Top 12 Stammar - Med kommentarer

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser285

Guest
Men det har jag förstått men mellan förbunden delas det väl inte?

Nej.. men eftersom ni nu har ex antal spelare som är under en viss summa p och den mängden spelare är ungefär 50% av er totala point så får ni ju ett moraliskt övertag i BoO..

Om ni nu finns..;D
 

DeletedUser285

Guest
Danzap thanks :)

Men här kommer senaste Domen vet inte om folk gillar detta eller inte men men.
I'll Speak from my heart :)

1. Capitolium - Måste vara Gammas starkaste allians, om man tittar dels på individer så som Chamie, Toysan, Nanne, SilverUlf.. etc etc. Men även som organisation. Capitolium har högsta anfalls poängen och högsta deff poängen vilket bör tyda på att Organisationen är helt ok;)

2. GoF I - Har stärkt sina positioner nu när man tagit in föredetta BoO spelare, Dock har de fortf en väldigt lågkrigspoäng? kanske för att de inte funnits allt för länge, men de kanske har framtiden framför sig även där?

3. Vatos Locos - Har expanderat väldigt mycket de senaste veckorna. Men även här har de en väldigt låg krig's poäng, Vet inte hur de kommer klara av större krig vilket de än sålänge varit skonade ifrån :)

4. GoF III - Består till 99% av gamla BoO spelare. kan ha missat ifall de tagit in något annat. Fortf, varför vill folk gå runt den sammanlagda gränsen på 70 spelare? Ok om man vill ha en "akademi" men ingen allians vill väl ändå ha två?:S Aja det går över mitt förstånd iaf =) (personligen hade jag aldrig velat spela i en tredje allians ;) )

5. Segraz - Har ni hittat knappen där man bygger brandskepp? Eller har ni bara hittat grundar knappen? :O
Består dock av ett väldigt sammansvetsat gäng som kommer ha Grepolis första grepolan någonsin? Detta låter jag vara osagt med ändå.. Shit va niiice :)

6. GoF II - Allians nr två i rank?.. Känner dock bara igen två namn på listan Bjarke =) och Movo. Lider väll också av sen startar syndromet för de har också inte mycket krigspoäng ;(, Men även i detta fall kommer det väll mer?

7. The League of Wolves - Detta måste va anfalls eliten från BoO iaf vad jag har att erfara av. :) Kan nog gå långt då de ligger bra till på kartan så de kan expandera ganska fritt.. (ett tag iaf ;) )

8. The musketeers - Va?:S Vilka är ni?

9. megabattallion - Läs 8....

10. .....


Så det va min lilla lista :)
Hoppas ingen tog illa vid sig.
ni som gjorde det..
Well antar det är för att ni känner er träffade och då kanske det är dags för förändring =)

:cool:
 

DeletedUser845

Guest
Musketeers = JoeyDragon + randoms förstås Opeth! ;D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp