Top Allianser

DeletedUser3575

Guest
10. olympens krigarna

Efter en snabb titt på denna allians, så kan jag fastställa att denna allians kommer att åka ur topp 10 med huvudet före.
Som gammal svenskalärare så blir jag lite störd och ledsen på att namnet är felskrivet. Sink.

9. Legionary

Här är de flesta nicken helt okända för mig. De flesta är små och verkar inte spela seriöst och aktivt. Sink.

8. Secret Band Of Thebes

MonekyDLuffys allians. Säger väl allt, egentligen. Alla nick förutom det tidigare nämnda är okända för mig. Jag är snäll och ger en Float.

7. snopers lovers

Enligt mindre trovärdiga källor än Flashback så ska LORDI79 vara samma spelare som Geggan. Jag tappade hakan när jag hörde det!
Om vi då utgår ifrån att LORDI är Geggan så ska detta vara ett bra gäng för att spela med honom. Swim.

6. THE OLYMPIANS

Här har vi ett gäng som leker gudar... o_O
De plockar in flyktingar, oheliga sådana (hur det nu går ihop med gudar), vilket genast raserar alla positiva tankar jag skulle kunna tänkas haft om denna allians. Nåväl, nu var det inget som kunde raseras. Nicket Mystico lyckas aldrig, så enkelt är det. Sink.

5. Greece Lightning

Alfa-vinnarna är tillbaka igen, vilket självklart är kul. Men efter att ha dykt ner i mitt bibliotek och forskat dag och natt, så kan jag säga att många av Alfa-vinnarna lyser med sin frånvaro.
De växer inte särskilt snabbt heller. Jag känner att aktiviteten saknas, och det behövs en ändring på det om dom vill stanna i topp 5, eller till och med avancera, för den delen. Sink.

4. The Island Dankers

Nej, dessa tror jag inte alls på. Verkar finnas stor brist på aktivitet här och det brukar visa sig efter ett tag, även om många medlemmar kan täcka det. Sink.

3. Scorpio War

Jag känner en lukt. Det luktar... massinvitesallians. Det finns inte enda spelare i denna allians som jag någonsin skulle kunna tänka mig att kalla begåvad på Grepolis.
Och med en ödmjuk ledare som döper sin allians efter sitt eget nick, då kan det bara gå utför. Sink.

2. Ottomans

Ottomans, har i brist på konkurrens, seglat upp som våran utmanare. Skrattretande. Men, det ska jag medge, det finns en gnutta hopp i denna alliansen, men just nu, så blir det Sink.

1. Städskrubben

Egentligen, så hade jag bara behövt skriva om Städskrubben, men eftersom jag är en sån ödmjuk och fin människa så skrev jag om alla er andra med.
Mer ingående presentation tycker jag är överflödig. Swim.

Så kan det se ut när Zaza skriver en topplista. Jag må låta arrogant, men kom ihåg, jag är alltid brutalt ärlig. I alla fall när det kommer till topplistor.

Ha de gott.
 
Senast redigerad av en moderator:

Geggan

Active Member
det värmer att min allians fick bli Swim ^^

dock letar jag spelare med lathet :)
känner man att man kan platsa hos Lordi79, så får ni gärna slänga iväg ett meddelande
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser3574

Guest
Snygg lista Simone Zaza :) trots att du själv har stavat fel ;)

Egentligen gillar jag att sträva mot toppen så jag kanske skickar ett meddelande till Geggan - som letar spelare med lathet :confused:
 
Topp