. Hans storlek och offensiva kapacitet är det få som kommer upp till och han vet hur man använder sina trupper. En mycket intelligent man som har en förmåga att höja moralen oerhört för hans medspelare.

4.Guyen - Är lite av en ensamvarg men oerhört skicklig, har han ställt in sitt sikte på dig så kan jag bara beklaga. Kan vara en aning hård i sina uttalanden från tid till tid men väger upp det med hästlängder i sin kompetens och eftersom han är en så pass vettig människa så gör det inget om han brusar upp sig ibland eftersom han kommer till insikt på egen hand.

5.Cassiatori - Spelade tillsammans ett tag på Zeta och fick veta att han inte bara är duktig (kolla off-rank) utan även väldigt ödmjuk, vi har alltid kunnat hålla en trevlig ton när vi pratat och personligen skulle jag i hjältevärlden eller någon annan server spela i samma allians ännu en gång.

6.Vildhussen - Det är få personer som lägger ner lika mycket tid på att analysera sina fiender som denna man, tack vara honom så har vi ett brett register med all tänkbar info om våra fiender. Jag kan bara säga synd för alla andra allianser då alla behöver en person som sysslar med denna otacksamma uppgift, dessutom så gör han det med ett leende på läpparna och är alltid trevlig och diplomatisk mot sina medspelare, Vildhussens och Mickes BS-hets är det nog många fiender som fortfarande minns.

7.Ture Terror - Har egentligen inte så stor erfarenhet av denna spelare, men dom jag pratat med har goda minnen av denna strateg, drar ett stort lass inom vår allians och är oerhört duktig på det han gör. Han har tydligen erfarenhet av strategi/taktik sen tidigare och det märks.

8.XXL Bullen, Petrus, Ghanha, Spaceball - Kan inte riktigt särskilja dessa spelare, det enda jag vet är att dom alla är ena riktiga krigare och dom tillsammans med några fler såklart utgör ryggraden i NWO, blodtörstiga är ett bra sammanfattningsnamn för dessa.

9.Wolfhoffman - Enligt mig den näst bästa spelaren i Krios som fortfarande spelar (finns folk som har bättre insyn än jag i denna allians), men utifrån min synvinkel så förtjänar han en plats på listan. Alla som försökt ta en stad av Wolf vet att det krävs oerhörd planering och uppslutning, han är dessutom nästan alltid online så att smyga sig på honom är nästintill omöjligt.

10.-NWO- - Ja, jag vet att det är en allians, men jag vill lyfta fram allihop eftersom ni gör ett så jä*la bra jobb allihop och utan varje enskild spelare som är med så skulle vi inte vara i ledning och ha ett oerhört bra grepp om att vinna servern även om vi måste ligga i då Krios inte är helt ofarliga.



Det finns många spelare som platsar på denna lista och om det är någon som känner sig sviken eller ledsen, var inte det. Jag har tagit med dom spelare som har betytt mest för mig och jag har inte erfarenhet av alla på denna server så det finns säkert spelare som både är "bättre" och mer värda en plats på denna lista, men så här ser min lista ut och gillar du den inte så tänker inte jag stoppa dig ifrån att göra en egen ;)


Over and Out

Instämmer med quazi
men vill ändra några saker, har tyvärr ingen erfarenhet av Guyen så jag vill hellre ha Bythnof där, en av dom bästa spelarna jag mött i att behålla städer, fick kämpa rejält för att ta städer av denna spelare och fick tänka helt om många gånger innan det gick vägen.

och ist för mig själv på första plats hade jag velat ta med några gamla krigare i Korinth som gjorde många omöjliga saker möjliga, det är berniemannen och pyrus. utan dessa två grymma taktiker så skulle inte Korinth lyckats så bra som vi gjort framförallt i kriget mot 1337.

samt mforss, som var min vänsterhand under en lång tid och hade mängder med kunskap och var en otroligt bra diplomat när det körde ihop sig nånstans :)

finns många namn man vill lyfta fram för allt dom åstadkommit genom alla dessa krig och spelande. men valde ut några nu som satt sin prägel lite extra hos mig.
 

DeletedUser

Guest
Instämmer med quazi
men vill ändra några saker, har tyvärr ingen erfarenhet av Guyen så jag vill hellre ha Bythnof där, en av dom bästa spelarna jag mött i att behålla städer, fick kämpa rejält för att ta städer av denna spelare och fick tänka helt om många gånger innan det gick vägen.

och ist för mig själv på första plats hade jag velat ta med några gamla krigare i Korinth som gjorde många omöjliga saker möjliga, det är berniemannen och pyrus. utan dessa två grymma taktiker så skulle inte Korinth lyckats så bra som vi gjort framförallt i kriget mot 1337.

samt mforss, som var min vänsterhand under en lång tid och hade mängder med kunskap och var en otroligt bra diplomat när det körde ihop sig nånstans :)

finns många namn man vill lyfta fram för allt dom åstadkommit genom alla dessa krig och spelande. men valde ut några nu som satt sin prägel lite extra hos mig.


Ja du får ändra hur mkt du vill Micke ;) Detta var min personliga lista över dom spelare som jag sätter stort värde på. Skulle vilja slänga in Klims, DES, Darandie och Vinderalf också, sen handlade min lista om spelare som fortfarande spelar, annars hade jag haft med lite andra namn än dom som fanns.

Gör dig en egen lista med motivering om du orkar. Är alltid kul att läsa andra människors erfarenheter! =)

Jag varnar dig dock, det är rätt jobbigt ;) haha
 

DeletedUser

Guest
Ser att ni fortfarande håller på med Beta.
Någon, med ip 82.197.247.250 försökte hacka mitt forum konto så kikade in här.

Roligt att se att era listor förändras så snabbt.
 

DeletedUser

Guest
Ser att ni fortfarande håller på med Beta.
Någon, med ip 82.197.247.250 försökte hacka mitt forum konto så kikade in här.

Roligt att se att era listor förändras så snabbt.

PING 82.197.247.250 (82.197.247.250) 56(84) bytes of data.

--- 82.197.247.250 ping statistics ---
4 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 2999ms

network:Street-Address:5050 Blue Lake Drive
network:City:Boca Raton
network:State:FL
network:postal-Code:33431

ingen där
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1. vildhussen - Min högra hand sen han joinade Korinth och med sin förmåga att hitta svagheter i fiender och komma fram med grejer som får en annan att tappa hakan många gånger. Jag är extremt glad och ärad att fått haft denna man vid min sida, och Korinth/-NWO- hade inte varit detsamma utan honom!

2. mforss - Min vänsterhand under en lång tid och hade mängder med kunskap och var en otroligt bra diplomat när det körde ihop sig nånstans. Otroligt ödmjuk och glad person som har lärt mig massor i Grepolis.

3. Wolfhoffman - Den bästa i krios helt klart, en person jag haft kontakt med sen Elite gick in i krios och trevligare person får man leta efter. Och bland dom svåraste personerna vi i Korinth stött på att ta städer av, hans förmåga att deffa och punkt deffa är det inte många som slår, hade det funnits en tävling i att deffa bort KS i vårat krig så hade den mannen vunnit den stort. En spark i arslet borde du fått wolfen (skoja) haha

4. Bythnof - Jag fick respekt för denna spelare när jag höll på och kämpa med att ta städer utav honom länge och väl, det var först när jag tillslut lyckades gömma KS bland alla BS anfall och det såg ut som det kom KS efter alla dom som jag lyckades! En mycket duktig deffare som har min respekt!

5. Cassiatori - En till duktig spelare i krios, har inte fått känna på han fullt ut i att ta nån stad men vi har haft många roliga PM och man har garvat så man hoppat på stolen många gånger åt hans sköna humor. Och han verkar ha sjukt mycket tålamod, för så jävla många jordbävningar som jag bombat honom med så kan man tro att han skulle ha flippat för länge sen, men icke :)

6. Silverfox - Av den korta stunden jag fått jobba sida vid sida med denna man så har man oxå fått lära känna en person som jobbar nästan dygnet runt med Grepolis och har alltid stenkoll på allt, är det nåt han ser som är lite oklart så spenderar han 20 timmar i sträck om det skulle behövas för att lösa/lära sig det. En sann ledare på sin rätta plats :)

7. Ture Terror - Han är en person som jag aldrig sett till före -NWO-, men nu har man fått se han och hur han sliter bokstavligt talat med det han får som uppgift! Kämpar på så en annan blir otroligt imponerad och det är samma med han, stenkoll på det mesta! Härligt att se :)

8. Fuvvan och EssetOne - När ni fick uppgiften att börja leda Korinth Base så var det otroligt många som sa att vi är idioter som ger er den möjligheten och skyddet hos oss. Men jag hade en magkänsla att det kunde bli nåt bra av det, vilket det oxå blev, ni fick en nästintill omöjlig uppgift som ni fixade galant och hela Korinth såg ert arbete och såg att alla andra som varnat oss hade fel. EssetOne speciellt som har varit ett av dom stora målen för krios och EssetOne har lyckats mycket bra, och båda är förbannat bra ledare och strateger! :)

9. PAX1 - Den mannen är som en levande alarmklocka, han har EWS:er överallt och många gånger tack vare honom så har krios inte klarat av att plocka städer från oss. Jag är mycket imponerad att han klarar av att ha den kollen och orka ha så många EWS:er som han måste haft :)

10. Romu - En spelare som är rätt tyst av sig men gör det han ska och jag minns speciellt när han blev av med en stad till keek i krios när han hade åkt på semester, när han kom tillbaka tog han tillbaka den staden och 7st till på bara några timmar. Blev lite som ett budskap till krios "tar ni en stad av mig så tar jag tillbaka den, plus 7st till som ränta!" Det tyckte jag var humor.

11>. Det är många spelare som man spelat ihop med eller mött som inte längre spelar som satt sin prägel lite extra hos mig som jag har respekt för.
Det är:
pyrus - Tillsammans med berniemannen var dessa två som magiker med offensiver.
bernimannen - upphovsmakaren till Korinth's anfallssystem
Airam - Den absolut trevligaste diplomat jag mött
Zezzyne - Höll ordning på alla oss i forumet
Carmaby - Korinth's deff expert!
Zardo - IAoG's fruktan
Heat - Utan den fienden så hade inte Korinth varit så välorganiserade i alla sina anfall
Coffe79 - En otroligt trevlig person som är bland dom bästa ledare jag mött
Phenomena - Jag och han grundade Korinth
Quibelle - En från 1337 som jag hade ett helvete med och plocka en stad av :D
smackz, Bakis, Demic och Leica - Krigare från gamla Korinth som inte många fiender klarade av
 

DeletedUser1724

Guest
Så som jag ser det TF så är detta Micke's personliga åsikt och därför kan den inte vara fel eller är du bara sur för att han inte tog med dig på sin kärlekslista? :)

Du kan få vara med på min om du betalar.

<3
 

DeletedUser2110

Guest
Mycket trevlig läsning, även om jag nu inte spelar kvar på Beta så finns det ett par som man känner igen :)



Keep it up!

Mvh Nenzam1
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp