Topp 10 allianser

  • Trådstartare DeletedUser2503
  • Start datum

DeletedUser2895

Guest
Här kommer lite färsk statistik på alliansernas erövringar. Statistik på hur många städer som erövrats efter julafton fram till idag. Internerövringar och nykolonisering är inte medtagna. Statistiken ger en signal på vilka allianser som idag expanderar mest respektive minst.

Under perioden visar statistiken på mycket internerövringar hos Radioactive Sheep och 1st Legio Morte vilket delvis förklarar deras lägre siffror.

Jag lämnar till er läsare att själva dra era slutsatser av denna statistik. Ett stort grattis till Stenkotten som ligger etta om man ser till antal erövringar per medlem, i denna allians har i genomsnitt varje medlem erövrat 2,3 städer under denna period.

MU.png
 

Bilagor

  • MU.png
    MU.png
    15,6 KB · Visningar: 446

DeletedUser2307

Guest
Om man får fråga, vad ger detta? Drar du ihop alla rankningslistor och delar på städer per medlem? För mig en för bred "topp 10". Jag kan å andra sidan ha tolkat din lista fel Pickepock.
 

DeletedUser

Guest
Kan tänka mig en uppdatering här, själv är jag alldeles för lat (Och oinformerad) för sådant.
 

DeletedUser2878

Guest
Du är en godbit i dig själv.

Men så länge jag spelar och så länge jag inne sitter en ledarroll så kommer absolut ingen ihop slagning ske med dessa!!!

Jag har riktigt stor respekt för en del av spelarna, Och dom vet vilka dom är. Dom resterande kan ju bara hoppa och flyga.

Men som sagt en intressant tolkning om man är en person som tror mycket med förstår så lite. ;-)

Vi passade på när du var i SL :D
 

DeletedUser3031

Guest
1. Gargathors änglar
Har stora namn i denna som EnterSandman och ah..
Aqua är också ett namn man kan komma ihåg..
Annars är det ont om riktigt bra namn här..

2. W.A.S.P (We ain't satans people? ) (passar iaf bättre på er)
Här gäller det att se upp med spelare som Scrapmetal.. (har aldrig varit farm innan säger en del om honom tycker jag)
eller hoken... mr brännare..
Så ger ett varning finger för dessa..
De kan komma att bli ett riktigt hot......

3. ULTIMATE!
Den ultimata MRA alliansen är här också! ÄNTLIGEN skriker folkmassorna :D
Finns inte mkt bra spelare här så vet inte vad jag ska skriva..

4. Blodsfränder..
Säger bara en sak.
GrymmeTim, Han e grym han..

5. REbellion.
NEj?

6. Radioactive Sheep.
En allians där Ruby är top 2.. den allians ska man inte ta på allvar.

7. ARISTOCATS.
Disney ringde, de påstår att de har Co-rightat namnet..
Koffe har väll slutat????
Eller va det bara som han sa. ;D

8. The Brotherhood.
Har kanske grepolis mest meriterade spelare.

9. Månriket Luna..
Mr Gegga spelar pölis :)

10. The Snow Leopards
Känns som om någon försöker kompensare för sin storlek här..
Blodsfränder det var tider det :) :)
 
Topp