Topp 10 allianser

DeletedUser

Guest
Topp 10 allianser
Här kan vi skriva in topp 10 allianserna och kommentera dem.

Diskutera, kommentera och så håller vi tråden "clean" och snyggt.

:cool:

Grundfrågor:

- Kommer de nuvarande topp 10 allianserna att bistå?
- Eventuella sammanslagningar?
- Övriga spekulationer?

(hoppas ingen mod blir sur för att jag startar denna tråd men hitta inget som förbjöd mig)
 

DeletedUser

Guest
Ja vill delge min seriösa syn på allianserna:

1. The Vengeance, massinvite så att det skriker om det kanske har 3 okej spelare.... hejdå :)

2. Aspero, känner inte igen en ända spelare där men kan väl funka... dom har iallfall inte bara kört på massinvite eller så har dom. Tror inte på dom. Hejdå :)

3. Drakens rike, wannabie? Vet inte vem minidansken är men det verkar väl vara så där halvseriöst men vi får se!

4. Osteria, hade hoppats på att få se osten där men icke sa nicke hejdå på den med :)

5. Greek army, Massinvite dom försökte värva mig genom att skicka en inbjudan... hejdå :)

6. The soldiers of Theta, inte världens mest fantasifulla namn.... ingen aning om dem hejdå :)

7. Momo, känner inte igen nån av dem

8. trippel alliansen, hejdå :)

9. The legion of Zeuz, tycker zeuz namnet börjar bli uttjatat.... hejdå :)

10. gunnar och ölstopet också bjudit in mig. Hejdå :)

som sagt tror inte på någon allians! ville bara få fram att en allians i början e ofta värdelös tack och hej :)
 

DeletedUser

Guest
1 The Vengeance 8581 29 296
"I love the smell of massinvite in the morning" Har invitat i princip varenda spelare i hav 45 och några i hav 44.

2 Taegukgi 3341 11 304
spelar/spelat(kommer inte ihåg vilket av alternativen det var) på Eta, inte världens vassaste lirare och måste tyvärr säga samma sak om alliansen.

3 EDT 45 1844 6 307
Zeus igen, Eta gick inte riktigt enligt planerna om vi säger så. Tror de hänger med ett tag ev slagpåsar för massinvitarna.

4 Aspero 1262 4 316
Tror att ni tar er en bit in på vägen, men sedan splittras och går era skilda vägar

5 .... 1069 4 267
känner två där, de är inte så pjåkiga men heller inte världsbäst. Going down

6 Greek army 888 3 296
Fantasin försvann när ni föddes? Försvinner nog till och med före nybörjarskyddet ;)

7 Kings Of The Nights 850 4 213
nej

8 The Predators.. 772 3 257
ooh min käre slabjak, du var min bästa farm på ETA, tack vare dig fick jag dagens plundrare i ung 20 dagar i rad <3. ligger och skummar runt rank 10 då det inte finns så många spelare på theta.

9 Drakens rike 644 3 215
Minidansken, njaae. Kommer gå till top 5 kanske före nybörjarskyddet sedan falla ner

10 The Soldiers Of Theta 636 2 318
ahahhahahah, sämst. <3

vill även lyfta upp:

19 Kanelbullen 246 1 246

vem vet vad mace kan göra? ;)


det var allt för mig, dock inte för seriös lista då det i princip bara är fail allianser än så länge
 

DeletedUser378

Guest
Känns som om din lista ligger lite fel fling. Tråden var för allianser och inte för spelare. Men kommer starta upp alla standard trådar inom kort.
 

DeletedUser378

Guest
Men då låg ju det hela rätt. Läste dina kommentarer och vissa kändes som de mer handlade om en spelare än om en allians.

Men allting gott i sådana fall.
 

DeletedUser

Guest
Men då låg ju det hela rätt. Läste dina kommentarer och vissa kändes som de mer handlade om en spelare än om en allians.

Men allting gott i sådana fall.

snackade om ledarna eller framträdande spelare, samt spelare jag spelat mot förut för att ge ett tips om deras potential då många stammar just nu består av 4-5 spelare

kompppis sa:
edit? du hade inte redigerat inlägget...

vet inte riktigt tidsgränsen, men ifall man editar tillräckligt snabbt så visas det inte att man editat
 

DeletedUser

Guest
Aspero skickar inte ut en massa invites

Vi i Aspero skickar inte ut mass invites och vi kommer förmodligen inte göra .
Vi är även från samma skola så vi kommer nog inte gå skilda vägar ;)
 

DeletedUser

Guest
finns knappt så många allianser :)

aja 9 då -.- samma sak nästan :p

kan stolt meddela att mace lilla allians och cheddars allians förmodligen e de bästa.... (har inte orkat kolla igenom alla men vem fn orkar det?)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Drakens Rike har gått upp i ledningen och tänker stanna där intill slutet
 
Topp