Topp 10 Allianser

DeletedUser4

Guest
Här kan vi skriva in topp 10 allianserna och kommentera dem.

Diskutera, kommentera och så håller vi tråden "clean" och snyggt.

:cool:

Grundfrågor:

- Kommer de nuvarande topp 10 allianserna att bistå?
- Eventuella sammanslagningar?
- Övriga spekulationer?
 

DeletedUser962

Guest
1 Templar of Honor
Nej, tror inte att den kommer hålla sig kvar här så länge till pga av att de massrekryterade.
2 The Cursed Empire
Tror den kommer gå under ganska snabbt.
3 Spartans from HELL
Samma som ovan
4 The League of Wolves
Har högt poängsnitt och jag tror att den kommer vara i topp en längre tid.
5 The musketeers
Tror den kommer klarar sig en längre tid.
6 The Elite
Tror den kommer klara sig en längre tid.
7 The Jupiters
En av de bättre allianserna, dom kanske borde få in några till, men annars så kommer den att vara i top en längre tid
8 the gods of war
Känner inte igen någon där, så det är svårt att säga.
9 AoS I
En allians vi får se mer av.
10 Academy Of Honor
En allians som är bättre en sin "huvud allians. "

Min lista ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser845

Guest
Ingen lista, men man kan ju säga såhär. Topp 10 listan som är nu kommer garanterat inte hålla i sig, då många utav allianserna är fake allianser som låtsas vara en stor allians från en annan värld när dem egentligen inte är det.

För övrigt så är ju topp 10 listan såhär tidigt nästan bara vem som har bjudit in flest spelare :). De flesta toppspelarna som spelar på epsi spelar i miniallianser på just den världen, därför kommer det dröja ett tag innan man ser dem i toppen.

Edit: Då menar jag att de flesta namnen som jag känner igen på epsi spelar i allianser med mindre än 20 medlemmar.
 

DeletedUser

Guest
Ingen lista, men man kan ju säga såhär. Topp 10 listan som är nu kommer garanterat inte hålla i sig, då många utav allianserna är fake allianser som låtsas vara en stor allians från en annan värld när dem egentligen inte är det.

För övrigt så är ju topp 10 listan såhär tidigt nästan bara vem som har bjudit in flest spelare :). De flesta toppspelarna som spelar på epsi spelar i miniallianser på just den världen, därför kommer det dröja ett tag innan man ser dem i toppen.

Edit: Då menar jag att de flesta namnen som jag känner igen på epsi spelar i allianser med mindre än 20 medlemmar.

Jag instämmer på vad Chamie säger här, kan inte bli mer korrekt enligt mig.
Top allianserna kommer skapas och eller stiga fram inom en kort framtid, helt klart.
 

DeletedUser

Guest
HeHe

Vet inget om allianserna of Honor men jag måste bara skratta lite, en Akademi efter vad kan ha varit 1 eller 2 dagar.
 

DeletedUser

Guest
The League of Wolves

Germini Virtus

Segraz


Dessa kommer befinna sig på top 10 inom kort...

eller rättare sagt är värdiga de.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker fortfarande det är för svårt för att sätta en lista, poängsnittet på många allianser i top 20-30 har 10ish medlemmar med radikalt högre snitt än de största allianserna.

Jag anser att vi fortfarande får invänta tills freden är över, när krigen börjar, då kommer de stora att stiga fram!

Men The League of Wolves ser definitivt ut att vara någon av de som kommer till att stanna på toppen pga hur många aktiva medlemmar dom har. Dock tycker jag deras poängsnitt är relativt lågt.
Vi vet fortfarande inte hur pass bra dom jobbar som team, stöd gentemot varandra, har dom inte ett imponerande sådant kommer dom säkerligen att falla.

:cool:
 

DeletedUser845

Guest
Hoppas att ToL håller sig kvar på Toppen ;)
Är rekryterare där
håller på att få upp medelpoängen bra!
Finns många aktiva medlemmar där!

Och om ni undrar om vår akademi så går den stadigt uppåt! ;)
:cool:

Varför har man en akademi efter 3 dagar? ;/
 

DeletedUser

Guest
Jag ska vara lite snobbig och säga att jag tror starkt på min egen allians, vi har mer erfarnhet en dem flesta, och även fast det inte är det enda som spelar roll, så spelar det en stor roll :D

League of wolves verkar seriösa och aktiva, och det finns många fler

Templar of honor känns dock oseriösa då dem redan nu har en akademi, och 50 medlemmar, men inget fel med det. Bara det att för oss funkade det inte så värst bra med kvantitet haha ;)
 

DeletedUser

Guest
Dem är säkert jätte bra, säger inget annat, bara jag som tycker att det är lite smått kul att dmde har en akademi efter några dagar, men jag är säker på att dem stannar på topp ett bra tag till :D
 

DeletedUser

Guest
ehh.. templar har ju ändå det 3e bästa medelpoängen på hela världen
så det säger ju ganska mycket.. att det är många seriösa spelare där!
:cool:

Ja det är nu i början men vi lär väll se om 1-2 månader om ni fortfarande har 3:e bästa medelpoängen och ligger kvar.
Vet bara när jag anföll dig på Delta fick du ju panik så vi får väll hoppas att reste av alliansen inte är likadana ;)
 

DeletedUser

Guest
ehh... kan det ha o göra med att det var "Björnligan och "The Luege vs mig?!!! :/
tycker inte direkt att det var "Jämna lag"!
speciellt inte när ni låg 10-50 min från mig me bs och ts :p
:cool:

Ska vi tycka synd om dig eller ;)

Timinius skojar nog bara lite med dig :D
 

DeletedUser

Guest
Om du är 96:a fattar jag hur du reagera då jag nog skulle göra samma sak... Men det var ett litet skämt med "ganska dåligt" förklarat om man säger så.
 

DeletedUser1595

Guest
Ska bli intressant att se hur det utvecklas. Tror att KOCauser´s gäng kan bli vassa
 

DeletedUser916

Guest
Skamlöst självförhärligande

Atlantis blir vassa det lovar vi.
Vi var först över 1000 i poppsnitt. Enligt mina erfarenheter brukar poppsnittet vara det mest talande för en allians.

Svartevargen.
 

DeletedUser

Guest
Drakens Rike

Drakens Rike kan jag även lägga lov ord om att vi kommer att bli vassa!
 

DeletedUser

Guest
Enligt mig så är snittet, erfarnheten och aktiviteten hos spelarna det som spelar roll, speciellt här nu i början på en snabb server

Tack för komplimangerna Koffeinkick!
 

DeletedUser

Guest
Atlantis blir vassa det lovar vi.
Vi var först över 1000 i poppsnitt. Enligt mina erfarenheter brukar poppsnittet vara det mest talande för en allians.

Svartevargen.


Såsom Beta såg ut när du sluta så var ni ju bäst så hoppas att vi blir vänner
istället för fiender ;)! Då vi är i samma hav :p!
 

DeletedUser916

Guest
Duva och olivkvist

Tror nog att vi kommer bra överens, vi har gärna bra relationer med bra allianser.
 

DeletedUser

Guest
Atlantis kommer helt klart bli en jävligt grym allians, känner igen de flesta spelarna i alliansen från gamla heretics som jag själv var med i.

Finns dock ganska mycket konkurrens, kryllar av små elitallianser på epsilon.
 
Topp