Topp 10 allianser

DeletedUser

Guest
Och det vet du menar du? Tror du inte folket i alliansen som det viskas så mycket om vet bättre än någon som inte vet ett dugg?
 

DeletedUser1742

Guest
Och det vet du menar du? Tror du inte folket i alliansen som det viskas så mycket om vet bättre än någon som inte vet ett dugg?

Uppenbarligen inte.?

Jag har säkra kort. Det är en fd avstäng spelare från Beta, som blev avstängd för att han hade hotat någon irl.
Vid flera frågor så är " AA " Absolut en allians att räkna med. eftersom jag har själv suttit i ledningen med dessa, dom är ruggigt trevliga ( OFTAST ) grymma på offensiver och vet vad dom gör.

Finns det fortfarande oklarheter om vilka dom är, och ni kanske vill ha NAMN så kan jag outa dom. inga problem.
men tror det räcker med att dom är från Beta, och är ett bra gäng
 

DeletedUser

Guest
Det skulle varit intressant att få veta mer om dessa säkra kort du nämner, för du verkar blanda ihop dessa med några andra, dom som sitter i ledningen i Amatörerna spelar grepolis för första gången! Påstår du nåt annat kan man börja undra om varför du anklagar några spelare hela tiden som du gör? Dags att kolla upp dina källor lite extra mycket för det börjar bli löjligt med att titta in på det här forumet och se en helt okänd person anklagar en allians för det ena och det andra hela tiden. Och det finns tydligen en massa oklarheter med vilka alla är, för ingen av oss vet vem Du är!
 

DeletedUser378

Guest
Vill att ni släpper den här diskussionen nu.
Önskar ni föra en diskussion helt inriktad på vissa spelare i en allians är ni välkomna att nyttja politik och propaganda sektionen på forumet.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser

Guest
Hej igen! nu skulle det vara kul med en ny lista igen=) ser ut som mkt har hänt! sedan sista listan=)

//Gold
 

DeletedUser2861

Guest
Här är min syn på servern


1 Solexus Antal städer > 1700
Serverns ständiga 1:a som fortsätter växa genom att utan samvete plocka städer av små allianser. När ska ni inse att det som gör spelet kul är när jämbördiga allianser krigar så det krävs skicklighet för att ta städer?
För era medlemmar som har lite heder och kanske vill lämna gissar jag att det är lite som "Hotel California" you can check in any time you like but you can never leave, då blir ni raderade. Ingen heder och respekt här inte.

2 Atlas Antal städer 1,000
En av få allianser som storleksmässigt har en chans att överhuvudtaget ge Solexus en match. Men läget är kanske inte det bästa. Kämpar på under en trevlig ledning.

3 Hammer of Nobel Antal städer 900
Resultatet av diverse sammanslagningar som säkert skulle kunna skapa större jämvikt på servern om de inte valt att gå i "stormaktens" ledband.

4 Gröngölingarna Antal städer 900
En mycket trevlig allians som sakta kämpar sig uppåt.

5 Ragnarök Antal städer 800
En allians med spelare som är kapabla för stordåd om de kör på full styrka men jag gissar att de har fokus på annat håll och därför valt att lägga sig trygga i stormaktens skugga.

6 A verbis ad verbera Antal städer 800
Kämpar på tappert i motvind. Häng i, en dag vänder vinden.

7 Interference Antal städer 700
Eftersom det är min allians säger jag inte så mkt mer än att jag vill ge alla heder åt er alla som orkar kämpa på trots all otur vi haft på vägen. En dag kommer det att vända för oss oxå.

8 Anonyma Amatörer Antal städer 600
Liten men naggande god. Har spelskickligheten för att ge "stormakten" en match men tyvärr är läget inte det bästa för det. Kanske är som i reklamen, plötsligt händer det.

9 -Nyx- Antal städer 400
Ännu en liten allians som sliter i motvind. Häng i, en dag vänder det.


10 Potatisens återkomst Antal städer 300
Sist på listan. Men jag gissar att det inte kommer att vara så för all framtid. Krigskapaciteten finns där om aktiviteten finns.
 

