Top.3 Ledare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det är ju totalt oväsentligt att ni pratar poäng i allianser då denna tråd är till för hur bra en allians ledare är...

Så åter igen har esset om man nu kan kalla honom det mer..?? visat hur lite iq han har.. Btw Esset, en ledare som i Cr1me tex, kan va OTROLIG fastän dom inte har lika högt snitt som er, eller alla har inte 1 mille.. Hmm kan det va därför denna tråden finns?? Bra jobb snillet!! Ett tips sluta skämma ut dig överallt! till och med jag mår dåligt över att se dina kommentarer..

Försök hålla er till ledare framöver och lämna allians snacket till allians fliken..
 

DeletedUser

Guest
Jag vill spela in Agne som en stark ledare, som definitivt platsar i en topp 3 position.

I höstas blåste det snålt kring The Swedish Empire då den tidigare ledningen övergav skeppet. Kvar var en splittrad och ledarlös allians.
TSE var hårt ansatt av EK2K och stämningen inom alliansen modstulen.

Då tog Agne över ledningen och satte ny kurs för TSE. Med bättre organisation på försvar och anfall vändes nederlagen till seger och EK2K kördes i princip ut ur Hav34. Under Agnes ledning skapades en mycket tight och tuff allians som bidrog i hög grad till att EK2K slutligen knäcktes.

Agne hjälpte även till att skapa Nike (från TSE och Ares), en hittills framgångsrik allians. Han fortsätter att leda Nike idag, tillsammans med ledningen från gamla Ares.

Agne leder alliansen på ett diplomatiskt och demokratiskt vis och håller diskussioner på en sansad nivå. När anndra brusar upp reder Agne upp. Han puffar, knuffar och drar för att alla ska gå åt samma håll, utan att stöta bort eller trampa på tårna. Samtidigt är Agne principfast och håller hårt på det som är rätt. Sist men inte minst; han är uthållig.

I mina ögon är detta egenskaper som speglar stort ledarskap. Förhoppningsvis är det egenskaper som kommer väl till pass irl.

My two cents :cool:
/Jolly
 

DeletedUser

Guest
Ett självklart val här är ju Gorthax!

Startade Rebellion från 0 och tog dom till en av dom största allianserna på beta, otroligt aktiv, värnade om sin allians, höll en bra stämning, samtidigt som han va en hård och rättvis ledare!

Samtidigt så skötte han diplomatin också (hur han orkade så länge va ett under)
och även här gjorde han det framgångsrikt med en sträng hand men samtidigt förstående...

Så Ja en av dom bästa ledarna som funnits på Beta skulle jag säga... Inte många som kan säga att dom har tagit en allians från 0 till top 2-3...
 

DeletedUser

Guest
Kval just nu

På topp tre med motiveringar:

* Agne - Vände TSE från nederlag till seger och deltog i skapandet av Nike
* Gorthax - Skapade Rebellion från grunden och ledde den fram till en topp tre allians
* ?
* ?
* ?
* ? Vilka fler kvalar in som topp tre ledare på Beta?

Skriv bra nominering så röstar vi! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Agne är den enda jag kan komma på !!! Han har allt som en bra ledare ska ha.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp