Topp 10 Spelare

DeletedUser4

Guest
Här kan vi skriva in topp 10 spelarna och kommentera dem.

Diskutera, kommentera och så håller vi tråden "clean" och snyggt.

:cool:

Grundfrågor:

- Kommer de nuvarande topp 10 spelarna att bistå?
- Eventuella sammanslagningar?
- Övriga spekulationer?
 

DeletedUser

Guest
Den här Nuskei ja han är för 17on en duracell han slutar aldrig spela!

o så skriver han så bra vitsar i alliansforumet så det är aldrig tråkigt att läsa vad som står där!


Min röst går till den där duracell Nuskei



heheehheheheehhheeh
 

DeletedUser914

Guest
Kan väl bryta tystnaden här och skriva

1 De Flava - 1451 - The Jupiters - Sett spela på andra världar och han är en bra taktiker och en offensiv spelare
2 folkabo - 1382 - Familjen - Vet inte vem detta är
3 SvarteVargen - 1346 - Atlantis - Om de är killen från heretics på beta så är det en grym spelare och lär va i toppen länge, tills han tröttnar
4 Stormus - 1344 - Templar of Honor - Ingen anning om vem denna spelaren är heller
5 Dream Worker - 1313 - Spartans from HELL - Vet inte vem spelaren är men alliansen är väl från alfa?! Spelar du där så :) annars gillar jag inte de som fejkar såhär
6 Shingzu - 1298 - The League of Wolves - Sett på nån mer världar med i toppen, vet inget annars
7 cinaed - 1269 - Drakens Rike - Har ingen anning om vem du är
8 mitchum - 1250 - The League of Wolves - Flera världar jag sett denna spelaren få en snabb start, vet dock inget om hur han/hon är annars : )
9 hans8 - 1247 - Spartans from HELL - Vet inte vem spelaren är men alliansen är väl från alfa?! Spelar du där så :) annars gillar jag inte de som fejkar såhär
10 landor - 1196 - Spartans from HELL - Vet inte vem spelaren är men alliansen är väl från alfa?! Spelar du där så :) annars gillar jag inte de som fejkar såhär
 

DeletedUser

Guest
Kan väl bryta tystnaden här och skriva

1 De Flava - 1451 - The Jupiters - Sett spela på andra världar och han är en bra taktiker och en offensiv spelare
2 folkabo - 1382 - Familjen - Vet inte vem detta är
3 SvarteVargen - 1346 - Atlantis - Om de är killen från heretics på beta så är det en grym spelare och lär va i toppen länge, tills han tröttnar
4 Stormus - 1344 - Templar of Honor - Ingen anning om vem denna spelaren är heller
5 Dream Worker - 1313 - Spartans from HELL - Vet inte vem spelaren är men alliansen är väl från alfa?! Spelar du där så :) annars gillar jag inte de som fejkar såhär
6 Shingzu - 1298 - The League of Wolves - Sett på nån mer världar med i toppen, vet inget annars
7 cinaed - 1269 - Drakens Rike - Har ingen anning om vem du är
8 mitchum - 1250 - The League of Wolves - Flera världar jag sett denna spelaren få en snabb start, vet dock inget om hur han/hon är annars : )
9 hans8 - 1247 - Spartans from HELL - Vet inte vem spelaren är men alliansen är väl från alfa?! Spelar du där så :) annars gillar jag inte de som fejkar såhär
10 landor - 1196 - Spartans from HELL - Vet inte vem spelaren är men alliansen är väl från alfa?! Spelar du där så :) annars gillar jag inte de som fejkar såhär

= Premium allihopa?
 

DeletedUser

Guest
Håller med utan guld är de jobbigt men man slutar aldrig kämpa ;)!

Du var killen som var med i Herectis på Beta förut va? Minns namnet.
 

DeletedUser1738

Guest
Kan väl bryta tystnaden här och skriva

1 De Flava - 1451 - The Jupiters - Sett spela på andra världar och han är en bra taktiker och en offensiv spelare
2 folkabo - 1382 - Familjen - Vet inte vem detta är
3 SvarteVargen - 1346 - Atlantis - Om de är killen från heretics på beta så är det en grym spelare och lär va i toppen länge, tills han tröttnar
4 Stormus - 1344 - Templar of Honor - Ingen anning om vem denna spelaren är heller
5 Dream Worker - 1313 - Spartans from HELL - Vet inte vem spelaren är men alliansen är väl från alfa?! Spelar du där så :) annars gillar jag inte de som fejkar såhär
6 Shingzu - 1298 - The League of Wolves - Sett på nån mer världar med i toppen, vet inget annars
7 cinaed - 1269 - Drakens Rike - Har ingen anning om vem du är
8 mitchum - 1250 - The League of Wolves - Flera världar jag sett denna spelaren få en snabb start, vet dock inget om hur han/hon är annars : )
9 hans8 - 1247 - Spartans from HELL - Vet inte vem spelaren är men alliansen är väl från alfa?! Spelar du där så :) annars gillar jag inte de som fejkar såhär
10 landor - 1196 - Spartans from HELL - Vet inte vem spelaren är men alliansen är väl från alfa?! Spelar du där så :) annars gillar jag inte de som fejkar såhär

Hur menar du med att jag,hans och Landor fejkar egentligen ?
 

DeletedUser1738

Guest
Jag är inte från alfa börja spela här någon dag innan epsi kom, Jag gick med denna alliansen för den har potential inte för den är stor på en helt annan värld, ;) , Men jag/vi fejkar inget pga det? :cool:
 

DeletedUser916

Guest
fejk

Tror inte någon kräver att man har samma spelare på alla servrar. Det viktiga är väll att det är ok med killarna på alfan att ni använder samma namn?
Tror att gaffel skulle vidta åtgärder om några skulle försöka sig på en namnkapning av en stor allians.
 

DeletedUser

Guest
Tror inte någon kräver att man har samma spelare på alla servrar. Det viktiga är väll att det är ok med killarna på alfan att ni använder samma namn?
Tror att gaffel skulle vidta åtgärder om några skulle försöka sig på en namnkapning av en stor allians.

Det har alla gjort på denna värld. Man har ingen egen fantasi utan måste sno namn istället.
 

DeletedUser

Guest
Ja vårt namn är iaf lagomt udda, Gemini Virtus vet jag inte av att någon annan har använt ;)
 

DeletedUser285

Guest
Känns ju jävligt. skumt att göra en top tio lista baserat på poäng efter ungefär en dag..

Kom tillbaka om en månad ist..
 

DeletedUser

Guest
Ja men nu vill vi ha ngt att prata om tills dess.

Personligen så tycker jag att det är skönt att De flava har sjunkit i ranking, så att han inte dissar milstoplarna längre ;)
 

DeletedUser285

Guest
Ja men nu vill vi ha ngt att prata om tills dess.

Personligen så tycker jag att det är skönt att De flava har sjunkit i ranking, så att han inte dissar milstoplarna längre ;)

Det är ju killen som alltid är högt upp i början med efter 1månad är han borta.. :D
 

DeletedUser

Guest
Ligger säkert nåt i vad du säger ^.^ återstår bara att se!
 

DeletedUser

Guest
de menar att ni sköll vårat namn och tror ni skall få saker grattis för de :)


dock tror jag de som skapat den är från alfa, och med i SfH. vet jag inget vilka exakt då jag inte spelar här ;)


haha igentligen spelar de ingen roll för varje värld är en ny och man kan bli kompisar med Fiender från tidiagare världar och så vidare :)

Lev väll :cool:
 

DeletedUser4

Guest
Spelare på Epsilon.

Nu är det dags för en uppdatering av Topp 10.

Vilka är det? Vad tror du om dem? Vad kommer hända?
 
Topp