DeletedUser

Guest
En topp 10 lista från mig med ganska mycket negativt även, inte bara positivt!

1 Solexus
En allians som i huvudsak ger sig på svagare allianser och verkar endast våga ta en spelare i taget, långt ifrån respekt från mig. Ser även attityden "vi är bäst, ingen kan ta oss!" Varför inte testa bryta lite IAP och kriga mot fler allianser som kan nå er? Tror vi alla vet svaret på det, ni kommer åka på pisk om ni gjorde det!

2 Atlas
Här är det en allians som drar in alla möjliga spelare och allianser, hur många består dessa av nu tro 4, 5 olika allianser? Hur som helst, med en ledning som till en början har en trevlig ton ändras den drastiskt om man inte håller med eller går med på deras krav, tvingar spelare i sina egna allianser att ge upp sina städer för sina ledare, en allians enligt mig inte ens kan hålla IAP som bestäms (Vi har alla sett bevisen) Och dom kan inte kriga mot en större allians utan att ha stöd från Anonyma Amatörerna, först var det Interference och -Nyx-, Nu är det Solexus och Ragnarök. Vad säger inte det om dessa? Ledningen påminner om ett dagis, lite motstånd och "du är dum, Dum, DUUM!!" Och sen försöker dessa även att sprida falsk propaganda i tro om att rädda sitt anseende. Enligt mig finns det inget positivt att säga om dessa när man sett hur det ligger till under ytan

3 Hammer of Nobel
Klarar sig inte utan pappa Solexus

4 Gröngölingarna
En allians som inte ger mycket väsen av sig, verkar ge Ragnarök en match

5 Ragnarök
En allians som verkar sitta i gammalt groll, men förövrigt har jag ingen större uppfattning om dessa, verkar kunna kriga på bra av det vi sett.

6 A verbis ad verbera
En allians som fått ta ett tungt lass i kriget mot Solexus med underhuggare, drabbats av lite personliga saker och tappat bra spelare, varav en svikare!

7 Interference
Drabbats av tunga internerövringar och stannat av en smula i sitt krigande, får hoppas det blir bättre med det snart

8 Anonyma Amatörer
Ingen direkt uppfattning om dessa. Ser ut att ge Atlas en bra match med flera tagna städer från dessa.

9 -Nyx-
Denna allians har fått ta en stor smäll från Solexus med alla stöd allianser, dom började söka sig till nya jaktmarker i söder men det visade sig ha några fula fiskar bland sig som inte kunde vara lojal mot sin allians, tråkigt enligt mig med svikare, men Nyx i sig är en bra allians av det jag sett.

10 Potatisens återkomst
Om denna allians bytte diplomat kunde dom få en helt annan bild gentemot andra allianser, att ha en diplomat som kör med hot och förolämpningar vid diverse förhandlingar är absurt, att dessa inte inser detta själv är också en spegling till vad man anser om resten, inget positivt. Och Atlas lilla knähund allians, säger Atlas hoppa så frågar dessa hur högt!
 

DeletedUser

Guest
Negativa listor ovan, jag väljer att hålla mig lite mer neutral.

Detta är en lista från mitt perspektiv.

1 Solexus
Min egen allians så jag väljer att inte kommentera den så mycket. Vi är ett kul och hjälpsamt gäng som kämpar på under en mycket kompetent ledning.

2 Atlas
Vuxit sig stora genom ett antal sammanslagningar, det ska bli kul att se vad som händer när vi kommer närmare varandra på kartan. Kapaciteten finns där om de spelar ihop sig!

3 Hammer of Nobel
I princip samma som ovan, mycket trevliga och kompetenta.

4 Gröngölingarna
En trevlig allians med trevliga spelare som växer lite vid sidan av i ”lugn och ro”. Kul gäng att munhuggas med ;)

5 Ragnarök
En allians som fick ta mycket stryk av A verbis ad verbera i början av servern. Har återhämtat sig bra och kommer troligen klättra i listan då alliansen har många mycket kompetenta spelare.

6 A verbis ad verbera
Roliga att kriga mot och de jag har haft kontakt med har varit trevliga och roliga att ”slänga käft” med. Har haft några tunga tapp av spelare, men kommer säkert igen.

7 Interference
Jag har inte haft något med dessa att göra – ännu. Inte mer än att man lite smått roat läser åsikterna om oss i Solexus här i forumet.
Men det finns ju namn man känner igen så kapaciteten finns där om de fokuserar på att kriga i spelet istället för i forumet.

8 Anonyma Amatörer
Vad man hört så är detta ett gäng ”gamla” spelare med nya nick, så jag antar att kapaciteten finns där, ligger lite långt bort för min del, men sånt kan ju ändra sig fort.

9 Potatisens återkomst
Ännu en allians jag inte haft så mycket kontakt med ännu, men det kommer antagligen.

10 Atlas 2
Akademi till Atlas, behöver väl inte mer kommentar än så.
 

DeletedUser

Guest
Servern slut, dags för en sammanställning från mitt perspektiv!

1 Solexus 34678078
Min allians, för jävla gött gäng! Vi har haft så jäkla kul tillsammans under hela resans gång. Vi har verkligen krigat som en enhet - vi mot världen typ. Det har svetsat oss ihop, och givetvis har vi haft en och annan intern konflikt, men i slutändan har vi ändå krigat mot samma mål!
Vi har fått ta mycket skit under resans gång, men det har mest roat oss.
Jag minns särskilt en kommentar från en tidigare 10 i top-lista, fritt tolkat... "Solexus ger sig bara på svagare allianser", min fråga är att om man är starkast - då är ju ALLA andra svagare. Och lite vill vi ju faktiskt kriga. Skulle vi inte få kriga mot någon???
Imponerande att faktiskt över en 3:e del av gänget var med redan från början!

2 Atlas 22916996
Alliansen med fulspelande ledare, alliansen är uppbyggd på att feeda Trimme till någon sorts vinnare av något, sista veckorna nu kommer Solexus att ta ur honom det!

3 Gröngölingarna 13405306
Att en så gullig allians kunnat komma så högt rankingen är imponerande, söta flickor får inga stygga pojkar - men bra ranking :D
Har smugit vid sidan av alla krig och klarat sig bra på detta!

4 Anonyma Amatörer 13079702
I min förra lista skrev jag att jag vet inte mycket om dem, det gäller fortfarande. Skönt dock att de tydligen ogillade Atlas mer än os, det hjälpte oss till vinsten!

5 Ragnarök 10939960
Ojojoj, var ska man börja... Denna allians var helt utslagen när vi började hjälpa dem, främst mot AVAV. Många av dess spelare var på väg att nollas... Tacken för detta var att nån eller ett par veckor innan UV så ville de prova sina vingar och gjorde gemensam affär med Atlas - snacka backstabbers med stort B

6 Warmachine 6280173
Solexus "akademi", detta gäng var lojala spelare som erkände att de inte orkade med tempot. Mot slutet tog dessa in många spelare från nerlagda allianser, men i stort sett hela servern igenom krigade de med ett fåtal lojala spelare!

7 ATLAS. 6210252
Se allians 2.

8 Pergite 1632951
Samling halvaktiva spelare från upplösta allianser, innehåller bl.a bittra Green Goblin som varit den som kastat mest skit på oss Solar

9 Bröderna Bäver 1398525
Inte en aaaaning...

10 Bad Boys
Resterna av Hammer of Nobel, vet inte ens om det finns någon aktiv i den alliansen!?


A verbis ad verbera
Serverns (imho) moraliska 2:a, detta gäng var de enda som lyckades stå emot vår (Solexus) offensiv när vi väl försökte. Det är detta gäng jag älskar att hata. Hade de fått behålla sina tongivande spelare aktiva känner jag att de är den enda alliansen som kunnat ge oss en match!
Men jag hatar Thorulf för hennes nattliga anfall på mig, jäkla så mycket sömn du förstört... Du har tom förstört "kvalitetstid" med frun pga av plingandet i appen...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3180

Guest
Bra lista Wildone! Kan tyvärr inte riktigt be om ursäkt för den uteblivna sömnen, med tanke på att en annan fick ju vackert hålla sig vaken ;) Men den berömda kvalitetstiden som fick ta stryk kan jag nog må lite dåligt över :) Annars har jag hört att man även kan använda dessa fanfarer till att leda en annan typ av arme ;) Ha det gott!
 

DeletedUser

Guest
Skriver en lista med gott och blandat

1. Solexus - Kämpat på bra och fick aldrig riktigt möjligheten att "känna på dessa" i ett fullskaligt krig, hade varit intressant men det hade nog blivit ruskigt tufft, bara se till alla siffror så är det inte så konstigt att dessa vann.

2. Atlas - En allians som sysslar med backstabbing, fulheter, falskspel, drar sig inte för nånting så länge det sabbar för andra (speciellt oss i AA) en ledning som ett gäng ungtuppar som lurar sina medlemmar och sen diktar ihop några trams historier om att jag skulle lida av psykiska störning eller liknande. Jag hoppas att dessa spelare blir behandlade därefter i kommande servrar för såna här typer av spelare kan man inte lita på. För övrigt en deff allians som som är helt otroligt kassa på att anfalla, det var det enda dom kunde genomföra, att utnyttja sin storlek och deffa städer till förbannelse, men trotts det förlorade dom städer till oss, och deras anfall var ett skämt.

3. Gröngölingarna - Jag såg inte mycket från dessa lite dels att vi befann oss geografiskt helt olika, men deras stöd när Atlas började anfalla en av våra spelare när han låg på sjukhus visar att det finns en hög dos av rätt typ av moral, sånt anser jag är värt att betona.

4. Anonyma Amatörer - En allians som hela tiden kört sitt race och inte vikit ner sig för några andra när dom hotat och kränkt, vi var för duktiga i början av vår tid och rensade vårt hav för hårt så vi blev helt ensamma och behövde börja söka oss till nya jaktmarker.

5. Ragnarök - Haft lite kontakt med dessa, enligt mig en allians som det tog evigheter med att få till nån diskussion med, möjlighen för att det inte fanns nåt intresse från dessa. Har inte haft så mycket erfarenhet av dessa inom krig osv.

6. Warmachine - Vet ingenting om dessa

7. ATLAS. - Samma trams som huvudalliansen bara att i denna fick alla mindre aktiva vara med i, lite som "skräpet" som inte platsade i huvudalliansen.

8. Pergite - Vet ingenting om dessa. Vill ändå betona att den enda i Atlas (under denna tid) som sa ifrån när det diskuterades vilken typ av cp skada/psykisk störning/bokstavskombination jag skulle ha så den enda bland dessa som inte ville veta av detta samtal och tog avstånd från detta absurda samtal var Green Goblin! Vi som såg detta skrev mellan oss att denna spelare borde ha en eloge för det.

9. Bröderna Bäver - Vet inget om dessa.

10. Bad Boys - Vet inget om dessa.

12. A verbis ad verbera - Vår förbundsallians sen vi startade, har alltid funnits ett samarbete mellan oss, vilket vi prioriterat i alla lägen, som tex den tiden vi hade en kort IAP med Atlas för att kriga mot Solexus, vi gav oxå dessa understöd mot just Solexus och inte mot Ragnarök som alla andra allianser envisades med att vi skulle anfalla.

Jag är medveten om att jag har en bitter "ton" i det jag skriver, men jag har fått utstå så mycket skit denna server att jag vägrar spela grepolis mer, det är inte kul att få se detta jag fått se från Atlas, det är slag under bältet på en grov nivå. För att en allians som är så mycket större än oss inte klarar av oss förstår jag är frustrerande, men då får man oxå se över sitt sätt att kriga, inte börja psykiskt terra folk för att försöka vinna med sånt, då har man inte fattat vad såna här typ av spel går ut på! Visst kan det förekomma lite munhugg och tjafs men att få höra att man är psykiskt störd för att man kan kriga bättre (?) hör inte hemma i såna här spel, det är människor bakom dessa nick, Glöm inte det! som jag anser så skulle hela Atlas gänget få skämmas! Men jag lär väl få en massa svar från Atlas medlemmar som innehåller påhopp som vanligt eftersom det finns ingen vett och sunt förnuft hos dessa, men jag riktar mig mer mot andra medlemmar på servern, jag kommer lägga ner Grepolis helt och hållet för detta var f*n nog alltså, så jag hoppas dom som lirar vidare visar dessa medlemmar att sånt här är aldrig ok.

Tack för mig
 

DeletedUser2832

Guest
Tycker det är tråkigt att det alltid är folk som smutskastas hit och dit på alla servrar

Jag vet inte om det du skrivit om Atlas är sant Patton, men jag vet att man alltid ska bemöta varandra på ett ödmjukt sätt oavsett om man sitter bakom en skärm eller står framför personen.

Alltid tråkigt att man ska förlora en bra spelare. Hade gärna spelat med dig någon gång :)

Jag som var med i början av servern ett tag kanske ska skriva en lista snart
 

DeletedUser

Guest
Skriver en lista med gott och blandat

1. Solexus - Kämpat på bra och fick aldrig riktigt möjligheten att "känna på dessa" i ett fullskaligt krig, hade varit intressant men det hade nog blivit ruskigt tufft, bara se till alla siffror så är det inte så konstigt att dessa vann.

2. Atlas - En allians som sysslar med backstabbing, fulheter, falskspel, drar sig inte för nånting så länge det sabbar för andra (speciellt oss i AA) en ledning som ett gäng ungtuppar som lurar sina medlemmar och sen diktar ihop några trams historier om att jag skulle lida av psykiska störning eller liknande. Jag hoppas att dessa spelare blir behandlade därefter i kommande servrar för såna här typer av spelare kan man inte lita på. För övrigt en deff allians som som är helt otroligt kassa på att anfalla, det var det enda dom kunde genomföra, att utnyttja sin storlek och deffa städer till förbannelse, men trotts det förlorade dom städer till oss, och deras anfall var ett skämt.

3. Gröngölingarna - Jag såg inte mycket från dessa lite dels att vi befann oss geografiskt helt olika, men deras stöd när Atlas började anfalla en av våra spelare när han låg på sjukhus visar att det finns en hög dos av rätt typ av moral, sånt anser jag är värt att betona.

4. Anonyma Amatörer - En allians som hela tiden kört sitt race och inte vikit ner sig för några andra när dom hotat och kränkt, vi var för duktiga i början av vår tid och rensade vårt hav för hårt så vi blev helt ensamma och behövde börja söka oss till nya jaktmarker.

5. Ragnarök - Haft lite kontakt med dessa, enligt mig en allians som det tog evigheter med att få till nån diskussion med, möjlighen för att det inte fanns nåt intresse från dessa. Har inte haft så mycket erfarenhet av dessa inom krig osv.

6. Warmachine - Vet ingenting om dessa

7. ATLAS. - Samma trams som huvudalliansen bara att i denna fick alla mindre aktiva vara med i, lite som "skräpet" som inte platsade i huvudalliansen.

8. Pergite - Vet ingenting om dessa. Vill ändå betona att den enda i Atlas (under denna tid) som sa ifrån när det diskuterades vilken typ av cp skada/psykisk störning/bokstavskombination jag skulle ha så den enda bland dessa som inte ville veta av detta samtal och tog avstånd från detta absurda samtal var Green Goblin! Vi som såg detta skrev mellan oss att denna spelare borde ha en eloge för det.

9. Bröderna Bäver - Vet inget om dessa.

10. Bad Boys - Vet inget om dessa.

12. A verbis ad verbera - Vår förbundsallians sen vi startade, har alltid funnits ett samarbete mellan oss, vilket vi prioriterat i alla lägen, som tex den tiden vi hade en kort IAP med Atlas för att kriga mot Solexus, vi gav oxå dessa understöd mot just Solexus och inte mot Ragnarök som alla andra allianser envisades med att vi skulle anfalla.

Jag är medveten om att jag har en bitter "ton" i det jag skriver, men jag har fått utstå så mycket skit denna server att jag vägrar spela grepolis mer, det är inte kul att få se detta jag fått se från Atlas, det är slag under bältet på en grov nivå. För att en allians som är så mycket större än oss inte klarar av oss förstår jag är frustrerande, men då får man oxå se över sitt sätt att kriga, inte börja psykiskt terra folk för att försöka vinna med sånt, då har man inte fattat vad såna här typ av spel går ut på! Visst kan det förekomma lite munhugg och tjafs men att få höra att man är psykiskt störd för att man kan kriga bättre (?) hör inte hemma i såna här spel, det är människor bakom dessa nick, Glöm inte det! som jag anser så skulle hela Atlas gänget få skämmas! Men jag lär väl få en massa svar från Atlas medlemmar som innehåller påhopp som vanligt eftersom det finns ingen vett och sunt förnuft hos dessa, men jag riktar mig mer mot andra medlemmar på servern, jag kommer lägga ner Grepolis helt och hållet för detta var f*n nog alltså, så jag hoppas dom som lirar vidare visar dessa medlemmar att sånt här är aldrig ok.

Tack för mig
Gillar din lista, synd att vi inte fick känna på varandra lite mer. Kunde blivit kul!
 

DeletedUser

Guest
Hej. Nu tycker jag det att det börjar flippa ut här.. Håll er till IRL eller sluta spekulera så mkt.. Jag håller med Trimme med mkt av vad han skriver, han är ingen baddie så ej heller annan i Atlas alliansen..

Jag har även en hel del otrevliga msg av spelare från Solexus - Ragnarök samt Anonyma Amatörer liggandes som jag sparat.

Men för den delen ser jag inte en anledning just nu att posta upp dem då det är inte passande..

Men jag hakar upp mig på att det smutskastas på alliansen Atlas så mycket som det gör..

Jag har personligen haft många strider med många allianser, fått skit på mig men för den delen har jag inte gått ut att smutskasta dessa allianser i forum utan jag har bara kämpat på och det för döva öron innebär att jag ignorerar och blir starkare..

Övrigt läste jag nånstans igår här hur gud heliga Solexus är och har varit i denna värld, med full respekt för denna allians så finns det myggor och örnar..

3 allianser varav Solexus är 1 och vissa spelare sitter dagligen hela tiden och gunstar mina städer vilket för mig är oväsentligt och gör mig inte mkt men som sagt kasta sten i glashus är ingen bra grej.. Samarbete över gränserna mellan olika allianser kallar jag det som Solexus säger sig inte bedriva..

Solexus har gjort en bra bedrift i denna värld, all heder åt dem till Guldet..

Atlas gjorde sitt bästa och knep silvret, all heder för spot #2

Sedan min gamla alle Grönisarna, ni är fan så coola.. spot #3

Sedan till ett ytterligare fenomen som det sades av sol att verbis va enda värdiga motståndarna mot sol..

Snacka om felfet miss där då det va sedan länge sedan bestämt att de verbis skulle grunda i närheten av AA för att i slutet slå ihop sig.. Detta var planen som sket sig för dem..

Spela vidare alla men kom ihåg.. Lägg alla fula grejor bakom, börja mer finlira och ha kul istället.. Vi är inte ute för att va ovänner / smutskasta varandra..

Ta en tankeställare alla och njut av spelet allianser och vänner.. En förlorad stad är en mollekyl i universum, du hinner säkert fixa en ny stad..

Play and enjoy !!

// Waffen
 

DeletedUser3089

Guest
Denna tråd har spårat ur med både offtopic och personliga åsikter om varandra, detta är tio i topp allianser tråd så håll er till temat, era personliga diskusssioner får ni ta per pm, raderar olämpliga inlägg nu utan straffpoäng men om ni fortsätter blir det högra poäng och värsta fall stänger jag tråden.
 

DeletedUser

Guest
Denna tråd har spårat ur med både offtopic och personliga åsikter om varandra, detta är tio i topp allianser tråd så håll er till temat, era personliga diskusssioner får ni ta per pm, raderar olämpliga inlägg nu utan straffpoäng men om ni fortsätter blir det högra poäng och värsta fall stänger jag tråden.

Instämmer..

// Waffen
 

DeletedUser

Guest
Antar att det är min lilla lista som är roten till allt ont... (Regel #1A i Solexus, ALLT elände är Wilds fel)
Förstår så här i efterhand att de som inte känner mig kanske inte förstår att allt jag säger (skriver) gör jag med glimten i ögat. Ibland blir det fel, men då brukar alla referera till Regel #1A...
Jag ber om ursäkt om jag sårat eller kränkt någon, det har inte varit min avsikt, och de som känner mig kan nog gå i god för det!
 

DeletedUser

Guest
# 1 SOLEXUS

Ja ni är och förblir Guld medaljörena i denna värld NU.. När jag joinade NU och såg en del nicks som bland annat jag krigade mot i värld Kappa.. Då insåg jag - Sheit - nu blir det jobbigt igen..

Det blev det men det löpte ut väl ändå..

Edert maskineri var väloljat bra timat och bra uppslutning.. Ni kämpade som fasiken och var stundvis riktigt pain in the ass för mig :) Hoppas dito även ;)

Grattis till # 1. Det är ni värd..

# 2 ATLAS

Trodde i första början att jag inte skulle vara med här då jag hört så mkt negativt om denna allians men jag fick bra och trevliga konversationer med många medlemmar där och i och med jag och Patton i AA rök ihop om pettitesser så hoppade jag av AA och blev invitad direkt till andra allianser och valde då Atlas då de låg mig närmast i hjärtat..

Jag ångrar inget och fick ett gott mottagande och alla spelarna där är mycket trevliga och har glimten i ögat..
De ( Atlas ) har fått utstå mycke skitkastning som ej varit befogat men jag höjer dem till skyarna för deras trevliga beteende / kämpande inom alliansen..

Grattis till # 2. Bra kämpar och trevliga..

# 3 GRÖNGÖRLINGARNA

Ja vad säga här då.. Jag känner många av dessa spelare, har spelat med flesta här och de är en allians som kommer från Kappa t:ex..

De har alltid glimten i ögat, alltid trevliga, ja man kan som t:ex skitsnacka bilar med corvette98 som är en rolig spelare, samma gäller de övriga.. Fan de är så goa hela bunten ;)

De har slagits väl på denna server likväl som de gjorde på Kappa då jag spelade med dem och de har verkligen gjort sig förtjänt av en bra placering..

Grattis mina vänner till # 3. Ni imponerar alltid på mig..

# 4 Anonyma Amatörer

En allians med grymt och då menar jag med grymt bra kunskaper.. Denna allians hade varit ett stort hot om Verbis i tid sadlat om och som det va tänkt ta denna server..

Även fast jag va med där innan jag hoppade av så insåg jag deras kunskap men ledarskapet i alliansen samt trångsynhet gjorde så att alliansen hamnar # 4, annars tror jag denna allians hade kunnat utmanat Solexus.. Många bra spelare här men alliansen hade otur att förlora vissa spelare som förolyckats IRL och det är beklagligt..

Höjer ett varningens finger för denna allians om de finner sig gå vidare till en ny revolt värld då de har goda kunskaper..

Bra kämpat och Grattis till # 4. Kommer ni i ny värd så beware andra ;)

# 5 Ragnarök

Ja vad säga här då.. Inledningsvis så tyckte jag alliansen visade fram fötterna hyfsat bra.. Men vad hände sedan ?

Tror mig se att alliansen blev osäker på vart den skulle stå men kämpade på rätt bra ändå..

Gratis till plats # 5. Ni gjorde ert bästa och jag förmodar att vi kommer se mer av er i framtiden ;)


Detta är en kort top 5 listning och alla allianser har gjort det bra.. Väl kämpat och väl mött igen..

// Waffen
 
Topp