Topp 10 Allianser

DeletedUser

Guest
Snälla tim du har alltid haft majoriteten av städerna, du vågar bara inte anfalla mig.

Alltid jag som spöat upp dig, snarare du som ska akta dig så jag inte skickar med något KS nästa gång :p

Okej, jag tycker det räcker nu iaf, dem här diskussionerna kan ni ta i respektive världs forum, många startar nytt på eosilon, och alla lär av sina framgångar och misstag, och jag är säker på att Timinus kommer att få det bra i Gemini Virtus här på epsilon.

BAck to topic om jag får be :D
 

DeletedUser

Guest
Önskemål om rensning

Rensat och klart. Håll er till ämnet i fortsättningen så ska det inte behövas önskas rensningar i forumet.

För övrigt ska det bli mycket intressant och se hur allians listan kommer förändras efter att alla spelare börjar erövra. :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser458

Guest
1 Templar of Honor
Nej, tror inte att den kommer hålla sig kvar här så länge till pga av att de massrekryterade.
2 The Cursed Empire
Tror den kommer gå under ganska snabbt.
3 Spartans from HELL
Samma som ovan
4 The League of Wolves
Har högt poängsnitt och jag tror att den kommer vara i topp en längre tid.
5 The musketeers
Tror den kommer klarar sig en längre tid.
6 The Elite
Tror den kommer klara sig en längre tid.
7 The Jupiters
En av de bättre allianserna, dom kanske borde få in några till, men annars så kommer den att vara i top en längre tid
8 the gods of war
Känner inte igen någon där, så det är svårt att säga.
9 AoS I
En allians vi får se mer av.
10 Academy Of Honor
En allians som är bättre en sin "huvud allians. "

Min lista ^^

En uppdatering av listan hade varit fint.
 

DeletedUser1880

Guest
Mongolerna kräver att få omnämnas bland dessa top10 allianser ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan ni inte ta och rapportera vad som händer och sker på Epsilon för oss som ej spelar på världen.

Uppdatera top10 kanske ?
Eller kanske komma med annan rolig info.
 

DeletedUser

Guest
Min Lista:

1:a är Blue Tornado som enligt mig är bäst.
2:a Familjen Bra spelare och dom har nog ett bra sammarbete.
3:a Familjen II se ovan.

Dessa är de enda vettiga allianserna resten är bara sk*t...
 

DeletedUser1880

Guest
Haha, Timinius. Värsta skitsnacket jag varit med om. Mer partiskt analys får man leta länge efter.

Nå, här kommer min analys av top10:
1.Drakens Rike
Satsar enbart på hav 44/54. Leder överlägset. Samarbetar med TLoW.
2.The League of Wolves
Satsar enbart på hav 45/55. Offensiv allians och ganska samordnade.
3.SEPPUKU-Klanen
Allians med toppspelare. I krig med DR och TLoW. Starka i H55. Grundades av perrykid och mig för att slå tillbaka mot översittarna.
4.Familjen
Hyfsad kvalité. Går mest på mindre allianser. Starkast i H45
5.Mongolerna
En allians som har vuxit enormt och förbättrat sin kvalité. I krig med DR och TLoW. Starka i H55. Som grundare så ligger de nära hjärtat. ;-)
6.Segraz
Har tappat lite på senare tid. Framförallt i brist på nya medlemmar. Starka i H45
7.Drakens Rike II
Dålig akademi för ett tag sedan. Har kommit igen starkt och börjar snart vara värda namnet.
8.Whitebeard Pirates
Mittenallians som växer i sin takt. Saknar riktiga toppspelare.
9.The musketeers
Någon enstaka toppspelare. Kommer nog tappa mer och mer till de större allianserna.
10.Waggry
Har ingen koll på dem. Några hyfsade spelare drar upp snittet något.

Det är så nära opartiskt analys som möjligt. :)
Är fortfarande lite tidigt, men det faktum att Drakens Rike och The League of Wolfs samarbetar gör det svårt för mindre allianser att stå emot.
Krig mellan DR/TLoW och SEPPUKU-klanen/Mongolerna tycks vara nära förestående. Lite tidigt för krig, men vi kan ju inte låta vovvarna bete sig hur som helst. :cool:
 

DeletedUser378

Guest
Ja undra sa flundra varför opeth tycker Zetan är attraktiv.
 

