top 10 stammar med kommentarer

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ska ta mig tid och göra en liten lista

The 300 Rekryterar nya spelare hela tiden för att hålla poengen.

Heretics min allians ingen komentar

The Macedonian Army Två ord mass invite

Sparta SVU mass invite nästan inga oba poeng

WAMUYB en av dom lite intresantare 6a på oba listan

TEH HOTSHOTS Här har vi en ricktigt intresant allians bra medelpoeng!

The Predators En ledare som är överallt. men alliansen är ett bevis på att mass invite inte funkar i längden!

Waggeryd Mass invite!!

The Chosen Ones NVR .................


Mvh//krigareerik

Ps.Gjorde listan i sömnen så det kanske inte blev så bra:)

Får väl fylla i heretics saken då...

Heretics, en samlad och stark allians, en av de mer serriösa allianserna skulle jag tro...
 

DeletedUser

Guest
Nu drar jag ihop en snabb top 10.

1 The 300 Nej, de klarar sig nog inte. Utspridda som f*n
2 Heretics De tar definitivt förstaplatsen
3 The Macedonian Army Riktigt bra, de kan nog ta andraplatsen
4 Imperial Army of Greece Bra, men attackerade av Heretics, klarar sig nog inte
5 E-Company Bra, men svikare.
6 WAMUYB Inte seriösa, men är ändå kvar på sin plats ... De kommer nog vara kvar på top 10 ett tag till
7 1337 Shit, den oseriösaste alliansen jag har sett! De kommer snabbt förlora sitt första krig, om de överlever så långt
8 Sparta SVU Kommenterar ej egen allians
9 Gladiator Ganska seriösa, svårt att säga
10 Protectors of Gaia Ledarskap är det ingen brist på, men spioner kan betyda en snabb död för dem


Top 10 ser ut att ändras kraftigt under den närmaste tiden
 

DeletedUser

Guest
Okej, se till att hålla diskussion på en bra nivå utan personangrepp...
Och håll er till ämnet.


amp.
 

DeletedUser

Guest
1 Heretics Mycket skickliga här finns kvalite och sammanhållning utan dess like. Kommer trots sitt låga medlems antal hålla 1'a platsen i vått och torrt tack vare sin skicklighet
2 1337 - egen allians.
3 The 300 - Inaktiv ledning, faller ihop.
4 E-Company Har ökat stadigt under en tid, är något spridda men håller sin position, kommer eventuellt passera The 300.
5 The Macedonian Army Skicklig ledning, har en kärngrupp. Håller.
6 Imperial Army of Greece svårt att säga, håller mig nog med kanske.
7 WAMUYB Klättrar uppåt.
8 Protectors of Gaia massinvite, håller inte i längden.
9 Gladiator - håller och lär klättra.
10 Waggeryd - Har nyligen tappat ca 30 medlemmar, kickar de sina låga spelare eller faller de ihop?
 

DeletedUser

Guest
Varför heter ämnet "top 20 stammar med kommentar"?

Man kommenterar ju endast de 10 bästa, inte 20 bästa.:eek:
 

DeletedUser

Guest
1 Heretics - Den egna alliansen som jag självfallet tror alltid kommer vara en kraft att räkna med även om vi inte behåller förstaplatsen då vårat antal kommer förhindra det.
2 1337 - En allians med många duktiga spelare men med en ledare som inte står högt i kurs hos många. Frågan jag ställer mig är hur spelarna i alliansen tillåter sådant ledarskap. Kan komma att ramla ihop som ett korthus men finns även en möjlighet att de blir dominerande inom "sitt område".
3 The Macedonian Army - En trevlig allians är det intryck jag fått, kommer inte gå under men kanske heller inte kommer utvecklas så mycket.
4 The 300 - Söndertrasade och inte mycket hopp kvar vad jag kan se.
5 E-Company - Osäker på ledningen och alliansens läge ter sig ovisst inför framtiden.
6 Imperial Army of Greece - Väl samlade i två delar. Kommer troligtvis gå bra för dom ett tag framöver men för det krävs en mkt engagerad ledning.
7 Protectors of Gaia - Alldeles för många.
8 WAMUYB - Intressant allians för framtiden. Men även dessa uppdelade i två grupperingar.
9 Waggeryd - Med tydliga riktlinjer kan denna gå långt tror jag. Osäker på en del spelares namn däremot som tycks tillåtas i alliansen: coxTHEFUCK
10 Gladiator - Intressant å se om de fortsätter utvecklas eller stagnerar. Har höga förväntningar här..
 

DeletedUser

Guest
Jag tar mig friheten att byta ämne på tråden till "top 10 stammar med kommentarer" då jag antar att väldigt få orkar ta med alla 20.
 

DeletedUser

Guest
1 1337 - Egna alliansen

2 Heretics - Högsta medelpoängen och knappar in på 1337 och tar kanske snart förstaplatsen återigen.

3 The Macedonian Army Samlade och jag tror på dem. faller snarare i rankning än klättrar dock

4 E-Company Har inte de tyngre spelare som finns i andra allianser men en av serverns klart bästa ledningar. Här ser jag mycket och jag tror de är klara för att erövra 3'dje platsen på listan.

5 Imperial Army of Greece Trodde till en början inte på dessa men nu tror jag de kan gå långt. De har en del inaktiva medlemmar som jag tror att de måste byta ut, med därefter en klar top 5 allians.

6 Protectors of Gaia Nej, tror fortfarande inte på dessa.

7 WAMUYB Fantastisk allians men ligger delad i 2 hav, vilket kan bli ett problem.

8 Gladiator Klättrar och klättrar, här är några som kanske till och med kommer slå sig in på top 5

9 Jamtlandia Ligger även de splittrade över 2 hav, dock har de nyligen klättrat hela vägen upp till 9'onde platsen och det ser ljust ut för dem.

10 EK2K Har inte sett dessa förut och de har nyligen gått upp på top 10, kan pga mitt eget ovetande inte skriva något här.
 

DeletedUser914

Guest
Verkar lite dött på forumet^^ har inte stor koll men ska ge lite comments ;)

1 Heretics - Dom både leder med poäng och med medst krigspoäng, de är helt enkelt bäst.
2 1337 - Som namnet säget, dom är 3liiiiiiiit!!
3 WAMUYB - En bra allians med bra spelare ;)
4 Imperial Army of Greece - Inte hört nån av er alls, kanske ligger helt fel för mig : )
5 Protectors of Gaia - Hög poäng och hög medlemsantal? Men har även bra med krigspoäng så säger inget mer än låter andra döma ^^
6 Jamtlandia - Min stam, många säger vi är splittrade? Jag säger vi är strategiskt utlagda ;)
7 EK2K - Vilka är ni?
8 eximius - Få spelare men namn jag sett förr, undra varför de är så ;)
9 Elite - Ni ligger nog fel för mig med för veta vilka ni är.
10 CR1ME - Allt jag känner här är.... inget.. okej med poäng, många medlemmar, dåligt med krigspoäng? Njeeaaa vad gör ni här : / Men ibland är de ju kvantiteten som vinner över kvaliteten så. Sett de hända på TW bl.a
 

DeletedUser

Guest
1. Heretics - Kommer äga sönder allt!
2. WABUYB - Kommer stå stadiga ett tag till!
3. EK2K - Tillsammans med sin samarbetspakt kommer dessa vara högt.
4. 1337 - Kan får det tufft och jag är inte säker på att dessa ska vara så här högt upp.
5. Protectors of Gaia - Kommer också klara sig bra med sitt samarbete.
6. Jamtlandia - Kan smyga med i skymundan ett bra tag.
7. Elite - Kommer att strida bra och ligga högt framöver med samarbetspartner.
8. Ashes to Dust - Syns lite mer kommer klättra sakta men säkert med samarbetsparters.
9. eximius - För liten men stabil allians som kan leva i skymundan.
10. Imperial Army of Greece - Kommer falla samman förr eller senare. Många men verkar inte hjälpa!
 

DeletedUser

Guest
1 1337 Mycket på gång, svårt att avgöra nuvarande läget.


2 Heretics Ligger helt klart i sererns starkaste position.


3 Protectors of Gaia Har helt klart en grupp med mycket skickliga medlemmar som koordinerar mycket bra tillsammans.


4 EK2K Har inte legat i kontakt med dessa speciellt mycket, svårt för mig att säga något i nuläget.


5 Imperial Army of Greece Håller sig lite på kant men fortsätter vidga ut sig med rasande fart. De har gått framåt i en mycket lång period nu och det ser inte ut att förändras.

6 WAMUYB Tappat en hel del, dock verkar det som om detta beror på folk som slutat spela snarare än stridsförluster.


7 Athenapoleis Skicklig ledning och ligger helt och hållet vid sidan om resterande större allianser.


8 The Swedish Empire Svårt att säga, inte sett mycket utav dem.


9 eximius En helt klart skicklig och tight allians, har dock tappat en del på senare tid.


10 Jamtlandia Har tappat en del även de på senare tid.


11 Elite Har visat att de klarar sig genom svåra perioder.


12 CR1ME Verkar ha en skicklig ledning, men även här har jag inte haft tillräckligt med närkontakt med dem för att kunna säga något.
 

DeletedUser

Guest
1 1337 Kriget är till synes nästan över för 1337 och alliansen kämpar nu främst internt för att kunna hålla igång trots att flera slutar spela just nu.


2 Krios kero ja dios Fortsätter växa med en rasande fart, ligger dock lite på kartans utkant med oss i 1337 som grannar i norr. Har flera ordentliga krigsveteraner från Elite.


3 eximius Fortsätter att sjunka precis som de gjort ända sedan sin merge med Heretics.


4 EK2K Här finns inget bra att säga alls, vare sig av mig eller till synes många andra på servern.

5 Athenapoleis Ligger lite i utkanterna av händelserna och driver mest bara med.


6 Imperial Army of Greece Blir starkare och effektivare för var dag, en allians som är på uppgång ur ett militäriskt perspektiv.


7 The Swedish Empire Ligger grannar med flera av de större allianserna och har visat att de är här för att hålla sig på top 10 även framöver


8 Cobra Kai Eliten ur PoG framförallt, kan gå en ganska bra bit.


9 Rebellion Har kommit från ingenstans och vuxit med rekordfart, ingen vet hur långt upp de kommer gå.


10 Legio X Kommer förmodligen ramla ur top 10 listan snart, en allians på klar nedgång.
 

DeletedUser

Guest
Firetoungue, nu får du uppdatera din top 10 listan. Imperial Army of Greece levde inte upp till dina förväntningar verkar det som ;)
 

DeletedUser

Guest
Firetoungue, nu får du uppdatera din top 10 listan. Imperial Army of Greece levde inte upp till dina förväntningar verkar det som ;)

Inte? Nej ja just det! Vi fick ju alla deras bästa spelare. Så de är nu under 1337's fana om du inte har sett det.

Gör om, gör rätt.
 

DeletedUser

Guest
Inte? Nej ja just det! Vi fick ju alla deras bästa spelare. Så de är nu under 1337's fana om du inte har sett det.

Gör om, gör rätt.

Älskar firrens kommentarer, en uppdatering hade varit super :)

I så fall Jesper.. Den bästa av dem måste väl vara snubben som satte igång semesterläge och kom tillbaka 24h senare och plötsligt hamna hos er?

Gör rätt, gör om.
 

DeletedUser

Guest
Älskar firrens kommentarer, en uppdatering hade varit super :)

I så fall Jesper.. Den bästa av dem måste väl vara snubben som satte igång semesterläge och kom tillbaka 24h senare och plötsligt hamna hos er?

Gör rätt, gör om.

Eftersom han platsar i serverns bästa allians så är han tydligen bra? ;)

Gör om, gör rätt.
 

DeletedUser

Guest
I så fall Jesper.. Den bästa av dem måste väl vara snubben som satte igång semesterläge och kom tillbaka 24h senare och plötsligt hamna hos er?

Gör rätt, gör om.

jag är nyfiken person av mig...

Vem som tog semesterläge och kom tillbacks 24h senare?

mvh ZanaxXx
 

DeletedUser

Guest
Tydligen :D



Komiskt. Ingen koll? Lämnar er i ovisshet.:cool:


Provokation eller okunskap från din sida, jag lämnar diskutionen självmant då det blivit oftopic från trådens självaste innebörd.


tips...det finns sub-forum som heter "Politik & Propaganda", tror din post passar där bäst.


mvh ZanaxXx
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp