Topp 10 allianser

DeletedUser1595

Guest
Mycket Off-topic nu....

Ge mig en lista
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2202

Guest
Ja någon som är bra på dessa listor ;) suger sjv på att göra såna så;(
skulle va intressant . mycket har hänt sedan sista Listan kom
 

DeletedUser2469

Guest
Är det någon som är bra på en lista som kan skriva en, var ju rätt länge sedan det var någon som gjorde en så det kunde vara kul om någon har lite fritid över som kan göra en. Själv är jag inte något vidare.
 

DeletedUser855

Guest
Är det någon som är bra på en lista som kan skriva en, var ju rätt länge sedan det var någon som gjorde en så det kunde vara kul om någon har lite fritid över som kan göra en. Själv är jag inte något vidare.

Lära sig att göra en är svårt?!?!...
 

DeletedUser1898

Guest
Får väl göra en lista isåfall eftersom så många frågar efter en. Inte bra på det här med listor bara så ni vet

1. The Praetorian Guard
Mycket duktiga spelare som hållit sig i toppen väldigt länge nu. Spelare som samlats från flera världar pch har några av de bästa spelarna från Alfa, gamma m.fl. Kommer nog förbli topp 1 ända tills världen någongång tar slut eller att allihopa slutar för att det är så tråkigt. Att ligg aförst på anfallsrankingen visar väl på hur alliansen spelar. Har även en duktig ledare som har lett många andra stor allianser på andra världar

2. Krios
Duktiga spelare som hållit sig topp 2 ett tag nu och kommer antagligen fortsätta att vara där en stund framöver. Som nr.1 så är det aktiviteten som kan spela dem ett spratt. Har också de en duktig ledare som haft stora allianser på andra världar. Vill gärna se Krios ta upp fighten om 1:a platsen med TPG :) Spelare att hålla koll på är SilverFox, Cassiatori och AbbeFito

3. Elysian Knights
Inte sett så mycket av på sista tiden. Några få anfall men inga större beskymmer. Några riktigt vassa anfallsspelare, men även en del spelare jag aldrig sett förut. Skulle gärna vilja se dem göra lite motstånd och kanske anfalla lite. Spelare at hålla koll på är Jamson, celleequie och robin12

4. Teletubbies
Denna allians är väl den såkallade eliten på achilles. 7 väldigt aktiva personer som samarbetar otroligt bra med varandra. Spelare att hålla koll på i den här alliansen skulle jag säga är alla 7

5. Voice Of Freedom
Den allians jag är med i så ska bara skriva lite kort om den. Visade på bra samarbete och att vi är att räkna med i framtiden i går (Lördag). Försöker ta sig upp högre på listorna i anfall och försvar, men även poäng. Spelare att hålla koll på är Kladdis, Phantasmo m.fl.


Hinner bara skriva om topp 5 allianserna just nu men senare kommer även platserna 6-10
 

DeletedUser2469

Guest
Jättebra lista bob94. Tyckte inte alls att du var särskilt dålig ;)
 

DeletedUser2396

Guest
..........
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2396

Guest
kom igen nån

kom igen ingen som kan skriva en lista
 

DeletedUser636

Guest
Topprankade Allianser just nu


1 The Praetorian Guard
2 Expendables
3 Inferno
4 Kompis
5 Protectors Of Earth
6 Månriket Luna
7 AVSÄW
8 Whoknowswhy
9 Bishop and the Knight
10 Voice Of Freedom
 
Topp