DeletedUser

Guest
Här är listan och det har som sagt hänt lite sen senaste inlägget om topp 10

1 Drakens Rike
2 Mongolerna
3 Familjen
4 Drakens Rike.
5 Sjörök
6 Poseidons Hjältar
7 Waggry
8 *Phalacrocorax Stars*
9 Gemini Virtus
10 Legio IX
 

DeletedUser

Guest
topp 10 D E

1.wings of Liberty Delta
2. mongolerna Epsilon
3.drakens rike Epsilon
4.*Stars And Shadows*Delta
5.Empire of shadows Delta
kommer inte på några fler :p
 

DeletedUser2076

Guest
Uppdatering

1.Drakens rike:Stark allians som hållt 1:a platsen länge.
2.Mongolerna:En allians som hämtat sig från ett stort underläge + min egen hem allians.
3.Sjökrök:En allians som stått stilla ett långt ta men förs nu har dom tagit sig uppåt.
4.Familjen:En allians som minskar för varge dag blir utplånade av Mongolerna.
5.Ensam Är Stark:En allians som nu har blivit väldigt stor.
6.Draken Rike.: Dotter alliansen till Drakens Rike som det bara varit nerförs backe.
7.Gemini Virtrus:Vet bara att dom inte krigar särkilt mycket.
8.*Phalacrocorax Stars*:Min gamla hem allians som jag tycker har det bästa deff systemet.
9.Legio IX:En allians som bara ger sig på mindre spelare(Fega enligt mig)
10.Mongolerna.:Mongolernas dotter allians som börjat ta sig upp bland ranking listorna.
 

DeletedUser1560

Guest
2.Mongolerna:En allians som hämtat sig från ett stort underläge + min egen hem allians.

4.Familjen:En allians som minskar för varge dag blir utplånade av Mongolerna.

6.Draken Rike.: Dotter alliansen till Drakens Rike som det bara varit nerförs backe.

8.*Phalacrocorax Stars*:Min gamla hem allians som jag tycker har det bästa deff systemet.
9.Legio IX:En allians som bara ger sig på mindre spelare(Fega enligt mig)
10.Mongolerna.:Mongolernas dotter allians som börjat ta sig upp bland ranking listorna.

Wow vilken fantastisk bedömning du gör på¨vissa punkter. Man kan nästan tro att det är opartiskt av dig :)

9.Legio IX:En allians som bara ger sig på mindre spelare(Fega enligt mig)

Om inte du var så liten att moralen skulle sjunka under jorden så skulle jag visa dig hur fega vi är :)
Hur kan en spelare vara mindre än sin allians, och dess spelsätt i olika former?

8.*Phalacrocorax Stars*:Min gamla hem allians som jag tycker har det bästa deff systemet.

Tror jag tog en stad från dom i dag, det var inget större fel på deffsystemet, men vad som gick åt skogen för dom har jag inget bra svar på.
 

DeletedUser

Guest
Får jag bara hoppa in här och säga mitt?

Gaffel skriver följande i trådens första inlägg:
"Här kan vi skriva in topp 10 allianserna och kommentera dem.

Diskutera, kommentera och så håller vi tråden "clean" och snyggt."


Det står ingenstans att det som skrivs i den här tråden måste vara ren, opartisk fakta baserad på statistik osv.
Yfvers lista var hans egna (okänt hurpass seriösa) åsikter och ingenting representerat av vår allians.

Sen vad gäller städerna som ni har tagit av oss och vice versa så är jag ganska säker, inte hundra procent säker men ganska säker på att alla de städerna erövrades under kontrollerade former, dvs vid händelse av stadsbyten, krigsflyktings-kompromisser osv.
Vi har trots allt vid flertalet tillfällen lyckats stå emot tusen och åter tiotusentals offensiva trupper vid anfall från drakar så jag är ganska säker på att vi hade kunnat stå emot anfall från er ifall vi bara ville.

Jag ämnar inte att föra diskussionen vidare eller ringakta er offensiva kapacitet, var bara tvungen att skjuta in detta (observera att jag som person ville skjuta in det, inte vi som allians).
Och eftersom att vi, som sagt var, inte krigar mot varandra och vi inte har några planer på att göra det så är den diskussionen helt och hållet onödig.

Ha det bra!
/Cheddar
 
Topp