Top spelarna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag är nyfiken om era reflektioner mot andra toppspelare och ofc ni får inte reflektera er själva.

Varför jag har inte satt top 10, är att jag vet finnns många bra spelare som inte hamnad på inom top 10 ranken.

Det kan vara från era egna medlemmar till era rivaler...

Så reflektera dessa personen olika kriterier allt från:
.offensivt/deffensivt spelare
.diplomatiskt.
.taktiskt.
.Stradegiskt
.Socialt kompetens
.ledar karismatiskt


Max 20 spelare.

mvh ZanaxXx
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
En toppspelare behöver inte vara de som ligger högst upp på rankningen, givetvis har vi en massa guldkorn på topp 10 men det finns alltid någon som city spelare.

Jag skulle vilja ta och hedra några av mina vänner i denna tråden:

Silverfox
Cellequie
Ture Terror
El Nino

Men även resterande ledning.

Motivering:

Ni alla besitter konsten att kunna kriga offensivit samt defensivt, men det bästa ni gör är inte själva konsten att kriga utan konsten att sammarbeta och kordinera krigen. Vissa av er har olika talanger, Den ena har en otroligt social kompetens som gör att du alltid får igenom alliansen diplomatiska planer, Några av er andra besitter den stora förmågan att kunna se de perfekta stridsplanerna och leda oss andra i eximius mot det rätta hållet! Men det viktigaste och absolut det bästa är att det är riktigt roligt att spela med er.

Hoppas jag tog upp alla samtliga 4 punkter.
 

DeletedUser

Guest
Var sjuk när jag gjorde inlägget och glömde bort endel punkter så jag har uppdatad den.

Mitt tanke med tråden är att jag vill få lite mer liv på forumet =)


mvh ZanaxXx
 

DeletedUser

Guest
Tyckte ändå jag fick med alla dina nya punkter på ovanstående motivering så det är lugnt ;)
 

DeletedUser

Guest
KHbois en en av top 10 spelare på Beta enligt mig iaf. Om inte jag minns helt fel så är det relativt lika på rankingen mellan KHbois och Firetongue.

:)
 

DeletedUser

Guest
Se på fan det var mer än vad jag trodde men då var det dock ett tag sen jag var inne och kolla ranken. Men dock så anser jag att han har rätt att nämnas när man pratar om top 10 om inte till och med om man talar om top 5.

Och sen är han en mkt bra ledarperson
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Se på fan det var mer än vad jag trodde men då var det dock ett tag sen jag var inne och kolla ranken. Men dock så anser jag att han har rätt att nämnas när man pratar om top 10 om inte till och med om man talar om top 5.

Och sen är han en mkt bra ledarperson



Han har gett sitt ledarskap till Simke och Xefon sen ett litet tag tillbaka, inte för att det gör honom mindre nämnvärd ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Han har gett sitt ledarskap till Simke och Xefon sen ett litet tag tillbaka, inte för att det gör honom mindre nämnvärd ;)

Det är jag mycket medveten om men han kommer alltid vara en ledare i mina ögon samt Smike som också är en mycket social varelse
 

DeletedUser

Guest
Nu har jag gått in och rensat en hel del här.

Jag skulle vilja påminna er om trådens topic: Top spelarna.
Jag anser inte att en 5 sidor lång hetsig diskussion om EN spelare riktigt passar in under trådens titel. Att många personer ger sig på en spelare är inget förbjudet kilko, vill ni tjafsa om det får ni göra det via PM.

Egentligen borde en del varningar delats ut här men jag nöjer mig med denna tillsägelse den här gången eftersom det kastades lika mycket skit från båda sidor.


Såå, tillbaka till trådens ämne; diskutera top spelarna, posta listor osv. Och naturligtvis; håll det på en trevlig och mogen nivå, annars kommer denna tråd förses med hänglås.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp