Top 5 bästa spelare

DeletedUser

Guest
näää å antagligen inte cap heller. För då hade dom inte haft någon som deffade dom i alla krig. Så det går väll på jämnt upp! och å hade väl vi i segraz deffat med annat. precis som vi gör nu. Väldigt mycket mark. :p det går ju bra för folk att erövra oss nu. haaha :cool:

Älskar när ni räknade era birems och ni hade ju en J*vla mycket birems. Så inga skulle komma igenom era hamnar :D. Men nu har ni ju en massa mark också, så nu är det ännu svårare :p
 

DeletedUser1290

Guest
Hörrni, ni behöver väl inte göra alla trådar till Cap o Segrazdiskussioner? Det finns ju en riktig captråd
 

DeletedUser973

Guest
haha shingzu å nuskei på topp 5 spelare, vilket skämt.

topp 5 bästa spelare:
chamie
opeth
silverulf
jenpe
mig själv, lunderblunder

möjligtvis ska nikeful va på den listan också, kan inte bedöma hans krigsskills, han har inte försökt på mig, å ja har inte sett hans rapporter eller taktiker
 

DeletedUser

Guest
haha shingzu å nuskei på topp 5 spelare, vilket skämt.

topp 5 bästa spelare:
chamie
opeth
silverulf
jenpe
mig själv, lunderblunder

möjligtvis ska nikeful va på den listan också, kan inte bedöma hans krigsskills, han har inte försökt på mig, å ja har inte sett hans rapporter eller taktiker

Mh ja o du har då sätt de eller?
Va lite mysiga anfall o erövringar ni la där. Men få inte så mycket luft nu va.
När jag sätter mig in i den här miljön så ska du få se på "krigsskills".
 

DeletedUser973

Guest
min erövring av dig var ett desperat skämt, hade samlat 200 kulturpoäng på 15 timmar för att ta staden, så skulle banne mig göra det.

riktiga erövringar börjar jag med igen när jag inte sitter i sommarstugan.

du kan gärna visa dina skills, mot mig lr nån annan, bara jag ser rapporterna, å du förklarar din taktik å planering så jag kan bedöma
 

DeletedUser678

Guest
Gammas 5 bästa spelare genom tiderna
Chamie
Toysan
Makkavellikrille
Pjotr
Nikeful

No more to say
 

DeletedUser1593

Guest
Topp 5 spelare

utan inbördes ordning

1. Hela Mare Nostrum
2. Migrec
3. Perg
4. C0ZM0S
5. Mauzer



Detta är en klar lista och tänkte att det är kul att se v ad andra tycker jag tycker det ;)
 
Topp